معتبرترین فروشندگان ایرانی فرش گل برجسته در تهران

یکی از صنایع دستی که سال‌ هاست در ایران تولید می‌ شود و قدمت بسیار طولانی دارد صنعت فرش بافی در ایران است که بهترین و زیباترین نوع فرش های تولید شده در جهان به نام ایران شناخته شده می باشد. در اینجا می خواهیم درباره فرشهای نقش برجسته با شما صحبت کنیم و مرکزی را معرفی کنیم که معتبرترین فروشندگان ایرانی فرش گل برجسته در تهران می باشد و شما می توانید از این مرکز فروش بهترین و زیباترین فرشهای نقش برجسته زیبا با طرح های بسیار جذاب را ببینید و فرش که مناسب تان می باشد از این مرکز فروش خریداری کنید.

معتبرترین فروشندگان ایرانی فرش گل برجسته در تهران

آشنایی با طرح های رایج فرش ماشینی

آشنایی با طرح های رایج فرش ماشینی فرش ماشینی یکی از زیباترین فرش هایی که در کارخانجات معتبر در ایران به صورت انبوه تولید می‌ شود و از بهترین و زیباترین نقشه ها و طرح ها برای تولید این فرش ها استفاده می کنند تا بتوانند کیفیت فرش های تولید شده خود را افزایش دهند. در اینجا می خواهیم درباره طرح های رایج فرش ماشینی بپردازیم و بیشتر این فرش را به شما معرفی نماییم.

طرح های فرش های ماشینی به صورت متنوع تولید می‌ شود و به دو دسته طرح های سنتی و کلاسیک این فرش‌ها را تولید می‌ کند و این فرش ها در دسته بندی کلاسیک به عنوان فرش هایی که دارای طرح و نقشه های جدید و به روز می باشد شناخته شده است و از طرح های مدرن در تولید آن استفاده می‌ شود و معمولاً ماشین های تولید به کار رفته در تولید این فرش ها جزو بهترین و متنوع ترین و جدیدترین نوع دستگاه های ماشین بافی می باشد که می تواند طرح های جدید و به روز را در تولید فرش های ماشینی به کار برود.

طرح این فرش ها کلاسیک در تولید انواع مختلف فرش های فانتزی، فرش های طرح برجسته و فرش های مدرن، طرح و نقشه های جدید و به روز استفاده می‌ شود. همچنین می توان به فرش هایی با طرح های بته جقه، افشان و ترنج و لچک اشاره کنیم که جزوه فرشهای سنتی و طرح دستباف می باشد و از طرح های لچک و ترنج و شکارگاه و همچنین طرح های خشتی و ترکیبی در تولید این فرش های زیبا استفاده می شود.

تولید کننده فرش های ماشینی برای اینکه مشتری های بیشتری داشته باشند در تولید آنها از طرح های قدیمی و سنتی فرش های اصیل ایرانی هم استفاده می شود تا اگر کسانی که علاقه مند به خرید فرش های سنتی است اما بودجه خرید فرش دستباف را ندارند بتوانند به راحتی مورد نظرشان را به صورت ماشین با خریداری کند. همچنین در تولید این طرحها و نقشهای این فرشها از طیف های رنگی بسیار زیبا و متنوع استفاده می شود تا مشتری های بیشتری داشته باشد و اینکه بازار فروش و مصرف این فرش را در اختیار داشته باشد.

منظور از تعداد شانه در فرش چیست؟

اصطلاح های در فرش وجود دارد که فردی که در زمینه فرش تخصص دارد که معنی و مفهوم آن می دارند مثل تعداد شانه هایی که در فرش به کار می‌ رود، چرا که بسیاری از افراد نمی‌ دانند که منظور از شانه در فرش چه چیزی می باشد. در اینجا می خواهیم درباره تعداد شانه ها در فرش را به شما معرفی کنیم و بیشتر در مورد این مورد با شما بحث نماییم تا با اصطلاح شانه در فرش آشنا شوید.

منظور از شانه در فرش به تعداد گره های عرضی فرش در متر مربع فرش را شانه می گویند که هر چقدر تعداد شانه ها در یک فرش بیشتر باشد کیفیت و تراکم این فرش ها بیشتر می شود و فرش از نظر کیفیت و قیمت در بالاترین سطح ممکن می باشد. این فرش‌ ها که به عنوان تراکم عرضی فرش هم شناخته شده است به تعداد ریشه و گره‌ هایی که در یک مترمربع فرش بافته می شود و گره های عرضی فرش را تشکیل می دهد گفته می شود.

هر چقدر که تعداد شانه و تراکم در یک فرش بیشتر باشد فرش مورد نظر ریز بافت تر و با ظرافت هر چه تمام تر و با زیبایی بالاتری فرش گفته می‌شود و قیمت این فرشها افزایش پیدا می‌ کند و جز فرش های گران قیمت با تراکم بسیار بالا می باشد که هر چقدر متراژ فرش افزایش پیدا کند قیمت آن هم بر اساس متراژ و شانه و گره‌ های به کار رفته در آن افزایش می‌ یابد.

راهنمای انتخاب تراکم فرش ماشینی

راهنمای انتخاب تراکم فرش ماشینی یکی از اصطلاحات رایج هم در قالیبافی و فرش وجود دارد که در اینجا درباره آن صحبت می‌ کنیم و این اصطلاح را هم به شما معرفی می نمایم تا در هنگامی که قصد خرید فرش داشتید به این مورد هم توجه داشته باشید و این موضوع را هم مدنظر خود قرار بدهید. این اصطلاح به عنوان تراکم فرش شناخته شده می باشد و در اینجا می خواهیم شما را در هنگام انتخاب فرش ماشینی راهنمایی کنیم.

شانه و تراکم فرش بیشتر وزن فرش را به ما می‌ گوید یعنی چه هر چقدر شانه و تراکم به فرش افزایش و یا کاهش یابد بر وزن فرش تاثیر می‌ گذارد و برای اینکه تراکم و شانه فرش را به خوبی بشناسید باید به پشت فرش دقت کنید و کسی که در این زمینه آشنایی دارد را به همراه ببرید تا در هنگام خرید به این نکات توجه کند و از پشت فرش بتواند تراکم فرش را بشناسد.

تراکم فرش به نوع فیبر و نخ و نوع بافت آن بستگی دارد که باعث می شود که بافت ها و گره هایی که بر روی همدیگر قرار می‌ گیرد تا فرش را به وجود بیاورد، منظم و یکدست با فاصله و به صورت منسجم بافته شود و به کیفیت و دوام فرش کمک کرده و ماندگاری فرش را افزایش دهد.

تراکم فرش مهمترین عامل اصلی در مقابل مقاومت فرش در برابر سایش و فرسودگی می باشد هر چقدر که تراکم بیشتر باشد در هنگامی که فرش پا خور می‌ شود شکل فرش حفظ شده و باعث می‌ شود که فرش باز نشده و کج و کوله نگردد و می تواند انسجام بافت فرش ها را افزایش بدهد و از خراب شدن زود هنگام فرش جلوگیری کند.

تأثیر تراکم عرضی فرش بر کیفیت فرش

تاثیر تراکم عرضی فرش بر کیفیت فرش بسیار اثرگذار است چرا که هر چقدر تراکم به صورت عرضی افزایش پیدا کند با مقاومت و کیفیت فرش و همچنین ضخامت فرش بیشتر شده و باعث می‌شود استحکام دوام فرش افزایش یابد و در هنگام استفاده و یا شستشو و به هیچ عنوان فرش بافت خود را از دست ندهد و شکل ظاهری خود را حفظ کرده و در هنگام شستشو آسیب نبیند تعداد ریشه ها و گره هایی که در یک متر مربع این فرش ها به کار رفته است معمولاً به عنوان شانه عرضی فرش شناخته شده است.

هرچقدر که تراکم فرش ها و انسجام آنها افزایش پیدا کند نشانه این است که کیفیت این فرش ها در هنگام بافت برای تولید کننده اهمیت داشته است و سعی کرده بهترین نوع بافت ها و گره ها را در این فرش ها به وجود آورد تا کیفیت و شکل ظاهری فرش به خوبی حفظ شده و در هنگامی که مصرف کننده فرش‌ ها را خریداری می‌ کند بهترین نوع محصول را تهیه نمایند.

همچنین افزایش تراکم عرضی در فرش باعث می‌ شود که نخ به کار رفته در تولید این فرش ها نازک تر شود و ظرافت بیشتری را در تولید این فرش ها به کار برود و هر چقدر تراکم عرضی بیشتر شود فرش با ظرافت هر چه تمام تر و با کیفیت بالا بافته می‌شود که باعث می‌ شود فرش قیمت بیشتری داشته باشد. طرح و نقش آن هم زیباتر به چشم بیاید، شاید تا به حال شما به اهمیت تراکم فرش در یک فرش توجه نکرده باشید اما از این به بعد می توانید در هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کرده و فرشی که خریداری می کنید بدون عیب و نقص و یا با زدگی و ایراد در تراکم فرش ها خریداری کنید. در بافت فرش های ماشینی به خاطر اینکه تعداد گره ها و ریشه ها را افزایش بدهد از الیاف مخصوصی استفاده می‌ کنند که باعث می‌ شود و تراکم فرش را کمتر کند و این باعث می شود که ظرافت و ریز نقشی آن را به وجود بیاورد، اما این کار فقط در فرش های ماشینی صورت می گیرد.

بهترین تولیدکنندگان ایرانی فرش گل برجسته

بهترین تولیدکنندگان ایرانی فرش گل برجسته شرکتی که به شما معرفی کردیم بهترین تولیدکنندگان ایرانی فرش گل برجسته می‌ باشد این شرکت‌ ها سال‌ هاست که در زمینه تولید انواع مختلف فرش های ماشینی فعالیت دارد و از بهترین و زیباترین طرح ها و نقشه ها را برای تولید فرش استفاده می‌ کنند و این فرش‌ ها را در سایزهای متنوع تولید می نمایند و هر کس بر اساس نیازی که دارد سایز فرش مورد نظر را انتخاب کنند.

یکی از جدیدترین محصولات آنها هم فرش گل برجسته درجه یک با بافت بسیار ظریف و زیبا می باشد که به صورت تابلو فرش و حتی فرش در ابعاد مختلف این فرش ها را تولید کرده اند و از نظر کیفیت و دوام در بالاترین سطح ممکن می باشد و می تواند به راحتی با محصولات دیگر رقابت داشته باشد و به خاطر فروش بسیار بالا و ظرافت هر چه تمام‌تر که در تولید این فرش به کار رفته سالانه مازاد تولید خود را برای صادرات عرضه می نماید.

این تولید کننده که در اینجا به شما معرفی کردیم سال‌ هاست که در زمینه تولید انواع مختلف فرش فعالیت دارد و توانسته از مازاد تولید خود را برای صادرات به خارج از کشور ارسال می نماید این فرش ها بسیار بیشتری زیادی در خارج از کشور دارد و سالانه باعث شده که ارزآوری زیادی را برای داخل کشور داشته باشد. و توانسته است که زیباترین فرش های ماشین بافت و با طرح و نقشه های متنوع را به کشورهای خارجی معرفی نماید و توانسته فروش خوبی از این محصول داشته باشد و به افزایش کیفیت محصولات خود بپردازد تا بهترین محصولات را تولید کند‌.

قیمت شگفت انگیز فرش گل برجسته مدل دستباف

فرش گل برجسته یکی از بهترین و زیباترین طرح های فرش می باشد که به صورت سه بعدی فرش‌ را تولید می کند و نقش و گلهای آن ها به صورت کاملا برجسته قابل نمایان می باشد و در تولید آن از رنگ ها و نخ های ابریشمی برای ظرافت و زیبایی هرچه تمامتر این فرش ها استفاده می شود. در اینجا می خواهیم درباره قیمت شگفت انگیز فرش گل برجسته مدل دست بافت با شما صحبت کنیم و شرکتی را معرفی کنیم که در زمینه تولید و فروش فرش های گل برجسته فعالیت دارد و این تولید کننده بهترین و زیباترین فرش را در تولید فرش‌ های گل برجسته به کار می‌ برد تا بتواند زیباترین محصول را با دوام و کیفیت بسیار بالا تولید کند تا بتواند فروش این محصول را افزایش دهد و مشتری پسند تر باشد و بازار فروش این محصول را در اختیار داشته باشند.

این فرش ها در ضخامت های مختلفی تولید می شود که قیمت گذاری برروی آنها بسیار متنوع است و شما از این مرکز فروش می توانید بهترین نوع فرش های گل برجسته را با قیمتی بسیار مناسب و ارزانتر از مراکز دیگر و مستقیم از تولید کننده این محصول خریداری کنید. این فرشهای گل برجسته بسیار تنوع مدلی زیادی دارد رنگ های متنوع و فرشی که مناسب مان می باشد را خریداری کنیم. همچنین سایز های متنوعی را در تولیدی فرش ها استفاده شده مانند سایز های فرش ۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری و همچنین فرش گل برجسته ۱۵ متری هم این تولید کننده تولید نموده تا ما بتوانیم به راحتی بهترین نوع برش مناسب ما را خریداری کنیم.

خرید فرش گل برجسته با کمترین قیمت

خرید فرش گل برجسته با کمترین قیمت مرکزی که به شما معرفی کردیم در زمینه فروش انواع مختلف فرش ماشینی فعالیت دارد می توانید فرش های تک رنگ، فرش های زمینه روشن، پرز بلند و پرز کوتاه در رنگهای کرم، قهوه ای، قرمز و صورتی این فرش های زیبا و جذاب را تولید می کنند تا مشتری های بیشتری داشته باشد، فروش این محصول را افزایش بدهند. یکی از پرفروش ترین فرش های تولید شده این شرکت فرش گل برجسته می‌ باشد و مرکز آن معرفی کرده ایم خرید فرش گل برجسته با کمترین قیمت را برای مصرف کننده عرضه کرده تا مصرف‌ کننده بهترین فرش را با قیمتی مناسب و پایین تر از قیمت بازار خریداری کند. این فرش ها بسیار زیبا، بادوام و تنوع رنگی زیادی دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

1

  1. سلام میخواستم خرید از سایت شما داشته باشم اگر می شود آدرس شعبه و یا نمایندگی های خودتون را به همراه قیمت فرش گل برجسته در سایت بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما