عرضه انواع فرش سنتی ایرانی

فرش سنتی ایرانی یکی از زیباترین محصولات تولید شده است که در سایز و اندازه های مختلف طرفداران ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌ دهد.

امروزه در مرکز معتبر و شناخته شده محصولات پرکاربرد و باکیفیت فرش 500 شانه کاشان و فرش 1500 شانه 9 متری افراد زیادی را مشاهده می کنیم که برای عرضه کالا فعالیت زیادی را از خود نشان می هند.

بازار خرید فرش سنتی ساده، این نوع فرش ها را برای خریدارانی که نیاز مبرمی دارند، با قیمتهای بسیار مناسب و به صورت مستقیم و اینترنتی ارائه می دهد.

عرضه انواع فرش سنتی ایرانی

آشنایی با فرش سنتی ایرانی

آشنایی با فرش سنتی ایرانی فرش سنتی پشمی به عنوان ابتدایی ترین زیر انداز ها توسط بشر تولید شدند و این محصولات از ادغام پشم ها و به هم آمیختن آنها با رنگ‌های متنوع تولید شدند و در پی آن ها هنر فرش بافی در بین علاقه‌مندان ایجاد شده است. انواع فرش نمدی سنتی که به کمک طبیعی ترین پشم ها طراحی و تولید می‌ شوند از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. برخی از این طرح ها مختص شهر خاص بودند و طرح های بافته شده در فرش 1700 شانه نشانگر هنر و اصالت آن شهر بودند.

این محصولات در طرح ها و نقش های بسیار ساده و متنوع قابل استفاده هستند که همین ساده بودن آنها باعث جلب توجه مشتریان بسیار زیادی می‌ شود. کیفیت انواع فرش کوچک سنتی همانند دیگر زیر انداز ها بر اساس نوع الیاف مورد استفاده در طراحی و تولید آنها مشخص می گردد.

الیاف پشم گوسفندی در نژاد های متفاوت که ضخیم و بسیار بلند هستند به عنوان اصلی‌ترین تار و پود این نوع فرش ها مورد استفاده قرار می گیرند. در راستای همین موضوع، ضخامت این فرش‌ها نیز با یکدیگر کاملاً متفاوت است.

در بررسی کیفیت و ویژگی انواع فرش سنتی آشپزخانه رنگ های مورد استفاده در تولید آنها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای طراحی و تولید این نوع زیرانداز ها معمولاً از رنگ های کاملاً طبیعی استفاده می شود. در راستای همین موضوع از رنگ‌ های خیلی تند در طراحی و تولید آنها هرگز استفاده نمی شود.

دلیل زردی فرش بعد از شستشو

بهترین مکان برای نگهداری فرش محل مناسب برای استقرار این کالا به نحوه ی است که ارتباط این نوع فرش سنتی خاص با دیگری به طوری باشد که در صورت لزوم هر یک از آنها دسترسی به فرش مورد نظر راهت باشد. بنابراین، انبار باید شباهت مصرف را در نظر بگیرد و سعی کند تا این کالا را که با همدیگر در کنار هم قرار گرفته اند یا در مجاورت نزدیک قرار می گیرند؛ این عملیات فاصله را کوتاه می کند، خستگی را کاهش می دهد، دسترسی به موقع و ارائه کالاها را آسان می کند.

به یک سری مسائل اشاره می کنیم که در نگهداری و طولانی تر کردن عمر فرش تاثیر دارد:

  • در شستن آن دقت کنید اگر الیاف آن از رنگ های طبیعی برخوردار می باشد باید از مواد شست و شوی مناسبی استفاده کنید تا رنگ های طبیعی آن مخلوط نشود و رنگ این کالا خراب نشود.
  • اگر شیرازه فرش پاره شد آن را بدوزید تا صدمه زیادی به بافت این کالا وارد نشود زیرا شیرازه از اصول این کالا بوده و در نگهداری فرش نقش مهمی دارد.

همان طور که می دانید محصولات تهیه شده از چرم های طبیعی، بسیار با دوام و دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند، به طوری که افراد جامعه، علی رغم قیمت گران این اقلام، همواره تمایل به خرید و استفاده از آن ها دارند.‌ فرش های تکه دوزی شده چرمی نیز، یکی از محصولات چرمی می باشند که نوعی سبک خاص و شیک در دکوراسیون ها، به حساب می آیند.

این کالا با نخ های درجه یکی به هم دوخته شده اند. چرم های رایج استفاده شده در تولید آن ها، چرم بزی، گاوی و گوسفندی می باشند که از بهترین چرم ها، برای تولیدات صنعتی محسوب می گردند. این فرش ها، به دلیل این که از تکه های چرم طبیعی و مرغوب تهیه شده اند، بسیار با دوام و مقاوم هستند به طوری که چندین سال می توان از آن ها استفاده بهینه کرد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.

راهنمای خرید فرش سنتی

راهنمای خرید فرش سنتی استفاده از انواعفرش سنتی طرح خشتی جلوه ای از طبیعت را در دکوراسیون های فضای داخلی ایجاد می دارد و این محصولات به واسطه ظرافت و اصالتی که دارند به راحتی جایگزین فرش های دستباف دیگر می‌ شوند و افراد می‌توانند به راحتی برای ایجاد دکوراسیون های سنتی از آنها استفاده نمایند.

این کالا به عنوان یکی از زیبا ترین این نوع محصولات معرفی می گردد و از شکل و ظاهر بسیار زیبای برخوردار است. جالب است بدانید این کالا دارای نمونه‌ های مختلفی هستند و باید در انتخاب آنها از یک سری نکات ویژه تبعیت شود تا در نهایت بهترین محصول در این زمینه در اختیار شما علاقمندان گرامی قرار گیرد.

  • یکی از مهم ترین نکات ویژه که حتما باید در زمان خرید این کالا به آن توجه شود، بوی این نوع فرش های دستبافت است. در واقع این کالا از بوی پشم و گوسفند ها برخوردار می باشند و به راحتی می توان به این پارامتر دست پیدا کرد.
  • این کالا از سطح صافی برخوردار هستند و هیچگونه پرزی بر روی آنها دیده نمی شود.
  • طراحی این کالا بسیار ساده طبیعی و خودمانی است و با سبک های سنتی همخوانی دارد.

این کالا از رایج ترین فرش های سنتی می باشند که استفاده از آنها قدمتی دیرینه دارد و به سبب داشتن مرغوبیت بالا و نیز طراحی های سنتی و جذاب هنوز هم استفاده از آنها رواج خوبی دارد و تولید آنها با تنوع بیشتری انجام می شود.

این نوع از فرش ها را بر اساس معیار های مختلفی می توان دسته بندی کرد و انواع مختلفی از آنها یافت می شود؛ به طور مثال آنها را بر اساس سایز می توان دسته بندی کرد و به این ترتیب انواع

  • فرش نمدی بزرگ
  • فرش های نمدی متوسط
  • فرش های سنتی نمدی کوچک که جلو دری هم به شمار می آیند

و… را در بر می گیرند که برای آنها اشکال مختلفی نیز در نظر گرفته می شود؛ به طور مثال فرش های دایره ای، بیضی، مربع، مستطیل و… را شامل می شوند و این امر سبب می گردد که فرد خریدار قدرت انتخاب بهترین داشته باشد و نوع ممتاز و برتر آنها را بتواند خریداری کند.

برای بافت این فرش ها از الیاف های پشمی با کیفیت استفاده می گردد و زیبایی های ثابت و داشتن طرح های همیشه جذاب در آنها سبب شده است که کاربرد های گسترده ای داشته باشند.

نکاتی در خصوص انواع فرش

این کالا دارای انواع مختلفی می باشد. این تکه ها، معمولا به صورت اشکال هندسی برش داده می شوند که با دوخته شدن آن ها به یکدیگر، باعث ایجاد طرح های ساده و جذابی می گردند. فرش تکه دوزی دایره ای، مربعی و شش ضلعی از انواع پر فروش آن ها، در بازار هستند. رنگ های عمده این این کالا ها، از همان رنگ های طبیعی چرم حیوانات می باشند که بیشتر به رنگ های قهوه ای روشن یا تیره، سفید، سیاه دیده می شوند.

فرش های طبیعی، بسیار سبک هستند و به راحتی قابل جا به جایی می باشند. به دلیل نرمی و انعطاف پذیری زیره آن ها، به هیچ وجه نمی شکنند. فرش های تکه دوزی از چرم های مویی مانند سایر این کالا ها، قابل برس یا جارو کشیدن هستند. مو های آن ها نمی ریزند و پرز نمی دهند. به همین دلیل به هیچ عنوان، باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در افراد مصرف کننده نمی شوند. برای تمیز کردن این کالا، از شامپو های مخصوص محصولات چرمی استفاده کنید و به هیچ عنوان از محلول های سفید کننده و اسیدی، برای این کار استفاده نشود.

امروزه این سبک فرش ها، با تنوع طرح و رنگ های بیشتری دیده می شوند که بر اساس سلیقه افراد قابل انتخاب و استفاده می باشند. اگر به دنبال دکوراسیون خاص و هیجان انگیری هستید، حتما از فرش های تکه دوزی شده چرمی استفاده کنید. فرش تکه دوزی طبیعی باکیفیت را از مجموعه زیر، ارزان تر خریداری کنید تا برای شما، دارای سود بیشتری باشد. سایت زیر به شما کمک می کند تا از انواع طرح های این کالا، که از مجموعه زیر قابل سفارش هستند، دیدن کنید و می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

توزیع کنندگان فرش سنتی ایرانی

توزیع کنندگان فرش سنتی ایرانی توزیع این کالای سنتی دستبافت به صورت مستقیم و اینترنتی موجب شده تا خریدار ها به راحتی بتوانند با حذف واسطه ها از بین معامله، یک خرید مقرون به صرفه و مناسب را به انجام برسانند. این کالا در واقع جزو مهمترین ملزوماتی هستند که کاربرد های بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌ دهند و در طرح های مختلف با نمد های زیبا و رنگ بندی های جذاب قابل تولید می باشند.

توزیع کنندگان انواع این کالای سنتی بیشترین تنوع را برای معرفی این نوع کالاها از نظر طرح و رنگ مورد توجه قرار می دهند تا از این طریق مشتریان با قدرت بسیار بیشتری بتوانند این محصولات را مورد خرید خود قرار دهند. واحدهای توزیع کننده این محصولات را همچنین در سایز و اندازه های مختلفی ارائه می دهند که امکان استفاده از آنها برای مکان ها مختلف قابل استفاده باشد.

این کالا تولید شده توسط تولیدی ما استانداردهای لازم یک فرش را دارا می باشد و ما تلاش کرده ایم محصول باکیفیت و بادوامی را تولید و عرضه نماییم. عرضه مستقیم این کالا سبب شده است تا مشتریان با اطمینان بیشتری محصول را خریداری نمایند و نیز فرش مورد نظر خود را با قیمت پایین تری تهیه کنند.

صارات فرش نمدی به دلیل سنتی بودن، بافت طبیعی و نیز طرح های اصیل ایرانی و سنتی از فروش بسیار خوبی برخوردار است و توانسته است در بازار های خارجی نیز نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

مراکز فروش فرش سنتی ایرانی

این کالا در حال حاضر به کشور های مختلفی ارسال می شود و همان طور که قبلا اشاره شد این نوع زیرانداز ها از گذشته تاکنون همراه با انسان بودند و در کنار زیبایی که از آن خود می نمایند، برای سلامتی بدن انسان و برطرف کردن درد های عضلانی گزینه ایده آلی به شمار می‌روند.

در مرجع فروش فرش سنتی ارزان این نوع محصولات معمولاً در طرح و رنگ های متنوع قابل عرضه هستند که متقاضیان به راحتی با سلیقه های گوناگون و همچنین با بودجه های متفاوت به راحتی می‌توانند این کالاها را خریداری نمایند.

مرجع فروش این کالا با ارائه کالاهای با کیفیت بالاتر به تضمین کیفیت این نوع کالاها می پردازد و از این طریق به راحتی می تواند جلب توجه مشتریان بیشتر را برای خود به دست آورد.

بازار پخش این کالا را با کیفیت های عالی و قیمت ارزان به تمامی نمایندگی های معتبر فروش این کار را انجام می‌دهد به همین دلیل هم جزء برترین بازارها برای خرید این محصولات به شما رفته که افراد زیادی ترجیح می دهند خرید خود را از این بازار داشته باشند.

در این بازار فروشندگان زیادی در زمینه فروش این کالا فعالیت می‌کنند که عنوان می نمایند در میان تمامی فرشهای ماشینی در بازار داخلی به این نوع کالا به دلیل ارگانیک بودن تقاضای بالایی برای خرید دارد و فروش آن هم با سود زیادی همراه می گردد، بنابراین افرادی که به دنبال خرید عمده این کالا هستند با مراجعه به این بازار پخش می توانند طرح های متناوب و کیفیت های گوناگون از این محصول را مشاهده کرده و اقدام به خرید کلی فرش نمدی کنند تا خرید ارزان قیمت داشته باشند.

قیمت باورنکردنی انواع فرش سنتی ایرانی

قیمت باورنکردنی انواع فرش سنتی ایرانی این کالا جزء کالاهای پر تقاضا در بازار داخلی به شمار رفته که خواهان زیادی برای خرید دارند البته که باید بدانید این کالاها از لحاظ قیمت هم با هم متفاوت هستند و از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آنها باید به نوع مواد اولیه مصرفی برای تولید این نمدها اشاره نمود.

همانطور که خود نیز مطلع هستید این کالا از پشم گوسفند بافته می‌شود و اگر پشم از نوع نامرغوب و یا حشره زده باشند قطعاً کیفیت کالاهای تولید شده پایین‌تر آمده و قیمت آنها نیز کاهش پیدا می کند، بنابراین گاهی اوقات کالاهای ارزان قیمت بی کیفیت می باشند و شما باید با دارا بودن اطلاعات کافی در زمینه خرید این کالا برای خرید تعداد آنها اقدام نمایید.

باید بدانید از جمله المان هایی که بر قیمت این نوع کالاها تاثیر می گذارد باید به سایز و همچنین طرح مورد نظر بر روی این کالاها هم اشاره کرد که نوع فرش طرح بیضی به دلیل دارا بودن طرح خاص و همچنین اندازه بزرگتر از قیمت بیشتری برخوردار می باشد، البته که میزان صادرات و همچنین تولید این کالا در کشور هم در قیمت آن بی تاثیر نبوده و اگر به صورت انبوه تولید شده و به بازار عرضه شود قطعاً قیمت آن کاهش پیدا می کند.

امیدوارم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و به شما عزیزان در یک انتخاب درست و منطقی و یک خرید مناسب کمک شایانی کرده باشد. با تشکر از این که این مطلب رو با دقت مطالعه کردین.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما