پخش فرش ماشینی چله ابریشم در سراسر ایران

پخش فرش ماشینی چله ابریشم در سراسر ایران توسط مراکز تولید و توزیع کننده این محصول صورت می گیرد. این فرش ها در سایز ها و اندازه های مختلف به صورت ۱۲ متری، ۹ متری و ۶ متری به تولید می‌ رسند و طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و جذابی دارند.

امروزه در مرکز معتبر و شناخته شده محصولات پرکاربرد و باکیفیت فرش 500 شانه کاشان و فرش 1500 شانه 9 متری افراد زیادی را مشاهده می کنیم که برای عرضه کالا فعالیت زیادی را از خود نشان می هند.

به همین علت افراد با سلیقه های متفاوت می توانند فرش مدنظر و دلخواه خود را از میان تنوع طرح‌ ها و رنگ‌ های این محصول انتخاب و خریداری نمایند و از زیبایی آن در فضای خانه های خود به خوبی بهره ببرند.

پخش فرش ماشینی چله ابریشم در سراسر ایران

مشخصات ظاهری انواع فرش ماشینی

مشخصات ظاهری انواع فرش ماشینی از مشخصات ظاهری انواع فرش ماشینی می توان به این موارد اشاره کنیم که این محصول از نظر طرح و رنگ تنوع فراوانی دارد و تنوع آن بیشتر از فرش های دستی می باشد. شما به راحتی می توانید در میان مدل های مختلف این محصول جستجو کنید و با دست بازتری فرشی را که برای خرید مد نظر دارید پیدا کنید‌. برخی از این طرح ها مختص شهر خاص بودند و طرح های بافته شده در فرش 1700 شانه نشانگر هنر و اصالت آن شهر بودند.

تنوع رنگ های به کار رفته در تولید این فرش از جمله فیروزه ای، قرمز، آبی، سبز، زرد و… موجب شده تا مشتریان عزیز متناسب با رنگ فضایی که قرار است فرش را در آن جا پهن کنند، اقدام به خرید کنند و فضایی جذاب و زیبا را به محیط خانه های خود ببخشند.

فرش ماشینی در ضخامت های مختلف و با تراکم های متنوع و متفاوتی تولید می شود که هر کدام قیمت های مختلفی دارند، اما به طور کلی قیمت فرش های ماشینی از فرش های دستی ارزان تر می باشد و افراد با توان مالی مختلف می توانند به راحتی برای خرید این محصول اقدام نمایند.

یکی دیگر از مشخصات ظاهری فرش های ماشینی بافت دقیق و درست آن ها می‌ باشد. فرش های دستی به دلیل اینکه توسط نیروی انسانی تولید و بافته می‌ شوند، امکان خطا یا جابجایی نقش ها و بالا یا پایین شدن آن ها به مقدار کم وجود دارد، اما فرش های ماشینی به دلیل اینکه با استفاده از دستگاه های دقیق و مشخص بافته می شوند هیچ گونه خطایی ندارد و بافت آن ها به طور کاملا دقیق و منظم می باشد.

در هنگام خرید راجع به نوع نیاز خود و انتظاراتی که از محصول دارید و هم چنین قیمتی که برای خرید در نظر گرفته اید و… با فروشنده صحبت کنید تا بتواند خدمات خوبی را به شما ارائه کند و از خریدی که انجام می دهید رضایت کافی را داشته باشید.

منظور از فرش 700 شانه چه می باشد؟

شاید برای شما سوال باشد که منظور از فرش ۷۰۰ شانه چی می باشد؟ باید بگوییم که به طور کلی منظور از شانه، گره هایی می باشد که در بافت فرش استفاده شده اند. این بافت را به صورت مترمربعی حساب می کنند، به عنوان مثال در یک متر مربع از فرش ماشینی ۷۰۰ شانه، تعداد ۷۰۰ گره وجود دارد.

داشتن شانه بیشتر در هر متر مربع از فرش، نشان از تراکم بافت های فرش دارد و این مسئله موجب تفاوت انواع فرش ماشینی از نظر ضخامت، خاب، وزن و… می گردد. مثلا فرش ۷۰۰ شانه از ضخامت بیشتری برخوردار است و خاب بیشتری دارد و فرش های ۱۲۰۰ شانه دارای خاب کمتری هستند و از ضخامت کمتری هم برخوردار هستند. اصطلاح خاب میزان نرمی و لطافت فرش می باشد. به عنوان مثال فرش ۷۰۰ شانه به دلیل خاب بیشتر، از نرمی بالاتری برخوردار می باشد و برای خوابیدن یا نشستن انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

فرش ماشینی باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

فرش ماشینی باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟ فرش ماشینی با کیفیت مشخصاتی دارد که شما با در نظر گرفتن آن ها در هنگام خرید می توانید خریدی رضایت بخش و خوب را تجربه کنید. یکی از این موارد، الیاف به کار رفته در تولید محصول می باشد. قطعاً فرش هایی که با استفاده از الیاف طبیعی و مناسب تولید شده اند و از الیاف ابریشمی طبیعی در تولید آن ها استفاده شده است، کیفیت بالایی دارند.

فرش ماشینی مرغوب تمام ابریشم می باشد، بنابراین کاملاً نرم و لطیف است و وقتی روی آن دست بکشید، احساس خوبی به شما منتقل می‌ شود و نرمی و لطافت را زیر دست خود احساس خواهید کرد. فرش های درجه یک و ابریشمی علاوه بر اینکه موجب تقویت روحیه می‌ شوند، می‌ توانند در درمان بیماری های افسردگی مفید و سودمند باشند و هم چنین از ابتلا به بیماری‌ های پوستی از جمله قارچ، پسوریانیس و… جلوگیری می کنند. علاوه بر آن این فرش ها از ایجاد ترک های پا و خشکی کف پا و… پیشگیری می کنند و در صورت ابتلا برای درمان مناسب هستند‌.

شما با خرید فرش های 100% ابریشم و استفاده از آن ها در محیط خانه های خود، علاوه بر اینکه می‌ توانید از زیبایی بی نظیر این محصول بهره ببرید، می‌ توانید از خواص درمانی آن هم بهره ببرید. فرش ماشینی درجه یک کاملاً دقیق و منظم بافته شده و اگر به نقش و طرح آن دقت کنید، هیچ خطایی در بافت آن نخواهید دید. هم چنین مشخصات این فرش در پشت آن به خوبی درج شده و به اصطلاح فرش شناسنامه دارد و خریداران می توانند با مطالعه این مشخصات، فرش ماشینی درجه یک را خریداری نمایند.

یک فرش با کیفیت توسط شرکت ها و کارخانجات تولیدی با سابقه و شناخته شده تولید می‌ شود و صاحب برندی معتبر و معروف می باشد که بار ها و بار ها امتحان خود را پس داده است. پس حتما فرش هایی را خریداری کنید که توسط کارخانجات تولیدی با سابقه و خوش سابقه تولید شده اند، تا از کیفیت محصولی که خریداری می کنید اطمینان لازم را داشته باشید.

راهنمای خرید انواع فرش ماشینی باکیفیت

برای خرید انواع فرش ماشینی با کیفیت شما خریداران عزیز باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک فرش خوب را انتخاب کنید و تا سال های سال از آن استفاده کنید، بدون اینکه تغییری با گذشت زمان در کیفیت محصول ایجاد شود. یکی از این موارد، مراجعه به مراکز فروش معتبر می باشد. بهتر است مراکز و فروشگاه‌ های معتبر شهر خود را شناسایی کنید و با مراجعه به آن ها خرید خود را انجام دهید تا بتوانید از میزان کیفیت محصول تا حد زیادی مطمئن شوید، چرا که مراکز معتبر برای مشتریان خود ارزش و احترام قائل اند و به دلیل اعتبار و سابقه ای که دارند، بهترین و درجه یک ترین فرش ها و محصولات را به آن ها ارائه می کنند.

حتماً قبل از خرید مساحت و فضایی را که قرار است فرش در آن جا قرار بگیرد اندازه گیری نمایید و سپس برای خرید اقدام کنید. در این صورت فرشی با سایز و اندازه مناسب را تهیه می کنید و پس از خرید با مشکلی مواجه نخواهید شد. انتخاب یک فرش با اندازه مناسب تاثیر فراوانی در زیبایی محیط دارد و این مورد، برای انتخاب یک فرش مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حتماً به رنگ فضای خانه یا محیطی که قرار است برای آن جا فرش تهیه کنید دقت داشته باشید و رنگ فرش را با رنگ وسیله های موجود در این فضا به صورت هماهنگ و ست انتخاب کنید تا جلوه ای جذاب و زیبا به محیط بدهید. در نظر داشته باشید که توجه نکردن به هماهنگی رنگ ها می تواند موجب بد جلوه دادن و بدشکل شدن فضا گردد و حتی اگر شما گران ترین فرش را تهیه کنید، اصلا به چشم نمی آید، پس این مسئله هم از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد.

فرش های ماشین در انواع طرح های سنتی از جمله طرح قشقایی و طرح های مدرن، کلاسیک، فانتزی و… تولید می‌ شوند. نکته مهمی که باید در هنگام خرید رعایت شود، توجه به سبک فضا و دکوراسیون منزل می باشد. اگر شما منزلی با سبک مدرن یا کلاسیک دارید، بهتر است از فرش هایی استفاده کنید که متناسب با این سبک ها بافته شده اند و به هیچ عنوان نمی‌ توانید از فرش های فانتزی یا سنتی در این فضا بهره بگیرید. پس توجه به سبک فضای خانه و سبک دکوراسیون در هنگام خرید، از نکات مهمی می باشد که خریدار باید به آن توجه کنند و سپس اقدام به خرید نمایند.

فروش تضمینی فرش ماشینی چله ابریشم در تهران

فروش تضمینی فرش ماشینی چله ابریشم در تهران فروش تضمینی فرش ماشینی چله ابریشم در تهران، در مراکز معتبر و فعالی که در سراسر پایتخت وجود دارند، صورت می گیرد. در فروش هایی که به صورت تضمین شده انجام می شود مشتری از خرید خود اطمینان لازم را دارد و می تواند بی دغدغه و با خیالی آسوده اقدام به خرید نماید و در صورت نارضایتی، فرش را به مراکز فروش بازگرداند و وجه پرداختی را دریافت نماید. این مسئله ساده و در عین حال مهم، موجب آرامش خیال مشتری می شود و حتی می تواند شور و اشتیاق و انگیزه خرید را در او بیشتر تقویت کند.

علاوه بر آن تضمین کیفیتی که برای فرش های ماشینی توسط مراکز فروش در نظر گرفته می شود، نشان از این دارد که فروشنده از کیفیت محصولی که به فروش می رساند تا حد زیادی مطمئن است، به همین دلیل است که آن را تضمین می‌ کند، چرا که در غیر این صورت این فروشنده است که متضرر می شود و علاوه بر ضرر مالی، اعتبار و سابقه خود را در میان مشتریان از دست می دهد.

مراکز فروش معتبر فراوانی در سراسر شهر تهران دایر هستند که اقدام به فروش فرش های ماشینی به صورت تضمینی می‌ نمایند و شما با مراجعه به این مراکز از مناطق مختلف شهر تهران، می توانید اقدام به خرید کنید، هم چنین این مسئله مهم موجب شده تا بسیاری از مشتریان از شهر های دور و نزدیک به تهران سفر کنند و علاوه بر گردش و تفریح در پایتخت، از مزیت های خرید فرش های ماشینی تضمینی بی بهره نمانند.

صادرات فرش ماشینی چله ابریشم به اروپا

صادرات فرش ماشینی طرح برجسته چله ابریشم به اروپا، یکی از فعالیت های اقتصادی بسیار مهم برای کشور ما محسوب می‌ شود و بسیاری از فرش های ماشینی درجه یک که در کشور تولید می شوند در سایز و اندازه های مختلف و در حجم بالا به صورت عمده ای توسط ماشین آلات مخصوص و کانتینر های باربری از طریق مرز های زمینی، دریایی و هوایی به کشور های مختلف از جمله کشور های اروپایی، آسیایی و همسایه صادر می‌ شوند و مورد استقبال و پسند مشتریان قرار می گیرند.

بازار داغ و پر رونق این محصول و هم چنین میزان تقاضای بالا از آن، مهر تاییدی بر کیفیت فرش های ماشینی چله ابریشم تولید شده در کشور می باشد که موجب افتخار ایران و رشد و رونق اقتصادی کشور می گردد. فرش ماشینی صادراتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، این محصول در بسته بندی های کاملا ویژه و حرفه‌ ای بسته‌ بندی می‌ شود و پس از اینکه استاندارد ها و مجوز های لازم را دریافت نمود، به سمت کشور هدف فرستاده می‌ شود و در بازار های خارجی به فروش می رسد و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

زیبایی نقش و طرح های اصیل ایرانی و بهره‌ گیری از رنگ های جذاب و زیبا و آرام بخش در تولید این محصول، موجب شده تا روز به روز شاهد افزایش تقاضا از آن باشیم و تولید آن به طور ویژه ای در کشور ما بالا برود که این مسئله، موجب ایجاد هزاران فرصت شغلی مناسب برای جوانان جویای کار گشته است و یک دستاورد مهم و بزرگ برای کشور عزیزمان محسوب می شود.

خرید فرش ماشینی چله ابریشم با ضمانت

خرید فرش ماشینی چله ابریشم با ضمانت خرید فرش ماشینی ابریشم با ضمانت از مراکز فروش معتبری که در سراسر کشور فعالیت دارند به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. شما خریداران عزیز که قصد خرید و سفارش دارید می توانید به این مراکز به صورت حضوری مراجعه کنید و فرش را از نزدیک ببینید و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت رضایت، اقدام به خرید و سفارش محصول به صورت کلی یا جزئی نمایید.

مشتریانی که مشغله های کاری زیادی دارند و امکان مراجعه حضوری برای آن ها فراهم نیست، اصلا نگران نباشند، چرا که این افراد می‌ توانند از روش اینترنتی استفاده کنند. به این صورت که به وسیله تلفن همراه خود یا کامپیوتر به سایت مراکز فروش معتبر مراجعه می‌ کنند، فرش را در سایز دلخواه، رنگ مورد نظر و طرحی که دوست دارند با آرامش خیال انتخاب می‌ کنند و با در نظر گرفتن همه نکات لازم، اقدام به سفارش محصول می کنند. در خرید های اینترنتی مشتریان عزیز بعد از اینکه مراحل خرید را طی کردند و مبلغ فرش را پرداخت نمودند، سفارش خود را ثبت می‌ کنند و در اسرع وقت جلوی درب منزل آن را تحویل می گیرند و خریدی آسان، بی دغدغه و بی واسطه را تجربه خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما