پخش انواع فرش ماشینی بزرگ

امروزه با فراگیر شدن فرش ماشینی بزرگ ، بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند یک نمونه از آن را برای منزل خود تهیه کنند. چرا که قیمت این فرش ها نسبت به نوع دستباف بسیار باصرفه تر و دارای تنوع بیشتر است. تا چند سال پیش هم مد بود، همه از طرح های سنتی خریداری می کردند، اما امروزه با روی کار آمدن دکوراسیون منزل، فرش ماشینی فانتزی جای خود را به طرح های قدیمی تر داده است. اگر قصد تهیه دارید، می توانید این نمونه فرش ها را با قیمت مناسب از شرکت‌های تولیدی فروش خریداری نمایید.

پخش انواع فرش ماشینی بزرگ

راهنمای انتخاب سایز درست فرش

راهنمای انتخاب سایز درست فرش اگر سری به عمده فروشان فرش در بازار بزنید، آنچنان طرح و نقش را می بینید که به یکباره سردرگم می شوید که کدامیک را انتخاب کنید. البته سلیقه شما حرف اول را در خرید می زند. اگر سبک منزل تان مدرن و به روز است بهتر است به سراغ طبقه بندی فرش ماشینی اتاق پذیرایی شوید. بسته به طراحی منزل تان می توانید یک نمونه از رنگ و طرح را گزینش کنید. معمولا هر خانواده براساس رنگ مبلمان و سایر اکسسوری های منزلش سعی می کند طرحی را انتخاب کند که با بقیه وسایل ست شود.

اگر به دنبال فرش ماشینی شیک و فانتزی هستید، فرشی را انتخاب کنید که دارای مشخصات زیر باشد:

  1. طرح های متعدد و گوناگون داشته باشد.
  2. در رنگ بندی متنوع به فروش برسد.
  3. در هر سایزی قابل سفارش باشد.
  4. از لحاظ وزن بسیار سبک تر از نوع دستباف است.
  5. نرم و دارای پرزهای کوتاه است.
  6. خیلی راحت تر از فرش های دستباف قابل شستشو می باشد، چرا که وزن سبک تری دارد و آب کمتری وارد بطن فرش می شود. از این رو سریع تر هم خشک می شود.
  7. قیمتی بسیار مناسب تر از فرش دستباف دارد.

بررسی مفهوم شانه در خرید فرش

به طور کلی با مدرن شدن ساخت منازل، وسایل منزل هم تغییراتی جدی کرده اند. و به نوعی آنها هم لوکس تر از قبل شده اند. امروزه همه خانواده ها تلاش می کنند ظاهری زیباتر و شکیل تر به منزل خود بدهند. یکی از مهمترین قسمت در هر خانه ای، آشپزخانه آن است. چرا که به دلیل سبک اُپن بودن آن، همه چیز کاملا مشخص و واضح است. بنابراین مهم است که چه نوع وسایلی در آن به کار برده شده باشد. از جمله می توان به فرش آن اشاره نمود.

فرش ماشینی پتینه به سبک مدرن چند سالی است ترند بازار شده و جذابیت دو چندانی را به آشپزخانه می دهد. این فرش ها در اندازه های گوناگون موجود هستند. خوبی این فرش ها سبک بودن آن و در عین حال باکیفیت بودن آنهاست که می توان به راحتی بعد از کثیف شدن آن را داخل ماشین لباسشویی انداخت. از طرفی اصلا سُر نیست و دارای ترمزگیر می باشد. اکثر طرح های آن برگرفته از مواد غذایی و یا طرح های مرتبط با آشپزخانه است.

به هیچ عنوان در انتخاب این نوع فرش ها شک و دو دلی به خرج ندهید و با خیال راحت، خریدی رضایت بخش انجام دهید. و باعث زیبایی هر چه بیشتر منزل خود شوید.

آشنایی با مدل های انواع فرش

آشنایی با مدل های انواع فرش در هر خانه ای تولید لک و کثیفی امری اجتناب ناپذیر است. مخصوصا اگر فرزند خردسال در منزل وجود داشته باشد. معمولا هر لکه ای برای تمیز شدنش نیاز به یک حلال دارد که به کمک آن می توان کاملا آن را برطرف نمود. اما گاها بعضی لکه ها آنچنان سخت و ثابت هستند که بسیار زمان می برد تا آن را تمیز نمود. هیچ وقت ناامید نشوید. شما با تلاش تان خواهید توانست هر لکه ای را پاک کنید، حتی اگر لکه ای همچون قیر بر روی آن ریخته شده باشد.

اگر در مواردی نادر لکه قیری بر روی فرش تان ریخت، می توانید با چند ابزار ساده و چند محلول به جنگ آن بروید. ابتدا تکه یخی را بردارید و بر روی لکه قرار دهید. چند دقیقه ای را به کار خود ادامه دهید تا لکه قیر به صورت منجمد در آید. سپس به کمک یک کاردک نوک تیز به آرامی و به گونه ای که به بافت فرش آسیب نزند، آن را از پرزها جدا کنید. بعد از جدا شدن اصل لکه، با یک پارچه تمیز نخی و رنگ سفید، ته مانده کثیفی را از روی فرش تمیز کنید.

ممکن است با توجه به عمق کثیفی، مجبور باشید چند عدد پارچه را برای پاک کردن استفاده کنید. ولی ارزشش را دارد. اگر هم رنگی از آن باقی ماند، می توانید با محلول های شستشوی مناسب فرش، آن را برطرف کنید. البته گاهی اوقات این روش کارساز نیست و نیاز به مواد دیگری هم برای تمیزی هست. اگر روش یخ گذاری اثر نداشت، کمی گلیسیرین را بر روی آن بریزید و اجازه دهید چند دقیقه ای به اصطلاح عوام، لکه خیس بخورد. سپس روش یخ گذاری را دوباره تکرار کنید.

نکته 1:

اگر با محلول شستشوی فرش، لکه شما از بین نرفت. به میزان مساوی از مایع ظرفشویی و سرکه سفید را با هم مخلوط کنید و یک لیتر آب بر روی آن بریزید و خوب مخلوط کنید. سپس با یک اسفنج تمیز بر روی لکه بمالید و خوب ماساژ دهید. می توانید به جای استفاده از اسفنج از یک مسواک هم جهت سریعتر شدن روند کار کمک بگیرید. در نهایت هم که لکه شما به خوبی برطرف شد، جهت تمیزی محلول سرکه و کف، از آب کمک بگیرید.

بدین صورت که در یک بطری اسپری دار، آب نیمه ولرم بریزید و بر روی محل اسپری کنید و با یک دستمال سفید تمیز، آب های ریخته شده را جمع آوری کنید.

نکته 2:

به جای استفاده از گلیسرین، می توانید از الکل هم در ابتدای کار استفاده کنید. البته در استفاده از این پاک کننده، باید بسیار سریع عمل کنید، چرا که امکان آسیب به بافت فرش وجود دارد. پس سریعا مراحل را دنبال کنید تا خدای ناکرده به فرش تان خسارت وارد نشود. اگر ناشی هستید، از این روش استفاده نکنید.

تفاوت فرش ماشینی و دستباف

به طور کلی تفاوت فرش ماشینی مستطیلی و دستباف در هر کارخانه ای به 5 مرحله اصلی تقسیم می شود که به قرار زیر است

  1. مرحله یک/ریسندگی: این مرحله نخ های مورد استفاده برای فرش آماده سازی می شود. این نخ ها به سه دسته تقسیم می شوند. 1:نخ های خاب فرش که معمولا از جنس پلی استر است 2:نخ های پود فرش که معمولا از جنس جوت است. 3:نخ های تار فرش: از جنس پنبه یا پلی استر می باشد. فاز تهیه ی هر کدام از این نخ ها مراحلی دارد که در حوزه ی این مقاله نیست. بعد از آماده سازی تمامی نمونه نخ ها، تار و پود فرش بر روی دستگاه پیچیده می شود و بر روی قفسه ماشین بافت قرار می گیرد.
  2. مرحله 2/بافت فرش: براساس نقشه ای که به دستگاه داده می شود، بافندگی فرش آغاز می شود. خوبی این دستگاه ها به این است که می توان طرح های متعدد را برای آن تعریف نمود و سپس ماشین براساس آن، فرش را ببافد. از مزیت های برتر فرش ماشینی، سرعت العمل است که می توان در مدت زمان کوتاه، فرشی با زیبایی خاص تولید نمود. امروزه آنچنان تکنولوژی فرش بافی پیشرفت کرده که می توان فرش ماشینی طرح دستباف را هم تولید نمود، بدون آنکه کسی به جز فرد خبره در این کار ، متوجه آن شود.
  3. مرحله 3/ تکمیل مراحل بافت فرش ماشینی: هر فرشی بعد از اتمام بافت و خارج شدن از دستگاه، دارای یک سری عیوب و ایرادات کوچک است که به کمک عمل رفوگری می توان آنها را برطرف نمود. علاوه، به منظور براقیت و دوام فرش، از عملی به نام آهار زنی استفاده می شود.
  4. مرحله چهار/ پرداخت فرش: بعد از اتمام مرحله 3، به منظور زیبایی بهتر فرش، گرد و خاک فرش و پرزهای اضافی از روی آن تکانده شده و وارد مرحله پرداخت می شود. در این بخش، سطح خواب فرش توسط تیغه هایی یکسان سازی می شود تا فرش براقیت بهتری پیدا کند. در نهایت هم پشت فرش به موادی همچون رزین و چسب آغشته شده تا بافت فرش را مستحکم تر کند.
  5. مرحله پنج/برش فرش به سایز استاندارد و سفارشی: در این مرحله فرش به سایزهای استاندارد و سفارشی برش زده می شود و دور تا دور آن لبه دوزی و ریشه زنی می شود.

در نهایت هم تمامی فرش ها برای عرضه به بازار وارد واحد حمل و نقل کارخانه می شوند. این واحد هم براساس نیاز بازار، فرش ها را در شعبات و نمایندگی های خود پخش می کند.

خرید مرغوب ترین انواع فرش ماشینی بزرگ

خرید مرغوب ترین انواع فرش ماشینی بزرگ شاید بتوان گفت، کشور ما جز اولین کشورهایی بوده که صنعت فرش بافی را رونق داده است و بسیار هم در این زمینه موفق عمل کرده است. علاوه بر صادرات انواع فرش های دستباف ایرانی که در کل دنیا زبانزد است، توانسته ایم انواع فرش ماشینی مرغوب را هم به کشورهای مختلف صادر کنیم و در این زمینه خواستارهای بسیاری در کل دنیا داشته باشیم. تنها مشکل ما در تولیدات داخلی حمایت دولت و مردم است.

اگر تصمیم بگیریم برای خرید کالاهای منزل مان از تولیدات داخل حمایت کنیم، خواهیم توانست رونق اقتصادی کشورمان را افزایش دهیم و همین امر باعث بهبود اقتصاد داخلی و همچنین صادرات خواهد شد.

توزیع فرش ماشینی زمینه قرمز ارزان با کیفیت مناسب انجام می گیرد، این محصول در طرح های متنوع و زیبا و در ابعاد مختلف ارائه می گردد و خریداران می توانند نمد فرش عمده را به صورت آنلاین از فروشندگان معتبر خریداری نمایند.

خرید نمد فرش در ابعاد مختلف از سایت ما انجام پذیر است و مشتریان می توانند این محصول را با کیفیت مطلوب و با هزینه مناسب به صورت سفارشی تهیه کنند، ضمن اینکه این محصول به مناطق مختلف کشور ارسال می گردد، برای بهره مندی از خرید ویژه نمد فرش ماشینی خریداران می توانند با مشاورین تماس گرفته و تقای نمونه های مختلف این محصول را داشته باشد و همچنین اطلاعات لازم را در مورد شرایط خرید و غیره را به دست آورند.

فروش فوق العاده انواع فرش ماشینی بزرگ

اگر به دنبال فرش ماشینی فیلی مرغوب هستید، سری به توزیع کنندگان عمده در بازار بزنید. برحسب نیازتان می توانید وارد بخش های مختلف شوید و براساس سلیقه خود، یک نمونه را انتخاب کنید. به طور مثال اگر برای اتاق کودک تان نیاز به فرش دارید می توانید از قسمت فرش ماشینی عروسکی دیدن کنید و نمونه ای که مورد پسند فرزندتان است را گزینش کنید. یا می توانید در نقاطی از منزل تان از فرش ماشینی گرد استفاده کنید و یک جذابیت ظاهری و بصری را به این قسمت از خانه خود بدهید.

مطمئنا با مراجعه به بخش های مختلف فروشگاه، ایده پردازی های جدیدی در ذهن تان شکل خواهد گرفت که می توانید آن را بر روی منزل خود پیاده سازی کنید. مطمئنا با مقایسه قیمت ها نسبت به خرده فروشان بازار، از خرید خود چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی ، رضایت کافی خواهید داشت و برای بارهای بعدی هم ترغیب به خرید خواهید شد.

عرضه کنندگان عمده انواع فرش ماشینی بزرگ

عرضه کنندگان عمده انواع فرش ماشینی بزرگ شاید برایتان جالب باشد که در کنار تمام فرش های ماشینی که خرید می کنید و از آن لذت می برید، فرشی با نام فرش ماشینی هریس وجود دارد که اکثرا از آن در محل های مهم همچون کاخ ها استفاده می شود. باز هم می توان حدس زد که سوالی ذهن تان را درگیر کرده باشد که این فرش چه خصوصیتی دارد که از آن برای مکان های مهم استفاده می شود؟ در جواب باید گفت ، این فرش متعلق به شهرستانی در استان آذربایجان شرقی است.

این منطقه دارای معادن زیاد مس است. و آبی که از این منطقه عبور می کند سرشار از ماده معدنی مس می باشد. گوسفندانی که از آب و علوفه این منطقه تغذیه می کنند، دارای پشم های مرغوبی می شوند. این پشم هم که مستقیما برای تولید نخ فرش مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرشی که از این نخ بافته می شود بسیار مستحکم تر از سایر فرش های دیگر مناطق است. از ویژگی های ظاهری آن می توان گفت، اصولا این نمونه فرش در سایزهای بزرگ بافت می شود که زمینه کار لاکی، سرمه ای یا قهوه ای است.

بیشتر، نقش فرش شامل طرح های اسلیمی است و به نوعی اصالت ایرانی را نشان می دهد. اگر از این طرح فرش خوش تان می آید، پیشنهاد می دهیم حتما آن را سفارش دهید. به طور کلی، برای خرید هر نوع فرشی، به تولیدکنندگان اصلی یا شعبات آنها در سطح کشور مراجعه کنید. علاوه در طرح مشتری مداری، سایر تولیدکنندگان فرش، برای خود سایت فروش راه اندازی کرده اند که می توانید برای هر نوع طرح فرش، عکس ها و فیلم های آماده آن را در بخش فروشگاه سایت مشاهده کنید.

از بین آنها، می توانید، موردی که پسند کرده اید را به سبد خریدتان اضافه کنید. سپس وارد قسمت محصولات انتخابی تان شوید و بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید. از طریق یکی از کارت های شتاب، هزینه را پرداخت کنید و به مراحل خرید پایان دهید. یک کد رهگیری به شما نمایش داده می شود. آن را تا زمان تحویل مرسوله در جایی یادداشت کنید. محصول انتخابی شما از طریق پست به دست شما خواهد رسید. بسته به فاصله مکانی، چند روز زمان می برد تا کالا به شما تحویل داده شود.

اگر مبدا و مقصد در یک شهر قرار داشته باشد، فرش شما از طریق واحد حمل و نقل کارخانه ظرف 24 ساعت به دست شما خواهد رسید. مطمئنا از آن راضی خواهید بود و چنانچه نیاز مجدد به این کالا داشته باشید، دوباره از همین مکان خریدتان را تکرار خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما