قیمت تابلو فرش طرح گلدان

تزیین کردن محیط با قاب و تابلو، راحت‌ ترین راه زیبا سازی خانه و دفاتر کار است و در بین انواع قاب‌ ها، تابلو فرش ها طرفداران بیشتری دارند؛ چرا که علاوه بر قیمت مناسب، با فرهنگ و سنت ما ایرانی ها در آمیخته است. بهترین انواع تابلو فرش، در کارگاه های تولیدی فرش و قالی ایران بافته می شود و یکی از پر طرفدار ترین نوع آن، تابلو فرش طرح گلدان است.

قیمت تابلو فرش طرح گلدان

بررسی انواع تابلوفرش از نظر طرح

بررسی انواع تابلوفرش از نظر طرح تابلو فرش ها را از نظر طرح، می توان در چند دسته قرار داد :

  • 1) تابلو فرش طرح منظره: این تابلو فرش، بافتی از منظره های طبیعی است و در این طرح، بیشتر طبیعت مناطق روستایی دیده می شود، مانند دریاچه و رودخانه‌، درخت‌ های بلند، آسمان آبی، کوه، پل‌ های چوبی و سنگی، کلبه‌ های چوبی زیبا و… . از شناخته شده ترین مدل های این نوع تابلو فرش، می توان به تابلو فرش طرح بهار و تابلو فرش باغ بهشت اشاره کرد.
  • 2) طرح گل و گلدان: این تابلو ها، با طرح هایی از جمله: دسته گل‌ های زینتی و طبیعی با ساقه، برگ و… که معمولاً در داخل گلدان‌ هایی قرار گرفته‌ اند و گاهی پرنده های زیبا و خوش رنگ، مثل قناری و طوطی در کنار این گلدان ها قرار دارند؛ یافت می شوند.
  • 3) طرح چهره (عکس شخصی): این تابلو ها با سفارش شخصی، برای هدیه‌ تولد دوست، فامیل و اعضای خانواده یا مناسبت‌ های دیگر، مانند هدیه‌ سالگرد ازدواج و غیره بافته می شوند، گاهی نیز ارگان‌ های دولتی و غیر دولتی، برای یاد بود و قدر دانی، این تابلو فرش ها را سفارش می دهند. تبدیل عکس شخصی فرد به تابلو فرش، به صورت چاپی یا به صورت بافت ماشینی و دستباف، انجام می شود؛ امروزه این نوع تابلو های خاص، توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.
  • 4) طرح‌ های فرانسوی: ای نوع تابلو ها، طرح های میهمانی و مجالس شادی و دورهمی اروپایی های قدیم را دارند، که از نقاشی های فرانسوی برگرفته شده اند؛ معروف‌ ترین تابلو های طرح فرانسوی عبارتند از: گیتار زن، پاسور باز و تابلو فرش شاعر جوان؛ به تابلو های طرح فرانسوی، تابلو فرش لوکس نیز می گویند، بیشتر مردم سراسر جهان، این تابلو ها را به این نام می شناسند.
  • 5) تابلو فرش مینیاتوری: این دسته از تابلو فرش‌ ها، از نقاشی هنرمندان ایرانی، به خصوص نقاشی‌ های مینیاتوری استاد محمود فرشچیان، سرچشمه می گیرند. موضوع این نوع تابلو فرش ها، بیشتر در مورد خیر و شر، شیطان، فرشته و… است.
  • 6) تابلو فرش آیه قرآن: تابلو فرش های قرآنی، شامل آیه هایی مثل بسم الله الرحمن الرحیم، و ان یکاد ، آیت الکرسی، سوره‌ هایی مثل چهار قل و نام‌ های مقدس الله و حضرت محمد(ص) می باشند.
  • 7) تابلو فرش طرح حیوان: هنرمندان برای این تابلو ها، بیشتر از طراحی حیواناتی مثل ببر، شیر، گرگ، اسب و گربه، برای بافتن تابلو های خود استفاده می کنند.

آشنایی با تابلو فرش با طرح گلدان

تابلو فرش، فرشی است که در ابعاد کوچکتر بافته شده و قاب گرفته می شود، تا در تزئین و زیباسازی دکوراسیون داخلی، از آن استفاده شود. تابلو فرش طرح گلدان، یکی از تابلو فرش های ماشینی است، که قیمت آن به عوامل مختلفی مانند شانه، تراکم، الیاف تابلو فرش، ابعاد و غیره بستگی دارد؛ همه این عوامل با هم، قیمت نهایی این محصول را تعیین می کنند.

یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طرح های تابلو فرش، طرح گلدان است؛ این مدل، به خاطر تنوع رنگی زیاد و زیبایی منحصر به فردی که دارد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. عوامل زیادی از جمله مقدار شانه و تراکم تابلو فرش، بر قیمت این محصول تاثیر دارند. شانه و تراکم، از اصلی ترین عوامل در زیبایی تابلو فرش ها می باشند.

هر چه تابلو فرش تولید شده، شانه های بیشتری داشته باشد، ظرافت کار بالاتر بوده و حالت دسباف گونه ای، خواهد داشت؛ تعداد تراکم زیاد نیز، در استحکام و طول عمر تابلو فرش موثر است. الیاف استفاده شده در تابلو فرش ها نیز، یکی از مهمترین عوامل مؤثر در کیفیت نوع ماشینی این محصولات است. تابلو فرش طرح گلدان، اغلب با استفاده از الیاف اکریلیک ساخته می شود. این الیاف مصنوعی، به علت مقاومت خوبی که در برابر نور خورشید، مواد شیمیایی، چربی و … دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

اندازه ی تابلو فرش ماشینی، از دیگر عوامل موثر بر قیمت آن است، معمولا اندازه ی تابلو فرش طرح گلدان، بدون قاب 50*100 است و با قاب کردن تابلو فرش، سایز آن تقریبا به 125*75 می رسد. طرح تابلو فرش ماشینی و رنگ های استفاده شده در آن، از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت این محصول هستند.

معرفی جامع تابلو فرش های ابریشمی

معرفی جامع تابلو فرش های ابریشمی

تابلو فرش‌ های ابریشمی، بیشتر هنر زنانی از کشور ترکیه می باشد که با نخ هایی به نازکی تار مو بافته می شوند و با این تابلو فرش ها، در سطح جهان معروف و شناخته شده اند. هر سانتی‌ متر مربع از این تابلو فرش‌ های ابریشمی، دارای تعداد بسیار زیادی گره می باشد و انجام این کار، نزدیک به سه روز زمان می برد.

فرش های ابریشمی، بسیار نازک و ظریف می باشند و بافت کامل آن ها، در بهترین حالت 6 ماه به طول می انجامد، بزرگترین تابلو فرش ابریشمی، دارای ابعاد 25 در 35 سانتی متری می باشد و کوچکترین تابلو از این جنس نیز، 15 در 20 سانتی متر است. تابلو های ابریشمی، نزدیک به چندین سال بدون تغییر رنگ می مانند و پوسیده نمی شوند؛ همچنین، به این دلیل که بسیار گران قیمت هستند، صادرات و عرضه آن ها به بازار های جهانی، بسیار سود آور و پر رونق است.

در 90 درصد موارد، فقط زنان شهر کوچک توزلوکچوی ترکیه، تابلو فرش ابریشمی می بافند، آن ها تابلو فرش ها را بر اساس سفارش هایی که دریافت می کنند، می بافند و بیشتر این سفارش ها، طرح های آتاترک، ملا نصرالدین، شام آخر داوینچی و نقاشی مربی لاک‌ پشت از استاد عثمان حمدی هستند.

چه مدل تابلو فرشی برای هدیه دادن مناسب است؟

تابلو فرش‌ های آیات قرآنی، به خاطر قداستی که دارند و زیبایی و آرامشی که به روح و وجود ما می‌ دهند، در خانه‌ بیشتر ایرانی ها وجود دارند و بیشتر مردم از این مدل تابلو فرش، به عنوان یک هدیه بسیار ارزشمند و ماندگار استفاده می کنند. آیات قرآن، نماد اعتقادات قلبی ما هستند، که روی دیوار خانه‌ هایمان قرار گرفته و به ما آرامش می بخشند. با هدیه دادن این طرح تابلو فرش به دوست، فامیل و اعضای خانواده، می توانیم این آرامش روحی را به آن ها نیز منتقل کنیم.

علاوه بر تابلو فرش های قرآنی ،می‌توانیم عکس چهره شخصی را که قرار است به او هدیه بدهیم را به یک تابلو فرش قاب دار تبدیل کرده و به عنوان یک یاد بود و هدیه ای منحصر به فرد و خاص، به او تقدیم کنیم.

تابلو فرش آیه و تابلو فرش چهره، هر دو از گزینه های پیشنهادی عالی برای هدیه دادن هستند، اما به صورت کلی، تابلو فرش های دیگر نیز می توانند گزینه های مطلوبی برای هدیه دادن، باشند؛ چرا که هر نوع تابلو فرشی، با هر طرحی، دنیایی از رنگ و هنر را در خود جای داده است و وجود آن در محیط های گوناگون، حس خوبی را به افراد منتقل می کند.

توزیع کنندگان انواع تابلو فرش طرح گلدان

توزیع کنندگان انواع تابلو فرش طرح گلدان

استفاده از تابلو فرش طرح گلدان، در بین مردم کشور ما بسیار رایج است. شرکت های تولیدی زیادی از این تابلو فرش، برای تبلیغات استفاده می کنند، برخی از افراد هم، آن را به عنوان هدیه به عزیزان خود می دهند؛ همچنین، رؤسای ادارات مختلف نیز، به عنوان عیدی یا هدیه، به کارمندان خود تابلو فرش اهدا می کنند.

از طرح گل و گلدان، در تولید تابلو فرش ها بسیار استفاده می شود؛ توزیع کنندگان و فروشندگان در نقاط مختلف کشورمان، تابلو فرش های تولیدی خود را، در بازار داخلی به فروش می رسانند؛ همین مصرف گسترده در سطح کشور، باعث شده است تا بازار فعالی برای این تابلو فرش ها در بیشتر شهر ها وجود داشته باشد؛ بنابراین، از این طریق، اشتغال زایی زیادی در کشور ما شده است.

افراد فعال در حوزه فروش این محصول و توزیع کنندگان آن، می دانند که با تهیه سفارشات خود از مراجع معتبر، در طول سال، نیاز شان به بهترین شکل ممکن بر طرف می شود و بهترین محصولات را با کیفیت عالی و قیمت پایین و مناسب، در دسترس خواهند داشت.

اگر فردی در حوزه فروش تابلو فرش، فعال بوده و یا به این حوزه علاقه مند باشد، می تواند با مجموعه های بزرگ بازرگانی، که بهترین و متنوع ترین تولیدات را دارند و در تمام مواقع سال، تنوع و عرضه محصولات شان حفظ می شود، همکاری کنند. در هر منطقه از کشور ما، طرح خاصی از تابلو فرش ها، مورد علاقه و مطابق سلیقه مردم می باشند؛ به همین دلیل، توزیع انواع تابلو فرش با طرح های گل و گلدان، آیه، منظره و تابلو فرش های فرانسوی، در تنوع زیاد و تیراژ بالا، صورت می گیرد. برای دریافت طرح های جدید، می توانید از گالری سایت های مختلف، در اینترنت دیدن نمایید و از قیمت های به روز این محصولات مطلع شوید. قیمت تابلو فرش ها، بسته به نوع قاب، ابعاد تابلو، ماشینی یا دستباف بودن و طرح آن، متغیر می باشند.

عرضه کنندگان بی واسطه تابلو فرش طرح گلدان

تولید کنندگان تابلو فرش طرح گلدان، این محصول را با استفاده از بهترین الیاف طبیعی و در طرح و نقش های زیبا و شیک، تولید کرده و اختیار مشتریان قرار می دهند. در طراحی و بافت این تابلو ها، از نخ های ابریشمی طبیعی، استفاده می شود، که زیبایی و جذابیت تابلو را دو چندان می کند و از دوام و ماندگاری بالایی نیز، برخوردار می باشد.

کارگاه های تولید تابلو فرش های طرح گلدان، در شهر هایی مثل کاشان،کرمان، تبریز، شیراز و… دایر هستند و انواع این محصولات را با کیفیتی بالا و مواد اولیه مرغوب و درجه یک، در طرح های متنوع و زیبا، تولید کرده و به فروش می رسانند؛ بسیاری از این تولید کننده ها، علاوه بر عرضه انواع تابلو فرش ها در بازار های داخلی، آن ها را با ضمانت کیفیت، به کشور های مختلف جهان صادر می کنند. به خاطر زیبایی فوق العاده این تابلو فرش ها، این محصولات در کشور اروپایی نیز متقاضیان زیادی دارد. در حال حاضر، بازار فروش انواع تابلو فرش ها، بسیار پر رونق است و مشتریان زیادی، انواع این تابلو ها، به ویژه تابلو فرش طرح گلدان را به صورت عمده و به تعداد زیاد، سفارش می دهند.

فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی معتبر زیادی وجود دارند که انواع تابلو فرش را هم به صورت حضوری و هم آنلاین، برای مشتری های خود عرضه می کنند؛ ما می توانیم برای سهولت و راحتی خرید خود، به صورت آنلاین، تابلو فرش مورد نظر را در ابعاد دلخواه انتخاب کرده و سپس، آن را سفارش دهیم، تا با قیمتی مناسب و در زمانی کوتاه، آن را درب منزل تحویل بگیریم.

فروشندگان تابلو فرش طرح گلدان

فروشندگان تابلو فرش طرح گلدان

بعد از بافت تابلو فرش، نوبت به فروش این محصول می رسد، بافندگان بسیاری، پیش از امکان فروش اینترنتی محصولات خود، حاصل زحمات خود را، با قیمتی کم به دلالان می فروختند و خریداران نیز، هزینه هنگفتی بابت خرید تابلو فرش ها پرداخت می کردند، که بخش زیاد آن را، واسطه ها به جیب می زدند. اما امروزه با دسترسی همگانی به اینترنت و وجود سایت های متعدد امکان خرید بدون واسطه و حذف دلال ها برای همگان امکان پذیر شده است. تابلو فرش های دستباف،با طرح تابلو فرش چراغ دار و تابلو فرش سایز کوچک گل و گلدان، از جمله کالا های لوکس محسوب می شوند که می توانیم از آن ها در جلوه بخشیدن به دکوراسیون محیط، کمک بگیریم.

تابلو فرش های طرح گلدان در سراسر کشور، فروشندگان زیادی دارند؛ به همین علت، می توان برای خرید این تابلو ها، به صورت حضوری به مراکز معتبر فروش آن ها مراجعه کرد، و یا از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرد.

برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت محصول خریداری شده، بهتر است به سایت های مراکز تولیدی معتبر و شناخته شده در این عرصه، مراجعه کرده و پس از بازدید طرح های گوناگون موجود در سایت، محصول مورد علاقه خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنیم، تا فروشندگان این محصولات، کالا را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و در کمترین زمان ممکن، به دست ما برسانند. مراکز معتبر تولیدی تابلو فرش، علاوه بر فروش این محصولات در بازار داخلی، از طریق صادرات به کشور های خارجی نیز، توانسته اند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما