فروش تابلو فرش طرح پرنده

تابلو فرش طرح پرنده از مهمترین کالا های دکوراتیو و تزئینی به شمار می آید که نزد خریداران این کالاها و علاقه‌ مندان بسیار حائز اهمیت می باشند، به طوری که بازار خرید این کالا همواره شلوغ می باشد. ارزان ترین قیمت تابلو فرش ارزان دستبافت را می توانید در این مجموعه ملاحظه کنید؛ زیرا تابلو فرش ها به طور مستقیم و بی واسطه عرضه می‌ شوند و قیمت های ارزان تری نسبت به سایر مراکز فروش برای آنها در نظر گرفته می‌ شود.

فروش تابلو فرش طرح پرنده

مشخصات تابلو فرش با طرح پرنده

مشخصات تابلو فرش با طرح پرنده تابلو فرش اصیل هم مانند سایر فرش ها دارای ویژگی ها و مشخصه هایی می باشد که به دلیل استفاده های زیادی که از این کالا در دکوراسیون های داخلی ساختمان ها می شود همه ما تقریباً با آنها آشنایی های لازم را داریم. از بارزترین ویژگی های آنها می‌ توان به سایز نسبتاً کوچک برای آنها اشاره داشت به طوری که نهایتاً بزرگترین تابلو فرش دارای طولی در حدود یک متر می باشد؛ اما از آنجایی که این کالا را همیشه به عنوان یک وسیله تزئینی بر روی دیوار نصب می شود، وزن آن باید سبک باشد، همواره اندازه های نسبتاً کوچکی از آنها تولید می شود.

علاوه بر این باید بدانید که زیبایی برای تابلو فرش ها بسیار اهمیت دارد و بنابراین این تابلو های تزیینی از نظر زیبایی بسیار مورد توجه قرار می گیرند که برای طراحی آنها از طرح و نقش های گوناگون استفاده می گیرد و انواع تابلو فرش ابریشمی با طرح‌ های گوناگون را می‌ توان از بازار ها تهیه کرد.

برای تولید آنها هم از الیاف های درجه یک و برتر که بیشتر از نوع الیاف های طبیعی هستند استفاده می گردد بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار هستند در حال حاضر تولید تابلو فرش ها با طرح روی بیشتر نسبت به هر زمان دیگر انجام می‌ پذیرد به‌ طوری که هر طرح و رنگ از این کالا را به راحتی می توان خریداری کرد از نظر قیمت نیز باید بدانید که بسیار متنوع هستند و با قیمت های مناسب می توان آن ها را تهیه کرد.

در مرجع خرید تابلو فرش ایرانی ارزان دستبافت امکان خرید انواع تابلو فرش دستبافت طرح گل و هرگونه تابلو فرش دستبافت مشهد برای خریداران فراهم شده است و عرضه‌کنندگان ما همواره تلاش خود را به کار می‌گیرند آن نوع درجه یک و برتر آنها که به طور یقین رضایت فرد خریدار را به همراه دارند را با قیمت های مناسب به آنها عرضه کنند که فروش آنها به صورت اینترنتی امکان خرید راحت و مطمئن آنها با قیمت های ارزان انجام می شود.

نکاتی در خصوص بهترین انواع تابلو فرش

در این مقاله در مورد ویژگی های انواع تابلو فرش مدرن مطالبی ارائه می‌ دهیم. تابلو فرش ارزش بسیار زیادی دارد. زیرا این گونه از محصولات از گذشته تا به حال مورد استفاده قرار گرفته اند و در نزد پیشینیان هم دارای ارزش بسیار زیادی بوده اند. این گونه از محصولات به گونه ای هستند که در تمام جهان افرادی که شیفته هنر هستند، به این نوع از محصولات علاقه خاصی دارند‌. زیرا تابلو فرش در واقع تابلویی است که هنر بی نظیر ایرانیان را به نمایش می گذارد. از ویژگی های تابلو فرش می توانیم به کیفیت بی نظیر آن اشاره کنیم.

این گونه از محصولات با استفاده از بهترین متریال ها تولید می شوند و بافت آنها بسیار متراکم است و قابلیت شستشو دارند. علاوه بر این ظرافت خاصی دارند و متریال هایی که در آن به کار برده شده بسیار با کیفیت و مرغوب است. این گونه از محصولات می‌ توانند به عنوان هدیه گرانبها استفاده شوند. در تولید تابلو فرش از طرح های بسیار زیبا استفاده می کنند. این نوع از محصولات با توجه به سلیقه ایرانیان تولید می شوند و در طرح های مدرن و سنتی و مذهبی کلاسیک ساخته می شوند.

در واقع در مورد تابلو فرش اتاق خواب باید بیان کنیم یک هنر ستودنی است که ایرانیان از گذشته های دور تا به حال برای تولید آن زمان زیادی گذاشته اند. از دیگر ویژگی های تابلو فرش نفیس می‌ توان به ارزشمندی آن اشاره کرد. این گونه از محصولات گرانبها هستند. زیرا از رنگ های طبیعی برای تولید آن استفاده می کنند. علاوه بر این باید بیان کنیم بافت این گونه از محصولات به گونه ای است که به هیچ عنوان از یکدیگر باز نمی شوند و تعداد گره های آن زیاد است.

انواع تکنیک های بافت تابلو فرش

انواع تکنیک های  بافت تابلو فرش انواع تابلو فرش باکیفیت از نظر طرح عبارتند از : طرح منظره : تابلو فرش طرح منظره، بافت مناظر طبیعی بکر می‌باشد که بیشتر در طبیعت مناطق روستایی دیده می شود؛ اجزای طبیعی به کار رفته در این نوع تابلو ها شامل دریاچه و رودخانه‌ های پر آب، درخت‌های مرتفع، آسمان، کوه، پل‌ های چوبی و سنگی، قایق، کلبه‌های چوبی زیبا و … می‌باشد.

از این تابلو فرش می توان به تابلو فرش طرح بهار و تابلو فرش باغ بهشت اشاره کرد. طرح گل و گلدان: تابلو فرش با موضوع گل شامل دسته گل‌ های زینتی و طبیعی همراه با ساقه و برگ می‌باشد که معمولا در داخل گلدان‌ هایی قرار گرفته‌اند و در بعضی موارد ممکن است که از پرندگان زیبا و خوش رنگی چون قناری و طوطی در آن استفاده شده باشد.

تابلو فرش چهره (عکس شخصی): این نوع تابلوها با سفارش شخصی به منظور هدیه‌ی تولد نزدیکان و سایر مناسبت‌ها مانند هدیه‌ی ولنتاین و … تولید می شوند و یا با سفارش ارگان‌های دولتی و غیر دولتی به منظور یاد بود و قدر دانی تولید می‌شوند.

تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش چهره به صورت چاپی و به صورت بافت ماشینی و دستباف انجام می شود که می‌توان گفت امروزه برای این نوع از تابلوها چاپ روی تابلو فرش بسیار رایج تر شده است .

طرح‌ های فرانسوی: تابلو های طرح فرانسوی شامل میهمانی‌ها و مجالس بزم و دورهمی اروپاییان قدیم است که برگرفته از نقاشی‌ های فرانسوی است. معروف‌ترین این نوع تابلوها عبارتند از: گیتارزن، پاسور باز، تابلو فرش شاعر جوان و .. . تابلوی طرح فرانسوی جزو تابلو فرش لوکس به شمار می رود.

تابلو فرش با موضوع نقاشی مینیاتوری: این نوع تابلو فرش‌ ها برگرفته از آثار نقاشی هنرمندان مینیاتوری ایرانی به خصوص نقاشی‌ های استاد محمود فرشچیان است. نقش مایه‌ی این نوع تابلوها بیشتر شامل موضوع خیر و شر، فرشته و دیو و … می‌باشد.

تابلو فرش آیه قرآنی و مذهبی: تابلو فرش قرآنی برگرفته از آیاتی نظیر “بسم الله الرحمن الرحیم”، “و ان یکاد الذین”، آیت الکرسی، سوره‌های قرآنی مثل چهارقل و همچنین نام‌های مقدسی چون “الله” می‌باشد. طرح حیوانات: نقش مایه‌ی این تابلو ها بیشتر حیواناتی مانند ببر، شیر، گرگ، اسب، سگ و گربه است.

تابلوفرش‌های با موضوعات ترکیبی: تابلو فرش‌ های با موضوعات ترکیبی ترکیب دو یا چند موضوع از موضوعات اشاره شده در طرح های گفته شده، می‌باشد؛ به عنوان مثال ترکیب دو موضوع منظره و حیوانات در یک قاب. این تابلو ها همچنین شامل تصاویر ایرانیان باستان به خصوص دوران سلسله‌ ی هخامنشی می‌شود

بررسی سایزبندی انواع تابلو فرش

در این مقاله می خواهیم به بررسی نقوش روی تابلو فرش بپردازیم. در واقع طرح های بسیار زیادی بر روی تابلو فرش ترسیم می شود. یکی از پر تکرار ترین و محبوبترین نقوشی که بر روی تابلو فرش ایجاد می‌ شود، نقوش منظره و طبیعت است. در واقع شما می توانید با خرید تابلو فرش طبیعت را به خانه خود بیاورید. این گونه از محصولات در طرح هایی مانند طرح آبشار و طرح دشت و منظره پاییزی به اضافه در طرح هایی مانند طرح کوچه باغ تولید می شوند.

طرح کوچه باغ یکی از زیباترین و پر خاطره ترین طرح‌ هایی است که افراد زیادی به آن علاقه‌ مند هستند. در واقع طرح کوچه باغ یکی از چشم نواز ترین طرح هایی است که تا به حال بر روی تابلو فرش ایجاد شده است. این گونه از طرح‌ ها حس و حال خوب و حس سال های گذشته را به خریداران می‌ دهند و می‌ توانند باعث ایجاد حس مثبت در درون خانه شوند. در واقع سر سبزی و در کنارش دیوارهای کاهگلی تداعی کننده بوی باران و روزگاران خوش برای افراد است. لذا افراد با دیدن تابلو فرش در طرح‌ های کوچه باغ و طبیعت، بوی باران و کاهگل که یکی از آرامش بخش ترین رایحه های طبیعی است، به مشام نشان می رسد.

در این صورت می‌ تواند باعث ایجاد حس آرامش برانگیز در افراد شود. نقوش دیگری که بر روی تابلو فرش ترسیم می‌ شوند، نقوش منظره پس از باران است. این گونه از تصاویر می تواند باعث آرامش ذهن افراد شوند. نقوش دیگری که در تابلو فرش ترسیم می‌ شود بیان کننده ی زندگی روستایی و کلبه بهاری و حتی بیان‌ کننده منظره آب و راه کوهستان سر سبزی و کوچه باغ و بیان کننده خاطره های دور و زیبا است. تابلو فرش سلطنتی یکی دیگر از تابلو فرش هایی است که در خانه هایی که دارای سبک سلطنتی و کلاسیک هستند استفاده می شود.

مراکز تولید تابلو فرش طرح پرنده

مراکز تولید تابلو فرش طرح پرنده نخ ابریشم سفید در مرکز اصلی تولید کننده، در تمامی بازه های زمانی از سال تولید می شود و شما می توانید حتی نوعی را که خودتان دوست دارید سفارش دهید و منتظر بمانید که به دست شما برسد. این محصولات در تعداد خیلی زیادی به کشور های دیگر هم ارسال می شوند.

تولید نخ ابریشم باکیفیت یک کار حرفه ای است که در ایران بهترین خود هستند اما در مقابل در برخی دیگر از کشور ها، عملکرد خیلی خوبی را از خود نشان نمی دهند. پس همان کشور ها مجبور هستند برای رفع نیاز خود از کشور هایی مانند ایران محصولات خود را دریافت کنند و استفاده کنند.

از بارزترین ویژگی های آنها می‌ توان به سایز نسبتاً کوچک برای آنها اشاره داشت به طوری که نهایتاً بزرگترین تابلو فرش دارای طولی در حدود یک متر می باشد؛ اما از آنجایی که این کالا را همیشه به عنوان یک وسیله تزئینی بر روی دیوار نصب می شود، وزن آن باید سبک باشد، همواره اندازه های نسبتاً کوچکی از آنها تولید می شود. علاوه بر این باید بدانید که زیبایی برای تابلو فرش ها بسیار اهمیت دارد و بنابراین این تابلو های تزیینی از نظر زیبایی بسیار مورد توجه قرار می گیرند که برای طراحی آنها از طرح و نقش های گوناگون استفاده می گیرد و انواع تابلو فرش با طرح‌ های گوناگون را می‌ توان از بازار ها تهیه کرد.

برای تولید آنها هم از الیاف های درجه یک و برتر که بیشتر از نوع الیاف های طبیعی هستند استفاده می گردد بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار هستند در حال حاضر تولید تابلو فرش ها با طرح روی بیشتر نسبت به هر زمان دیگر انجام می‌ پذیرد به‌ طوری که هر طرح و رنگ از این کالا را به راحتی می توان خریداری کرد از نظر قیمت نیز باید بدانید که بسیار متنوع هستند و با قیمت های مناسب می توان آن ها را تهیه کرد.

عرضه تابلو فرش طرح پرنده

فروشندگان تابلو فرش ماشینی درجه 1 گونه از محصولات را با کیفیت بسیار بالا در سطح بازار داخلی کشور به فروش می رساند. در واقع فروشندگانی که اقدام به فروش تابلو فرش درجه یک می کنند، از جمله فروشندگان معتبر در کشور هستند. علاوه بر این باید بگوییم که تابلو فرش ماشینی توسط مراکز عرضه در طرح های متفاوتی در بازار داخلی کشور عرضه می شوند. این گونه از محصولات قیمت مناسبی دارند.

زیرا ارزش هنری آن بسیار بالا است. علاوه بر این باید بیان کنیم که تابلو فرش جزو محصولاتی است که در کشور ما افراد زیادی برای خرید آن تقاضا دارند. زیرا این گونه از محصولات از پیشین تا به حال مورد توجه مردم هنردوست ایرانی بوده است. تابلو فرش طرح جدید در طرح های طبیعت و در طرح گل و غیره تولید می شود.

این گونه از محصولات به علت این که باعث ایجاد حس و حال مثبت در مصرف کنندگان می شوند، در بازار داخلی کشور ما فروش پر رونقی دارند. فروشندگان تابلو فرش ماشینی این گونه از محصولات را هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی به فروش می گذارند. در واقع خریداران عمده می‌ توانند برای خرید انواع تابلو فرش ماشینی در طرح های متفاوت به مراکز فروش عمده مراجعه نمایند. این گونه از محصولات به علت زیبای خاصی که دارند مورد توجه تولید کنندگان داخلی قرار گرفته اند. به همین علت انواع تابلو فرش در طرح های متفاوت در سطح گسترده تولید می شود.

توزیع کنندگان تابلو فرش طرح پرنده

توزیع کنندگان تابلو فرش طرح پرنده این محصول انواع مختلفی دارد که طرح های فوق العاده زیبایی دارند و با توجه به سلیقه مشتریان خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار لوکس می باشند. تابلو فرش صادراتی رارای فروش بسیار خوبی بوده به گونه ای که سالانه هزاران تن از آن تولید شده و دارای کیفیت بالایی می باشد و به سراسر نقاط کشور ارسال می گردد که بسیار پر سود بوده است. صادرات این محصول توانسته رضایت بیشتر مشتریان را به خود جلب نماید و خدمات خوبی را به آن ها عرضه نموده و نیاز مصرفی مشتریان را بر طرف نماید که بسیار حائز اهمیت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما