سفارش فرش فانتزی عروسکی با قیمت عالی

فرش بافته ای است که مردمان آن را بر روی زمین ، زیر پای خود پهن کرده تا به وسیله آن از سرما ، رطوبت و جانوران زیر خاکی در امان بمانند. البته امروزه جنبه تزئینی نيز پیدا کرده و در طرح های شیک ، ابعاد و جنس های درجه یک ، مختص سنين مختلف به صورت ماشينی و دستی تولید می‌شود. فرش فانتزی عروسکی یکی از انواع فرش هایی است که برای استفاده کودکان و نوجوانان از جنس اکریلیک در طرح های مختلف از جمله هشت ضلعی و گرد در رنگ های شاد کودکانه با حاشیه صورتی و قرمز بافته شده و روانه بازار فروش می‌شود.

سفارش فرش فانتزی عروسکی با قیمت عالی

چه فرشی برای کودکان مناسب است؟

چه فرشی برای کودکان مناسب است؟ فرش فانتزی ماشينی با گستردگی زیاد در طرح و رنگ و طراحی خاص و جدید تولید شده که این ویژگی آن را از فرش سنتی دستباف و کلاسیک متمایز کرده است. فرش فانتزی ماشينی دارای انواع مختلفی است:

  1. فرش کودک ، که برای اتاق کودک استفاده می‌شود و با توجه به رنگ های شاد و جذابی که داراست حس بهتری را برای کودک در گذراندن وقت خود در اتاقش فراهم می‌کند
  2. فرشی که برای کودک خریداری می‌شود باید از الیاف ابریشم مصنوعی که ضد حساسیت هستند و قابل شستشو می باشد تهیه شود.
  3. فرش شگی يا همان پرز بلند که‌ دارای طرح و رنگ ساده هستند حالت تزئینی داشته و در دکوراسیون کاربرد دارد.
  4. فرش سه بعدی که دارای طراحی خاص هستند که حالت سه‌ بعدی دارند.
  5. فرش پتینه که طرح‌ های آنها از فرش های دستباف و کهنه الهام گرفته شده است.

فرشی که برای کودک خریداری می‌شود باید دارای خصوصیاتی باشد از جمله این که :

  1. فرشی که برای کودکان خريداری می شود باید متناسب با سلیقه و سن کودکان و نوجوانان باشد ، در آن از رنگ های شاد استفاده شود. روحیه بخش و پر انرژی باشد، مانند صورتی آبی زرد و غیره تا برای کودک و نوجوان شادی به همراه داشته باشد.
  2. امروزه در تولید فرش مخصوص کودکان بیشتر از مدل های فانتزی که‌ دارای طرح های عروسکی و قهرمان های کارتونی و ابر قهرمان ها می باشند ، استفاده می‌شود.
  3. فرش ها را هم با الیاف مصنوعی و هم الیاف طبیعی تولید می‌کنند‌ ، انوع طبیعی آن بخصوص پنبه در برابر لکه و شستشو مقاوم هستند بنابراین برای کودک نوپا می تواند مناسب باشد.
  4. جنس آن نرم و لطیف باشد تا از آسیب رساندن به کودک در هنگام بازی و دويدن جلوگیری شود.
  5. حساسيت زا نباشد ، ترجیحا از الیاف طبیعی باشد و از پلی استر و الیاف مصنوعی نباشد.
  6. دارای ضخامت مناسب باشد ، به عبارتی در هنگام دويدن کودک لغزنده نباشد و مانع آسیب به کودک شود. زیاد نازک نباشد که‌ با جنب و جوش کودک سریع جمع شود و تعادل کودک را به هم بزند و باعث سقوط کودک شود.
  7. پرز بلند نباشد تا کودک از آلودگی ها در امان بماند و پای بچه به‌ آن‌ها گیر کند و باعث افتادن کودک نشود . پرز نداشتن باعث اگر بچه کثیف بخشی از فرش را کثیف کرد بتوان آن را سریع پاک کرد.
  8. ابعاد آن هم متناسب با کاری باشد که‌ کودک می خواهد بر روی آن انجام دهد اگر فرش زیاد بزرگ باشد و تا لبه ديوار را پوشانده امکان برخورد بچه در هنگام بازی به‌ ديوار وجود دارد خيلی کوچک هم نباشد که نتواند فعالیت های خود را به طور کامل روی آن انجام دهد.

اطلاعاتی جامع در مورد فرش ماشینی

به هر بافته ای که‌ سطحی را بپوشاند فرش گویند. فرش ها از سه نخ که شامل تار، پود و نخ پرز یا خاب فرش است تولید می شوند:

  1. نخ تار ، در واقع همان نخ طول یا چله است که سبب استحکام و مقاوم شدن فرش می‌شود که معمولا از جنس پلی استر و پنبه است.
  2. پود ، جنس های مختلفی دارد که در فرش های با جنس اکریلیک و پشمی ، پنبه است. نخ پود ، یک نوع گره‌ است که نگه‌دارنده خاب فرش است.
  3. خاب يا نخ پرز علت اصلی تفاوت در ظاهر فرش است زیرا سطح فرش با آن پوشیده شده است. خاب همانند U دور نخ پود قرار می‌گیرد و دارای جنس های مختلفی است از جمله پلی استر ابریشم مصنوعی یا ترکیبی از هر دوی آن‌ ها که کیفیت فرش براساس نخ به کار رفته در خاب فرش ماشينی مشخص می‌شود.
  4. فرش در مدل‌ های مختلفی بر اساس نوع کاربرد از جمله ماشينی و دست بافت تولید می‌شود.فرش کلاسیک فرشی است که برای کف پوش کاربرد دارد. فرش های فانتزی کودکانه که در سال های اخیر به علت تقاضای زیاد تولید می‌شود که در فرش دستباف ايرانی جایگاه نداشته است.

فرش در ایران با دست بافته می شد تا حدود دهه پنجاه‌ که کارخانه های ايرانی تولید فرش ماشينی را آغاز کردند ، در نتیجه با استقبال زیاد خریداران مواجه شدند زیرا نسبت به فرش های دستباف و بافت آن به جای دست با ماشین‌آلات صنعتی ، سرعت تولید افزایش یافته و با به کار گیری از مواد اولیه ارزان در نتیجه قيمت برای مصرف کننده کاهش پیدا کرده است.

برای تولید کنندگان فرش های دستباف بعد از دیدن استقبال مردم از این نوع محصولات دوره رقابت جدید آغاز گردید بسیاری از آن‌ها خط تولید فرش ماشينی در کارخانه خود راه اندازی کردند و با انتقال متخصصان مشغول در کارخانه بزرگ به‌ کارخانه های نوپا و شروع تولید فرش ماشينی تحویلی دیگر در صنعت فرش صورت گرفت.

فرش ماشينی هم با الیاف ابریشم مصنوعی و هم جنس اکریلیک بافته می‌شود. الیاف از جنس آکریلیک کیفیت بالاتری دارند ولی دارای پرز بوده و تمیز کردن آن سخت تر است بنابراین همين خود سبب شده که در سطح جهانی فرش بافته شده با الیاف ابریشم مصنوعی کاربرد بیشتری داشته باشد زیرا بدون پرز بوده و شستشوی آن آسان تر بوده و بافت آن دارای ثبات و درخشندگی است.

بهترین مدل فرش برای صادرات

بهترین مدل فرش برای صادرات صادرات فرش قوانین خاص به خود را دارد اولین قدم داشتن کارت بازرگانی است بعد از آن می توان به صادرات فرش اقدام کرد می توان به تمام کشورها فرش صادر کرد ولی صادرات فرش بافته شده با الیاف مصنوعی ممنوع است.برای افزایش صادرات فرش توسط تولید کنندگان راه های زیادی وجود دارد که‌ شامل برداشتن موانع گمرکی که‌ دست و پای کسانی که قصد صادرات محصولات به‌ کشورهای دیگر را دارند می‌ گيرد.

ارائه طرح های تشویشی برای تولید کنندگان تا اشتیاق آن‌ ها برای تولید بیشتر و صادرات بیشتر شود و همچنین معرفی صادر کننده گان برتر در بازه های زمانی مختلف به‌ افزایش صادرات و رونق اقتصادی بیشتر کمک می‌کند. فرش صادراتی در کیفیت و مدل‌ های متنوعی تولید می‌شود فرش های دارای تراکم و شانه‌ بالاتر از کیفیت بهتری برخوردارند جنس نخ به کار رفته در آن ها نیز دارای اهمیت است زیرا در شستشو و مقاوم بودن آن تاثیر دارد.

بهترین مدل فرش صادراتی می‌تواند از انواع فرش های ماشينی فانتزی باشد زیرا دارای خصوصیات خاص خود بوده و مورد توجه همگان قرار می‌ گیرد. تولیدکنندگان هر ساله برای این نوع فرش طراحی جدید ارائه می‌دهند که متناسب با سلیقه نسل‌ های جدید است در نتیجه طرفداران زیادی هم در ایران و هم در سطح جهانی دارد. خانواده های زیادی در کشور های مختلف مشتاق خرید این نوع فرش برای تکمیل دکوراسیون خود هستند.

نکاتی برای مراقبت اصولی از فرش ماشینی

برای مراقب اصولی از فرش ماشينی باید نکاتی را رعایت کرد که شامل موارد زیر می باشد:

  1. نحوه جارو کردن آن در جهت خاب فرش باشد تا به‌ بافت فرش آسیب نرساند.
  2. نگه‌ داری از ریشه های فرش از قرار دادن وسایل سنگین به‌ طور دائم بر روی آن خودداری شود
  3. چگونگی لکه گیری با مواد شوینده که آسیب رسان به‌ فرش نیستند انجام دهند.
  4. رعایت اصول حمل و نقل می باشد. در هنگام حمل و نقل فرش نباید تا کرد زیرا اگر دارای تراکم بالا باشد امکان شکنندگی آن بیشتر می شود در زمان حمل و نقل آن را محکم و سفت لول کرده و در نایلون قرار دهید.
  5. از نکات دیگر ، پهن کردن فرش در مکان مناسب می باشد زیرا نور مستقیم خورشید به بافت فرش آسیب می‌رساند.
  6. به‌ دور از رطوبت باشد تا از پوسیدگی آن جلوگیری شود.
  7. هوا دهی به فرش فراموش نشود اگر در انبار در بسته نگه داری می‌شود چند وقت يک بار باید هوا دهی شود تا دچار پوسیدگی نشود.
  8. از برخورد حرارت مستقیم و زیاد با فرش جلوگیری شود اجسام خیلی داغ را با واسطه برروی فرش قرار دهید تا به فرش آسیب نرساند.
  9. فرش را زود به زود تميز کرده‌ تا باعث ماندگاری آلودگی در ریشه های آن نشود.
  10. از پد محافظ فرش برای قرار دادن اجسام سنگین که به‌ طور دائم بر روی فرش قرار می‌گیرند استفاده شود.

صادرکنندگان فرش فانتزی عروسکی به کشورهای دیگر

صادرکنندگان فرش فانتزی عروسکی به کشورهای دیگر یکی از پر طرفدارترین فرش های ماشينی فرش فانتزی است که به دلیل طراحی متفاوت نسبت به نوع سنتی و کلاسیک دارای طرفداران‌ زیادی در سطح جهانی می باشد. اين نوع فرش به‌ دلیل سادگی نقوش در بین کشور های اروپایی طرفداران زیادی دارد زیرا آن‌ ها طرح‌ های ساده را بهتر می پسندند. فرش فانتزی قبل از ایران در تعداد اندکی از کشور های دیگر از جمله بلژیک ، آلمان و ترکیه تولید می‌شد که اين خود دلیل مهمی برای تولید و صادرات این نوع فرش می‌باشد.

چرا اصلا فرش بايد صادر شد ، دلایل بسیاری را می شود نام برد که مهمترین آن‌ ها بدین گونه است که :

  1. سود حاصل از صادرات فرش فانتزی بسیار بالاست ، اگر تولید کنندگان در داخل با فروش فرش فانتزی به مقدار معینی سود می‌رسند با صادر کردن آن به کشور های دیگر این سود چندین برابر خواهد شد.
  2. به اقتصاد کشور و ورود ارز به‌ داخل و در نتیجه رونق اقتصادی کمک می‌کند ، در هر صورت هر جور صادراتی برای کشور مفید خواهد بود.
  3. وجود بازار فروش گسترده در ساير کشور ها ، در داخل تولید کننده می تواند محصول خود را به تعداد اندک به فروش برساند ولی در ساير کشور ها خانواده های بسیاری زندگی می‌کنند که‌ بازار فروش خوبی را فراهم کرده است.
  4. به افزایش اشتغال نسل جوان کمک می‌کند که این خود نیز باعث تولید و سود بیشتر می‌شود.
  5. ارزان بودن آن با توجه به کیفیت مناسب نسبت به سایر فرش های ماشينی که تولید می‌شوند.
  6. داشتن تنوع بالا در طراحی و رنگ زیرا سلیقه های زیادی را در بر می‌گیرد.

فرش فانتزی عروسکی یکی از انواع فرش های ماشينی است که تولیدکنندگان آن را به ساير کشور های خواهان صادر می‌کنند که بیشتر مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

فروش فرش فانتزی عروسکی با قیمت عالی

فرش فانتزی عروسکی یکی از انواع فرش های ماشينی است که توسط کارخانجات تولید فرش در ايران به وسیله ماشین‌آلات صنعتی بافته می‌شود. این نوع فرش با توجه به طراحی جدید و نوع الیاف و مواد اولیه به کار رفته در آن سبب استقبال مردم بخصوص کودکان و نوجوانان شده و امروزه دکوراسیون نقش مهمی دارد. تولید کنندگان فرش فانتزی عروسکی در تلاش هستند که طرح‌ های جدید و متنوع و اشکال متفاوتی به بازار عرضه دارند که با استقبال خریداران همراه گردد.

تولیدکنندگان برای فروش بیشتر نمایشگاه هایی را چند وقت یک بار تشکیل داده و محصولات جدید خود را که تولید کرده‌اند به نمایش می‌گذارند. سایت های اینترنتی این امکان را برای همگان فراهم می‌کنند تا بتوانند با قیمت مناسب و عالی فرش فانتزی را خریداری نماييد. فرش فانتزی عروسکی را بهتر است از تولید کنندگان معتبر و برند سرشناس تهیه کرد که دارای شرایط خدمات و ضمانت پس از فروش می باشند.

پخش کنندگان فرش فانتزی عروسکی در سراسر ایران

پخش کنندگان فرش فانتزی عروسکی در سراسر ایران

پخش کنندگان فرش فانتزی عروسکی در سراسر ایران در فکر این هستند تا بتوانند به‌ شیوه های بهتر و مدرن فرش فانتزی عروسکی را در بین کسانی که خواهان آن هستند به فروش برسانند. یکی از این روش ها روشن خریداری مستقیم از کارخانه است که‌ بیشتر کسانی که جنس را به صورت عمده خریداری می کنند از این روش رضایت دارند‌. به هر حال امروزه با رشد تکنولوژی و دانش بشری روش های خرید و فروش فرش تغییر کرده و می‌توان در هر جایی در سراسر ایران هر نوع فرشی را متناسب با سلیقه خود انتخاب کرد و با قیمت و کیفیت مناسب درب منزل تحویل گرفت.

فرش فانتزی عروسکی هم به صورت‌ عمده و هم به صورت تکی می‌تواند به سراسر ایران ارسال شود ، که یکی بروزترین و آسان ترین راه های برای سفارش ، از طریق سایت های اینترنتی مربوط به این نوع محصولات می باشد زيرا مشاهده طرح ها و مدل های مختلف آن ها از طریق این صفحات اینترنتی به راحتی امکان پذير است و در نتیجه شرایط برای انتخاب بهتر با قیمت مناسب و به صرفه را فراهم می‌کند. برخی از پخش کنندگان فرش فانتزی نیز امکان ارسال رایگان را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما