عرضه برترین فرش کناره 10 متری

توضیع انواع فرش کناره متری در انواع فروشگاه های فرش موجود می باشد، فرش کناره ارزان باید از کیفیت و ریز نقشی کافی برخوردار باشد اگر فرش کناره دارای بافت ضخیمی باشد خریدار توجه زیادی به آن نمی کند.

امروزه توزیع انواع فرش کناره ارزان بسیار فروش زیادی دارد. ما در تلاش هستیم که بهترین نوع فرش کناره ارزان قیمت را در اختیار خریداران قرار بدهیم تا بتوانند استفاده زیادی از آن بکند ایرانیان بیشتر در کنار فرش های خود از فرش کناره استفاده زیادی می‌کند به صورت تکه های یک متری، دو متری،و یک و نیم متری نیز می‌باشد.

عرضه برترین فرش کناره 10 متری

درباره فرش های کناره چه اطلاعاتی دارید؟

درباره فرش های کناره چه اطلاعاتی دارید؟ در این مطلب می‌خواهیم به طور کلی انواع مختلف انواع فرش قیمت مناسب را معرفی کنیم و بگوییم که منظور از فرش کناره چه نوع فرشی می باشد بنابراین اگر شما هم نمی دانید که این نوع فرش چه نوع فرشی می باشد و چه استفاده هایی از آن میشود این محتوا را مطالعه کنیم تا با انواع مختلف آن و کاربردهای متفاوت آن آشنا شوید. اولین نوع از فرش کناره فرش های کناره متری میباشند که به وفور بازار فروش از این مدل فرشهای کناره مشاهده کرده‌ایم معمولاً فرش های کناره متری با فرش های اصلی که در خانه انداخته می‌شوند ست می شوند

یعنی شرکت تولید کننده آن فرشهای کناره با مدل های مختلف را با هم گل و طرح فرش اصلی تولید می کند تا افراد بتوانند برای محیط های باریک و یا کوچک خالی خود نیز از فرش های کناره استفاده کنند. دومین نوع از فرش های کناره که امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد فرشهای فانتزی مانند فرش های شگی و یا خز می باشد. این نوع از فرش ها نیز های بسیار جدیدی هستند که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی در بین مصرف‌کنندگان به خصوص جوانان پیدا کرده اند، چراکه این نوع از فرش با هر نوع فرشی ست می شود و در رنگ ها و طرح های بسیار مختلف به خریداران ارائه می‌شود.

به طور کلی فرش کناره ایرانی همانطور که گفتیم به فرشی گفته می‌شود که در محیط‌هایی که نمی‌توانیم از سایزهای استاندارد فرش مانند ۱۲ متری تا ۴ متری استفاده بکنیم می تواند پر کننده فضای خالی باشد که فرش های دیگر در آن جای نمی گیرد.مانند راهروهای باریک و یا کنار فرشهایی که خالی مانده و نمی‌توانیم از سایز استاندارد فرشهای عادی استفاده بکنیم. کناره ها نیز از فرش های ساده تا انواع فرش گل برجسته فرش کلاسیک و فرش مدرن متنوع می باشند و با توجه به سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

بررسی انواع مدل های فرش

برای اینکه با فرش کناره طرح داربیشتر آشنا شوید لازم است که نکات زیر را در نظر داشته باشید، در ابتدا می‌خواهیم شما را با فرش کنار بیشتر آشنا کنیم فرش کناره شیک فرش گفته می‌شود که به صورت تکه های کوچک در کنار فرش استفاده می‌شود. احتمالا تاکنون انواع مختلف فرش کناره را که اتفاقا بسیار زیبا و دوست‌داشتنی هم هستند را بسیار دیده‌اید به قالی‌ها، عرض کم و طولی نسبتا بلند دارند و از آن‌ها برای پوشش قسمت‌های راهرو مانند و قسمت‌های طویل استفاده می‌شودفرش کناره گفته می شود.

افراد تمایل زیادی دارند برای قسمتهای مختلف خانه با انواع فرش گبه و قالی های کناره بپوشاند اما امروزه به دلیل شهرنشینی و استفاده از سرامیک هایی که در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می‌شوند استفاده چندانی از فرش های بزرگ نمی شود و بیشتر از فرش های کناره استفاده می‌کنند.

فرش کناره خاص فرشی است نسبتاً کشیده و بلند که در رایج‌ترین سایز آن، با عرض یک متر و طول، دو متر، سه متر و چهار متر بافته می‌شود. فرش کناره ، می‌تواند دستباف یا ماشینی باشد و می‌تواند دارای طرح‌های سنتی و کلاسیک و یا دارای طرح‌های مدرن و امروزی باشد. اکثر خانه ها از گبه یا فرش کناره برای تزیین آشپزخانه و راهرو ها استفاده می کنند وفرش باید دارای نقش ریز باشد بیشتر افراد فرش های ریز نقش را بیشتر می‌پسندند واز فرش شش متری نیز به عنوان کناره برای سالن های با متراژ بالا می توان استفاده کرد.

چه مدل فرشی برای خانه ما مناسب است؟

چه مدل فرشی برای خانه ما مناسب است؟ فرش های استوک بر خلاف باور اکثر مردم فرش های دست دوم و کارکرده نیستند بلکه فرش هایی هستند که به دلیل عوامل مختلفی همچون تولید بالای یک نوع فرش، پر شدن ظرفیت انبارهای نگهداری فرش و تولید مدل های جدیدتر فرش به فروش نرفته اند و با قیمت ارزان به عنوان فرش استوک در بازار عرضه می شوند پس بر خلاف باور عموم این فرش ها نقص و یا مشکلی در خود ندارند بلکه صرفا به این دلایل به فروش نرفته اند. حال سوال اینجاست که چرا افراد زیادی طرفدار فرش استوک هستند؟ پاسخ این سوال واضح و روشن است

به دلیل آنکه این فرش ها با قیمت بسیار پایین تری نسبت به قیمت واقعی خود خرید و فروش می شوند به همین دلیل بسیاری از عمده فروشان این محصولات را به صورت عمده خریداری می نمایند و آن ها را به صورت عمده و یا جزئی با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. افراد زیادی که سالخورده و یا کودک در منزل دارند و می خواهند از فرش های گران قیمت خود در برابر آلودگی های مختلف محافظت کنند می توانند از این فرش های ارزان قیمت در منازل خود استفاده کنند این موضوع نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت این فرش ها نزد مردم می باشد.

همانطور که می دانید ایران یکی از قدرتمندترین صادرکنندگان فرش و به خصوص فرش استوک می باشد. این نوع فرش ها نه فقط در ایران بلکه به کشورهای هم مرز با ایران مانند عراق ترکیه و ارمنستان افغانستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می گردد که نشان از کیفیت بالای فرش های استوک ما دارد. اما در اینجا باید توضیحاتی در مورد فرش استوک مرغوب به شما بدهیم. فرش های درجه یک ما را می توان از نوع فرش های اصیل ایرانی نام برد که طرفداران بی شماری دارد و دلیل آن هم وجود هنرمندان ایرانی برای طراحی این نوع فرش ها می باشد.

فرشهای ما قیمت بسیار پایینی دارند و قدرت خرید مشتریان را بالا می‌برد به همین دلیل مشتریان در خارج از کشور تمایل به خرید این فرش‌ها را دارند. این نوع فرش ها از جمله فرش هایی است که مشتریان می‌توانند آن را به نصف قیمت و کمتر از قیمت نو خریداری نمایند ،که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. این نوع فرش ها دارای طرح ها و رنگ های خاص می باشد که مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار می گیرد. اکثر این نوع فرش ها مورد پسند مشتریان خارجی قرار میگیرد و دلیل آن هم نقش و نگارهای زیبا و ایرانی آن است.

شیک ترین فرش ها کدامند؟

فرش های اشتراک به فرشهای درجه بندی شده و البته ماشینی گفته می شود که بسیار محبوب شده و در زیر علت محبوبیت آن ها بررسی خواهد شد؛ فرش استوک به شکلی تولید می‌شود که هیچ وجه پرز ده نباشد و به این ترتیب استفاده از آن در خانه ها کاملا راحت بوده و سبب نشستن پرز بر روی وسایل خانه نخواهد شد. این فرش ها در ضخامت های بسیار پایینی تولید می شوند و به این ترتیب مناسبه هر نوع محلی، چه خانه های موکت شده و چه خانه های سرامیکی و پارکت شده می باشد.

بسیار استحکام داشته و مقاوم است و به راحتی دچار از هم گسیختگی و خرابی نمی شود و حتی در صورت ریختن آب جوش بر روی آن هم رنگ فرش تغییری نخواهد کرد، چرا که از نوع رنگ های ثابت و بدون تغییر است. فرش طرح گل استوک بسیار شیک و زیبا بافته شده و با توجه به این که به وسیله ماشین ها تولید می شود، طرح و شکل آن کاملا یکدست بوده و دارای هیچ نوع نقصی نیست. از دیگر دلایل محبوبیت آن‌ها تولید فرش سفید استوکس و این نوع تجربه اینترنت یافت می شود و بسیاری متقاضی آن ها هستند.

فروشندگان تضمینی فرش کناره متری

فروشندگان تضمینی فرش کناره متری فرش استوک از جمله فرش هایی است که توسط مشتری خریداری شده و بنابه دلایلی پس فرستاده شده و با نمونه فرش دیگری تعویض شده است. این فرش کاملا دست نخورده و در بسته بندی خودش دسته بندی شده و وارد انبار می شود و به عنوان فرش استوک با قیمت های ارزانتر به فروش می رسد. فرش استوک در دو نوع درجه بندی مختلف ارائه می شود.

مانند: فرش استوک درجه A: فاقد عیب و خط و خش بوده و کمتر از شش ماه کار کرده که با نو فرقی ندارد. فرش استوک درجه B: دارای خط یا ترک جزئی است که می توان از عیوب آن چشم پوشی کرد و دارای قیمت های کمتری می باشد. قیمت فرش استوک ممکن است تا یک پنجم یا یک دهم قیمت نو آن باشد و نمونه هایی که عیوبی در آنها مشاهده می شود دارای کاهش قیمت شدیدی هستند. این فرش ها مانند دیگر نمونه ها دارای تنوع طرح، رنگ و سایز بوده و جنس ها و تراکم بافت آنها نیز بسته به نوع بافت متفاوت می باشد.

کفش ها در طرح ها گوناگونی تولید و بافته می شوند فرش کناره یکی از انواع فرش هایی است که طرح های متنوعی موجود است و به خاطر این تنوع خواهان زیادی دارد و فرش طرح سنتی یکی از طرح های فرش کناره می باشد. در فرشهای سنتی کناره طرح‌ ها و نقاشی های تاریخی و اصیل مناطق مختلف کشور ایران را روی آن پیاده شده است و به خاطر همین ویژگی های تاریخی و حضور چند ساله این فرش ها در خانه‌های اکثر ایرانیان با تمام سلایق قابل انطباق می باشد. برای کسانی که دنبال فرش های مقرون به صرفه و با احساس اصیل می‌گردند فرش های مناسبی است و در انواع و ابعاد کوچک و بزرگ مورد استفاده در انواع محیط های منزل می باشد و به دکوراسیون گرمی و زیبایی خاصی می دهد.

مزیت‌های استفاده از فرش کناره عبارتند از : ۱ -این فرش به خوبی از محل‌های پر رفت و آمد مثل راهرو و ورودی محافظت می‌کند و در صورت کثیف شد نیز شستشوی آن ها راحت می باشد . ۲ – برای انداختن روی کف پوش های چوبی مناسب است و هر گونه لغزیدن بر روی سطح چوب را کمتر می کند و گرما را به محیطی که در آن انداخته شود می بخشد . ۳ – برای پهن کردن به فضاهایی که با سایز استاندارد فرش مناسب نیست ایده آل می باشد و همین دلیل یکی از دلایل اصلی تولید فرش کنار است . ۴ – فرش های کناره به تنهایی باعث زیبایی فضای منزل می شود و با انداختن این فرش به تنهایی شاهد تغییرات زیادی در دکوراسیون منزل می شویم .

تولیدکنندگان برتر فرش کناره متری

در اکثر استان های کشورمان فروشندگان فرش کناره متری فعالیت می کنند. افرادی که نیاز به فرش کناره متری داشته باشند می توانند با مراجعه به فروشندگان محل زندگی خود با مدل‌ های مختلفی از این فرش ها بیشتر آشنایی که پیدا کننند و خرید خود را نیز انجام دهند. برای آشنایی با بهترین فروشندگان فرش کناره متری راههای مختلفی وجود دارد. با توجه به اینکه امروزه این فروشندگان بسیار گسترش پیدا کرده‌ اند اما نمی‌ توان که همه این مشتریان را شناسایی کرد.

برای شناسایی و آشنایی با بهترین فروشندگان فرش کناره متری در این وب سایت آدرس اصلی و دقیق فروشندگان فرش کناره متری آورده شده است. افراد می توانند با جستجو کردن نزدیکترین فروشنده فرش کناره متری محلی زندگی خود را بشناسند و با مدل‌های مختلفی که این فروشنده فرش کناره متری را می فروشد بیشتر آشنایی پیدا کند. همچنین بهترین فروشندگان فرش کناره متری برای اینکه بتوانند خود را بیشتر برای مردم شناسایی کنند خودشان اقدام به تولید وب‌ سایت هایی می ‌کنند و یا با صفحات مجازی فرش کناره متری را تبلیغات می کنند.

پخش کنندگان برتر فرش کناره متری

پخش کنندگان برتر فرش کناره متری کشور ما از زمانهای گذشته در زمینه تولید و فروش فرش های مختلف بسیار پیشتاز بوده و در استان ‌های مختلف این عملیات تولید فرش انجام می ‌گیرد. شهر کاشان از شهرهایی است که در زمینه تولید فرش توانسته حرفی برای گفتن باشد. کشور ما فرش هایی که تولید می ‌کند کیفیت خوبی دارد. بهترین عرضه کنندگان فرش کناره کاشان سعی می ‌کنند که بهترین مدل این فرش‌ ها را در اختیار مشتریان قرار دهند تا هم فروش خودشان افزایش پیدا کند و همین که مشتریان از این فرش ها راضی باشند. بهترین عرضه کنندگان فرش کناره کاشان محدود به مکان خاصی نیستند.

در کشور ما عرضه کنندگان فعالیت گسترده‌ ای دارند. اگر شما برای خرید فرش کناره قصد کرده اید، بهترین عرضه کنندگان فرش کناره کاشان می توانند اطلاعات جامع تری را در زمینه این فرش ها در اختیار شما قرار دهند. همچنین وب سایت اینترنتی به وجود آوردند که تمام جزئیات مربوط به فرش کناره کاشان در آن وبسایت آورده شده است. عرضه کنندگان می توانند مدل های مختلف فرشی که عرضه می‌ کنند را در این وب سایت ها قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما