خرید فرش فانتزی پرزدار از تولیدکننده

فرش فانتزی پرزدار

فرش های فانتزی پرزدار هم از الیاف متفاوت تهیه می شوند و طرح، رنگ و مدل های متنوع دارند. پرزهای این فرش ها سه اندازه بلند، پرز کوتاه و خیلی کوتاه دارند و بنا به سلیقه می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

نوع الیاف در زیبایی، دوام آن و نرمی آن ها مؤثر است. فرش های فانتزی فرش های پرزدار مدرن هستند و ظاهری متفاوت از فرش های سنتی دارند و استفاده از آن ها درسالهای اخیر افزایش یافته است. این نوع فرش ها را میتوان از تولید کنندگان آن در سراسر کشور تهیه کرد.

خرید فرش فانتزی پرزدار از تولیدکننده

فرش ماشینی چه جنسی است؟

فرش ماشینی چه جنسی است؟ در فرش های ماشینی سه مدل نخ وجود دارد که نخ خاب، نخ پود و نخ تار می شود. نخ خاب که نخ پرز هم نام دارد همان نخی است که هنگام دست کشیدن روی فرش از نرمی و لطافت آن بهره می بریم. اما دیدن نخ تار و پود فرش کار راحتی نیست. در فرش های با شانه و تراکم کم می توان با نگاه به پشت فرش تا حدی آنها را دید اما در فرش های ریز بافت اینکار امکان پذیر نیست. جنس اکریلیک به وسیله بیشتر سازندگان فرش در دنیا به عنوان بهترین نوع جنس فرش ماشینی در نظر گرفته می‌شود.

این ماده شباهت زیادی به الیاف طبیعی مثل پشم دارد و در مقایسه با مواد دیگر از دوام و کیفیت خیلی بالایی برخوردار است، درضمن فرش‌های اکریلیک، قیمت خیلی مناسبی داشته و شستشوی آن‌ها در قالیشویی آسان‌تر است. نوع دیگر شامل پلی پروپیلن: این ماده مقاومت در برابر رطوبت و بافتی مانند پشم دارد از شهرت بالا برخوردار است. پلی آمید: ماده‌ای انعطاف‌پذیر است که می‌تواند، وزن بالایی را تحمل کند و تمیز کردن آن خیلی راحت است.

جنس پشم: مطلوب‌ترین الیاف طبیعی که بافتی نرم دارد و رنگ‌آمیزی آن اشباع عالی را نشان می‌دهد. پلی استر: پلی استر به فرش، جلوه براقی می‌بخشد و آن را مثل فرش‌های ابریشمی نشان می‌دهد. الیاف BCF: نخ‌های مصنوعی که با روشی مکانیکی تولید شده و قبل از شانه زدن یا بافتن فرش برجسته می‌شوند. ابریشم مصنوعی: ابریشم مصنوعی برای فرش‌هایی با بافت کوتاه و متراکم به کار می‌رود بهترین مدل این فرش ها از الیاف پشمی بافت می شوند. از طرفی، الیاف آکرلیک خیلی شبیه الیاف پشمی است، اما نسبت به آن جدیدتر بوده و پاخور بهتری دارند. به این شکل فرش های از جنس آکرلیک، کیفیت بالاتر و درنتیجه قیمت زیادتری دارند.

در حال حاضر فرش های ابریشم مصنوعی به علت رنگ های درخشان ، ثبات رنگی بالا ، کمترین مقدار پرزدهی و شستشوی آسان ، بیشترین طرفدار را بین مصرف کننده ها دارند. جنس اولین فرش های ماشینی از الیاف مصنوعی براقی بود و پرزهای نسبتا کوتاه داشت، خیلی سبک و قابل حمل بود. پشم‌های طبیعی گران‌تر از الیاف مصنوعی بوده پس کمتر از آن‌ها در فرش ماشینی مصرف می‌شوند تا قیمت نهایی در توان خرید افراد قرار گیرد و از ماندگاری و طول عمر کمتری نسبت به فرش‌های دیگر برخوردار است و حالت دستباف‌گونه دارند.

تراکم فرش چه ارتباطی با قیمت آن دارد؟

تراکم در دستگاه بافندگی به تعداد رج ها یا تعداد گره ای که در یک متراز طول فرش بافته می شود اطلاق می شود. الیافی که در فرش های لوکس و تراکم بالا به کار می رود از مرغوب ترین و باارزش ترین نوع الیاف است . بنابراین هر چه فرش تراکم زیادتری دارد ، قیمت آن هم بیشتر خواهد شد. تراکم یعنی تعداد گره هایی که در یک متر طولی فرش بافته شده است. تراکم فرش تاثیر مستقیمی بر کیفیت و دوام فرش خواهد داشت از مهم ترین عواملی که نقش زیادی در قیمت و هزینه فرش ماشینی دارد ، تراکم و شانه آن فرش ماشینی می باشد.

هرچه شانه و تراکم فرش ماشینی زیاد باشد ، فرش تو پرتر و متراکم تر و منسجم تر است و همین باعث می شود فرش ریز نقش یا فرش ریزبافت تولید شود. به همین علت است که فرش 1200 شانه یا 1000 شانه تراکم بالا به فرش های ماشینی دستباف گونه هم معروف هستند . هرچه فرش توپرتر باشد ، مقاومت فرش زیاد شده و باعث بالا رفتن طول عمر فرش ها می شود . هرچه تراکم فرش زیاد باشد طول نخ خاب فرش کوتاه می شود و لطیف تر میشود.

اگر بخواهیم بهترین فرش ماشینی را در در صنعت بافندگی فرش را انتخاب کنیم ، مسلما فرش ماشینی 1200 شانه کاشان بهترین نوع فرش و انتخابی درست برای دکوراسیون خانه ایرانی است. تراکم در کیفیت و ماندگاری اثر می گذارد و نقش مهمی در قیمت نهایی فرش ها دارد. فرش‌های ماشینی تراکم زیاد مثل ۱۲۰۰ شانه طول عمری بیشتر نسبت به ۵۰۰ شانه دارند؛ چون تراکم بالا سبب می شود؛ که دوام و ماندگاری فرش افزایش یابد

آشنایی با انواع بافت فرش ماشینی

آشنایی با انواع بافت فرش ماشینی بافت تک پودی: در این نوع طرح بافت، در ازای هر پودی که داخل فرش قرار می گیرد، یک ردیف نخ خاب به خاب فرش اضافه می شود. این نوع بافت از مهم ترین و معروف ترین بافت های زمینه فرش می باشد و به علت فشردگی ساختار فرش در جهت طولی ،برای بافت فرش های با کیفیت تر و تراکم زیاد مناسب می باشد.

بافت دو پودی : در این نوع بافت در ازای هر دو پودی که داخل بافت فرش ها قرار می گیرد، یک ردیف نخ خاب به خاب فرش ها افزوده می شود. در واقع، تمام نخ های پود ریشه خاب ندارند، بلکه نخ های پود به شکل یک در میان دارای ریشه خاب هستند. می توان گفت که این نوع بافت زمینه برای فرش با تراکم پایین تر و متوسط مناسب می باشد.

بافت تخت: نوعی از بافت دو پودی است که در آن تعدادی نخ رنگی مثل نخ های چله عمل می کنند در اثر بافت با نخ های پود، بخشی از برزنت فرش ها را تشکیل می دهند. این بافت در ترکیب با خاب معمولی فرش، برای ایجاد طرح های متنوع و فانتزی فرش به کار می رود و باعث به وجود آمدن فرش با سطح ناهموار یا همان «برجسته» می شود. ظاهر این فرش به شکل ترکیبی از برزنت طرح دار و خاب بریده است که در این نوع بافت، نخ های رنگی که در بافت های دیگر برای ایجاد خاب فرشها به کار می روند، با نخ های پود مخلوط شده، برزنت بسیار ضخیمی که طرح دار است را به وجود می آورند که به فرش بافت سیسال یا در کشور گلیم ماشینی نامیده اند.

بافت شگی: یکی از انواع فرش های مدرن فانتزی از خانواده فرش های خاب بریده است . سطح این فرش را نخ های خاب خیلی بلند یعنی پرز بلند تشکیل می دهند که طول آنها ۲۰ تا ۳۰ میلی متر است. به همین علت نخ های خاب فرش شگی نمی توانند به شکل کاملاً عمود بر برزنت قرار بگیرند و به حالت درهم و برهم، سطحی پر از انواع نخ های شل و رها و روی هم ریخته روی فرش ایجاد می کنند. این حالت قرارگرفتن نخ های خاب، باعث می شود تا سطح فرش شگی پر حجم تر و نرم تر از فرش های معمولی باشد.

بافت خاب حلقه: دارای سطح و ظاهری بسیار متفاوت تر از فرش های متداول خاب بریده می باشند. سطح این فرش ها پوشیده از نخ های خابی است که به صورت حلقه درآمده اند. بافت خاب حلقه ای با دست هم می توان ایجاد کرد اما ماشین های مخصوص کار با سرعت بالایی که دارند به طوری که در عرض 30 دقیقه می توانند بافت طرح و نقشه را تغییر دهند. به وسیله این ماشین ها می توانیم طرح های جدید با طرح و تراکم و کیفیت های مختلف تولید کنیم.

نحوه صادرات فرش ماشینی از ایران چگونه است؟

صادرات فرش از راه آبی با کشورهای عربی رواج خوبی دارد و از طریق همین کشور ها صادرات فرش پیشرفت کرده است. کاشان قطب فرش ماشینی و پایتخت بین المللی فرش ماشینی در کل دنیا شناخته شده است که با داشتن شرکت و کارگاه‌های تولیدی کوچک و بزرگ در صادرات فرش ایران نقش خیلی فعال و پر رنگ دارد ، کاشان در زمینه صادرات فرش های ماشینی از کشور های افغانستان و عراق و ترکیه و عربی و حتی اروپایی دستاورد خوبی را به دست آورده است.

در این خصوص با نوسانات شدید اقتصادی و قیمت دلار و نیز برای تولید مواد اولیه فرش ماشینی با مشکل روبرو هستیم مخصوصا شرکت های کوچک و نوپا در صنعت فرش ماشینی کشورمان که توانایی نقدی بالایی ندارند در این زمینه با شکست روبرو خواهند شد. علاوه بر این نیز فرش ماشینی که در کاشان تولید شده است با فناوری‎‌های پیشرفته‌ ای روانه بازار می‌شود و حتی فروش و انتقال این کالا بین استان های داخلی کشورمان نیز رونقی چشمگیر داشته است.

سیاست‌های افزایش فروش صادرات انواع فرش ماشینی در هر کشوری گوناگون می باشد و قاعدتا نتایج گوناگونی هم دارد ، در بعضی ازماه های سال شاهد برگزاری نمایشگاه های بین المللی فرش ماشینی در کشورمان هستیم که یکی از این سیاست های افزایش دادن فروش همین امر می‌باشد. این کار باعث می‌شود افرادی گوناگون از تمامی نقاط جهان به تهران پایتخت ایران بیایند و از این نمایشگاه بازدید انجام دهند همین کار سبب شده تولید کنندگان طرح و نقش فرش ماشینی را خیلی متفاوت کنند تا با تمام سلیقه ها جور شود و هر کسی با هر نژاد و قومی از این نمایشگاه بتواند خرید کند اینجا تولید کننده های فرش ماشینی رقابتی خوبی و سالمی در صادرات فرش ماشینی از ایران به کشور های خاورمیانه و اروپایی باهمدیگر دارند.

برای صادرات فرش ماشینی مراحل گوناگونی وجود دارد که می توان ذکر کرد ولی این روند گاهی مشکلاتی دارد یا زمان بر است از این رو با طی کردن این مراحل می توان مجوز صادرات فرش‌های ماشینی را کسب کنید و صادرات خود را از کشور به سراسر دنیا انجام داد اولین قدمی که باید برداشته شود گرفتن کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی شهر مبدا تولید است. اگر کالای شما برای صادرات تقسیم بندی خاصی داشته ‌باشد باید نوع مجوز آن را هم معین کرد .طریقه بازاریابی برای صادرات فرش ماشینی به هر نقطه از جهان البته با انتخاب کشور مورد هدف خود راهی برای افزایش صادرات فرش به کشورهای دیگر است.

اینکه چگونه ارسال شود از طریق مرز زمینی یا آبی موضوع مهمی است انتخاب روش معامله با تاجر و نیز نحوه ارسال محصول خود به مرز کشورمان و بارنامه کردن محصول باید کد کاربری در سامانه را هم دریافت کرده و سپس اقدام به صادرات نمایید و برای این کار می توان از افرادی خبره در این حوزه سالها کار کرده اند کمک گرفت.

یکی از نکات خیلی اساسی در زمینه صادرات فرش های ماشینی و صنعتی مشتری مدار بودن است یعنی کیفیت بالای محصولات فرش باید تضمین شود و خوش قولی برای یک تاجر خیلی حائز اهمیت است و اینکه کالا را به بهترین نحو تحویل خریدار بدهد و ارز آوری خوبی برای کشور داشته باشد

فروش فرش فانتزی پرزدار به قیمت تولید

فروش فرش فانتزی پرزدار به قیمت تولید آن جایی که در فرش های پرز بلند الیاف کمتری کاربرده می شود، این فرش ها در مقایسه با فرش های ماشینی دیگر از قیمت مناسب تر برخوردار هستند. البته نوع بافت و الیافی که در تولید کردن این محصول استفاده می شود هم خیلی حائز اهمیت است. فرش هایی که به صورت سه بعدی بافته می شوند با فرش هایی که از نخ های فلوکاتی تشکیل شده اند، دارای قیمت متفاوت تر هستند.

در مدل های سه بعدی نخ های بیشتری در بافت فرش به کار رفته می شود. با تغییر ارتفاع نخ ها، حالت سه بعدی به فرش ها می دهند. اما در نمونه های بافته شده توسط نخ فلوکاتی با وجود اینکه نخ حالت مجعد دارد، محصول به شکل پرز بلند و متراکم نشان داده می شود. در فروشگاه های معتبر میتوان فرش های ترند از جمله فرش فانتزی مدل ماهی را به قیمت تولیدی تهیه کرد

قیمت استثنایی فرش فانتزی پرزدار

امروزه به علت نوسانات شدید ارزی و مشکل در واردات الیاف و مواد اولیه، قیمت فرش در مجموعه ها و فروشگاه های گوناگون، متفاوت می باشد. در این بین عده ای هم با سوء استفاده کردن از این شرایط اقدام به فروش محصولات خود با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی آن می کنند. برای این که از وقوع این گونه مشکلات در امان ماند کافی است تا محصولات مورد نظر را از مجموعه های معتبر تهیه کنید. این شرکت به عنوان مرجع تخصصی فرش، زیباترین و بهترین و با کیفیت ترین فرش های فانتزی موجود در بازار را تدارک دیده است. فرش های پرز بلند فانتزی در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و به علت بافت نرم و قیمت مناسب آن فروش خوبی داشته است میتوان با مراجعه به مراکز معتبر با قیمت استثنایی به هنگام جشنواره ها از تخفیفات خوبی بهره مند شد.

صادرات فرش فانتزی پرزدار به کشورهای اروپایی

صادرات فرش فانتزی پرزدار به کشورهای اروپایی فرش شگی یا پرز دار این فرش ها بیشتر به شکل فرش با طرح و رنگ ساده شناخته می شوند و فرش پرز دار سیاه و سفید از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. یکی از دلایل محکم که برای صادرات فرش فانتزی وجود دارد، سودی است که از صادرات این کالا عاید تولید کنندگان می شود. تولید کنندگان فرش ماشینی اگر یک واحد از فروش فرش فانتزی در کشور سود کنند، می توانند با صادر کردن آن حداقل 5 واحد از آن سود کنند چون می تواند به ارزآوری و اقتصاد کشور هم کمک کند هر گونه صادراتی که در کشور صورت بگیرد، برای اقتصاد و ارزآوری در کشور مفید و سودمند خواهد بود.باید بدانید که یکی از راه های نجات اقتصاد کشور، افزایش صادرات فرش است چون بازار گسترده تری در خارج از کشور موجود هست! در ایران ما نهایت بتوانیم به 30 میلیون خانواده ایرانی چند تخته فرش فانتزی پرزدار بفروشیم ولی در خارج از کشور خانواده ها و جمعیت بیشتری هم وجود دارد و اینگونه از اشباع بازار جلوگیری می شود. کمک به اشتغالزایی جوان ها می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما