بزرگترین مرکز فروش فرش اتاق خواب در تهران

از قدیم تاکنون در خانه ها و در برخی از مکان های دیگر از فرش به عنوان زیرانداز استفاده می شود. انواع فرش که در طرح ها و رنگ های متنوع بافته می شوند هم به زیبا شدن منازل ما کمک می کند.

امروزه در مرکز معتبر و شناخته شده محصولات پرکاربرد و باکیفیت فرش 500 شانه کاشان و فرش 1500 شانه 9 متری افراد زیادی را مشاهده می کنیم که برای عرضه کالا فعالیت زیادی را از خود نشان می هند.

و هم اینکه وجود فرش باعث می شود که رطوبت کف زمین و سرامیک به ما آسیب نرساند. تقریبا در همه خانه ها و اتاق خواب ها فرش پهن می شود. در بزرگترین مرکز فروش فرش اتاق خواب در تهران، بهترین و زیباترین فرش ها به مشتریان ارائه می شود.

بزرگترین مرکز فروش فرش اتاق خواب در تهران

بهترین مدل فرش برای اتاق خواب

بهترین مدل فرش برای اتاق خواب گر چه برای همه ما زیبایی اتاق نشیمن و وسایل موجود در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ اما کسی که از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است؛ اتاق خواب را فراموش نمی کند چرا که ما اوقات استراحتمان را در اتاق خواب می گذرانیم و زیبایی وسایل اتاق خواب به ما آرامش بیشتری می بخشد. یکی از وسایل مورد نیاز در اتاق خواب، فرش می باشد. ما در اینجا قصد داریم بهترین مدل فرش برای اتاق خواب را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید. برخی از این طرح ها مختص شهر خاص بودند و طرح های بافته شده در فرش 1700 شانه نشانگر هنر و اصالت آن شهر بودند.

برای تصمیم گیری در مورد مدل فرش ابتدا باید ببینیم به چه سبک و دکوراسیونی علاقمند هستیم. اگر سبک کلاسیک را می پسندیم باید تمام وسایل اتاق خوابمان همچون پرده، سرویس خواب و… با آن هماهنگ باشد تا زیبایی اتاق خوابمان چند برابر شود. برای دکوراسیونی که به سبک کلاسیک باشد؛ بهترین رنگ می تواند رنگ کرم و قهوه ای باشد.

چون سبک کلاسیک، الهام گرفته از طبیعت است؛ بهتر است با مبلمان استیل و کلاسیک ست شود. بعد از انتخاب سبک مورد نظر نوبت به انتخاب ابعاد فرش می رسد. برای انتخاب فرش باید دقت کنیم و فرشی انتخاب کنیم که به اندازه اتاق باشد و بهتر است در زیر تخت و میز قرار نگیرند.

از جمله خصوصیات فرش اتاق خواب می توان به کیفیت آن اشاره کرد. فرش های باکیفیتی که برای اتاق خواب در نظر می گیریم باید لطیف باشند. فرش های فانتزی و مدرن که دارای پرز هستند می توانند گزینه مناسبی برای اتاق خواب باشند و حتی می توانیم از قالیچه ها و فرش های کوچک برای این منظور استفاده کنیم.

فرش درجه یک چند سال عمر می کند؟

برای نگهداری هر فرشی، حتی اگر آن فرش، درجه یک هم باشد برای اینکه به مدت طولانی قابل استفاده باشد؛ باید نکاتی را رعایت کنیم. به طور طبیعی فرش ماشینی ۳۰ سال عمر می کند. در تولید فرش درجه یک ماشینی از الیاف اکریلیک با کیفیت استفاده می شود.

ما باید فرش ها را براساس اینکه در کدام قسمت خانه استفاده می کنیم؛ انتخاب کنیم و در جاهایی که پاخور بیشتری دارد باید فرش های باکیفیت تر و الیاف محکم تر و مقاوم تر استفاده کنیم‌. بهترین فرش ها برای قسمت های پر رفت و آمد، فرش های کلاسیک می باشند که در انواع ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه می باشند.

الیافی که کیفیت پایین تری دارند پرزدهی بالاتری دارند و طول عمر آنها نیز کمتر است. برای مشخص شدن کیفیت فرش ها میزان تراکم و چند شانه آن بودن از اهمیت خاصی برخوردار است. به این ترتیب که هر چقدر تراکم و تعداد شانه های فرش بیشتر باشد؛ فرش لطافت و ظرافت بیشتری دارد و به فرش دستی نزدیک می شود.

تراکم و شانه های فرش از تعداد گره های فرش نشات می گیرد و سبب می شود که بافت فرش، فشرده تر و درهم تنیده تر باشد. اما فرش هایی نیز تولید می شوند؛ با اینکه تراکم بالایی دارند ولی چون از الیاف بی کیفیت در تولید آنها استفاده شده است دوام و طول عمر بالایی ندارند. عکس این قضیه نیز صادق است و فرش هایی نیز هستند که با اینکه تراکم بالایی ندارند ولی چون در تولید آنها از الیاف با کیفیت و مرغوب استفاده می شود؛ دوام بالایی دارند و مدت های طولانی قابل استفاده می باشند.

عامل دیگری که در افزایش عمر فرش تاثیر می گذارد؛ جنس نخ می باشد. در بافت فرش از نخ تار، نخ پود و نخ خاب استفاده می شود. جنس تار و پود آن از پنبه و پلی استر می باشد و نخ خاب از جنس اکریلیک، اکریلیک هیت سیت، پشم و… می باشد. نخ پشمی و اکریلیک، دوام بالاتری دارند ولی در کل نخ مصنوعی دوام کمتری نسبت به نخ های طبیعی دارد اما می توان با اعمال تغییرات و رعایت یک سری از نکات، عمر مفید فرش هایی که با نخ مصنوعی بافته می شوند را افزایش داد.

مقاومت فرش در برابر پوسیدگی در محیط مرطوب

مقاومت فرش در برابر پوسیدگی در محیط مرطوب فرش هایی که تولید می شوند؛ نیاز به مراقبت دارند تا مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشند و یکی از نکاتی که سبب می شود با رعایت آن، طول عمر فرش بالا رود؛ جلوگیری از پوسیده شدن آن است به این معنی که وقتی از فرش به خوبی مراقبت نشود؛ پارچه آن آسیب می بیند و کیفیت آن کاهش پیدا می کند.

اما پوسیدگی فرش چگونه اتفاق می افتد؟ عوامل خاصی در تار و پود فرش تاثیر می گذارد و سبب شل شدن و متلاشی شدن فرش می شود و اگر سریع اقدام به رفع آن نکنیم؛ پوسیدگی افزایش پیدا کرده و فرش پاره می شود.

از عوامل تاثیر گذار در پوسیدگی فرش می توان به قرار گرفتن فرش در معرض آب و رطوبت اشاره کرد. همچنین عامل دیگر می تواند تاثیرگذار باشد؛ پهن کردن فرش در محیطی که نور و دمای کافی ندارند؛ می باشد. فرش های دستباف همچون فرش ماشینی در برابر رطوبت، آسیب می بینند و علاوه بر پوسیدگی، رنگ آنها نیز با هم مخلوط می شود. برای اینکه از پوسیدگی فرش جلوگیری شود باید به نکاتی توجه کنیم که عبارتند از:

  • چون پشت فرش، سطحی تاریک و مرطوب است شرایط رشد قارچ و باکتری فراهم است و به همین دلیل باید تا حد مممکن در معرض رطوبت نباشد. اگر فرش به مدت طولانی در معرض رطوبت قرار بگیرد پوسیده می شود بنابراین اگر فرش در نزدیک گلدان، نزدیک درب سرویس بهداشتی یا آشپزخانه و روی کاشی و سرامیک می باشد باید بیشتر حواسمان باشد و هر چند وقت یکبار پشت فرش را چک کنیم و در صورت مشاهده پوسیدگی، آن را ترمیم کنیم.
  • فرش آشپزخانه به علت اینکه معمولا باقیمانده مواد غذایی روی آن می ماند باید هر چند وقت یکبار شسته شود تا از ماندن خرده های غذا و در نتیجه از پوسیدگی فرش جلوگیری شود.
  • برای شستشوی فرش باید از مواد شوینده مناسب و استاندارد استفاده شود.
  • بعد از شستن فرش اجاره دهیم کاملا خشک شوند و رطوبت در آن باقی نماند.
  • هر چند وقت یکبار فرش ها را جابه جا کنیم تا نور به پشت فرش بخورد و مانع پوسیدگی آن شود.
  • هیچوقت فرش را روی سطوح اهکی، گچی و سفالی پهن نکنیم و زیر فرش باید تمیز و بدون گرد و غبار باشد.
  • سطح زیر فرش نباید درز و ترکی داشته باشد تا قارچ و باکتری در زیر آن رشد نکند.
  • نباید فرش ها روی هم قرار گیرند چون مانع از ورود هوا شده و آنها را پوسیده می کند.

نحوه صادرات فرش چگونه است؟

یکی از کالاهای کشور ما که علاوه بر تامین نیاز داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود؛ فرش می باشد. فرش های تولید شده ایرانی در رنگ های متنوع نسکافه ای، گردویی، سرمه ای و … موجود می باشند و کیفیت بالایی دارند و از لحاظ کیفیت در جهان زبانزد می باشد. اما صادرات آن باید برطبق مراحل خاصی صورت بپذیرد. برای صادرات آن و برای موفق شدن در این زمینه باید با قوانین صادراتی آشنا باشیم.

در مرحله اول آنچه که ضروری می باشد دریافت کارت بازرگانی می باشد که برای دریافت آن باید به اتاق بازرگانی مراجعه نماییم. بعد از اخذ کارت بازرگانی و گواهی مبدا باید به صادرات فرش اقدام کنیم. از جمله قوانینی که در حوزه صادرات فرش وجود دارد این است که صادرات فرش هایی که از نخ های رنگ شده و بی کیفیت تهیه شده باشند ممنوع می باشد.

صادرات فرش به تمام نقاط جهان انجام می شود و برای صادرات باید فرش دارای شماره تعرفه باشد و فرد صادر کننده با در دست داشتن آن می تواند به سایت مراجعه کند و کشورهایی که دارای سابقه صادرات در این زمینه می باشند را استخراج کند.

کشورهای زیادی هستند که از فرش ایرانی استقبال می کنند و هم اکنون جزو مشتریان پروپاقرص فرش ایرانی هستند ولی می توان برای صادرات موفق تر از بازاریابی گسترده تری کمک گرفت و مشتریان بیشتری را جذب کرد و برای این امر دولت می تواند با حمایت همه جانبه خود زمینه رشد اقتصادی و افزایش صادرات کشور را فراهم کند.

قیمت باورنکردنی فرش اتاق خواب

قیمت باورنکردنی فرش اتاق خواب ما می توانیم از بین مدل های مختلف، فرش های پرز کوتاه و پرز بلند را برای اتاق خواب هایمان انتخاب کنیم. به علت اینکه معمولا در این اتاق ها رفت و آمد آنچنانی انجام نمی شود و در آن غذا خورده نمی شود و افراد تنها برای خواب از آن استفاده می کنند این فرش ها کمتر کثیف می شوند و می توان از فرش های ظریف تر استفاده کرد.

در فروشگاه مرکزی این فرش ها در طرح ها و رنگ های متنوعی با قیمتی باورنکردنی در معرض فروش می باشند و افراد می توانند به صورت مستقیم به فروشگاه عرضه مستقیم مراجعه کرده و از بین نمونه های مختلف، نمونه موردنظر را از نزدیک مشاهده و انتخاب نمایند.

روش دیگری که برای عرضه این فرش ها در نظر گرفته می شود روش اینترنتی می باشد چرا که امروزه بسیاری از مردم با مشغله های زیادی روبرو هستند و وقت کافی برای رفتن به فروشگاه و انتخاب آنها را ندارند و خرید از فروشگاه اینترنتی برای آنها آسان تر می باشد و از مناطق مختلف ایران می توانند به راحتی با گوشی و کامپیوتر نسبت به انتخاب فرش اتاق خواب هایشان اقدام کنند.

توزیع کنندگان فرش اتاق خواب در سراسر کشور

از گذشته های دور فرش ایرانی وجهه خاصی در جهان دارد. فرش های زیبای ما با طرح های منحصربه فرد خود، جلوه خاصی دارند. دو ویژگی کیفیت و زیبایی در کنار قیمت مناسب باعث شده است فرش ایرانی همچنان در صدر قرار بگیرد و در داخل و خارج مشتریان زیادی را جلب کند. فرش هایی که برای مکان های مختلف خانه کاربرد دارند با هم متفاوت هستند و معمولا فرش اتاق خواب و آشپزخانه و مخصوص میز ناهارخوری با فرش نشیمن متفاوت می باشد.

توزیع کنندگان فرش اتاق خواب در سراسر کشور، فرش های مختلف در مدل های متنوع را که یکی از معروف ترین آنها مدل صفویه می باشد؛ در بین مردم پخش می کنند. آنها برای اینکه بتوانند این فرش ها را با قیمت مناسب تری به دست مشتری برسانند ناگزیرند مستقیما به تولیدکنندگان مراجعه کنند.

تولیدکنندگان برتر آنهایی هستد که از بهترین متریال و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات، فرش تولید می کنند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و با به کار گماردن افراد متخصص روز به روز به کیفیت محصول خود می افزایند. کارخانجات مختلفی در ایران با هم به رقابت می پردازند و سعی می کنند گوی سبقت را از هم بربایند و با تولید محصول با کیفیت سعی می کنند؛ هزینه های تولید را نیز کاهش دهند.

توزیع کنندگان ما با حذف هزینه های اضافی اقدام به خرید این فرش ها در تعداد بالا با قیمت بسیار مناسب می نمایند‌. آنها در این راه، واسطه ها را حذف می کنند و به صورت بی واسطه با مصرف کننده معامله می کنند و به این ترتیب این محصول را به دو صورت حصوری و یا اینترنتی و با قیمت ارزان تر از قیمت بازار به دست مصرف کننده می رسانند.

خرید فرش اتاق خواب با پایین ترین قیمت

خرید فرش اتاق خواب با پایین ترین قیمت در فروشگاه مرکزی، انواع فرش اتاق خواب در کیفیت، طرح، رنگ و نقش متنوع مشاهده می شود و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی بنا به سلیقه و بودجه، بهترین و زیباترین فرش اتاق خواب را با پایین ترین قیمت خریداری کنید. برای خرید آن می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید.

در روش اول می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید و از نزدیک، انواع فرش را مشاهده کرده و دست به انتخاب بزنید. در روش دیگر که به روش غیرحضوری می باشد می توانید به سایت فروشگاه مراجعه نمایید و پس از مشاهده نمونه های قرار داده شده در سایت، مدل موردنظر را انتخاب کرده و به صورت آنلاین، سفارش دهید و منتظر بمانید تا همکاران ما آن را در سریع ترین زمان ممکن به آدرسی که شما تعیین می کنید؛ ارسال نمایند.

از مزایای خرید از این فروشگاه این است که شما می توانید قبل از حضور در فروشگاه و یا سفارش فرش موردنظر با همکاران ما تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت آنها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما