فروش ویژه فرش سنتی محلی در کاشان

فروش ویژه فرش سنتی محلی در کاشان، از طریق فروشگاه آنلاین امکان پذیر می باشد. فروش در این سامانه از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و باعث می شود که واسطه ها در این بین حذف شوند و حذف واسطه ها در کاهش قیمت این محصول تاثیر فراوانی دارد. نمایندگان در مرکز فروش، در این سامانه به صورت شبانه روز فعال هستند و پاسخ گوی سفارشات مشتریان به صورت عمده و جزیی می باشند، برای سفارشات عمده تخفیف ویژه در نظر می گیرند و محصول را به نرخ درب کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه در کم ترین زمان ممکن تحویل مشتری می دهند، فروشندگان فرش سنتی توانسته اند در فروش خود موفق باشند و رضایت مشتریان را جلب خود کنند.

فروش ویژه فرش سنتی محلی در کاشان

مشخصات ظاهری انواع فرش سنتی

مشخصات ظاهری انواع فرش سنتی فرش سنتی امروزه یکی از پر استقبال ترین نوع فرش ها می باشد که طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور به خود جلب کرده است به همین دلیل تولید آن افزایش یافته است و علاوه بر احتیاجات کشور تولید کننده آن به کشور هایی که متقاضی این محصول هستند صادر می کند.

از مشخصات ظاهری بارز فرش سنتی می توان به چند مورد اشاره کرد:

  • فرش طرح سنتی، دارای انواع مختلفی می باشد و در نوع طرح دار، ساده، گل برحسته و غیره به صورت شیک و زیبا در بازار موجود می باشد، این محصول داری تنوع در اندازه، جنس، ظرافت ، رنگ بندی و به صورت فرش شهری، عشایری و روستایی به تولید می رسد که هر کدام دارای مشخصه ها و ویژگی های خاص خود می باشند و تولید آن ها کار هر ایرانی نمی باشد و برای تولید آن به صبر، دقت زیاد و … نیاز است تا محصولی به عیب و با کیفیت بالا به تولید برسد و در اختیار مشتری قرار بگیرد.
  • فرش شهری: این محصول تولید شهر می باشد و توسط بافندگان ماهر که در شهر مشغول به زندگی هستند بافته می شود، تعداد رج های فرش شهری زیاد می باشد و داری طرح های ویژه ای نیز است و به صورت زیبا و شیک بافته می شوند و قیمت بالایی دارند، همچنین با انواع سلیقه ها سازگار می باشند و فروش زیادی دارند.
  • فرش روستایی: این محصول نیز همان طور که از اسمش مشخص است تولید زنان روستایی می باشد که به صورت ذهنی بافته می شود و دارای طرح های زیبا و ساده در رج های کمی است.
  • فرش عشایری : این محصول نیز تولید عشایر می باشد که مانند فرش روستایی از طرح های ساده ای بر خوردار است، در سایز های کوچک با ضخامت بالا و بافت درشت به تولید می رسند و بافت آن سخت و پیچیده می باشد.
  • فرش های سنتی از نظر جنس دارای تفاوت های زیادی هستند و به صورت کرک دار و بدون کرک تولید می شوند، بعضی از آن ها ضخیم هستند و بعضی نازک، از لحاظ ابعاد نیز با هم متفاوت هستند.

فرش ابریشمی بسیار زیبا می باشد و پرز آن از ابریشم است، این محصول دارای لطافت زیادی است و زیبایی منحصر به فردی دارد که چشم بیننده را به خود خیره می کند. بافت آن سخت و زمان بر است و قیمت آن نسبت به سایر فرش های سنتی گران تر می باشد.

چگونگی تشخیص فرش سنتی دستباف اصل

فرش دستبافت اصل را می توان از روی ویژگی های متعددی تشخیص داد که برخی از مهم ترین های آن عبارتند از:

  • شانه و تراکم فرش سنتی دستبافت: طبق استانداردهایی که برای فرش در نظر گرفته شده است، تراکم و شانه مشخص شده است طبق این استانداردها فرش ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه به ترتیب تراکم های ۲۵۵۰، ۳۰۰۰، ۳۶۰۰ و ۴۰۰۰ وجود دارد.
  • برای تشخیص درستی شانه می توانید به اندازه ده سانت از تراکم فرش را بشمارید و سپس آن را در ۱۰ ضرب کنید که اگر نتیجه با شانه فرش یکی بود، نشانه ای از اصل بودن فرش است.
  • نوع الیاف در این نوع فرش ها از الیاف های طبیعی استفاده می کنند که دارای رنگ های شاد و سر زنده ای هستند.
  • گره های به کار رفته در فرش، نوع گره نیز می تواند در تشخیص اصالت فرش نقش داشته باشد.
  • میزان وزن فرش، توجه به وزن فرش دستبافت شما را در خرید فرش اصل کمک می کند. فرش هایی که دارای نخ آکریلیک هستند، وزن بیشتری دارند.

دلیل محبوبیت جهانی فرش سنتی ایرانی چیست؟

دلیل محبوبیت جهانی فرش سنتی ایرانی چیست؟ فرش سنتی ایرانی در همه جای دنیا محبوبیت بالایی دارد و همین ارزش آن را زیاد می کند. برخی از دلایل محبوبیت آن را در ادامه ذکر می کنیم:

تنوع در نقش و نگار: نقش و نگارهای فرش سنتی بسیار زیبا و متنوع هستند و همین سلیقه های مختلف را پاسخ می دهد.

رنگ های شاد و زنده: رنگ های طبیعی در فرش دستبافت ایرانی شادابی و زیبایی بی نظیری را به فرش می دهد که چشم بیننده را به خود جلب کرده و آن را مایل به خرید این محصول می کند.

مرغوبیت الیاف: ماندگاری فرش در گرو کیفیت مرغوبیت الیاف است که فرش ایرانی این ویژگی را دارا است.

این فرش ها از لطافت بالایی بر خوردار هستند و نمای بسیار زیبایی را به فضای اتاق و پذیرای می دهند.

  • برای اینکه فرش سنتی طول عمر بالایی داشته باشد باید از آن به خوبی مراقبت کنیم تا کیفیت خود را زود از دست ندهد، این فرش ها را نباید در جایی پهن نکنیم که رطوبت داشته باشد زیرا رطوبت به بافت و ریشه فرش لطمه می زند و باعث پوسیده شدن آن می شود.
  • جایی که فرش را در آن پهن می کنیم باید بسیار صاف، خشک و عاری از گرد و خاک باشد. بهتر است که برای شسشوی فرش سنتی آن را به افراد کار بلد بسپارید و خود اقدام به شستن آن نکنید.
  • هنگام جارو زدن و گرد گیری منزل در و پنجره ها را باز بگذارید تا گرد و خاک بیرون برود و روی فرش دوباره ننشیند.
  • اگر منافذ بین کاشی ها و سرامیک ها باز است قبل از پهن کردن فرش بر روی آن درزها را پر کنید زیرا بید می تواند به راحتی در آنجا مخفی شود و به فرش لطمه بزند.
  • به مدت طولانی از فرش در یک جهت استفاده نکنید ، بهتر است هر چند وقت یک بار آن را سر و ته کنید تا ساییده نشود و کیفیتش پایین نیاید.
  • سعی کنید روی فرش هیچ وقت آب نریزید و اگر آب روی آن ریخته شد آب آن را سریع جمع کنید و سپس خشک نمایید.

قیمت فرش سنتی به چه مواردی بستگی دارد؟

  • قیمت فروش فرش سنتی به عوامل زیادی بستگی دارد که از این موارد می توان به چند مورد آن اشاره کرد، اولین عوامل تعیین کننده قیمت فرش سنتی کیفیت آن است، فرش هایی که دارای کیفیت بیشتری هستند معمولاً گران تر هستند .
  • یکی دیگر از عوامل مهم روش خرید آن ها است، روش خرید بر قیمت فرش تاثیرگذار است و خرید اینترنتی امروزه بسیار پر استقبال می بلشد ، خرید به این روش از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است زیرا بدون هزینه حمل و نقل است و همچنین واسطه ها در آن دخالت ندارد به همین دلیل باعث ارزان قیمت شدن فرش نسبت به بازار می شود.
  • سایز فرش نیز یکی دیگر از عواملی است که بر روی افزایش قیمت آن تاثیر می گذارد، هرچه سایز فرش بزرگ تر باشد به الیاف بیشتری برای بافت آن احتیاج است که باعث می شود قیمت فرش بالا برود.
  • تراکم و تعداد شانه نیز در افزایش قیمت آن موثر است، هرچه تراکم و تعداد شانه های آن زیاد باشد باعث می شود فرش از ظرافت، لطافت، زیبایی و کیفیت بالایی بر خوردار شود و فرش طول عمر بالایی نیز داشته باشد به همین دلایل قیمت فرش نیز افزایش پیدا می کند.
  • خریداران می توانند برای نزول قیمت فرش سنتی آن را به صورت عمده از تولیدی ها سفارش دهند زیرا فروشندگان برای سفارشات عمده تخفیف می دهند و محصول را به نرخ درب کارخانه تحویل مشتری می دهند.
  • نوع نخ نیز بر افزایش قیمت آن تاثیر گذار است، نخ استفاده شده فرش دستبافت از الیاف طبیعی است و نخ آن عبارت هستند از: نخ ابریشم، کرک پنبه و پشم که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند و قیمت های متغییری دارند، فرش هایی که از نخ ابریشم تولید می شوند از سایر نخ ها گران تر هستند.
  • نوسانات نیز در کاهش و افزایش نرخ فرش سنتی تاثیر گذار است، هنگامی که ارز گران تر می شود قیمت فرش دستبافت نیز افزایش می یابد، و هنگام نزول قیمت ارز قیمت فرش نیز کاهش پیدا می کند به همین دلایل قیمت فرش متغییر است و در این قسمت قیمت قابل ذکری برای آن نمی توان بیان کرد، مصرف کنندگان می توانند برای اطلاع از قیمت انواع فرش سنتی به فروشگاه آنلاین مراجعه کنند و لیست قیمت ها را مشاهده نمایند سپس در صورت تمایل اقدام به خرید آن کنند.

صادرات فرش سنتی محلی به اروپا

صادرات فرش سنتی محلی به اروپا فرش سنتی از محبوبیت بالایی بر خوردار است و دارای دوام و طول عمر بالایی است، فرش سنتی یک سرمایه ملی است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم و تولید آن را افزایش دهیم ، این هنر ایرانی امروزه متقاضیان زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جلب نموده است به همین دلیل تولید آن رواج یافته است و سالیانه حجم زیادی از این محصول تولید می شود و علاوه بر احتیاجات داخل مابقی آن به کشورهای خارجی و همجوار صادر می شود، تولید کننده توانسته است در صادرات خود موفق باشد و سالیانه سود زیادی را از فروش و صادرات این محصول به دست بیاورد. کشور اروپا یکی از طرفداران پر و پا قرص فرش سنتی با کیفیت می باشد که سالیانه حجم زیادی از این محصول را سفارش می دهد و با نرخ بیشتر به فروش می رساند.

تولید کننده برای صادرات فرش سنتی به کشورهای متقاضی باید مجوز گمرکی داشته باشد و صادرات یک یا دو فرش به کشورهای خارجی و همجوار نیازی به مجوز ندارد، اما هرچه تعداد فرش ها بیشتر باشد باید برای صادرات آن، صادر کننده مجوز داشته باشد تا بتواند محصول خود را به کشور مقصد صادر کند، در نهایت این محصول را از راه دیایی، هوایی و زمینی صادر می شود. صادر کننده باید بهترین و با کیفیت ترین نوع فرش سنتی محلی را برای صادرات بسته بندی کند، زیرا کشور های متقاضی خواهان محصول با کیفیت هستند و در صورت مشاهده هر گونه بی کیفیتی از خرید خود صرفه نظر می کنند و این محصول را برگشت می زنند.

خرید فرش سنتی محلی با ضمانت

فرش سنتی محلی، دارای زیبایی خاصی است و نمای بسیار زیبایی را به دکوراسیون منزل می دهد، این فرش ها کار دست و هنر ایرانیان می باشد که به صورت زیبا بافته می شود و دارای طرح و مدل های متنوع و رنگ بندی های شاد می باشد. خرید فرش دستباف محلی با ضمانت در سطح کشور به دو روش حضوری و اینترنتی امکان پذیر است، خرید به روش حضوری به صرفه نمی باشد و باعث اتلاف در زمان و هزینه می شود، اما بهترین روش خرید این محصول خرید اینترنتی است، مصرف کنندگان می توانند در هر حال و زمان از طریق فضای مجازی به فروشگاه معتبر آنلاین مراجعه کنند و لیست محصولات را با ذکر تمام ویژگی ها و قیمت مشخص شده مشاهده نمایند سپس محصول خود را انتخاب و سفارش آن را ثبت نمایند. در این صورت محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اسرع وقت تحویل بگیرند و از خرید خود رضایتمند باشند.

سفارش فرش سنتی محلی با ضمانت معتبر

سفارش فرش سنتی محلی با ضمانت معتبر مصرف کنندگان می توانند برای اطمینان از خرید فرش سنتی محلی خود از طریق فضای مجازی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنند، محصولات در تین سامانه از کیفیت بالایی بر خوردار است، همچنین قیمت های مناسب و به صرفه ای نیز نسبت به بازار دارد، مصرف کنندگان با مراجعه به این سامانه می توانند سفارش فرش سنتی محلی با ضمانت معتبر را به صورت عمده و تک ثبت کنند که طبیعتا سفارشات عمده بسیار پر مزایا تر می باشد و باعث نزول قیمت محصول می شود، فروشنده برای سفارش هایی که در حجم بالا است تخفیف ویژه در نظر می گیرد و سپس محصول را به نرخ تولیدی در زمان کوتاهی تحویل مشتری می دهد.

توزیع کنندگان فرش سنتی در تلاش می باشند که محصول خود را به راحت ترین روش با قیمتی مناسب و به صرفه در اختیار مشتریان قرار بدهند به همین دلیل از محصول خود در فروشگاه آنلاین رونمایی کرده و آن را برای تمام عموم به نمایش می گذارند. سپس از این طریق اقدام به توزیع محصول خود در سطح کشور در بازارها و فروشگاه ها می کنند و آن را به صورت مستقیم در اسرع وقت در سطح کشور توزیع می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما