فروش کلی فرش ماشینی کودک

به دلیل تقاضای زیاد فرش در ایران و گرانی فرش دستباف، فرش ماشینی خیلی زود رواج پیدا کرد. با افزایش تقاضا برای این فرش ها، تولید انبوه فرش ماشینی نیز آغاز شد. چندین کارخانه بزرگ محصولات خود را روانه بازار کردند و همانطور که قبلا ذکر شد، به دلیل قیمت پایین و شباهت آنها به فرش دستباف، استقبال خوبی از این فرش ها، در بین مردم شد. فرش ماشینی کودک، یکی از پرطرفدارترین فرش های ماشینی تولیدی در بین مردم می باشد.

فروش کلی فرش ماشینی کودک

مشخصات فرش ماشینی کودک

مشخصات فرش ماشینی کودک پیش از این، نقش‌های فرش ماشینی از قالی‌های دستباف الهام گرفته می‌شد. با تغییر سلایق مردم در جوامع امروزی، طرح‌های مدرن از جمله اشکال هندسی، اشکال هنری و شخصیت‌های کارتونی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. اگرچه فرش‌های ماشینی با طراحی مدرن رو به گسترش است، اما طرح‌های سنتی به‌ویژه طرح‌های قالی‌های دستباف شرقی مشتریان خاص خود را دارد.

فرش‌های اتاق کودک با همان ویژگی‌های فرش ماشینی تولید می‌شوند ولی در انواع و اقسام طرح‌ها و شکل‌های کارتونی. این شکل‌ها اغلب مورد پسند کودکان قرار میگیرد. فرش رنگ جیغ نیز در این گروه از فرش‌ها قرار میگیرد. فرش‌های ماشینی را می‌توان از طریق فناوری ها، مواد و تراکم‌های مختلف ساخت. یکی از باکیفیت‌ترین فرش‌های ماشینی ایرانی از جنس اکریلیک است.

اکریلیک شباهت زیادی به الیاف طبیعی همچون پشم دارد. فرش ماشینی اکریلیک، دوام و کیفیت بالایی در مقایسه با سایرین دارد و آن را به یک پارچه فرش خوب تبدیل می‌کند، اگرچه فرش‌های اکریلیک کمی گران‌تر از سایر انواع فرش هستند ولی از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. علاوه بر فرش‌های ۱۰۰٪ اکریلیک، ترکیب اکریلیک و پشم پلی استر نیز رایج است.

پشم‌های طبیعی گران‌تر از الیاف مصنوعی هستند، بنابراین در فرش‌های ماشینی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. الیاف مصنوعی دیگری که در فرش ماشینی استفاده می‌شود پلی استر ابریشم مصنوعی و پلی پروپیلن است. پلی استر ظاهری براق به فرش می‌دهد و آن‌ها را شبیه فرش‌های ابریشمی می‌کند و از آنجایی که دارای کرک و پرز کم، مانند فرش‌های اکریلیک و پشمی هستند، در بین برخی افراد محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

به دلیل پرز کم، این فرش‌ها مناسب اتاق بچه‌ها هستند تا احتمال حساسیت در آن‌ها را کاهش دهد. همچنین این فرش‌ها نرمی و لطافت خاصی دارند که استفاده از آن‌ها را برای اتاق کودک بسیار مناسب کرده است تا کودکان دلبندتان هنگام راه رفتن و بازی کردن و حتی خوابیدن روی فرش دچار مشکل نشوند. طرح های کارتونی دخترانه مخصوص اتاق دختران و طرح های کارتونی پسرانه مخصوص اتاق پسران نیز به طور جدا تولید شده اند.

بهترین فرش برای سالن پذیرایی

اتاق نشیمن یا همان سالن پذیرایی اغلب به عنوان مرکز اجتماعی یک خانه عمل می‌کند و اعضای خانواده را برای گفتگو، بازی یا استراحت دور هم جمع می‌کند. با این حال، به دلیل آن همه بازی و آرامش، انتخاب یک فرش مناسب ممکن است مهم تر از فرش مکان‌های دیگر، مثلاً آشپزخانه باشد. بنابراین، بسیار مهم است که کف اتاق نشیمن، نرم و راحت و دنج باشد.

فراتر از آن دوام، سهولت در تمیز کردن، ساخت و حتی رنگ می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب بهترین فرش برای اتاق نشیمن داشته باشد. در اینجا چندین فاکتور مهم که باید برای انتخاب فرش اتاق نشیمن خود در نظر بگیرید را عنوان میکنیم. ماندگاری: به دلیل پرتردد بودن سالن پذیرایی، فرش باید بادوام باشد. جدا از پله‌ها و راهروها، سالن‌های پذیرایی معمولاً بیشترین استفاده را در خانه دارند.

برای اطمینان از اینکه فرش شما در برابر فرسودگی زندگی روزمره خانوادگی مقاوم است، به دنبال فرشی باکیفیت باشید. الیاف فرش: الیاف فرشی که برای کف اتاق نشیمن انتخاب می‌کنید هم بر ظاهر و هم بر دوام فرش تأثیر می‌گذارد. سهولت در تمیز کردن: از آنجایی که اتاق نشیمن یکی از پرکاربردترین اتاق‌های خانه است، نشت‌ها در اینجا نسبت به اکثر اتاق‌های دیگر به جز آشپزخانه، با فراوانی بیشتری رخ می‌دهند.

داشتن فرشی که تمیز کردن آن آسان باشد، زندگی در اتاق نشیمن را بسیار مطلوب‌تر می‌کند. نرمی الیاف فرش: اگر خانواده‌تان معمولاً زمان زیادی را روی زمین صرف می‌کنند، چه برای بازی‌های رومیزی و چه برای خوابیدن، نرمی فرش می‌تواند نکته‌ی مهمی باشد. امروزه اکثر تولیدکنندگان فرش، خطی تولیدی از فرش‌های نرم دارند که دارای الیاف بسیار ظریف‌تری نسبت به الیاف فرش‌های سنتی هستند.

انتخاب رنگ: انتخاب رنگ یک تصمیم ذهنی است. رنگ فرشی که انتخاب می‌کنید نه تنها به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون شما، بلکه به ملاحظاتی مانند کاربرد مورد نظر اتاق، قرار گرفتن در معرض نور طبیعی و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. انتخاب رنگ‌های جسورانه می‌تواند سرگرم کننده باشد اما اغلب قدیمی می‌شود. فرش‌های خنثی از جمله بژ و خاکستری از مد نمی‌افتند.

فرش ریز بافت و رنگ‌های گرم، مانند بژ یا قرمز و فرش طوسی طلایی محیطی دنج ایجاد می‌کنند و لکه‌ها را پنهان می‌کنند. این گونه دیگر نگران لک افتادن فرش و مشخص بودن آن نخواهید بود و بچه ها نیز در محیط خانه با آرامش بیشتر و خیالی آسوده تر به بازی و شادی خواهند پرداخت.

فرش ارزان بخریم یا گران؟

فرش ارزان بخریم یا گران؟ انتخاب فرش برای خانه، یک تصمیم مهم است. اکثر مردم فرشی را انتخاب می‌کنند که برای مدتی دوام داشته باشد، بنابراین انتخاب فرش مناسب برای اتاق یا اتاق‌های خاص خانه ضروری است. هنگام در نظر گرفتن اینکه کدام فرش را انتخاب کنید، فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود، از جمله اینکه چقدر در آن محل رفت و آمد خواهید داشت و اتاق برای چه چیزی استفاده می‌شود، همچنین طرح فرش، سبک و رنگ آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت نیز نقش مهمی در انتخاب خرید فرش بازی می‌کند، به طوری که فرش‌هایی از قیمت بسیار ارزان تا بسیار گران قیمت در دسترس هستند. با تعداد زیادی فرش برای انتخاب و تنوع بسیار زیاد در قیمت، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا انتخاب یک فرش گران قیمت ارزش بیشتری نسبت به خرید یک فرش ارزان‌تر دارد، دشوار است. در برخی موارد، فرش ارزان‌تر ممکن است ترجیح داده شود، مانند اتاقی که به ندرت استفاده می‌شود یا اتاق خواب کودک، جایی که فرش ممکن است در مدت زمان کوتاه‌تری تعویض شود.

با این حال در اکثریت قریب به اتفاق موارد، خرید یک فرش باکیفیت در مقابل فرش ارزان‌تر سرمایه‌گذاری خوبی برای خانه شما محسوب می‌شود. وقتی صحبت از فرش به میان می‌آید، شما تمایل دارید آنچه را که برای آن هزینه می‌کنید، دریافت کنید. پس دقیقاً چه تفاوت‌هایی بین فرش‌های ارزان قیمت و فرش‌های گران‌تر وجود دارد؟ اگر از گروهی از افراد بخواهید که روی فرش ارزان و گران قیمت راه بروند، اکثر آن‌ها فوراً می‌توانند تفاوت را تشخیص دهند.

فرش‌های گران‌تر زیر پا احساس راحتی بیشتری می‌کنند و کیفیت الیاف و مواد و همچنین طرح و رنگ مشهودتر خواهد بود. از طرف دیگر یک فرش ارزان ماندگاری کمتری دارد و فرسوده و لکه‌دار به نظر می‌رسد و بدون شک خیلی زودتر از فرش گران‌تر نیاز به تعویض دارد. تصمیم نهایی با شما عزیزان است.

تاریخچه فرش در ایران

فرش ایرانی یکی از ثروت‌های فرهنگی کشور و از جمله نمادهایی است که به جهانیان عرضه می‌شود. همچنین منبع درآمد تجاری بسیار خوبی نیز می‌باشد. مشخص است که فرش‌های صادر شده به بسیاری از نقاط جهان دارای ارزش مالی بسیار بالایی هستند. با ارزش‌ترین فرش‌ها هنوز آن‌هایی هستند که در ایران تولید می‌شوند. بر اساس منابع تاریخی، پیشرفت فنون قالی بافی در ایران به هزاران سال پیش برمی گردد.

با فتح این منطقه توسط امپراتوری ایران در سال ۵۳۹ قبل از میلاد، فرش‌های بافته شده از سنت‌های فرهنگ‌های باستانی ساکن اینجا توجه زیادی را به خود جلب کرد و به عنوان میراثی به مردم ایران امروز منتقل شد. فرش‌های ایرانی که برای اولین بار در اسناد تاریخی به این شکل شناسایی شده‌اند، تأثیر زیادی بر کوروش کبیر شاهنشاه ایرانی گذاشته و او کاخ خود را با این قالی‌ها تزئین می‌کرد.

فرش‌های ایرانی امروز به عنوان یکی از زیباترین نمونه‌های میراث هزاران‌ساله بشری به حیات خود ادامه می‌دهند. مشخص شده است که هنر نقاشی در جهان شرق به اندازه غرب پیشرفته نیست. اما ایرانیان با نقوش و رنگ‌هایی که در فرش به کار می‌بردند آثار بسیار خلاقانه‌ای خلق می‌کردند و احساسات خود را از این طریق بیان می‌کردند.

قبل از توسعه فناوری و استفاده از مواد شیمیایی، تمام رنگ‌ها به صورت طبیعی و گیاهی به دست می‌آمدند و فرش‌ها به روشی معتبرتر تولید می‌شدند. امروزه بسیاری از مردم از رنگ‌های مصنوعی استفاده می‌کنند زیرا به راحتی به دست می‌آیند. فرش‌های ایرانی با رنگ‌ها، کیفیت و نقش‌های منحصر به فرد خود در بافت، یکی از بازیگران برجسته دنیای امروز در این بخش هستند.

فرش ایرانی امروزه در زمینه‌های مختلف قابل استفاده است. فرش ایرانی به دلیل جایگاه باشکوه خود، در بسیاری از زمینه‌ها از نمایش‌های مد گرفته تا صحنه‌های کنسرت ظاهر می‌شود. ایران یکی از اولین مناطقی است که در بحث فرش به ذهن متبادر می‌شود. فرش ایرانی از گرانبهاترین فرش‌های پذیرفته شده در جهان است. سبک‌های گره نیز با سایر فرش‌ها متفاوت است.

قالی‌های ایرانی در مناطق و دوره‌های مختلف بافته شده اند. امروزه فرش بخش بزرگی از درآمد صادراتی ایران را تشکیل می‌دهد. در عین حال در ایران فرهنگ قالی بافی وجود دارد که قدمت آن به دوران باستان می‌رسد و هم اکنون نیز در جای جای میهن عزیزمان، عده ای به قالی بافی مشغول هستند.

شرکت صادراتی فرش ماشینی کودک

شرکت صادراتی فرش ماشینی کودک فرش‌های ایرانی از دیرباز زبان زد خاص و عام بوده اند. امروزه علاوه بر کیفیتی که در فرش دستباف ایرانی سراغ داریم، به وفور میتوانیم کیفیت را در انواع و اقسام فرش‌های ماشینی تولیدی شرکت‌های ایرانی نیز مشاهده کنیم. فرش‌های ماشینی با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار مناسبی که دارند، بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند.

علاوه بر استقبال بازار داخل کشور از این فرش ها، در بازار کشور‌های دیگر نیز، استقبال بسیار خوبی از این فرش‌ها شده است. این روزها فرش ماشینی اتاق کودک، مورد توجه بسیاری از والدین قرار گرفته است و به جای استفاده از طرح‌های سنتی در اتاق کودکان، از فرش کودک خاص طراحی شده برای اتاق بچه‌ها استفاده میکنند. شرکت صادراتی فرش ماشینی، به ارائه‌ی انواع فرش ماشینی، بویژه فرش ماشینی اتاق کودک، به بسیاری از کشورهای دیگر، می‌پردازد و همچنان نام فرش ایرانی را صدرنشین بهترین نوع فرش در جهان نموده است.

قیمت خرید انواع فرش ماشینی کودک

فرش‌های دستباف ایرانی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، معمولا از فرش‌های تولیدی سایر کشورها گران‌تر هستند. با ورود فرش‌های ماشینی به بازار، که از قیمت‌های بسیار به صرفه‌تری نسبت به فرش دستباف برخوردارند، علاقه مردم نسبت به استفاده از این فرش‌ها افزایش یافت. قیمت فرش‌های ماشینی نیز باهم متفاوت است و بستگی به چندین عامل دارد.

از جمله میتوان به ابعاد آن اشاره کرد. فرش‌های ماشینی نیز در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید میشوند. مسلما هرچه ابعاد فرش بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. عوامل دیگری که در تعیین قیمت فرش ماشینی دخالت دارند این است که فرش چند شانه است و چه تراکمی دارد. هر چه این اعداد بالاتر باشند، قیمت فرش نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت خرید انواع فرش ماشینی کودک نیز به همین ترتیب است و بسته به ابعاد و تراکم و غیره در نظر گرفته میشود. البته در خرید فرش اتاق کودک باید به جنس الیاف آن نیز بیشتر توجه کنید تا باعث ایجاد حساسیت در کودکان نشود. با تغییر نقش و طرح فرش کودک، قیمت چندان تفاوتی نخواهد کرد. میتوانید طرحی را که فرزندتان بیشتر به آن علاقه مند است را انتخاب کنید. اگر برای تهیه‌ی فرش اتاق کودکان اندکی بیشتر هزینه کنید و فرشی با کیفیت‌تر بخرید، بسیار به نفع فرزند عزیزتان خواهد بود.

عرضه کنندگان مستقیم فرش ماشینی کودک

عرضه کنندگان مستقیم فرش ماشینی کودک اگر به دنبال تهیه‌ی فرش ماشینی کودک و یا فرش طرح خاص برای اتاق فرزند دلبندتان هستید، میتوانید از شرکت ما بهترین فرش‌های اتاق کودک را سفارش دهید. شرکت ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان مستقیم فرش ماشینی کودک فعالیت میکند. عرضه مستقیم فرش ماشینی کودک این امکان را به شما میدهد که فرش مورد نیاز خود را بدون هیچ واسطه‌ای بین ما و شما، دریافت کنید.

ارائه‌ی فرش کودک به صورت مستقیم باعث شده است که قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه باشد. عرضه‌ی مستقیم فرش کودک توسط شرکت ما، باعث شده است تا خریداران عزیز از این روند بسیار راضی باشند. زیرا میتوانند خیلی راحت در منزل بنشینند و انواع فرش ها، در طرح‌های مختلف را مشاهده و سپس انتخاب کنند. شاید با گشتن در بازار مجبور باشند به چندین بازار فرش فروشی مراجعه کنند تا بتوانند چنین تنوعی را در طرح و رنگ مشاهده کنند.

بنابراین شما میتوانید فرش‌های ماشینی کودک را در سایت مشاهده کنید و هر کدام را که پسندیدید، انتخاب نمایید و سپس آن را سفارش دهید. همکاران ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن به آدرسی که شما در زمان ثبت سفارشات خود در سایت ثبت کرده اید، ارسال نمایند تا شما اتاق کودک خود را برایش رویایی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما