مرکز عرضه فرش استوک کاشان

فروش فرش استوک کاشان به صورت تضمینی و با قیمت مناسب انجام می شود؛ لازم به ذکر است که مفهوم کلی فرش استوک به این معناست که این فرش ها بنا بر دلایلی طی مدت زمان مشخصی پس از خرید به کارخانه برگشت داده شده اند؛ بدون آنکه مورد استفاده قرار گرفته یا دچار استهلاک شوند؛ البته ممکن است؛ برخی از آنها دارای اشکالات بسیار جزئی باشند که در این صورت قیمت آنها مناسب تر خواهد بود.

مرکز عرضه فرش استوک کاشان

از فرش استوک کاشان چه می دانید؟

از فرش استوک کاشان چه می دانید؟ کلمه استوک در لغت به معنای محصول انباری می باشد؛ اما در بازار ایران معمولاً آن را جهت کالاهای دست دوم به کار می برند. در رابطه با فرش استوک باید گفت که به کار بردن پسوند استوک برای قالی به معنای پهن کردن آن نیست؛ بلکه در بسیاری از موارد فرش های استوک حتی از بسته بندی اولیه خود خارج نشده اند.

نکته شایان ذکر این است که فرش استوک، پس از بازگشت به کارخانه، درجه بندی شده و سپس به فروش می رسد؛ ارقام درجه یک این محصول با نمونه های نو هیچ گونه تفاوتی نداشته و در صورت کارکرد، طی مدت بسیار کوتاهی (کمتر از شش ماه) استفاده شده اند؛ همچین این فرش ها، هیچ گونه مشکل ظاهری نداشته و از لحاظ سطح کیفی نیز با قالی نو برابری می کنند.

فرش شیک، ممکن است؛ اشکالات ظاهری بسیار اندکی داشته باشند که قابل چشم پوشی بوده و در عین حال قیمت آنها را بسیار پایین می آورند؛ ناگفته نماند که این فرش ها گاهی اوقات صرفاً به علت تعداد کم، توسط مشتریان عمده به کارخانه عودت داده می شوند.

ویژگی های انواع فرش باکیفیت

فرش مدل قدیمی طرح قدیمی و کهنه ندارند و این یعنی هر الگویی که بر روی آن ها نقش بسته است، برگرفته از تحولات نوین و ایده‌ های جدید طراحان می باشد. به این دلیل آن ها را کاملا مدرن و جدید تلقی می کنند که از این رو، حتی یک درصد کوچک هم حالت کلاسیک ندارند. برخلاف فرش های قدیمی و سنتی که تنها با رنگ‌ های محدودی بافته می شدند در واقع این گونه از فرش های مدرن یا به روز، دقیقا تنوع رنگی زیادی را دارند. این گونه طیف رنگی باعث شده که اکثر رنگ های موجود اعم از روشن، تیره، براق، مات و نمونه ‌های دیگر را در بستر و بافت اصلی فرش طرح شکارگاه تماشا کنید.

حتی به نوعی بافت این گونه محصولات ذکر شده دقیق تر است چون با پیشرفته تر شدن دستگاه‌های فرش بافی و ارائه تجهیزات به روز تر در واقع قدرت فرش بافی بالاتر رفته تا جایی که، بهترین نمود ها در نوع دوخت فرش های مدرن تجلی پیدا کردند. الیافی در این گونه فرش ها موجود بوده که از بهترین نخ ها به دست آمدند پس از این نظر نه پرز می ‌دهند و نه این که، حالتی غیرلطیف دارند.

چرا فرش ماشینی محبوب است؟

چرا فرش ماشینی محبوب است؟ در گذشته ها بیشتر فرش ها را به وسیله دست می بافتند‌. ولی امروزه به دل تقاضای بالا و همینطور ساخت دستگاه های گوناگون، شاهد نوع ماشینی هم هستیم. ولی تفاوت فرش دستباف و ماشین در چیست؟ موضوعات در این زمینه گوناگون بوده که در زیر چند نمونه را مثال می آوریم: نخی که به کار می رود در هر دو نوع فرق می کند. عمدتاً در فرش های دستباف از نخ های اصل و طبیعی کار می گیرند که در نوع دیگر، از پلی استر و اکریلیک استفاده به علم می آید. شمار رنگ هر دو هم با هم فرق می کند. نوع ماشینی شمار رنگ های آن نسبت به نمونه دیگر خیلی پایین تر است.

اصولاً در مدل دستباف شاهد به کار بردن 50 رنگ به بالا می باشیم. تراکم و شانه نوع دستباف خیلی بالاتر از ماشینی بوده و به همین علت دوام بالای داشته و پاخوره خوبی دارد. نوع دستباف به دلیل استفاده از پرز بیشتر، نرم تر هستند که این خصیصه را نمونه دیگر مطرح بحث ندارد. به هر صورت، امروزه شرکت های متعدد سعی می نمایند تا این تفاوت ها را به کمترین میزان برسانند که تاکنون تلاش ها به جایی نرسیده و هنوز هم قالی بافته شده از دست، بهترین نمونه در سراسر جهان است.

راهنمای انتخاب فرش برای سالن غذاخوری

فرش سنتی نه تنها فضای را گرم و غنی سازی اتاق ها می کنند، بلکه نمایانگر یک سرمایه گذاری معتبر هستند. به همین دلیل یادگیری تشخیص فرش دستباف از تقلیدهای ماشینی مهم است. پیشنهادهای زیادی برای فرش دستباف در بازار وجود دارد که با این وجود ادعای هنری ندارند. مواد، رنگها و گره ها می توانند به ما کمک کنند که بفهمیم آیا با یک مصنوع با کیفیت معتبر یا تقلید از یک فرش دستباف شرقی روبرو هستیم. فرش طرح دستبافت معتبر با چند ماده انتخاب شده ساخته می شوند: پشم گوسفند یا ابریشم گره خورده روی پایه پنبه. انتخاب پشم دقیقاً به این دلیل مهم است که ماده ای است که نرمی و مقاومت را ایجاد می کند و مدت زمان مطلوب محصول نهایی را تضمین می کند. در واقع، پشم خوب قادر است نور را گرفته و آن را بین الیاف فرش پخش کند و با گذشت زمان آن را براق کرده و شکوه بیشتری به دست آورد.

از طرف دیگر، ابریشم گران تر است، در تولید بهترین فرش ها استفاده می شود. همانطور که سنت این هنر باستانی حکم می کند، حتی رنگ ها نیز بر اساس معیارهای دقیق انتخاب می شوند. رنگ بهترین مصنوعات کاملاً طبیعی است. این رنگها از سبزیجات یا مواد معدنی بدست می آیند: به عنوان مثال madder و نیل، دو ماده متداول هستند. Madder عصاره ای از ریشه های گیاهان شرقی است که رنگ قرمز از آن به دست می آید. نیل همچنین عصاره ای از گیاهان هندی است و به طور گسترده ای در تولید رنگ آبی استفاده می شود.

صادرات انواع فرش استوک کاشان

صادرات انواع فرش استوک کاشان فرش استوک در کشورهای خارجه به فرشی گفته می‌شود که در انبار باقی مانده‌اند و فروشی نداشتند و بسیار متنوع هستند. در حالی که در کشور ما به فرش استوک در زمینه فرش دست دوم و کهنه نگاه می ‌شود هر دو حالت ممکن است که در کشور ما نیز به فروش برسند. می خواهیم مزایا استفاده از فرش استوک هم مورد بررسی قرار دهیم: اولین مزیتی که در استفاده از فرش استوک وجود دارد این می باشد که افرادی که از فرش استوک استفاده می ‌کنند و آن را خریداری می ‌کنند قیمت خیلی پایین تری را نسبت به فرش ‌های نو می‌ پردازند و با قیمت پایین تر می توانند، فرش با کیفیت خوبی را خریداری کنند.

دومین مزیت استفاده از این فرش ها این می باشد که فرش استوک بسیار متنوع است و مدل‌ های مختلفی از این فرش ‌ها نیز وجود دارد که بدون هیچ گونه خط و خشی هستند و با مدل جدید این فرش ها نیز هیچ گونه مغایرتی ندارند. با توجه به شرایط امروزه خرید فرش استوک افزایش کرده است و فرش سنتی و فرش طرح دستبافت استوک نیز از مدلهای پر فروش فرش ها می باشند.

فرش ایرانی جزو زیبا ترین و با اصالت ترین صنایع و هنر ها در جهان می باشد و به همین دلیل از بازار پر رونقی برخوردار بوده و یک کالای تجاری پر اهمیت در صادرات محسوب می شود. انواع فرش های بافت دست و یا ماشینی در کیفیت هلی متفاوت با طرح های مدرن و سنتی در کشور تولید شده که هر کدام در جلب مشتری و سلایق مختلف موفق بوده اند.

فرش های ایرانی بیانگر و نماد اصالت و هنر یک تمدن بوده و فرهنگ هنری و ذوق ملی یک ملت را در فراسوی قرن ها با خود به همراه دارند و با گذشت زمان و در طول قرن ها هنوز هم اصالت جاوید خود را از دست نداده و با مدرنیته نیز راه خود را برای گشایش توجه جهانیان جلب نموده اند و مثل یک مروارید در داخل صدف خود که همان تفکرات و باور های یک آیین است می درخشند و با زیبایی و شگفتی خود باعث تحیر چشم جهانیان می شوند که بیانگر همان باوری و عقیده ای است که می گوید هر چیزی در اصل و نگین خود زیبا و زیبنده است.

شرکت پخش بهترین فرش استوک کاشان

سفارش عمده فرش استوک موجب شده است قیمت بسیار مناسبی برای شما عزیزان داشته باشد و همچنین اگر شما این مسئولیت را به صورت عمده تهیه کنید تخفیفات بسیار ویژه برای شما عزیزان در نظر گرفته خواهد شد که سبب سود بیشتری شروع می باشد و هزینه‌های آن بسیار معمول و صفحه می باشد که بسیاری از افراد که الی آنها ضعیف است این محصولات را برای منزل خود خریداری می کند و شما می توانید با استفاده از زندگی نفر شد و آنها را به راحتی شستشو دهید که عمر بسیار بالایی دارد .

فرش به هیچ وجه خراب نمی‌شود و ممکن است سالیان سال آنها استفاده کنید و به همین دلیل در هنگام خرید به طرح‌ها و رنگ‌های دقت بسیار زیادی داشته باشید و همچنین شما می توانید برای تغییر دکوراسیون خود فرش های خود را به صورت استوک به فروش برسانید. فرش سه متری در رنگ های بسیار جذاب موجود است که شما می توانید آن را با توجه به دکوراسیون منزل خود در رنگهای روشن و تیره نیز خریداری کنید که البته قابل ذکر است فرش های استوک رنگ تیره قیمت آنها اندکی بالاتر می باشد زیرا یکی از طرح های بسیار جدید می باشد که عده بسیار زیادی را نیز جذب خود کرده است.

کشور ما جزوه بافندگان عالی و فوق العاده می باشد که محصول ما در جهان به عنوان یک یک محصول فوق العاده و بی نظیر شناخته شده است که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است چون این محصول از بهترین الیاف و طرح ها و رنگ ها تولید می شود که چشم هر بیننده را به خود جذب می کند. یکی از نمونه های عالی و فوق العاده فرش به شکل فرش استوک است که امروزه های مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است که هزینه ای خرید فرش نوع را ندارند. ما در این مقاله می خواهیم همه چیز درباره فرش استوک را برای شما بیان کنیم تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

این محصول چیزی شبیه یک فرش دست دوم است ولی با این تفاوت که از کیفیت بسیار عالی و فوق العاده ای برخوردار است که در آن هیچ خبری از خرابی و آسیب وجود ندارد و آن چیزی است فرش نوع کم ندارد ولی با این تفاوت که از قیمت پایین تری برخوردار است از این رو توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

در بعضی از مواقع افراد فرشی را در مراکز فروش خرید می کنند که با آوردن به خانه در یک لحظه ممکن است از آن محصول خوشش نیاد از این رو این محصول را پس می دهند و این مراکز فروش این محصول را با قیمت کمتر پس می گیرند با یک محصول دیگر عوض می کنند و آن در انبار ذخیره می کنند که به این محصول فرش استوک می گویند. این نوع فرش از طرح و رنگ های زیبا و شیکی برخوردار است از این رو افراد به راحتی می توانند از این مدل فرش با قیمت عالی خریداری کنند و در قسمت های مختلف خانه خود استفاده کنند.

فرقی نمی کند که انواع فرش های استوک چه رنگی داشته یا این که در چه اندازه هایی تولید شده باشند به هر شکل چون خیلی از افراد در پی خرید مدل‌های استوکی هستند، باید این محصولات به شکل مناسبی ارائه شوند. پس در زمان فروش ویژه محصولات هر دقیقه منتظر باشید که انواع رنگ ها و بسیاری از سایز های جدید فرش سه متری هم فروخته شوند. در حالتی هم به نحوی موثر بررسی کرده ایم که از این میان نمونه هایی چون فروش فرش مدرن طوسی استقبال بیشتری را از سوی خریداران داشتند چون به هر حال، رنگ مناسب با عادات و سلیقه های جدید دارند و از طرفی هم برخلاف استوک بودن خیلی خوب طراحی شده اند. همچنین در این روش استفاده بیشتر از هزینه هایی می شود که به روز تصویب شده و برای خریداران ارزان محاسبه می گردند.

خرید عمده فرش استوک کاشان

خرید عمده فرش استوک کاشان فروش ویژه انواع فرش سه متری استوک با قیمت مناسب توسط تولید کنندگان این محصول به صورت مستقیم در حال انجام است. توزیع مستقیم فرش صادراتی باعث شده تا این محصول مرغوب با قیمتی بسیار مناسب به دست مشتریان برسد و افراد دلال و سودجو حذف گردند. در واقع عرضه مستقیم و ارتباط واقعی و رو در رو باعث افزایش اعتماد مشتریان و افزایش اعتبار و اصالت محصول می گردد. خریداران نیز می توانند خریدی پر سود را تجربه نمایند. فرش مدرن طوسی اصل و زیبا در یک شرایط بسیار خاص و ویژه تحت نظارت کارشناسان و افراد خبره تولید شده و دارای تمامی استاندارد های اولیه می باشد.

دارای مصارف بسیاری بوده و در تمامی محیط ها همچون سالن ها، منزل‌ بیشترین کاربرد را دارد و از تقاضای بالایی برخوردار است. اگر به دنبال کالایی معتبر و مورد اطمینان از لحاظ کیفیت هستید و ماندگاری آن برایتان بسیار پر اهمیت می باشد می توانید به آسانی از طریق ارتباط مستقیم با تولید کننده این محصول خرید خود را ثبت و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید. توزیع بهترین نوع فرش به صورت عمده در سراسر کشور در حال انجام می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما