عرضه فرش سنتی دستباف با قیمت عالی

یکی از معروف ترین سوغات ایرانی، فرش سنتی دستبافت با قیمت عالی است که سالانه افراد زیادی از خارج کشور به کشور عزیزمان ایران سفر می کنند تا این فرش های اصیل و زیبا را خریداری کنند. به طور کلی فرش سنتی یکی از دسته های جذاب فرش ماشینی است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

امروزه در مرکز معتبر و شناخته شده محصولات پرکاربرد و باکیفیت فرش 500 شانه کاشان و فرش 1500 شانه 9 متری افراد زیادی را مشاهده می کنیم که برای عرضه کالا فعالیت زیادی را از خود نشان می هند.

که آن را به یک دسته خاص از فرش ماشینی تبدیل می کند. رنگ های خاص و شاد و مطرح ایرانی در کنار طرح فرش خاص و بسیار زیبا یکی از ویژگی های این دسته از فرش ماشینی است که آنها را با دیگر فرش ها متمایز کرده است. اصالت به کار رفته در این دسته از فرش های ماشینی فضایی منحصر به فرد و بسیار زیبا برای شما ایجاد خواهد کرد.

عرضه فرش سنتی دستباف با قیمت عالی

آشنایی با فرش سنتی

آشنایی با فرش سنتی حال ممکن است برای برخی از افراد سؤال پیش بیاید که فرش سنتی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که فرش سنتی طرح های فرش های اصیل ایرانی را در بر می گیرد که نشان دهنده ی فرهنگ اصیل و قدیمی ایرانی است و مورد توجه بسیاری از افراد خارجی و داخلی قرار می گیرد. با نگاه کردن به این فرش، هنر اصیل ایرانی را حس می کنید و این طرح ها قدمت دیرینه دارند و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد عاشق این قدمت دیرینه باشند و بخواهند که فضای دکوراسیون خود را به سبک سنتی چیدمان کنند.

برخی از این طرح ها مختص شهر خاص بودند و طرح های بافته شده در فرش 1700 شانه نشانگر هنر و اصالت آن شهر بودند. بیشتر فرش های سنتی ایران، معروف به شهر کاشان هستند. در واقع شهر کاشان یک شهر با قدمت دیرینه است که سوغات معروف آن فرش های سنتی دستبافت است. با پیدایش فرش های ماشینی طرح های فرش ایرانی در ترکیب با یکدیگر نیز بافته شدند و طرح های جدید و زیبای سنتی متولد شدند. اما با این حال فرش های سنتی دستبافت حرف دیگری دارند و زیبای بی نظیری را به دکوراسیون ما هدیه می دهد. این فرش ها در رنگ های مختلف تولید می شوند. پر طرفدار ترین رنگ فرش سنتی دستبافت، رنگ سبز است. فرش های سنتی دستبافت ایرانی اکثرا به صورت پشمی هستند.

و این موضوع باعث توجه بسیاری از افراد می شود. اما امروزه متریال برخی از فرش های دستبافت نیز تغییر کرده است و مدل جدید روانه ی بازار شده است. اما گاهی برخی از افراد سؤال می پرسند که این دسته از فرش ها در کجا کاربرد دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که با وجود بافت فرش های مدرن و جدید، این دسته از فرش های اصیل ایرانی هم چنان جایگاه و محبوبیت خود را در بین خریداران حفظ کرده اند.

افرادی که دکوراسیون های سنتی در منزل خود دارند، از خریداران درجه یک این محصول هستند. هم چنین افرادی نیز هستند که تلفیقی از مدرنیته و سنتی را در منزل خود اجرا کرده و طرح های سنتی و اصیل در فرش را در کنار دکوراسیون مدرن خود ترجیح می دهند. همچنان اگر از علاقه مندان به فرش های دست بافت ایرانی هستید و هزینه خرید آن را ندارید، بسیاری از طرح های بافته شده در بین فرش های دست بافت را در این دسته از فرش ماشینی پیدا خواهید کرد. البته که فروشگاه های اینترنتی بسیاری امروزه ایجاد شده اند که فرش های سنتی دستبافت را به صورت قسطی در اختیار کاربران قرار می دهند تا افراد بتوانند با هر گونه بودجه ای این فرش های پر طرفدار را خریداری کنند. به طور کلی این فرش های زیبا و متنوع شامل گلیم فرش، جاجیم و برخی فرش های اکریلیک و بسیاری از موارد دیگر می شود. فرش های سنتی به صورت کناره نیز تولید می شوند و این موضوع نیز باعث شده است تا برخی از افراد علاقه مند به خرید این کناره های سنتی باشند.

وجه تمایز فرش سنتی در چیست؟

حال برخی از افراد می خواهند در مورد تفاوت میان فرش سنتی و فرش فانتزی و یا دیگر فرش های موجود در بازار بدانند. باید بگوییم که چندین سال است که قالی های ماشینی کاشان در دو دسته فرش فانتزی و مدرن و همچنین فرش سنتی ماشینی تولید و عرضه می شوند. یکی از انواع قالی های ایرانی، فرش سنتی کاشان می باشد که روبه رو و متضاد فرش های ماشینی فانتزی از لحاظ طرح، رنگ، جنس نخ، تعداد شانه، تراکم فرش قرار دارند.

فرش سنتی همان فرش های ماشینی 700 شانه، فرش 1000 شانه و فرش ماشینی 1200 شانه در نقشه های سنتی می باشند و برگرفته شده از قالی های دستبافت اصیل ایرانی هستند که از محبوبیت بالایی برخوردارند. فرش های سنتی با قیمت مناسب و فرش طرح سنتی جدید در بازار به فروش می رسند و به همین دلیل فرش های سنتی ایرانی از فروش بالایی برخوردار هستند. نکته ای که باید ذکر کنیم این است که فرش های سنتی دستبافت ایرانی ممکن است در مقایسه با فرش های ماشینی دارای قیمت بیشتری باشد. فرش های سنتی ایرانی اصل است.

و به همین خاطر است که مورد توجه بسیاری از کشور های خارجی قرار میگیرد و سالانه آنها خواهان خریداری فرش های سنتی دستبافت از ایران هستند. اما فرش های سنتی با فرش های مدرن نیز تفاوت هایی دارند. از جمله این تفاوت ها می توان به شیوه بافندگی این دو فرش اشاره نمود که کاملا متفاوت است، فرش های مدرن وزن کمتری در مقایسه با فرشهای سنتی دارند. فرش مدرن با داشتن قابلیت هایی همچون رنگ ها و طرح های متنوع، دست شما را برای انتخاب های متفاوت و گوناگون باز تر می گذارد. استفاده از تنوع فرش مدرن در خانه بسیار مرسوم است. به عنوان مثال، هنگام خرید فرش کلاسیک اکثر افراد سعی بر این دارند که فرش های خود را به یک شکل خریداری کنند اما در استفاده از فرش مدرن هر جای خانه می تواند از یک فرش با طرح خاص و متفاوتی استفاده شود.

بررسی انواع فرش سنتی از نظر رنگبندی

بررسی انواع فرش سنتی از نظر رنگبندی و اما مهم ترین نکته ای که هر فرد رد هنگام خرید فرش دستبافت به آن دقت می کند، رنگبندی فرش سنتی است. باید بگوییم که فرش های سنتی دارای رنگ بندی خاص خودشان هستند. اصول رنگ های فرش دستبافت و یا ماشینی بر اساس رنگ زمینه آن ها می باشد. امروزه با پیشرفت در دستگاه های بافت فرش صد ها نوع رنگ بندی زمینه فرش وجود دارد، اما همچنان چندین رنگ هستند که بعنوان رنگ اصلی در فرش شناخته می شوند. فرش های سنتی دستبافت نیز بدین صورت هستند و سالانه رنگ های متنوعی وارد بازار می شوند که قالی بافان می توانند آن را در این فرش های زیبا و پرطرفدار به کار ببرند. از پر طرفدار ترین رنگ فرش سنتی دستبافت، فرش سنتی رنگ کرم است.

فرش کرم محبوبیت خاص خود را دارد و بسیاری از افراد خواهان خریداری این رنگ هستند، الخصوص بسیاری از عروسان در جهیزیه ی خود فرش های سنتی کرم رنگ را خریداری می کنند و می‌دانند که این نوع فرش ها می تواند جلوه ی بسیار زیبایی را به منزلشان هدیه کند. این رنگ بندی فرش، رنگ شاد و زنده ای محسوب می شود امروزه به دلیل رواج زندگی در آپارتمان و کوچک‌تر شدن منازل، وجود فرش های سنتی کرم رنگ نیز در منازل بیشتر شد.

و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت زیرا فرش کرم انتخاب بسیار مناسبی می باشد چرا که فضا را بزرگتر نشان می دهد. از دیگر رنگ های پر تکرار و پر طرفدار می توان به فرش های سنتی با رنگ سرمه ای اشاره نمود. فرش سرمه ای رنگ تجملی و شاهانه محسوب می شود و برای منازل با دکوراسیون کلاسیک مناسب است و بسیار مناسب اتاق پذیرایی می باشد. همچنین این رنگ بندی فرش فضا را کوچکتر نشان می دهد اگر که فضای انتخابی کوچک است.

ولی شما علاقه به فرش سرمه ای دارید بهتر است رنگ مبلمان و پرده را روشن انتخاب کنید. از دیگر رنگ های معقول برای فرش های سنتی می توان به رنگ لاکی اشاره نمود. در گذشته تا به امروز فرش زمینه لاکی محبوبیت خاص و ویژه ای داشته است و زمانی که فرش ایرانی به زبان جاری می شود ناخودآگاه فرش های زمینه لاکی منازل قدیمی تداعی می شوند. امروزه روی آوردن مردم به سنت و سبک زندگی ایرانی فرش و گلیم فرش های سنتی زمینه لاکی بسیار محبوب شده اند تداعی کننده خانه های مادربزرگ هستند. همچنین رنگ بندی فرش زمینه لاکی گرمابخشی خاصی به محیط می دهد.

ایران قطب تولید انواع فرش سنتی اصیل

همانطور که تمامی افراد دنیا می‌دانند، ایران قطب تولید انواع فرش سنتی اصیل است. خیلی ها بهترین و مرغوب ترین فرش های ماشینی دنیا را متعلق به کاشان می‌دانند. علاقه مندان به فرش ماشینی، حتی از دیگر کشورهای جهان هم برای خرید مطمئن ، به کاشان سفر می کنند. البته قالی های نفیسی که در این شهر بافته شده اند هم از شاهکارهای بافندگی زمان خود بودند. شهر کاشان با سال های سال تجربه در تولید فرش باکیفیت و درجه یک ، امروزه به یکی از قطب های تولید فرش ماشینی تبدیل شده است. نام فرش ماشینی کاشان نه تنها داخل کشور، بلکه در سرتاسر دنیا هم اعتبار فراوانی دارد. کارخانه های فرش ماشینی در بیشتر شهرهای کشور مشغول فعالیت هستند، ولی بسته به امکانات، در بعضی شهرها بیشتر و فعال تر هستند. کاشان هم با بیش از دو هزار واحد فعال در عرصه طراحی، تولید و عرضه فرش ماشینی، یکی از همان شهرهاست و چه بسا می توان کاشان را پایتخت فرش ماشینی ایران دانست.

صادرات فرش سنتی دستباف به خاورمیانه

صادرات فرش سنتی دستباف به خاورمیانه و اما نکته ی دیگری که باید در مورد آن صحبت کنیم، صادرات فرش سنتی دستبافت به خاورمیانه است. همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، ایران یکی از کشور هایی است که به تولید فرش های درجه یک و زیبا معروف است و توانسته جایگاه خوبی در این زمینه داشته باشد و سالانه فرش های سنتی بسیاری را به دیگر کشور ها صادر نماید. صادرات فرش های سنتی ایرانی یکی از مهم ترین بخش های کسب درآمد کشور عزیزمان ایران است. شهر کاشان به تولید فرش های سنتی ایرانی معروف است و توانسته سالانه فرش های بسیاری را تولید و به دیگر کشور های اروپایی و بسیاری از کشور های دیگر صادر نماید. همچنین باید بگوییم که علاوه بر صادرات، فرش های سنتی باعث شده اند تا افراد زیادی به کشورمان سفر کنند تا با قالی بافی آشنا شوند و جنبه ی توریستی ایران را نیز بیشتر کرده است.

فروش تضمینی فرش سنتی دستباف در تهران

همانطور که همه ی افراد می‌دانند، امروزه به دلیل وجود مشغله های زیاد کاری باعث شده است تا افراد زمان کافی برای خرید و رفتن به فروشگاه های حضوری را نداشته باشند و بخواهند این خرید ها را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. باید بگوییم که خوشبخاته امروزه فروشگاه های اینترنتی معتبر زیادی ساخته شده است تا بتوانند خرید اینترنتی را برای افراد آسان و لذت بخش سازند. البته که برخی افراد بر این باورند که برای خرید فرش های سنتی دستبافت باید به فروشگاه های حضوری رفت و فرش ها را از لحاظ کیفیت و رنگ سنجید و سپس خرید کرد. باید برای این نوع افراد نیز بگوییم که فروشگاه های زیادی وجود دارند که با عرضه فرش های سنتی دستبافت ارزان قیمت توانسته اند مورد توجه افراد قرار بگیرند و فروش تضمینی فرش سنتی دستبافت را در تهران انجام دهند.

سفارش اختصاصی فرش سنتی دستباف اصل

سفارش اختصاصی فرش سنتی دستباف اصل و اما باید در مورد سفارش اختصاصی فرش سنتی دستبافت اصل نیز صحبت کنیم. باید بگوییم که برای این فرش ها می توان طرح های از جمله طرح عشایر را سفارش داد تا قالی بافان به صورت اختصاصی برایتان ببافند. نکته ای که باید در اینجا به آن توجه داشته باشید این است که اکثر این نوع قالی ها دارای قیمت های استثنایی هستند و به همین دلیل است که تمامی افراد نمی توانند قالی های دستبافت با طرح های اختصاصی را خریداری کنند. نکته ی دیگری که باید بدانید، امروزه فرش های خام نیز در بازار به چشم می خورد که می توان بر روی آنها طرح ها و جلوه های زیادی را چاپ کرد. این فرش ها به رنگ سفید خام هستند و پس از انتخاب طرح مشتری، کارخانه ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته شروع به چاب طرح شما بر روی این فرش های زیبا می کنند که می توانید از آنها به عنوان فرش های کناره، تابلو فرش و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید. این فرش ها باعث شده اند تا افراد بتوانند هر نوع ایده و سبکی که دوست دارند را بر روی فرش خود پیاده‌سازی کنند و چیدمان منزل خود را بر اساس سبک و سلیقه ی خودشان انجام دهند. البته که باید بدانید فرش های خام کاملا بافته شده اند و تصویر مورد نظر شما با استفاده از دستگاه بر روی آنها چاب می شود. اما اگر بخواهید فرش های دستبافت با طرح های دلخواه را خریداری کنید باید با قالی بافان در این مورد صحبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما