خرید فرش ماشینی سایز کوچک از تولیدکننده

فرش ماشینی سایز کوچک

فرش سایز کوچک که امکان مصرف از آن در خانه های با متراژ کوچک و خانه هایی با مساحت بزرگ جهت راهرویی یا پادری مصرف می شود. در ابعاد مشخص که شامل 2.25×1.5 و 1.5×1 و ابعاد کوچک تر متناسب با شرکت بافنده صورت می گیرد. استفاده از فرش سایز کوچک در منازل با مساحت کم شامل آپارتمان ها برای کف پوش و در منازل بزرگ در قسمت جلوی مبل یا کنار آن مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه در مرکز معتبر و شناخته شده محصولات پرکاربرد و باکیفیت فرش 500 شانه کاشان و فرش 1500 شانه 9 متری افراد زیادی را مشاهده می کنیم که برای عرضه کالا فعالیت زیادی را از خود نشان می هند.

یکی از فروشگاه های مطرح کاشان که در زمینه تولید و عرضه انواع فرش ماشینی در بخش داخل و خارج از کشور با موفقیت عمل نماید فروشگاه فرش کاشان است که تولید کننده انواع فرش کوچک است در این زمینه موفق بوده و با تولید انواع قالیچه در طرح و رنگ متنوع نیاز خریداران را نیز پاسخگو باشند.

خرید فرش ماشینی سایز کوچک از تولیدکننده

بررسی طول عمر فرش ماشینی

بررسی طول عمر فرش ماشینی بالا رفتن شانه و تراکم سبب می شود تعداد گره های موجود در بافت بیشتر باشد. و فرش فشرده تر باشد . همین موجب استحکام ماندگاری طولانی تر خواهد بود . اما ممکن است تراکم بالا با الیاف بی کیفیت تولید شود که در این حالت عمر فرش کاهش یافته و نمی توان گفت به دلیل تراکم بالا، فرش با کیفیت است حالت عکس این قضیه هم امکان دارد. ممکن است در تولید فرشی با شانه و تراکم پایین نخ مرغوبی به کار گرفته شود .که در این صورت فرش می تواند سالیان سال سالم بماند. تاثیر کیفیت الیاف فرش ماشینی بر عمر آن فرش ارتباط مستقیم دارد. همانطور که گفته شد کیفیت و به دنبال آن عمر فرش در نتیجه‌ عوامل مختلف تعیین می شود. برخی از این طرح ها مختص شهر خاص بودند و طرح های بافته شده در فرش 1700 شانه نشانگر هنر و اصالت آن شهر بودند.

نخستین و مهم‌ترین عامل ، جنس به کار رفته در نخ تار و پود است. جنس نخ تار و پود در همه بافت ها مشابه و از جنس پلی استر و پنبه است. اما نخ خاب ممکن است از جنس الیاف اکریلیک، اکریلیک هیت ست، کرک، جنس پشم، ابریشم باشد. که در این میان پشم و آکریلیک عمر و دوام بیشتر دارند و سالیان بیشتری می توان از آن ها استفاده کرد. برخی منازل فرش از جنس پشم با عمری بالای ۳۰ سال پیدا می شود .که بدون بی کیفیت و خراب شدن مورد استفاده هستند. الیاف مصنوعی دوام کمتری نسبت به طبیعی دارند، از الیاف مصنوعی می توان الیاف پلی‌استر یا ابریشم مصنوعی و پلی‌پروپیلن را اشاره کرد که با کاربرد زیاد، عمری کمتر از سایر فرش ها را دارند.

به علت دوام کمتر آنها برای جاهای پر رفت و آمد و دارای فرسایش مثل آشپزخانه، جلوی در ورودی و جلوی در سرویس بهداشتی مناسب نیستند و بهتر است از جنس های بادوام برای آن نقاط استفاده کرد. هر نوع نخی مصرف می شود جز عواملی که در روند تولید فرش می تواند باعث افزایش طول عمر فرش شود باشد و باید توسط بافندگان و کارشناسان تولید فرش رعایت شود می توان عواملی مثل جنس فرش، نوع بافت فرش، تراکم فرش و آهار فرش را نام برد که در کیفیت فرش خیلی موثر می باشد با دقت کافی میتوان فرشی را انتخاب کرد که عمر مفید بیشتری داشته باشد و ارزش خرید را داشته باشد.

آنچه باید درباره فرش ماشینی بدانید

در بین الیاف مصرفی در صنعت، فرش ماشینی اکریلیک و پشم دارای بیشترین دوام و ماندگاری هستند که این در افزایش طول عمر فرش ماشینی تاثیر به سزا دارد به شکلی که فرش ماشینی بافته شده از این الیاف بیش تر از 30 سال و حتی بیشتر از آن عمر می کنند. از دیگر الیاف مورد استفاده در این حوزه می توان پلی استر و پلی پروپیلن را نام برد که دارای عمر کمتری هستند و انتخاب آنها برای مکان های پر رفت و آمد غلط است.

گاهی پردازش هایی خاص را روی فرش ماشینی انجام می دهند مانند هیت ست که این خود در افزایش عمر فرش تاثیرگذار است یکی از عواملی که موقع خرید فرش ماشینی باید به آن توجه کرد رنگ فرش است. فرشهای با رنگ زمینه روشن در فاصله زمان کوتاه کثیف می شوند و احتیاج به شستشو دارند که این نکته مهم است که شستشوی زیاد سبب کوتاه شدن عمر فرش می شود به همین علت استفاده از قالی ماشینی با رنگ روشن برای مکانهای پر رفت و آمد و جایی که کودکان بازی می کنند، انتخاب نا مناسب است. البته باید بیان داشت که قالی های با رنگ زمینه روشن سبب بازتر و بزرگتر نشان دادن فرش ماشینی می شوند و رنگ های تیره فضا را پرتر و کوچک نشان می دهند.

شما با توجه به منزل و سایر وسایل می توانید انتخاب مناسب و زیبا داشته باشید فرشی که برای دکوراسیون خانه شما دارای طرح مناسبی باشد و از نشان دادن لکه های احتمالی در فرش خودداری کنند را باید مورد توجه قرار داد. فرشهایی که در طرح خود ترنج ندارند نما و جلوه ای بزرگ را به فضا می بخشد فرشهای ماشینی که دارای طرح شلوغ هستند فضای خانه را کوچک نشان می دهند.

قالی های ماشینی در دو نقشه سنتی که شبیه فرشهای دستباف هستند و در مدل های جدید درجه یک طرح های مدرن جدید را بر فرش نقش می زنند. استفاده از بعضی طرح های مدرن برای بعضی اماکن نامناسب و برخی مکان ها مناسب می باشد. به عنوان مثال برای محل های پر رفت و آمد فرش ماشینی پرز بلند مناسب نیست چون باعث آسیب دیدگی و کاهش عمر مفید فرش مورد نظر می شود.

چرا فرش ماشینی بسیار محبوب است؟

چرا فرش ماشینی بسیار محبوب است؟ علت محبوبیت فرش ماشینی بر این است که فرش های ماشینی دارای تنوع طرح و زمینه و طیف های رنگی و طرح مدرن خیلی متنوعی می باشند که این تنوع طرح و رنگ و شانه در فرش های دستباف و فرش های بافته تولید شده دیگر شهر ها دیده نمی شود. این تنوع طرح و رنگ باعث شده است که امروزه حتی سخت پسند ترین افراد هم فرش مورد علاقه خود را بتوانند پیدا کنند که افراد اغلب قبل از خرید فرش ماشینی به دنبال پیدا کردن پر فروش ترین طرح های فرش ماشینی هستند تا خاص ترین فرش را برای منازل لوکس و خاص خود خریداری کنند.

محبوبیت فرش ماشینی دلایلی دارد از جمله قیمت فرش ماشینی که نسبت به نوع دستباف فرش بسیار مناسب‌تر است. هر زمان که مایل باشید، امکان تعویض فرش با توجه به قیمت مناسب و ارزان قیمت بودن آن برایتان وجود دارد. امروزه با گران شدن زیاد فرش دستبافت قدرت خرید مردم کمتر شده و بیشتر روی به فرش ماشینی آورده اند. ارائه طرح های متنوع و سبک های مختلف جدید فرش پوشش دهی رنگ و تراکم متنوع وجود طرح های فانتزی و فرش های اتاق کودکانه طرح های سنتی و اصیل فرش ایرانی در فرش های ماشینی وجود دارد.

تولید کردن فرش های ماشینی با جنس های مرغوب و با کیفیت نخ آکرولیک و وجود حساسیت کمتر در نگهداری و شستشوی فرش های ماشینی راحت در اندازه‌های متنوع فرش های ماشینی برخلاف فرش های دستباف که در این مورد محدود هستند و بیشتر رنگ لاکی هستند و مورد پسند خیلی افراد نیست. محاسن فرش ماشینی نسبت به فرش دست بافت بسیار زیاد است و این مزایا باعث افزایش میل و رغبت نسبت به خرید این نوع فرش شده است. در میان فرش های ماشینی تنوع بسیار زیاد است و توجه به محاسن هر نوع فرش می‌تواند انتخاب را برای شما بسیار راحت تر کند و با توجه به سلیقه های متنوع خرید کرد.

موارد تأثیرگذار بر کیفیت فرش ماشینی

عواملی که بر کیفیت فرش ماشینی موثر هستند، بسیار زیاد و گسترده می باشند و می توان با بررسی یک یک آنها به نتیجه مطلوب رسید. سه مورد از عوامل تاثیر گذار شامل: کیفیت مواد اولیه، کیفیت دستگاه بافنده و کیفیت آهار و تکمیل مواد اولیه در هر کالایی مهم ترین نقش را در کیفیت آن کالا ایفا می کند. قطعا در فرش ماشینی هم مواد اولیه ای که در بافتن آن به کار گرفته می شوند، نقش خیلی مهمی در کیفیت آن فرش خواهد داشت. فرش از به هم بافته شدن تار و پود تولید می شود. در حال حاضر انواع گسترده ای از دستگاه های بافنده در صنعت فرش ماشینی به کار گرفته می شود.

همه این دستگاه ها قابلیت تبدیل نخ به تار و پود فرش دارند، اما همه آنها از کیفیت کافی و خوب برخوردار نیستند چرا که بعضی از آنها دستگاه های تبدیل شده و اورهال شده هستند و بعضی ها هم بسیار قدیمی می باشند. هم اکنون جدیدترین دستگاه های موجود در برخی کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد دو کمپانی معروف وندویل بلژیک و شونهر آلمان است. اکثر فرش های بافته شده در ایران توسط دستگاه های روز دنیا مانند ASR بلژیک و Schonherr آلمان می باشند.

در فرآیند تولید یک فرش، ابتدا ریسندگی، سپس بافت و در مرحله سوم، آهار و تکمیل وجود دارد. مرحله آهار و تکمیل در واقع همان آماده سازی فرش برای استفاده در خانه ها می باشد و برای اینکه فرش با کیفیت بالا از این مرحله تولید شود، باید در آن از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده شود الیاف مشابه با درجه کیفیت‌های مختلفی وجود دارد که تنها الیافی با بهترین و بالاترین درجه کیفیت می‌توانند فرش‌هایی با بالاترین عمر و کیفیت را نتیجه دهند.

مثلا الیاف اکریلیک با درجه بندی‌های مختلف و طول الیاف گوناگون در تولید فرش ماشینی مورد مصرف می‌گیرند. الیاف با کیفیت کمتر، پرزدهی زیادی دارند و در زمانی به مراتب کمتر از الیاف با درجه کیفی بالا از بین می‌روند. در مورد نخ مصرفی هرچقدر درصد پنبه در نخ، بالاتر باشد فرش مرغوب تر و کيفيت بالاتري دارد. بعضی مواقع در فرش ماشینی تلفیقی از نخهای ابریشم و آکرلیک به کار می رود. این فرشها، فرشهای درصد دار نام دارد.

فروش فرش ماشینی سایز کوچک با قیمت عالی

فروش فرش ماشینی سایز کوچک با قیمت عالی شرکت های مختلفی در کشورمان وجود دارند که فروش انواع فرش ماشینی سایز کوچک را با کیفیت مناسب انجام می دهند، شرکت های تولید کننده خود عرضه این محصول را به دوش می گیرند و این قالیچه های سایز کوچک را در معتبرترین مراکز با قیمت مناسب ارائه می دهند این شرکت ها در طرح ها، رنگ ها و کیفیت های گوناگونی محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند تا به سراسر کشور ارسال نمایند.

فرش های سایز کوچک به دلیل استفاده بیشتر در همه مکان ها بسیار مورد توجه است و در رنگ های گوناگونی چون سبز گلبهی آبی عرضه می شود که شهر کاشان و مشهد در زمینه تولیدات انواع فرش بسیار خوب عمل کرده و موفق بوده اند. فرش و قالی سایز کوچک را میتوان از فروشگاه های معتبر با ست کردن با فرش اصلی خانه تهیه کرد و از تخفیفات شرکت ها در بازار رقابتی امروزه بهره مند شد

سفارش اختصاصی فرش ماشینی سایز کوچک از تولیدکننده

سر تا سر کشورمان، فروشندگان فرش ماشینی کوچک را به راحتی می توان پیدا کرد. آنان دارای مکان های مشخص می باشند؛ یعنی بیشتر راسته های بازار پر رفت و آمد فعالیت می کنند و یا این که در مراکز تخصصی فعالیت می نمایند. به این شکل می توان به آن ها جهت خرید نوع مرغوب فرش های کوچک مراجعه و سفارش داد. اما بهترین فروشنده ها مشخصات خاص خود را دارند. برای مثال، آن ها بهترین برندها را عرضه می کنند و سعی می کنند تا به صورت درست مشتریان خود را برای خرید یک فرش خوب و با قیمت مناسب، راهنمایی دهند.

این فروشندگان همچنین از هر لحاظی محصول را تضمین می کنند و حتی ضمانت نامه هم به خریدار می دهند. یکی از خرید های فرش ماشینی توسط مشتریان، سفارش بافتن فرش ماشینی با طرح دلخواه است و ابعاد سفارشی است که تنها توسط تعداد محدودی از کارخانه های فرش کاشان انجام می شود طبیعی است که قیمت فرش سفارشی با ابعاد و طرح دلخواه نسبت به فرش های معمولی بیشتر باشد زیرا این فرش ها یک بافت فرش سفارشی می باشند و به شکل شخصی برای افراد بافته می شوند و نیاز به نخ بیشتری دارند.

بهترین تولیدکنندگان ایرانی فرش ماشینی سایز کوچک

بهترین تولیدکنندگان ایرانی فرش ماشینی سایز کوچک انواع فرش ماشینی بر طبق تعداد شانه و تراکم، تعداد رنگ های کاربرده و ابعاد آن قیمت‌گذاری می‌شوند. از نظر قیمت بهترین برندهای فرش ماشینی کاشان و گرانبهاترین فرش‌های موجود در کشور محسوب می‌شود. این فرش ها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی بافت فرش ماشینی در کاشان تولید شد و هم اکنون به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی در کشور است. این فرش‌های ماشینی ۱۵۰۰ شانه هستند و تولید شده در کارخانجات پیشرفته کشور می باشند در سایز های کوچک و بزرگ به دست مصرف کنندگان می رسد با خرید از بهترین تولید کنندگان میتوان محصول با کیفیت تر و قابل اعتماد تری را خریداری کرد و از آن استفاده بهینه برد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما