بزرگترین مرجع فروش فرش فانتزی ارزان قیمت

فرش زینت بخش منزل است و نقش مهمی در زیبایی منزل دارد. فرش فانتزی با برخورداری از رنگ بندی شاد و شیک در محیط های متعدد و مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا با دکوراسیون خانه و محیط های متفاوت قابلیت همخوانی بیشتری نسبت به انواع دیگر فرش ها دارند. فرش فانتزی به دلیل استفاده از رنگ های شاد و براق در همان برخورد اول نگاه بیننده را به سمت خود جلب می کند. از فرش فانتزی به عنوان فرش مدرن نیز یاد می شود. خرید فرش فانتزی ارزان و با کیفیت خوب برای خانه یکی از مسائلی است ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند.

بزرگترین مرجع فروش فرش فانتزی ارزان قیمت

بررسی مدل های فرش فانتزی

بررسی مدل های فرش فانتزی فرش های فانتزی مدرن ضد حساسیت و آلرژی و بدون پرزدهی هستند زیرا در تولید این نوع فرش ها غالبا از الیاف پلی استر استفاده می شود که این موردی مهم در حفظ سلامتی افراد در برابر بیماری های پوستی و تنفسی می باشد. فرش های موجود در فروشگاه اینترنتی کاشان فرش از دوام و ماندگاری و هم چنین قابلیت شست و شوی راحت و آسان برخوردار است و به دلیل ساختار منحصر به فرد آن و بافت خاصی که دارد چروک نمی شود. علاوه بر این ها در برابر عوامل فرسایشی از استقامت بالایی نیز برخوردار است. از فرش فانتزی مدرن می توان در آشپزخانه منزل ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن و غیره استفاده نمود. شما اغلب فرش های فانتزی را با طرح و نگاره ای با اشکال هندسی و خطوط فرضی مشاهده می کنید و کمتر فرشی را از این دسته با طرح های اسلیمی خواهید دید، به گونه ای که رنگ های به کار رفته در فرش فانتزی، اشکالی که بر زمینه فرش نقش زده اند را از هم تفکیک می نماید.

ترجمه شگی به زبان انگلیسی دراز مو است. شگی فرش فانتزی است که خواب آن به صورت پرزهای بلند است و گاها به این نوع فرش پرز بلند گفته می شود. این فرش کاربرد های متفاوتی می تواند داشته باشد مثلا در منازل و گاها محیط های اداری . طول عمر این فرشها زیاد نمی باشد و به دلیل داشتن پرزهای بلند شستشوی سختی دارند و بیشتر جنبه تززینی و زیبایی دارند و مناسب مکان های کم رفت و آمد می باشد. جنس نخ به کار رفته در فرش شگی می تواند پروپلين، آکريليک، پلي استریا پشم باشد. فرش شگی معمولا سبک است و در سایز های کوچک بافته می شود. به دلیل ساختار خاصی که این نوع فرش دارد تمیز کردن آن کمی سخت تر از سایر فرش ها می باشد. این نوع از فرش مانند سایر فرش ها رنگ تیره و روشن دارد و تنوع طرح آن بسیار زیاد است.

فرش فریز نوعی از فرش فانتزی پرز بریده است که دوام بالایی دارد زیرا پرزهای فرش تراکم بالایی دارد و نخ ها دارای تابیدگی بسیار بالا می باشند. فرش های فریز جز فرش های غیر رسمی می باشد و معمولا با رنگ های زیبا بافته می شوند که سایه روشن ایجاد شده در فرش چشم هر بیننده را به سمت خود می کشاند. این نوع فرش برای مکان های پر رفت و آمد بسیار مناسب است. همچنین ویژگی ارتجاعی در فرش سبب انتخاب آن برای محیط های تجاری می شود.

فرش شنل یا فرش بلژیکی از انواع فرش فانتزی می باشد. از لحاظ وزنی بسیار سبک است به همین دلیل پشت فرش شنل لاتکس قرار می دهند تا روی کف پوش های سنگ و سرامیک و غیره بچسبد و لیز نخورد. نخ استفاده شده در فرش شنل پلی‌استر، پشم، پلی‌پروپلین و اکریلیک است که بهترین آن اکرولیک است و دارای لطافت بیشتری می باشد. بعضی از فرش های شنل با استفاده از ترکیبی از چند نوع الیاف بافت می شود که به آن فرش درصد دار گفته می شود. و گاها با شست و شو دچار آبرفتگی می شود. با توجه با کوچک شدن خانه ها و زندگی آپارتمان نشینی استفاده از طرح های ساده و رنگ های خنثی برای بزرگ نشان دادن فضا بهتر می باشد.

فرش وینتیجی: فرش‌های کهنه نما یا به اصطلاح فرش وینتیج یکی از جدیدترین فرش‌های مدرن ماشینی هستند که به تازگی به بازار عرضه شده‌اند. فرش‌های ماشینی وینتیج به طرح‌هایی که با هنر طراحی به حالت طرح‌های کهنه و قدیمی شکل بافته شده‌اند گفته می‌شود. تاریخچه فرش‌های کهنه نما به فرش‌های قدیمی دستبافت برمی‌گردد که بعد از سال‌ها استفاده، به صورت کهنه و قدیمی در‌می‌آمدند و این فرش‌ها به عنوان فرش کهنه نما عرضه می‌شد.

مواردی که بر قیمت فرش ماشینی تاثیر دارد

عوامل بسیاری وجود دارد که بر قیمت فرش ماشینی تاثیرگذار است در ادامه بعضی از آنها را معرفی می کنیم و تعریف مختصری درباره هر یک از آنها می دهیم:

ابعاد فرش: معمولا فرش های ماشینی در ابعاد استاندارد 6 متری، 9 متری و 12 متری بافته می شود. خریداران با توجه به ابعاد مورد نیاز خود اقدام به تهیه آن می نمایند. در این بین، هرچه ابعاد و سایز فرش بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. در نتیجه ابعاد فرش نیز در قیمت آن موثر می باشد.

تراک و شانه: تراکم و شانه فرش جزو عواملی است که در قیمت فرش تاثیرگذار می باشد. چون هرچه تعداد تراکم فرش بالاتر باشد، فشردگی و سفتی آن نیز بیشتر است و هرچه شانه فرش بیشتر باشد، ظرافت آن بیشتر و بافت فرش ریزتر می شود. برای مثال، فرش ماشینی 1200 شانه با تراکم 3600 به دلیل مقدار تراکم و شانه بیشتر، قیمت بیشتری نیز نسبت به فرش ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه دارد.

رنگ بندی فرش: تنوع رنگ بندی و رنگ های مد روز نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت فرش است. البته این اختلاف قیمت زیاد نیست اما یکی از عواملی است که در افزایش قیمت فرش تاثیر دارد. شما می توانید برای خرید فرش باکیفیت با قیمت ارزان به فروشگاه اینترنتی فرش کوروش مراجعه کرده و از مزایای خرید اینترنتی فرش با قیمت درب کارخانه بهره مند شوید.

دستگاه بافت فرش: از دیگر عوامل موثر در تفاوت قیمت فرش های ماشینی، نوع دستگاه بافت فرش می باشد. نوع دستگاه بافت فرش تاثیر زیادی در تعداد شانه و تراکم دارد، به این صورت که هر چه دستگاه توانایی بافت تراکم بالاتری داشته باشد، قیمت آن نیز گرانتر است. و این گرانی بر قیمت تولید فرش هم تاثیر خواهد داشت.

فرش ماشینی چگونه بافته می شود؟

فرش ماشینی چگونه بافته می شود؟ به طور کلی کار اصلی در بافندگی فرش ماشینی بر عهده دو دستگاه است:

1. ماشین بوبین پیچی: بوبین‌های نخ خاب فرش که معمولا جنس آن از نخ اکریلیک است به قسمت مقدمات بافندگی آورده می‌شود. در این قسمت هر بوبین تبدیل به چند بوبین کوچک برای جا دادن در قفسه‌های ماشین بافندگی (کریل) می‌شود؛ در قسمت بوبین پیچی عیب‌هایی مانند نقاط کلفت و نازک و گره خورده‌ی نخ گرفته می‌شود و سپس بوبین‌های آماده شده به قسمت بافت فرش ماشینی منتقل می‌شوند.

2. ماشین چله پیچی: هدف از به کار بردن این دستگاه آماده کردن نخ‌های تار است به طوری که یک سری نخ به موازات هم با طول معین و کشیدگی یکسان در کنار هم قرار می‌گیرند. برای بالا بردن استقامت نخ چله (نخ تار)، الیاف پنبه و پلی استر را با نسبت‌های متفاوت و بر اساس تقاضای خریدار (بافنده) مخلوط کرده و طی عملیات ریسندگی تبدیل به نخ چله‌ی چندلا می‌کنند؛ بعد از تهیه‌ی نخ چله و تبدیل آن به بوبین‌های نخ چله، آن‌ها را برای عملیات چله پیچی، داخل قفسه‌های ماشین چله پیچی قرار می‌دهند.

بافت تک پودی (single shot): بافت تک پودی یعنی به ازای هر پودی که داخل فرش کار گذاشته می‌شود، یک ردیف نخ خاب وجود دارد. به عبارت دیگر تمام پودهای فرش (اعم از پود داخلی و پود بیرونی) ریشه‌ی خاب دارد. این بافت یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین بافت‌های قالی است.

بافت دو پودی (two shot): بافت دو پودی یعنی به ازای هر دو پودی که داخل فرش ماشینی کار گذاشته می‌شود، یک ردیف خاب وجود دارد؛ به عبارت دیگر تمام پودهای بیرونی قالی ریشه‌ی خاب دارند و پودهای داخلی ریشه‌ی خاب ندارند. واضح است که در این نوع بافت نسبت به بافت قبلی تراکم خاب نصف می‌شود.

بافت سه پودی (three shot): ر این بافت به ازای هر سه پودی که داخل فرش کار گذاشته می‌شود یک ردیف خاب وجود دارد و دو پود دیگر ریشه‌ی خاب ندارند. بافت‌های سه پودی برای فرش‌های با کیفیت بالا استفاده می‌شود و پشت فرش ماشینی تمیزتر و ظریف‌تر است. این بافت بهترین نمونه‌ی مشابه فرش دستبافت را ارائه می‌دهد؛ اما فرآیند بافت آن کند است و به نخ پود زیادی، نیاز دارد. در مرحله بافندگی دو فرش هم زمان به صورت زیر بافت و رو بافت، در یک دستگاه بافته می شود و در انتها توسط تیغ مخصوصی از یکدیگر جدا می شوند. ازجمله ماشین آلات تخصصی بافت می توان به دستگاه های تکسیما، واندویل CRX ، ASR ، VTR و HCP اشاره کرد. پس از اینکه نخ بافته شده در مرحله قبل آماده و رنگ شد وارد مرحله بافندگی می شود نخ ها در پشت فرش ماشینی درون قرقره جای می گیرد و توسط یک لوله نایلونی با سوزن های بافندگی داخل زمینه فرو می روند و به این ترتیب یک ریشه زده می شود. عملیات بافندگی توسط ماشین های بسیار سریع و توسط چند هزار سوزن انجام می شود بدین ترتیب سرعت بافت فرش ماشینی بالاست. مراحل بافت در انواع فرش ها و طرح ها و رنگ ها مشابه است.

راهنمای عمومی خرید انواع فرش ماشینی

بیشتر مدل‌های فرش مدرن ایرانی، چندان با دکوراسیون‌های سنتی سازگاری ندارد. در صورتی که از مبلمان طرح سلطنتی استفاده می‌کنید، یا پرد‌ه‌های منزلتان، دارای طرح سنتی است، احتمالا خیلی از انواع فرش مدرن، با دکوراسیون شما سازگار نخواهد بود. البته جدیدا محصولاتی با طرح‌های سنتی در قالب فرش مدرن عرضه می‌شود. در انواع فرش کلاسیک قیمت فرش مدرن نسبت به فرش ماشینی کمتر است.

اگر در اتاقی که قرار است فرش را در آن پهن کنید، اسباب و اثاثیه‌ی زیادی وجود دارد، استفاده از یک فرش مدرن با طرح ساده و خلوت، می‌تواند آرامش محیط را زیاد کند. در این صورت، چشم که در اطراف، با وسایل زیادی درگیر است، هنگام رسیدن به فرش می‌تواند کمی استراحت کند. فرش‌های مدرن با طرح انتزاعی و ساده، شاید خیلی با مبلمان‌های طرح سنتی، مانند مبل سلطنتی سازگار نباشد. اما با استفاده از فرش وینتیج، می‌توانید فرش مدرن را در این دکوراسیون‌ها نیز پیاده کنید.

متخصصان دکوراسیون منزل معمولا توصیه می‌کنند رنگ فرش با دیوارها را از یک طیف رنگی انتخاب کنید. دیوارها و فرش، رنگ اصلی چیدمان را مشخص می‌کنند. در کنار رنگ اصلی، باید از یک رنگ ثانویه برای مبلمان و قفسه‌ها استفاده کنید. این رنگ، باید مکمل رنگ اصلی باشد. می‌توانید از یک رنگ مکمل هم برای وسایل کوچکی مثل گلدان استفاده کنید.در انتخاب اندازه‌ی فرش مدرن، معمولا آن را کمی کوچکتر از فضای کف اتاق در نظر می‌گیرند. خالی بودن کمی از کف، به اضافه‌ی طرح معمولا خلوت فرش‌های مدرن باعث می‌شود تا اتاق بزرگتر به نظر برسد. این کار، به خصوص در انتخاب فرش برای محیط‌های کوچک توصیه می‌شود

یکی از ویژگی‌هایی که فرش مدرن را از سایر انواع فرش متمایز می‌کند، نحوه‌ی بافت آن است. طول الیافی که در بافت انواع فرش مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلندتر از طول رایج الیاف برای سایر فرش‌ها است. مهمترین موادی که در تولید فرش مدرن از آن‌ها استفاده می‌شود، آکریلیک هیت ست فرش، پلی‌استر و بی‌سی‌اف است. در کنار جنس بافت، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که انواع فرش مدرن را از فرش کلاسیک متمایز می‌کند. فرش‌های کلاسیک، معمولا با استفاده از طرح‌ها و نقش‌های سنتی ایرانی بافته می‌شدند. همچنین با این که طراحان این فرش‌ها سعی در ایجاد تنوع رنگی در آن‌ها داشتند، اما منابع محدود تولید رنگ و محدودیتی که خود طرح‌ها ایجاد می‌کرد، از طرف دیگر، سبب می‌شد تا رنگ‌های استفاده‌شده در بافت آن‌ها، از تنوع محدودی برخوردار باشد. فرش مدرن، با توجه به این که با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته در کارخانجات تولید می‌شود، این محدودیت‌ها را ندارد. استفاده از رنگ‌های شاد در تولید فرش‌های مدرن رایج است. البته رنگ‌های سنتی در تولید فرش، مانند فرش قرمز، در انواع فرش مدرن نیز یافت می‌شود. در جدیدترین مدل‌های فرش مدرن هم می‌توانید عناصری از فرش کلاسیک بیابید.

شرکت عرضه فرش فانتزی ارزان به صورت عمده

شرکت عرضه فرش فانتزی ارزان به صورت عمده اکثر فرش های که در کارخانه های تولید فرش ماشینی بافته می شوند به صورت عمده به فروش می رسد. به این صورت که تاجران و مغازه دارن فرش ها ی ماشینی تولید شده را از کارخانه های تولید کننده به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری می کنند و سپس آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. فرش های که به صورت عمده خریداری می شوند به دلیل خرید آن ها در تعداد بالا و همچنین خرید به صورت مستقیم از کارخانه دارای قیمت بسیاری مناسبی نسبت به قیمت خرید آن ها به صورت تکی می باشد. در خرید فرش به صورت تکی وجود واسطه ها و دلالان نیز باعث افزایش قیمت آن ها می شود.

صادرات فرش فانتزی ارزان به کشورهای خاورمیانه

فرش های ایرانی درجه یک در تمام دنیا داری خواهان زیادی می باشند و صادرات فرش ایرانی به بسیاری از کشور های جهان صورت می گیرد . اما بیشترین صادرات فرش ایرانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می گیرد. پخش عمده فرش ماشینی به این معنا می باشد که تعداد زیادی از فرش های ماشینی را به فروش برسانند. پخش عمده فرش ماشینی از کاشان به کشور های مانند چین، استرلیا، آلمان، انگلیس و همچنین کشور های همسایه مانند امارات، افغانستان و پاکستان صورت می گیرد. هر کدام از کشورهای که به آن ها فرش صادر می شود دارای فرش های مخصوص به خود می باشند و این صادرات متناسب با سلایق هر کدام صورت گیرد. تولید کننده های فرش ماشینی برای بافت فرش از بروز ترین و مدرن ترین دستگاه های بافنده استفاده می کنند

سفارش اختصاصی فرش فانتزی ارزان

سفارش اختصاصی فرش فانتزی ارزان امروزه با پیشرفت تکنولوژی و راه اندازی فروشگاه های آنلاین خرید محصولات و کالا به طور مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مناسب بسیار ارزان شده است. مجموعه ما با دارا بودن انواع فرش فانتزی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان آماده برای ثبت سفارش خرید شما عزیزان و ارائه خدمات است. در خرید فرش ماشینی به صورت اینترنتی و آنلاین دیگری خبری از دلالان و واسطه ها نمی باشد و شما می توانید فرش را از این روش به صورت مستقیم از کارخانه تهیه نماید و همچنین در روش خرید اینترنتی این امکان برای شما وجود دارد که از تمامی محصولات دیدن نمایید و حتی آن ها را از نظر طرح، رنگ، قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید و در آخر فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما