فروش ویژه فرش 700 شانه

فرش 700 شانه، امروزه به دلیل افزایش میزان استفاده، محصولی پر فروش در صنعت فرش و قالی محسوب می شود، از این رو تولید کنندگان این نوع قالی سعی می کنند، بهترین فرش ۷۰۰ شانه را تولید کنند. یکی از بهترین مجموعه های تولیدکننده قالی، مجموعه فرش نگارین است، که هدف آن تولید با کیفیت و جلب رضایت مشتریان می باشد.

فروش ویژه فرش 700 شانه

همه چیز درباره فرش 700 شانه

همه چیز درباره فرش 700 شانه فرش ۷۰۰ شانه، یکی از انواع فرش هایی است که در طرح، رنگ و مدل های متنوع تولید می شود و طرفداران مخصوص به خود را دارد. فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم مختلف، بافته می شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند و یکی از محبوب ترین فرش های موجود در بازار هستند.

افزایش ضخامت فرش های ۷۰۰ شانه، باعث می شود که این نوع فرش ها نرم تر شوند. یکی از ویژگی های دیگر فرش ۷۰۰ شانه، این است که این نوع فرش با رنگ بندی متنوع بافته می شود و شما به راحتی می توانید با هر دکوراسیونی، آن را تطابق دهید.

کیفیت بالا و استاندارد بودن نیز، از ویژگی های این فرش های پرطرفدار است که به شما کمک می کند، یک فرش خوب را برای خرید انتخاب کنید. بعد از این که شانه و تراکم فرش را سنجیدید، باید از جنس الیافی که در فرش به کار رفته است مطلع شوید و بدانید از چه نوع نخی در بافت آن، استفاده شده است.

اگر از نخ آکریلیک برای بافت فرش استفاده شده باشد، دوام فرش بیشتر است و ماندگاری آن طولانی خواهد بود. امروزه از الیافی مثل پلی استر یا همان نخ پلاستیکی نیز، در بافت فرش های ۷۰۰ شانه استفاده می‌شود. فرش های ۷۰۰ شانه ای که از نخ پلی استر بافته شده اند، عمر کوتاهی دارند و نسبت به حرارت بسیار آسیب پذیر هستند.

فرش های ۷۰۰ شانه، اگر از الیاف خوب و با کیفیت تولید شوند، فرش های بسیار خوب و کاربردی هستند. یکی از نکات مهم، ضخامت این نوع از فرش ها می باشد که کمتر دمای سطح زمین را به خود جذب می‌کنند.

امروزه، نوع و مدل فرش ماشینی جدید ۷۰۰ شانه را، پشت فرش ها حک می کنند تا افراد در هنگام خرید، با مشکل تشخیص نوع فرش مواجه نشوند. البته این کار، در بعضی از اوقات، ممکن است روی فرش اثر منفی داشته باشد، به خاطر همین امروزه برای چاپ مشخصات هر قالی، از چاپ های لیزری استفاده می شود. این کار باعث آن شده تا هیچگونه دوختی بر پشت فرش انجام نگیرد.

قیمت فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه نسبت به فرش هایی که تعداد شانه و تراکم آن ها بالا تر است، مناسب تر بوده و کسانی که کمبود بودجه دارند، می توانند این محصول با کیفیت را خریداری کنند. البته لازم است بدانید این نوع فرش هم، مانند سایر فرش ها، جنس با کیفیت و بی کیفیت دارد. پس سعی کنید در هنگام خرید آن، از یک مرکز کاملا مطمئن و شناخته شده خرید کنید تا به هیچ مشکلی در این زمینه برنخورید و از خرید خود، لذت ببرید.

برای آشنایی بیشتر و بهتر با فرش های ۷۰۰ شانه، بهتر است که با دو نوع آن، آشنا باشید؛ فرش ماشینی ساده و فرش ماشینی سنتی.

فرش‌های ماشینی سنتی، به دلیل طرح کلاسیک و شباهت آن ها به انواع فرش های محبوب و قدیمی، از انواع پرفروش می باشند و همواره طرفدارارن ثابت خود را دارند. امروزه سلایق افراد، اولین مورد در انتخاب یک فرش زیبا و همچنین با کیفیت محسوب می شود. به همین خاطر، بهتر است که قبل از خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه، با انواع طرح ها و رنگ بندی های آن آشنا شوید تا یک خرید خوب و ممتاز داشته باشید؛ همچنین، اگر شما به دنبال فرشی هستید که پرز دهی نداشته باشد و پرز های آن باعث اذیت شدن شما نشود، فرش ماشینی بدون پرز، یکی از انواع فرش هایی است که توسط دستگاه های از بین برنده، پرز های آن گرفته می شود و افراد بعد از خرید این فرش، از این بابت خیالشان راحت است.

نکاتی در مورد انواع فرش ها

به طور کلی فرش ها از نظر جنس، اندازه و طرح به چند دسته تقسیم می شوند، یکی از این دسته ها فرش پشمی است، که با پشم بافته می شود، پشم بکار رفته در این نوع فرش، پشم گوسفند است و این فرش ها دوام بالا و عمر طولانی دارند و بسیار نرم و لطیف هستند، اگر فرش مقاوم می خواهید، فرش های پشمی را خریداری کنید.

یکی دیگر از فرش ها که بسیار گران قیمت و با ارزش است، فرش تمام ابریشم است که بافت بسیار ریزی دارد و تمام تار و پود این فرش از ابریشم است. فرش ابریشمی نسبت به فرش پشمی ظریف تر و زیبا تر است و لکه های ایجاد شده بر روی آن با یک دستمال به راحتی پاک می شوند.

فرش گل ابریشم نیز، یکی دیگر انواع فرش ها است، که فقط گل ها و برگ های روی فرش با نخ ابریشم بافته می شود و سایر قسمت های فرش از پشم است، قیمت آن از فرش تمام ابریشم ارزان تر است، اما از نظر هنری بسیار ارزشمند می باشد.

نوع دیگر این فرش، کف ابریشم است، که از ترکیب ابریشم و پشم بافته می شود، به این صورت که چله آن از پشم است و زمینه آن با ابریشم بافته می شود؛ همچنین؛ رنگ آن مانند فرش ماشینی، روشن است.

فرش لاکی، از زمان گذشته تا به امروز، از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و استفاده از آن ها نیز بسیار رایج بوده است و هنوز در خانه های مادر بزرگانمان نیز موجود است، این نوع فرش به صورت فرش ماشینی یک در یک و نیم و یا کاملآ دست‌ بافت و سنتی، تولید می شود که هنوز هم جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان حفظ کرده است.

آشنایی با رنگبندی انواع فرش

آشنایی با رنگبندی انواع فرش رنگ بندی فرش های ماشینی، بسیار خاص و متنوع می باشد. رنگ اصلی فرش ماشینی، بر اساس رنگ زمینه آن تعیین می شود.

امروزه با پیشرفت دستگاه های فرش بافی در مراکز تولیدی،شاهد افزایش رنگ های اصلی این محصولات هستیم؛ اما با وجود این افزایش رنگ بندی و تنوع جدید ایجاد شده، همچنان، چند رنگ به عنوان رنگ های اصلی این محصولات، شناخته شده هستند؛ از جمله کرم، آبی، سرمه‌ ای، طوسی و گردویی. این رنگ ها از ابتدا، بیشترین میزان تولید و فروش فرش را به خود اختصاص داده اند. رنگ زمینه فرش، از آن جایی حائز اهمیت است، که نقش بسزایی در خوب به نظر رسیدن یک محیط، ایفا می کند.

فرش های کرم رنگ، در حال حاضر از پر طرفدارترین و پر فروش ترین فرش ها می باشند؛ این رنگ، جزو رنگ های شاد و زنده به شمار می آید، به همین علت، اغلب برای جهیزیه عروس از آن استفاده می شود. امروزه، به دلیل کوچک شدن فضای خانه های آپارتمانی،از فرش کرم رنگ،جهت بزرگ تر نشان دادن محیط درونی منزل، استفاده می شود.

فرش سرمه‌ ای، از رنگ های تجملی و شاهانه می باشد؛ این رنگ فرش، با دکوراسیون های شیک و کلاسیک همخوانی دارد و مناسب منازل و محیط های بسیار بزرگ است، چرا که به علت تم تیره، موجب کوچکتر نشان داده شدن فضا می شود، و برای محیط های کوچک، انتخاب درستی نیست.

فرش آبی، باعث ایجاد آرامش و راحتی است. رنگ آبی برای وسایلی از جمله مبلمان، فرش و پرده، انتخاب مناسبی است و سبب شادی و آرامش بخش بودن محیط می شود.

فرش گردویی نیز، از جمله فرش های پرطرفدار می باشد، که اغلب افراد، با سلیقه های سنتی پسند، به آن روی می آورند و زیاد باب میل و سلیقه افراد مدرن پسند نمی باشد.

چگونه ریشه فرش را تمیز کنیم؟

یکی از دغدغه های بانوان تمیزی ریشه های فرش می باشد. این موضوع که چگونه ریشه فرش خود را تمیز کنند، یا پس از شستن فرش، ریشه های آن زرد نشود و یا حتی موقع تمیز کردن فرش با شامپوی فرش، ریشه ها تغییر رنگ ندهند؛ همواره از مسائل حائز اهمیت برای بانوان بوده و هست. ما در این قسمت از مطلب، سعی داریم برای شما، روش آسان تمیز کردن ریشه فرش را شرح دهیم.

برای تمیز کردن ریشه های فرش، ابتدا ریشه فرش ها را فرش را صاف و مرتب کنید؛ سپس، با استفاده از مقدار کمی سفید کننده، ریشه های فرش را شست و شو دهید، دقت نمایید که ماده سفید کننده روی خود فرش نریزد. اگر پس از انجام این کار، بازهم ریشه های فرش، به حد دلخواه شما تمیز نشدند، می توانید از سرکه سفید کمک بگیرید و تمام ریشه ها را با سرکه بشویید، پس از شست و شو دادن با سرکه، چند دقیقه ای صبر کرده و سپس، آن ها را با آب و بدون هیچ موارد شوینده دیگری، آبکشی نمایید.

روش دیگر برای تمیز کردن ریشه های فرش، این است که مقداری از شامپو فرش را در داخل یک ظرف، با آب مخلوط کرده و سپس فرچه شست و شوی فرش را به آن آغشته کنید و به طور نرم بر روی تمام ریشه های فرش بکشید. این کار را، سه الی چهار مرتبه انجام دهید تا سفید شدن تدریجی ریشه های فرش خود را مشاهده کنید.

عرضه مستقیم فرش 700 شانه

عرضه مستقیم فرش 700 شانه امروزه فرش ۷۰۰ شانه، بعد از تولید در کارگاه های قالی بافی، برای ارائه به مشتریان، روانه بازار های فروش می شود. البته همان طور که قبلاً گفتیم، فرش های ۷۰۰ شانه، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، در بین انواع مختلف فرش ها، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. به همین خاطر، مشتریان به دنبال بهترین عرضه کننده این فرش ها هستند، تا بتوانند قالی خود را با نهایت کیفیت و اطمینان خاطر، از این مراکز تهیه کنند.

توزیع و تولید کنندگان برتر فرش های ماشینی و دستباف، از مجموعه های عرضه کننده مستقیم قالی و فرش می باشند، که همواره سعی در ارائه محصولی کاملا با کیفیت و سالم، در بازار را داشته و دارند. این مجموعه ها، در تولید انواع فرش ماشینی مانند ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰شانه و همچنین فرش ماشینی بدون ریشه فعالیت دارند و شما می توانید، انواع فرش و قالی مورد نظر خود را، از این مراکز معتبر خریداری کرده و از کیفیت آن ها لذت ببرید.

توزیع کنندگان برتر انواع فرش 700 شانه

کشور ما ایران، قطب تولید فرش و قالی در جهان محسوب می‌شود؛ از این رو، توزیع کنندگان مختلفی برای در دست گرفتن سهم بیشتری از بازار، با هم رقابت می‌ کنند؛ تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و بیشترین نرخ مصرف، در بازار فروش این محصول، عرضه کنند؛ اما این عامل باعث می شود تا افراد، در خرید فرش، دچار سر درگمی شوند و نتوانند به راحتی تولیدکننده برتر و برند با کیفیت را، تشخیص دهند.

البته این نکته هم قابل توجه است، که متاسفانه امروزه، به دلیل مصرف زیاد انواع فرش های ماشینی و دستباف، انواع تقلبی آن ها ساخته شده و در بازار به وفور یافت می شود، این عامل باعث شده است، تا مشتریان بیش از پیش، به دنبال مرکزی مطمئن و قابل اعتماد برای خرید محصولی با دوام و با کیفیت باشند.

خرید از مجموعه ها و مراکز تولیدی شناخته شده، باعث می شود، تا شما بتوانید قالی مورد نظر خود را از آن ها تهیه کرده و بین مدل های تقلبی و اصلی، دچار سردرگمی نشوید، این مجموعه ها، در زمان عرضه و تولید محصولات خود، هولوگرام تولید داخلی و استاندارد های مختلف را دارند و با ضمانت محصولات خود، امکان خریدی کاملا مطمئن و به دور از هرگونه کلاه برداری را برای شما مشتریان، فراهم می کنند.

سفارش انواع بی واسطه فرش 700 شانه

سفارش انواع بی واسطه فرش 700 شانه فرش های ۷۰۰ شانه، به دلیل مصارف گوناگونی که در هر مکانی، اعم از خانه ها، مساجد، هیئت ها و همچنین برخی از مراکز فرهنگی دارند، بازار پر فروشی داشته و میزان خرید آن ها، رو به افزایش است؛ این دلیل باعث شده تا افراد مختلفی سعی کنند، این نوع فرش ها را بدون هیچ واسطه ای در بازار به فروش بگذارند، تا مردم بتوانند با شرایط بهتری محصول مورد نظر خود را خریداری کنند؛ همچنین اغلب افراد همیشه به دنبال یک سفارش کاملا مستقیم و بی واسطه هستند، تا از شر مبالغ اضافی که به قیمت اصلی قالی اضافه می شود، خلاص شوند. شما می توانید برای این که یک خرید کامل و به صرفه داشته باشید، از قابلیت خرید اینترنتی مراکز معتبر نیز استفاده کنید و با هر سلیقه ای، طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و محصول مورد نظرتان را با کیفیتی بالا، درب منزل تحویل بگیرید و نیازی به گشتن در بازار های مختلف نداشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما