فروش بهترین فرش سنتی محلی

فروش بهترین فرش سنتی محلی در رنگ ها و نقش های متفاوت با الگو گیری از نقش های کهن و پیچیده ایرانی را از ما و کارکنان توانمند مان بخواهید. فرش سنتی محلی با دارا بودن از رنگ های طبیعی در کنار بافت بسیار منسجم و زیبا از دیرباز جز اثار قابل توجه ایرانی در دنیا بوده است که سالانه برای ایران ارز اوری قابل توجهی را داشته است. زیبا ترین الگوهای نقش را در فرش های سنتی ما پیدا کنید.

فروش بهترین فرش سنتی محلی

از فرش سنتی محلی چه می دانید؟

از فرش سنتی محلی چه می دانید؟ فرش محلی از دیر باز جز مهم ترین و قابل توجه ترین اثار دستی ایرانی بوده است. به همین دلیل است که سال های سال است که این فرش ها طرفداران خود را در خارج از مرز های کشور دارد و می توان گفت جز محبوب ترین اثار دستی ایرانی در دنیا است. کیفیت بافت این فرش ها به خاطر اینکه تماما با دست بافته می شود وهم اینکه از نخ و پود های کاملا طبیعی استفاده می شود در بافت این فرش ها بسیار بالا است و شاید در کمتر جایی از دنیا بتوان فرش هایی با چنین ویژگی های منحصر به فردی را پیدا کرد.

کیفیت فرش سنتی محلی به شکلی است که شما می توانید در طول سالیان طولانی از ان برای زیبایی خانه تان استفاده کنید بدون اینکه ذره ای این فرش سنتی محلی دچار خرابی و فرسودگی بشوند. چه بسا به نقل از گذشتگان فرش سنتی محلی هر چقدر به اصطلاح پای بیشتری بخورد زیبا تر می شود.

بسیاری از افراد به خاطر زیبایی منحصربه فرد نقش های فرش سنتی محلی آنها را حتی به زیر پای خود نمی اندازند بلکه آنها را به عنوان یک اثر هنری منحصر به فرد مانند یک تابلوی نقاشی به دیوار اویزان می کنند تا از زیبایی ان بتوانند بیشتر در محیط خانه هایشان استفاده کنند. استفاده از تار و پود های طبیعی که با استفاده از رنگهای طبیعی رنگ می شوند که در رنگ کردن آنها هم دستگاه مکانیزه ای وجود ندارد و رنگ کردن هم دستی است زیبایی منحصر به فردی وجود دارد.

طبیعی بودن رنگ فرش سنتی محلی را فقط باید از نزدیک مشاهده کنید تا به مفهوم زیبایی شناختی ان به خوبی پی ببرید. فرش سنتی محلی کار دست بافنده هایی است که این هنر را به شکل تجربی از نیاکان خود به صورت سینه به سینه انتقال دادند تا به عصرما برسد و ما بتوانیم زیبایی اصالت را در خانه های خود ببینیم و از فرش سنتی شیک استفاده کافی را ببریم.

مزایا شستن فرش در قالیشویی

فرش یکی از نشانه های اصلی خانه های ایرانی است. در واقع از اولین چیز هایی که وارد خانه هر کسی می شود فرش است. دلیل این توجه بسیاری هم که ایرانیان به فرش دارند احتمالا به سابقه تاریخی و درخشان فرش ایرانی بر می گردد که در دنیا برای خودش صاحب برند است و افراد زیادی خواهان ان هستند. با این وجود فرش سنتی دستباف دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در کمتر جایی می توان مشابه ان را با این درجه کیفی پیدا کرد.

حتما تا به حال برای شما پیش امده که بنا به هر دلیلی مانند نزدیک شدن به ایام عید نوروز قصد کردید تا فرش های خود را بشویید تا آنها تمیز شوند. و حتما هم حداقل یکبار تجربه شستن فرش را در منزل دارید و می دانید چه کار سخت و درمواقعی چه کارغلطی است.

چرا که شما مجبور می شوید تا از شوینده های بسیاری استفاده کنید که احتمالا نمیدانید چقدر برای شستن فرشتان موثر است و همچنین در ادامه کار مجبور به این هستید که آنها را با اب بسیار زیاد بشویید ولی مشکل کار اینجاست که بعد از شستن معمولا فرش از مواد شوینده به صورت کامل پاک نمی شود و یا اینکه آنچنان که مد نظرتان بوده فرشی را که شسته اید پاکیزه نشده است.

بهترین کار این است که فرشتان را به قالیشویی ها بدهید چرا که آنها با داشتن دستگاه های مجهز به سادگی می توانند هر نوع آلودگی را از فرش هاتان پاک کنند و همچنین اگر به هر دلیلی فرش شما نیازمند ترمیم بود می توانند فرش را به خوبی مانند روز اولش برای شما ترمیم کنند که می تواند اتفاق بسیار خوبی باشد.

با این حال بعضی از فرش ها مانند، فرش سنتی ابریشمی به هیچ عنوان قابلیت این را ندارد که در منزل شسته شود بلکه لازم است که حتما برای شستن، ان را تحویل قالیشویی ها داد چرا که ممکن است شما از شوینده هایی استفاده کنید که به فرش شما اسیب جبران ناپذیری بزند و یا اینکه روش شستن شما غلط باشد و باعث خرابی فرش ارزش مند شما شود.

مقایسه فرش سنتی و مدرن

مقایسه فرش سنتی و مدرن حتما تا حالا برایتان پیش امده که قصد خرید فرش برای منزلتان کرده اید ولی بین دوراهی فرش سنتی و مدرن مانده اید. ما در اینجا چند تا از تفاوت های فرش سنتی را با فرش دست باف می گوییم تا شاید انتخاب را برای شما راحت تر کند و شما را از این دو راهی در بیاورد. اولین ویژگی و تفاوتی را که می شود بین فرش دست باف با فرش مدرن پبدا کرد ان چیزی است که به چشمان شما می اید. در واقع بهتر است بگوییم شما اولین نکته ای را که در فرش های سنتی می بینید طرح و رنگ های متفاوت است.

فرش سنتی از طرح های اصیل تری برای بافته شدن بهره می برد و اینکه رنگ های اسفاده شده در فرش سنتی دارای تنوعی بسیار زیاد است و همچنین رنگ های درون فرش سنتی بسیار شاد و سر زنده است اما فرش های مدرن دارای نقش های پیچیده نیستند و در بیشتر مواقع دارای نقش های بسیار ساده و گاها تک نقش هستند و رنگ های استفاده شده در فرش های مدرن هم باید بگوییم دارای ملایمت بیشتری نسبت به فرش سنتی است.

این به عنوان اولین تفاوت فرش سنتی با فرش مدرن همین مسئله رنگ و نقش است. در جایگاه بعدی باید بگوییم نخ و پود های استفاده شده در فرش های سنتی بیشتر از پشم طبیعی گوسفند است که بسیار محکم است و کیفیت بسیار بالایی دارد از طرفی نخ و پود استفاده شده در فرش های مدرن در اغلب اوقات پنبه است.

معمولا فرش های سنتی به خاطر اینکه دست رنج فردی است و به صورت تماما دستی تهیه می شود دارای کیفیتی بسیارعالی است و دوام فرش سنتی خواه مثلا فرش طرح سنتی کاشان باشد یا فرش سنتی شیراز یا… بسیار زیاد است. البته باید توجه داشته باشید که نمی توان به صورت حتمی گفت که کیفیت فرش های مدرن از فرش های سنتی پایین تر است. با این حال بیشتر اوقات نوع فضای خانه و رنگ بندی درون خانه به همراه سلیقه شما در طراحی دکوراسیون منزلتان مشخص می کند که شما از چه فرشی برای زیبایی منزلتان استفاده کنید.

اطلاعاتی جهت خرید فرش

فرش را باید به عنوان مهم ترین هویت هنری ایرانی بدانیم که در خانه تمام ایرانیان مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از افرد برای چیدن دکوراسیون خانه شان و انتخاب رنگ بندی در خانه شان اول به سراغ فرش خانه می روند. انتخاب فرش و خرید فرش کاری بسیار حساس است و گاها شما برای اینکه بتوانید یک فرش را برای خانه تان بخرید نیازمند تخصص در این زمینه هستید تا فرشی را بخرید که با کیفیت باشد و بتواند برای شما در سالیان طولانی کار کند.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید فرش باید نسبت به ان دقت داشته باشید مسئله تراکم بافت ان فرش است. حتما تا به حال شنیده اید که از چند شانه بودن فرش صحبت شود. شانه فرش در واقع همان بافت عرضی فرش است که هر چه این بافت عرضی متراکم تر باشد فرش دارای شانه بیشتری است. فرش ها هر چه دارای شانه بیشتری باشند دارای ظرافت و زیبایی چشم نواز بیشتری هستند.

با این حال شما باید به این نکته توجه داشته باشید که همین موضوع هم وابسته به کاربرد شما از فرش است. اگر استفاده شما از فرش بیشتر از راه رفتن بر روی ان است مثلا ممکن است روی زمین و فرش بنشینید یا چیز هایی شبیه این بهتر است از فرش هایی با شانه پایین را استفاده کنید. نکته دوم جنس نخ و پود های به کار رفته در فرش است که معمولا یا پنبه است یا ابریشم و در مواقعی پشم.

بازهم نوع سلیقه شما در این امر مهم است چرا که فرش ابریشمی دارای زیبایی بیشتری است ولی کاربرد به نسبت کمتری برای استفاده دائمی شما می تواند داشته باشد چرا که حساسیت بالایی دارد از طرفی فرش های پنبه ای یا پشمی دارای مقاومت بیشتری نسبت به استفاده های طولانی مدت هستند. به هر شکل شما با توجه به این نکات و بیشتر از هر چیز سلیقه تان می توانید فرشی را که باید انتخاب کنید.

قیمت انواع فرش سنتی محلی

قیمت انواع فرش سنتی محلی فرش ایرانی جز پر طرفدار ترین فرش های دنیا است به شکلی که هر ساله فرش سنتی ایرانی بخش قابل توجه ای از صادرات را در ایران تشکیل می دهد که خود نشانه کیفیت بالای این فرش ها می باشد. با این وجود به دلیل اینکه فرش سنتی صادراتی و یا فرش های دستباف که در ایران به فروش می رسد دارای زحمت بسیاری است و افراد متعددی در بدست امدن و تولید ان فرش زحمت زیادی کشیده اند ممکن است در نگاه اول گران به نظر برسد.

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که فرش دستباف ایرانی به دلیل استفاده از بهترین نخ و پود ها که از جنس پشم است و همچنین استفاده از رنگ های بسیار زنده و زیبا در ان و مهم تر از همه اینکه دارای نقش های بسیار اصیلی می باشند که می توانند اصالت را به خانه های شما بیاورند و زیبایی را به خانه هایتان هدیه کنند.

کیفیت بی نظیر فرش سنتی ایرانی باعث شده تا شما بتوانید در طول سالیان متمادی از این فرش ها در منازلتان استفاده کنید و رنگ سنت را به درون خانه هایتان بپاشید. چیزی که شاید در کمتر جایی از دنیا مانندش پیدا شود. نکته دیگر این است که شما با خرید از فرش های ایرانی می توانید این سنت و هنر اصیل را به نو به خودتان حفظ کنید تا برای ایندگان هم اثری از این زیبایی بر جای بماند و آنها هم بتوانند طعم اصالت ایرانی را با نقش ها و رنگ های متفاوت فرش سنتی درک کنند.

مراکز عرضه فرش سنتی محلی

حتما تا الان بارها برای شما پیش امده که خواهان فرش اصیل محلی هستید ولی نمی دانستید که این فرش ها را از کجا می توان تهیه کرد و از ان برای منازل استفاده کرد. گاها افراد برای خرید یک فرش سنتی مجبور به این می شدند که با طی مسافتی بسیار زیاد به مرکز تولید این هنر اصیل بروند یا حتی به خانه شخصی افرادی بروند که مشغول به بافتن این فرش های سنتی بوده اند. ما به شما پیشنهاد ویژه ای داریم تا به وسیله ان دیگر به راحتی هر چه تمام تر متناسب با سلیقه تان بتوانید فرش سنتی خود را و یا فرش سنتی طرح دار را برای منازلتان تهیه کنید.

ما در مراکز فرش سنتی محلی با تهیه فرش سنتی محلی از بافنده های ایرانی این امکان را برای شما به وجود اورده ایم که بتوانید با توجه به سلیقه شخصیتان از بین تنوع رنگ ها و طرح هایی که وجود دارد شما بهترین را برای خودتان انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. برای تهیه فرش دست باف سنتی می توانید از طریق شماره های قرار داده شده تماس بگیرید و با مشاوران ما در مورد انتخاب فرش سنتی مورد نظرتان مشورت کنید. همین الان با ما ارتباط بر قرار کنید تا از مزایای ما نهایت استفاده را برای خود ببرید.

خرید آسان فرش سنتی محلی

خرید آسان فرش سنتی محلی تا حالا برایتان چند مرتبه پیش امده که قصد کرده بودید تا فرشی اصیل و سنتی را برای منازلتان خریداری کنید اما به خاطر این که مرکزی واحد برای این امر وجود نداشت از خیالش گذشتید. ما در مرکز خرید اسان فرش سنتی محلی برای شما فروش بهترین فرش سنتی محلی را قرار دادیم تا دیگر از این بابت مشکلی نداشته باشید و بتوانید بهترین ها را برای خودتان انتخاب کنید و رضایت خاطر را از جهت خرید فرش سنتی محلی بدست اورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مربوط به این زمینه می توانید از طریق شماره های قرار داده شده با ما تماس بگیرید و برای خرید فرش مورد نظرتان به پیش ما بیایید تا بهترین کیفیت فرش سنتی را با مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با این کار شما هم کیفیت را برای خود انتخاب کرده اید و هم به افرادی که در حال حفظ این هنر اصیل هستند انرژی بسیار زیادی داده اید و از آنها به اندازه خودتان حمایت کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما