خرید فرش فانتزی شیک بدون دخالت واسطه گر

فرش فانتزی شیک را می توان بدون دخالت واسطه گر و در طرح های جدید و گل برجسته، از بازار مرکزی عرضه انواع فرش و قالیچه، خریداری کرد. این مدل از فرش ها اغلب هزار شانه هستند.

امروزه در مرکز معتبر و شناخته شده محصولات پرکاربرد و باکیفیت فرش 500 شانه کاشان و فرش 1500 شانه 9 متری افراد زیادی را مشاهده می کنیم که برای عرضه کالا فعالیت زیادی را از خود نشان می هند.

و در رنگ های صورتی طوسی، آبی فیروزه ای و … در معرض فروش به مشتریان قرار می گیرند. فرش های فانتزی راهرویی و یا فرش های نه متری مناسب برای سالن و یا اتاق خواب، از جمله پرفروش ترین این سبک از فرش هستند.

خرید فرش فانتزی شیک بدون دخالت واسطه گر

شیک ترین انواع فرش ها را بشناسید

شیک ترین انواع فرش ها را بشناسید فرش یکی از اجزای جدایی ناپذیر در زندگی ایرانیان است. سابقه بافت فرش در ایران به چند صد سال می رسد و کاوش های باستان شناسی در دیگر نقاط جهان هم نشان می دهد، فرش ایرانی علاوه بر استفاده در داخل این کشور، در سطح گسترده ای به دیگر مناطق هم ارسال شده و کشورهای زیادی، نمونه های بسیار قدیمی از فرش اصیل ایرانی را در اختیار دارند. برخی از این طرح ها مختص شهر خاص بودند و طرح های بافته شده در فرش 1700 شانه نشانگر هنر و اصالت آن شهر بودند.

فرش های بافته شده توسط هنرمندان ایرانی دارای تنوع گسترده ای در طرح، رنگ و نقش هستند. شاید عده ای تصور کنند فرش در دکوراسیون مدرن امروزی، جایگاه چندانی ندارد. اما این تصور به طور کامل اشتباه بوده و فرش های شیک فانتزی، به خوبی توانسته اند خود را با سبک جدید چیدمان منزل، تطابق دهند. فرش در هر طرح و مدلی که باشد، در دو گروه جداگانه فرش ماشینی و فرش دستباف قرار می گیرد.

تمامی نقوش اجرا شده بر روی فرش ایرانی، دارای اسم و سابقه ای تاریخی است. طرح های سنتی فرش عبارتند از:

  • لچک ترنج: گوشه های فرش دارای طرح مثلثی بوده و در مرکز یک مدال قرار دارد.
  • خشتی: مشتریان خارجی علاقه زیادی به طرح خشتی دارند. به این معنی که مستطیل هایی پر از نقش و نگار کنار هم قرار گرفته اند.
  • افشان: وجود گل بوته های فراوان و پراکنده، مشخصه اصلی این طرح است.

اما همه فرش های ایرانی ملزم به رعایت دقیق این طرح های سنتی و شناخته شده نیستند. اغلب شیک ترین انواع فرش در بازار، از طرح های فانتزی پیروی می کنند و دارای سبک جدیدی در نقوش هستند. این مدل از فرش ها برای قسمت های مختلف خانه طراحی و تولید می شوند. از فرش های کوچک پادری و راهرویی گرفته تا فرش های نه متری و یا دوازده متری سالن را شامل می شوند.

شیک ترین مدل ها اغلب از جنس الیاف ابریشمی بافته می شوند و قیمت بالایی دارند. ظرافت بالا، یکی از مهمترین ویژگی های فرش ابریشمی است. البته اگر به دنبال خرید فرش هایی ارزان قیمت باشید، نمونه هایی بافته شده از الیاف پشمی هم به وفور در بازار به چشم می خورند که دارای نقوش بسیار زیبایی هستند.

تراکم فرش چه ارتباطی با کیفیت آن دارد؟

برای خرید فرش دستباف، با اصطلاح تراکم و یا شانه فرش مواجه نخواهید شد. این دو اصطلاح مخصوص به انواع فرش های ماشینی هستند. برای پی بردن به ارتباط تراکم فرش با کیفیت آن، لازم است در ابتدا تعریف مشخصی از آن ارائه داده شود. تراکم فرش، در حقیقت به تعداد گره ها و یا رج در یک متر طولی فرش گفته می شود که توسط دستگاه بافندگی ایجاد خواهد شد.

منظور این است که اگر فرشی دارای تراکم هزار بود، در هر یک متر طولی، حدود هزار گره بافته شده دارد. حال اگر قصد بررسی تراکم عرضی در یک فرش را داشته باشیم، به آن شانه می گویند. پس به تعداد گره های فرش در یک متر از عرض فرش، شانه گفته می شود. فرش هزار شانه دارای حدود هزار گره در یک متر از عرض کار است. واضح است، هرچه تراکم یک فرش بالاتر باشد، از استحکام و دوام مطلوب تری بهره می برد.

فرش هایی با تراکم بالا، در برابر ساییدگی و مشکلاتی از این دست، مقاومت بهتری دارند و طول عمر بالایی پیدا می کنند. رعایت هماهنگی میان تراکم و شانه فرش از اهمیت زیادی برخوردار است. هرچه تراکم یک فرش بیشتر بوده و هماهنگی کاملی با تعداد شانه داشته باشد، کیفیت آن فرش بالاتر می رود. در فرش های ماشینی، تراکم 4500 را بالاترین عدد برای این شاخص می دانند.

فرش حتما باید دارای 1500 شانه باشد تا بتوان تراکم 4500 را برای آن اجرا کرد. این بالاترین سطح از تراکم و شانه یک فرش ماشینی به حساب می آید و موجب خواهد شد، فرش دارای لطافت و ریز بافتی مطلوبی شود. مشخصات فرش معمولا بر روی برچسبی که پشت فرش چسبانده شده، به اطلاع مشتری می رسد. در این برچسب، عدد تراکم فرش، درج شده است.

فرش هایی با تراکم بالا، دارای کیفیت مطلوب تری بوده و قیمت گرانتری خواهند داشت. کیفیت و ماندگاری فرش، دو اصل مهم هنگام خرید محصول هستند که انتخاب فرشی با تراکم بالا می تواند تا حد زیادی به این دو خواسته، جواب دهد. ظرافت و زیبایی فرش هم تا حد زیادی وابسته به عدد تراکم فرش است.

رطوبت چه تاثیری روی فرش ماشینی می گذارد؟

رطوبت چه تاثیری روی فرش ماشینی می گذارد؟ هر مصرف کننده فرش مایل است با نگهداری صحیح از آن، شرایط دوام و ماندگاری بالاتر آن را فراهم کند. الیاف استفاده شده برای بافت فرش ماشینی، پشمی، ابریشمی و یا مصنوعی هستند. الیاف پشمی و ابریشمی به شدت در برابر نم و رطوبت آسیب پذیر بوده و اگر در مدت طولانی در معرض چنین شرایطی قرار بگیرند، به سرعت دچار پوسیدگی خواهند شد.

رطوبت مشکلات متعددی را برای فرش ماشینی بوجود می آورد. علاوه بر اینکه بوی نامطبوعی به جا می گذارد، شرایطی برای بید زدگی و یا تخم ریزی سوسک فرش را مهیا می کند. بید، حشره ای زرد رنگ است و با تخم گذاری در لابه لای فرش، موجب می شود آسیب جدی به الیاف آن وارد شود. لاروهای بید، از الیاف فرش تغذیه کرده و پس از گذشت مدتی، موجب تخریب کامل آن خواهند شد.

اگر فرش ماشینی دچار رطوبت شده و به سرعت اقدامی در جهت برطرف کردن نم فرش انجام نگیرد، شاهد کپک زدگی فرش خواهید بود. کپک فرش برای دستگاه گوارش بسیار خطرناک است و حتی افرادیکه دچار آلرژی هستند را با خطر جدی مواجه می سازد. پوسیدگی فرش که در نتیجه رطوبت طولانی مدت آن بوقوع می پیوندد، به طور کامل فرش را از بین می برد.

وقتی فرشی دچار رطوبت شد، باید آن را در هوای آزاد پهن کرد تا خشک شده و اثری از نم بر روی آن باقی نماند. پهن کردن در زیر نور آفتاب، می تواند حشرات احتمالی و تخم ها را از بین ببرد.

کیفیت فرش ماشینی پلی استر چگونه است؟

بافت فرش با الیاف طبیعی پشمی و یا ابریشمی با مشکلات متعددی از قبیل کمبود منابع طبیعی و یا آسیب پذیر بودن در برابر سایش و رطوبت، همراه می باشد. برای همین منظور، بافندگان فرش ماشینی تصمیم گرفتند الیاف مصنوعی را هم به این حوزه وارد کرده و برخی از مدل ها را با کمک الیاف مصنوعی، بافته و به بازار عرضه کنند. به دلیل قیمت ارزانتر فرش های ماشینی که از الیاف پلی استر و یا آکرلیک بافته شده اند، استقبال مشتریان از آن بالاتر می باشد.

کیفیت فرش های بافته شده با نخ پلی استر، بالا بوده و دوام و ماندگاری بهتری در مقایسه با الیاف طبیعی دارند. نخ پلی استر قابلیت رنگ پذیری بالایی داشته و در این خصوص با هیچ محدودیتی مواجه نیست. حتی می توان گفت، رنگ و لعاب پلی استر چشمگیرتر از رنگ الیاف طبیعی است، همچنین برق و جلوه زیباتری دارد. فرش های بافته شده از نخ پلی استر، دارای تنوع گسترده ای در تناژ رنگی هستند.

یکی دیگر از ویژگی های فرش ماشینی پلی استر که بر کیفیت آن افزوده است، ضد حساسیت بودن این مدل از فرش ها می باشد. فرش پلی استر پرزدهی ندارد و برای افرادیکه درگیر آلرژی و حساسیت های تنفسی هستند، یک گزینه عالی به شمار می آید. اغلب فرش ها در نم گرفتن و جذب رطوبت، آسیب پذیر هستند. اما فرش پلی استر، جذب رطوبت بسیار پایینی داشته و از این لحاظ هم دارای برتری می باشد.

جالب است بدانید، پلی استر دارای نزدیک ترین مشخصات آزمایشگاهی به نخ پنبه ای است. نخ مصنوعی پلی استر، مقاومت مطلوبی در برابر حرارت، تغییر رنگ و سایش داشته و می توان فرش هایی ظریف و لطیف را با آن تولید کرد. باوجود مقاومت بالایی که برای فرش ماشینی پلی استر ذکر شد، توصیه می شود فرش های پلی استر در محیط های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار نگیرند زیرا خیلی زود لطافت و نرمی خود را از دست خواهند داد.

ظرافت های طرح و نقش در فرش پلی استر موجب شده، آن را دارای نزدیک ترین شباهت به فرش دستباف بدانند. از دیگر نکات مثبت فرش پلی استر، قیمت ارزان آن است. شستشوی این نوع فرش آسان بوده و فقط باید دقت شود، ماده ای که برای شستشو انتخاب شده، فاقد هرگونه سفیدکننده ای باشد.

سفاش اختصاصی فرش فانتزی شیک

سفاش اختصاصی فرش فانتزی شیک فرش های ماشینی هیچ محدودیتی در طرح و رنگ ندارند و می توان آن ها را به سبک و مدل های دلخواه مشتری درآورد. هرچند که طرح های اصیل فرش ایرانی، همیشه از جایگاه ثابتی نزد مصرف کنندگان برخوردار بوده است، اما امروزه مشتریان بسیاری هستند که خواستار خرید فرش های فانتزی شیک می باشند. کارخانه های فرش بافی متعددی مشغول به تولید فرش های ماشینی فانتزی هستند که امکان ارائه سفارشات اختصاصی به انها وجود دارد.

مشتری می تواند فرش فانتزی را در هر سایز، طرح و رنگی که مایل بود به کارخانه تولیدکننده، سفارش دهد. بسیاری از تازه عروسان برای تکمیل سرویس جهیزیه خود و هماهنگ با دیگر بخش های دکوراسیون داخلی، یک یا چند طاقه فرش فانتزی را به صورت اختصاصی سفارش می دهند تا دقیقا دارای نقش و رنگ مورد نظر آنها باشد.

گروه دیگر سفارش دهندگان اختصاصی فرش فانتزی، والدینی هستند که برای اتاق فرزندان خود به دنبال یک فرش زیبا با طرح مورد علاقه کودکان می گردند. اجرای تمامی تصاویر انیمیشنی و شخصیت های کارتونی محبوب کودکان بر روی فرش ماشینی امکان پذیر است و مشکلی در این ارتباط وجود نخواهد داشت.

فروش فرش فانتزی شیک با کمترین سود

استقبال مصرف کنندگان از انواع طرح های فانتزی فرش ماشینی موجب شده است تا حجم تولیدات این سبک از فرش ها به طرز چشمگیری افزایش یابد. هم اکنون مدل های متنوعی از انواع فرش ماشینی فانتزی در بازار وجود دارد که با کمترین سود در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. تولید چنین فرش هایی، تنوع چشمگیری به سبک دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی بخشیده و بر جذابیت های بصری فرش، افزوده است.

بسیاری از کارخانه های تولیدکننده فرش ماشینی، دارای واحد فروش مستقل هستند که بدون واسطه فرش را در اختیار مشتریان اصلی آن قرار می دهند. می توان با خرید مستقیم از تولیدکنندگان فرش فانتزی، این محصول را با قیمت ارزانتری در مقایسه با فروشگاه های سطح شهر، دریافت کرد. تولیدکنندگان برای افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان، به حداقل سود بسنده کرده و فرش فانتزی را با ارزانترین قیمت در دسترس خریدار قرار می دهند.

آن دسته از مشتریانی که مایل به سفارش عمده فرش فانتزی هستند، می توانند از تخفیفات ویژه ای بهره مند شده و فرش را با پایین ترین قیمت، دریافت کنند. خریدهای عمده و مستقیم، همواره به سود مشتری بوده و موجب می شود فرش با قیمتی مناسب در بازار توزیع شود. به این ترتیب طیف گسترده ای از مصرف کنندگان، قادر به خرید آن خواهند بود.

صادرات فرش فانتزی شیک به کشورهای اروپا

صادرات فرش فانتزی شیک به کشورهای اروپا صادرات فرش فانتزی شیک به کشورهای اروپایی، رونق خوبی داشته و هم اکنون فرش ماشینی ایرانی در رنگ، نقش و سایزهای گوناگونی به مقاصد اروپایی، ارسال می شود. زیبایی و کیفیت بالای فرش ایرانی، دو مشخصه اصلی این محصول هستند که نظر مساعد مشتریان خارجی را به خود جلب کرده اند. هرچند کشورهای دیگری مانند چین هم ، به حوزه تولیدات فرش ماشینی ورود پیدا کرده اند، اما فرش ایرانی همچنان دارای مشتریان ثابت خود می باشد.

فرش های ماشینی و دستباف تولید شده در کشورمان از سالها پیش به مقاصد متعدد اروپایی و آمریکایی ارسال می شدند. کسب اطمینان خاطر مشتریان طی این سالها، موجب شد با معرفی فرش فانتزی به بازارهای اروپایی، مصرف کنندگان به راحتی آن را پذیرفته و درمورد کیفیت و دوام آن هیچ شکی به خود راه ندهند. فرش هایی که از حالت سنتی و طرح های شناخته شده، فاصله گرفته باشند، نزد مشتری خارجی جلب توجه کرده و از خرید آنها استقبال خوبی می شود.

تاجران و صادرکنندگان با مطالعه رفتار بازار و تغییر سلیقه مصرف کنندگان، به خوبی دریافته اند عرضه محصولات فانتزی و شیک جدید، بیش از همه مورد توجه مشتریان قرار گرفته که به دنبال ایجاد تنوع و ابتکار در دکوراسیون داخلی خانه و یا محیط های کاری هستند. صادرات این کالا باید طبق استانداردها و ضوابط مورد قبول در اروپا انجام بگیرد.

به عنوان مثال، یکی از مهمترین نکاتی که کشورهای اروپایی درمورد خرید فرش به آن اهمیت می دهند، سطح اشتعال پذیری و مقاومت فرش در برابر آتش سوزی است. به همین دلیل ضروری می باشد، تولیدکنندگان کشورمان علاوه بر توجه به طرح و نقش فرش فانتزی، از نکاتی که استانداردهای مورد نظر نهادهای بازرسی اروپا را تامین می سازد، پیروی کرده و در بافت فرش مورد توجه قرار دهند.

73

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم از شما ممنون

  2. اگر درقسمت ارسال بار برلی داخل اتفاقی بیفته کدام یک از طرفین متحد میشه و خسارت بار با کیه

  3. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم سفارش خرید فرش رو از سایت شما پیشنهاد کردم.

  4. سلام وقتتون بخیر از این فرش های فانتزی برای اتاق بچه هام میخوام میشه بگید که طره های نوجوانان هم دارید یا خیر؟

  5. سلام وقت بخیر.فرش فانتزی رو توی سایت دیدم خیلی زیبا بود چطوری میشه سفارش داد ممنون.

  6. سلام به تمام عوامل سایت میخواستم بدونم که شما داخل مطالبتون نوشته بودید که خرید فرش فانتزی شیک بدون دخالت واسطه گر خب این یعنی شما خودتون تولید کننده اید دیگه درسته؟

  7. کلی از مطالب خوبتون استفاده کردم؛ ممنون از کیفیت خوب محصولتون.

  8. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    خرید کردن یک امر بسیار حساس هست که نیازمند دقت بالایی هست
    مرسی که پاسخگوی سوالات ما هستین قیمت محصولاتتون میگین

  9. سلام خسته نباشید
    فرشهای فانتزی شیک رو داخل توضیحات بالا دیدم خیلی بنظر شیک و بروز اومد قصد خرید دارم

  10. سلام
    بنده برای خونه ی خودم از این فرش های فانتزی خرید کردم.
    خیلی اتاق ها رو با این فرش های فانتزی شیک و زیبا ترین کرده
    ممنون از سایت خوبتون که اطلاعات دقیقی در اختیار ما قرار می دهید.

  11. واقعا این مدل فرش حساسیت ایجاد نمیکنه؟ پرز نمیده؟ دوستان کسی از این مجموعه خرید کرده؟

  12. سلام و خدا قوت خدمت عوامل محترم مجموعه
    تفاوت فرش ویسکوز و پلی استر در چی چیزی است؟
    ممنون میشم که پاسخگو سوال من باشید چون مطالب هیچ سایتی نتوانسته پاسخگو این سوال من باشد جز وب سایت شما

  13. سلام
    فرش های بافته شده توسط هنرمندان ایرانی دارای تنوع گسترده ای در طرح، رنگ و نقش هستند. شاید عده ای تصور کنند فرش در دکوراسیون مدرن امروزی، جایگاه چندانی ندارد. اما این تصور به طور کامل اشتباه بوده و فرش های شیک فانتزی، به خوبی توانسته اند خود را با سبک جدید چیدمان منزل، تطابق دهند. فرش در هر طرح و مدلی که باشد، در دو گروه جداگانه فرش ماشینی و فرش دستباف قرار می گیرد.
    طرحهاتون بسیار جذاب و گیراست.
    مرسی از سایت خوبتون.

  14. سلام خیلی خوبه ک این فرش ها رو بدون واسطه ب دست مردم میرسونید اینجوری خیلی ارزون در میاد
    خدا خیرتون بده

  15. سلام روز بخیر

    محتوای این سایت کامل و جامع می باشد. این فرش به دلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسبی که دارد طرفداران زیادی دارد و از استقبال بالای خریداران برخوردار است.توصیه من به شما این است که حتما از این فرش خریداری نمایید.

  16. فرش بسیار زیبا و خوش طرح و رنگی است من خیلی وقت پیش خریدم و خیلی هم ازش راضیم.مطابق تصویر بود و کیفیت و طرح و جنسش بسیار خوب بود سالم هم به دستم رسید.
    توصیه میکنم حتما این فرش خریداری کنید.

  17. سلام وقت بخیر
    از سایت شما دیدن کردم . قبلا یک فرش فانتزی ازتون خریداری کردم کیفیت فوق العاده ای دارد. فقط یک سوال این که برای تهیه ی فرش راهرویی چه رنگی پیشنهاد میکنید که بهتر باشد؟

  18. سلام وقت بخیر قیمت فرش فانتزی بدون واسطه چند می باشد آیا تخفیف در هنگام خرید دارد

  19. من این محصول رو برای پذیرایی گرفتم. خیلی زیبا و کاربردی هست. فقط در انتخاب سایز دقت کنین.

  20. سلام وقتتون بخیر
    چجوری میتونم به کاتالوگ فانتزی شیک دسترسی پیدا کنم؟ میشه منو راهنمایی کنید علاقه مند به همکاری به مجموعه خوبتون شدم و امیدوارم که بتونیم با همدیگه به توافق برسیم.

  21. مطلب جامع و کاملی بود،کلی چیز در مورد فرش یاد گرفتم،خسته نباشید

  22. سلام وقت به خیر محصول زیبا وخوش نقش من از خریدم خیلی راضی هستم به شما هم توصیه میکنم از این سایت خرید کنید

  23. خرید قبلی که از شما داشتم فرش فانتزی بود.بسیار راضی بودم. محصول کیفیت خوبی داشت.قیمت هم برای من مناسب بود.در سفارش بعدی مقدار بیشتری خرید می کنم.

  24. سفارش قبلی که از شرکت شما داشتم فرش فانتزی شیک بود.خیلی راضی بودم. فرش کیفیت مناسبی از نظر بافت داشت.قیمت هم برای من خوب بود.در خرید بعدی مقدار بیشتری سفارش می دم.

  25. خرید عمده که دفعه اول از مجموعه شما داشتم فرش فانتزی بود. بسیار راضی بودم. کیفیت محصول خوب بود.قیمت نسبت به شرکت های دیگه مناسب بود.در سفارش بعدی مقدار بیشتری خرید می کنم. ممنون از محصولات با کیفیتی که عرضه می کنید.

  26. فر ش فانتزی که چند روز پیش به دستم رسید از خرید قبلی که از سایت شما داشتم بسیار راضی بودم. فرش کیفیت خوبی داشت.قیمت هم برای من مناسب بود.در سفارش بعدی تعداد بیشتری خرید می کنم.

  27. خرید فرش فانتزی شیک بدون دخالت واسطه گر رو میتونید از این شرکت تجربه کنید چون واسطه ها حذف شدن و با قیمتی مناسب به دست شما میرسه.

  28. -خرید قبلی که از شما داشتم اصلا راضی نبودم. محصول کیفیت خوبی نداشت.قیمت هم برای من اصلا مناسب نبود.از طرح ونقش فر های راضی نبودم. امکان جا به جایی با طرح های دیگه هست؟

  29. سفارش قبلی که از شرکت شما داشتم اصلا راضی نبودم. فرش فانتزی شما تراکم گره خوبی نداشت و همین طور. کیفیت مناسبی نداشت.قیمت هم برای من بالا بود. علت گرانی این محصول چیه؟

  30. خرید عمده که دفعه اول از مجموعه شما داشتم فرش فانتزی شیک بود. اصلا راضی نبودم. کیفیت محصول خوب نبود.قیمت نسبت به شرکت های دیگه اصلا مناسب نبود

  31. اگر میخواهید بهترین کیفیت در بازار و پایین ترین قیمت رو تجربه کنید محصولات این شرکت رو از دست ندین. خریدم از این شرکت واقعا راضی بودم.فرش ها از نظر نوع بافت بسیار خوب بود.

  32. برای تجربه کردن یک خرید خوب و به یاد ماندنی این سایت رو در نظر داشته باشید.فرش فانتزی با کیفیتی مطلوب و قیمتی ارزان به شما فروخته میشه من خرید کردم و به این نتیجه رسیدم.

  33. آیا نوسانات ارز و قیمت دلار نیز به صورت کاملا مستقیم می‌ تواند بر قیمت فرش به خصوص فرش فانتزی تاثیرگذار باشد. لطفا در این مورد توضیح بدین. با تشکر

  34. سلام فرش فانتزی بهترین فرشی هستش ک از لحاظ زیبایی و ماندگاری اول شناخته شده

  35. من تصمیم دارم از این سایت فرش فانتزی خریداری کنم چطور میتونم سفارش بدم؟لطفاً راهنمایی کنید

  36. سلام و خسته نباشید خدمت شما .
    ببخشید اگه بخوام سایز عوض کنم امکانش هست ؟

  37. سلام
    فرش فانتزی شیک را می توان بدون دخالت واسطه گر و در طرح های جدید و گل برجسته، از این سایت مرکزی عرضه انواع فرش و قالیچه، خریداری کرد. این مدل از فرش ها اغلب هزار شانه هستند و در رنگ های صورتی طوسی، آبی فیروزه ای و … در معرض فروش به مشتریان قرار می گیرند. فرش های فانتزی راهرویی و یا فرش های نه متری مناسب برای سالن و یا اتاق خواب، از جمله پرفروش ترین این سبک از فرش هستند.

  38. با سلام و وقت بخیر من از این فرش های فانتزی خریداری کردم از همین سایت بسیار زیبا و خوش بافت هستش و قیمتش هم چون از طریق سایت و بدون واسطه عرضه میشه ،بسیار مناسب تر از بازار هست ،و من به شما هم توصیه میکنم این فرش زیبا رو خریداری کنید چون واقعا ارزش خرید دارد و کاملا مقرون به صرفه هستش ،تشکر از این مجموعه خوب که این امکان رو برای مشتریان فراهم آورده است که بصورت اینترنتی و غیرحضوری و با قیمت مناسب این فرش رو خریداری کنند و درب منزل تحویل بگیرند

  39. ممنون از توضیحات خوبتون سوالاتی که داشتم رو با خوندن مطالبتون جواب گرفتم برای ثبت سفارش از کجا باید اقدام کنم ممنون

  40. سلام روزتون بخیر خسته نباشید.
    آیا از سایت شما خرید به صورت عمده هم امکان پذیر است؟
    آیا برای خریدارانی که به صورت عمده خرید می کنند تخفیف در نظر گرفته اید؟

  41. با عرض سلام و خسته نباشید من می خوام از این سایت فرش خریداری کنم قیمت فرش ها رو از کجا می تونم مشاهده کنم؟

  42. سلام وقتتون بخیر.
    میشه لطفا بگید فرش های فانتزی موجود در مجموعه تون چند شانه است.
    ای کاش لیست قیمت های روز رو هم در قسمتی از سایت قرار می دادید تا ما بهش دسترسی داشته باشیم.

  43. سلام وقت بخیر
    از سایت شما دیدن کردم
    مطالب بسیار مفیدی بود
    بسیار طرحهای فانتزی جالبی هست
    پیشنهاد میکنم خریداری کنید

  44. باسلام ووقت بخیر. فرش ماشینی فانتزی. بسیارشیک. باکیفیت ودررنگهای مختلف مثل صورتی. طوسی. آبی. فیروزهای….. میباشد. مناسب راهرو. اندازه9متری وجودداردوتراکم هزارمیباشدازبهترین خصوصیت آن بدون دخالت واسطه بصورت مستقیم میتوان خریداری کرد. وبصورت طرح برجسته وساده است. باتشکرازدست اندرکاران وتولیدکنندگان زحمت کش

  45. سلام وقت بخیر. دوستم از سایت شما فرش فانتزی خریداری کرده است راضی بود. من هم میخواهم سفارش دهم لطفا بگید چند روزه به دستم میرسد؟؟

  46. فرش های فانتزی امروزه از فروش و رونق بالایی برخوردار می باشند که در داخل و‌ خارج از کشور مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده اند.

  47. سلام.روزبخیر.فرش فانتزی شیک این سایت دراشکال مختلف مربع دایره مستطیل واندازه های مختلف درطرح های متنوع راهرویی اشپزخانه وزیر مبلی واقعا زیبایی منحصرربه فردی به خونه ومحل کار میده.ومعمولا نسبت به فرشهای بزرگ که قیمت بالایی دارن کاربرد بیشتری دارن چون همه کف پوشها ازپارکت وسرامیک هستند نیاز به پوشش کانل نیست وبافرشهای این سایت دکواسیونی جذاب خواهید داشت.

  48. سلام من برای اتاق بچه خود دنبال فرش فانتزی بودم و خیلی هم حساسم یجورایی بد سلیقه ام اما از وقتی با این سایت آشنا شدم طرح های زیادی را دیدم و بلاخره یکی سفارش دادم خیلی فوق العاده است و جنس و قیمت عالی هم داره خیلی ممنونم از سایت خوبتون.

  49. سلام وقت بخیر. من از این فرش گرد برای کنار تخت تهیه کردم فوق‌العاده شیک و بی نظیره.

  50. خرید اینترنتی باعث شده که با حذف واسطه ها قیمت ها خیلی به صرفه تر باشه.من قصد دارم که حتما از این سایت خرید کنم

  51. اینکه این امکان رو فراهم کردید تا بدون واسطه گر خرید کنیم عالی هست ممنون ازخدماتتون

  52. سلام روزتون پر برکت. خیلی خیلی تشکر از مطالب خوبی که تو سایت گذاشتید. خرید مناسب رو برای ما راحت تر میکنه

  53. تراکم این فرش ها واقعا بی نظیر هست و و طرح و رنگ های خیلی مناسبی رو داره

  54. سلام ممنون از شما بابت فرش فانتزی شیک بدون دخالت واسطه گر مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و قیمت های عالی هم داره و اینکه عمده ای خیلی مقرون به صرفه هست و من که خیلی راضی هستم و به شما هم توصیه میکنم از این محصول استفاده کنید و از این سایت خوب خرید کنید.
    خدا قوت

  55. با درود سلام خدمت شما و تهیه کننده گان فرش های زیبا و دل نشین خیلی ممنونم ازین که تمام اطلاعات کامل رو در مورد محصول تان ارائه کردین فرش های خیلی قشنگی است همجنین دارای رنگ های زیبا می باشد آیا این فرش ها تمامش داری یه اندازه می باشد یا با اندازه های متفاوتی است ایا فرش سفارش بدیم اندازه اش رو هم می پرسین یا دلخواه خود تون می فرستین آیا قیمت فرش های ماشینی با عرض های دستی یکسان است یا دارای قیمت های مختلفی می باشد به سوالاتم پاسخ دهید میخوام سفارش بدم خوشم آمد ازین فرش های خوشگل

  56. سلام، وقت شما بخیر و خسته نباشید
    با توجه به اینکه فرش پلی استر پرزدهی ندارد و برای افرادیکه درگیر آلرژی و حساسیت های تنفسی هستند، یک گزینه عالی به شمار می آید. اغلب فرش ها در جذب رطوبت، آسیب پذیر هستند. اما فرش پلی استر، جذب رطوبت بسیار پایینی داشته و از این لحاظ هم دارای برتری می باشد و در کل با توجه به قیمت مناسبی که دارد برای خرید بسیار مناسب و کاربردی می باشد و طرح های مختلفش هم دست خریدار را برای انتخاب باز می گذارد.

  57. سلام. میخواهم فرش فانتزی شیک به عنوان هدیه برای خواهرم از سایت شما خریداری نمایم. فقط یک سوال اینکه از کدوم قسمت سایت می توانم اطلاعاتی در مورد قیمت و سایز بندی فرش های موجود به دست آورم؟

  58. سلام وقت بخیر
    فرشهای ماشینی با طرح‌های بسیار قشنگ و جذابی در این سایت موجوده که بسیار پر فروشه و با تنوع بسیار بالا مطابق سلیقه هر فردی است
    من از محصول این سایت خریداری کردم به شما هم توصیه میکنم از این محصول خریداری کنید

  59. سلام وقتتون بخیر
    با توجه به قیمت های خوب و پایین فرش هاتون قصد خرید از سایت شما رو دارم لطفا نحوه سفارش رو بفرمایید

  60. سلام یکی از دوستانم به دلیل خوب بودن و بافت بالای فرش ها وهمچنین قیمت مناسبی که در نظر گرفته اید خرید از مجموعه شما رو به من پیشنهاد داد من که بسیار خوشحالم با این مجموعه خوب اشنا شدم.

  61. سلام وقت بخیر قیمت فرش عای فانتزی که با نخ تار و پود پلی استر و نخ های غیر آکریلیک بافته میشن خیلی ارزون تر هستن و برای تمامی مکان ها هم مناسب هستند. فرش های طرح افشان هم از نمونه فرش هایی هستند که اگر با رنگ زمینه های خنثی بافته بشن برای منازل سبک مدرن و کوچک خیلی مناسب هستن

  62. فرش های مدرن در تمام دنیا بسیار پرطرافدار هستند و با یک گشت و گذار در فضای وب این محبوبیت قابل لمس هست.

  63. سلام خسته نباشید
    فرش یکی از اجزای جدایی ناپذیر در زندگی ایرانیان است. سابقه بافت فرش در ایران به چند صد سال می رسد و کاوش های باستان شناسی در دیگر نقاط جهان هم نشان می دهد، فرش ایرانی علاوه بر استفاده در داخل این کشور، در سطح گسترده ای به دیگر مناطق هم ارسال شده و کشورهای زیادی، نمونه های بسیار قدیمی از فرش اصیل ایرانی را در اختیار دارند.

  64. سلام وعرض ادب خرید فرش فانتزی شیک بدون دخالت واسطه گر در این ساین واقعا عالیه، طرح های جدید و گل برجسته دارد فرش های فانتزی راهرویی و فرش های نه متری متنوعی دارد ظرافت بالا، یکی از مهمترین ویژگی های این فرش ها است که از استحکام و دوام مطلوب در برابر ساییدگی برخورداره پرزدهی ندارد که باعث آلرژی و حساسیت های تنفسی شود ممنون.

  65. باسلام
    شاید عده ای تصور کنند فرش در دکوراسیون مدرن امروزی، جایگاه چندانی ندارد. اما این تصور به طور کامل اشتباه بوده و فرش های شیک فانتزی، به خوبی توانسته اند خود را با سبک جدید چیدمان منزل، تطابق دهند. فرش در هر طرح و مدلی که باشد، زیبایی خانه را دو چندان میکند . متشکرم

  66. سلام طرح و رنگ فرش هاتون محشره.فوق العاده عالی هست..فرشهاتون را که خونمون پهن کردیم یه تغییر اساسی در دکوراسیون خونه پیدا شد.خونمون خوشگل خوشگل شد ممنونم ازتون

  67. سلام و درود ممنون از سایت خوبتون من برای اتاق خوابهام فرش فانتزی از سایت سفارش دادم و چون مستقیما از تولیدکننده میخرید خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت

  68. سلام روزبخیر
    من از این سایت خرید کردم واقعا کفیت خوبی داشت و که از مزیت هاش این بود که فرش فانتزی شیک را می توان بدون دخالت واسطه گر و در طرح های جدید و گل برجسته، از بازار مرکزی عرضه انواع فرش و قالیچه، خریداری کرد به شما توصیه می کنم خریداری کنید.

  69. سلام خسته نباشید
    ببخشید می خواستم بدونم چند روز طول میکشه تا محصول فرش فانتزی ب دستم برسه ؟؟

  70. سلام وقت بخیر
    مطالب داخل سایت را مشاهده کردم واقعا طرح های زیبایی دارد ممنون از شما.

  71. سلام
    چقدر خوبه که امروزه از فرش ماشینی با الیاف پلی استر استفاده میشه این نشون میده که چقدر طبیعت برای ما انسان ها مهمه و داریم برای حفظ اون تلاش میکنیم .این فرش های ماشینی فانتزی برای خونه های مدرن امروزی بسیار مناسبه و هم به طبیعت اسیب نمی رسه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما