قیمت تابلو فرش گل و گلدان

تابلو فرش گل و گلدان، یکی از هنرهای اصیل ایرانی می‌باشد، که از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است. این اثر هنری، دارای انواع گوناگونی نظیر: تابلو فرش ابریشم اصل، تابلو فرش دستباف، تابلو فرش طرح پاییز، طرح گل و مرغ و سایر طرح‌ها بوده، که از شاهکار‌های هنری مختص به کشورمان می‌باشد. این تابلو ها، دارای قدمت بسیار زیادی نیز هستند. از جمله معروف ترین تابلوفرش‌ها، که دارای محبوبیت بسیار زیادی می‌باشند، تابلو فرش اصل کاشان است؛ زیبایی نقش و نگار به کار رفته در این تابلو، هر بیننده ای را مجذوب خود می‌کند.

قیمت تابلو فرش گل و گلدان

آشنایی با تابلو فرش گل و گلدان

آشنایی با تابلو فرش گل و گلدان تابلو فرش‌ها، تکه‌های کوچکی از فرش‌های دستباف یا ماشینی می‌باشند، که آن‌‌ها را قاب گرفته و روی دیوار نصب می‌کنند؛ در واقع، از این تابلو‌ها برای روح بخشی و ایجاد حس زندگانی در محیط استفاده می‌کنند. این وسیله تزیینی، قدمت زیادی داشته و حتی در ایران پیش از اسلام نیز، برای تزیین دیوار های کاخ‌ها و قلعه‌ها کاربرد داشتند. این شاهکارهای هنری، فرهنگ، معنا، تاریخ و اصالت یک ملت را در خود جای داده اند؛ به همین جهت از زیبایی بی‌نظیری برخوردار می‌باشند. همان طور که در بخش قبل نیز، بیان شد، تابلو فرش ها داری طرح های گوناگونی هستند، که با توجه به محیط و کاربرد آن‌ها در فضا‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اصولا، زمانی که صحبت از تابلو فرش گل و گلدان به میان می‌آید، مسئله ای که مورد توجه قرار می‌گیرد، بحث تراکم فرش و کیفیت نخ های استفاده شده در بافت آن‌ها می‌باشد. این دو ویژگی‌، از عوامل تعیین کننده قیمت تابلو فرش‌ها نیز می‌باشند. با این وجود، اگر تابلو، با نقش گل و گلدان بافته شود، به دلیل ظرافت طرح و دشواری بافت آن، قیمت کالا را دست خوش تغییر قرار خواهد داد.

برای بافت این اثر هنری، از نخ‌های مخصوصی استفاده می‌شود، که برخی از آن ها را ذکر خواهیم کرد.

1. نخ ابریشم طبیعی

2. نخ مرینوس

3. انواع نخ‌های پشم

4- نخ هایی از جنس الیاف مصنوعی نظیر آکریلیک

نخ‌های ابریشم به دلیل جنس و مقاومت خود، نسبت به نخ های مرینوس از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، اما نخ‌های مرینوس از نخ‌های پشمی نازک تر بوده و تابلو فرش های تولید شده از این نوع نخ، از ظرافت و زیبایی بیشتری برخوردار هستند.

ارزش هنری تابلوفرش‌ها را می توان، با بررسی میزان رنگ‌های طبیعی استفاده شده در فرش، ظرافت و هماهنگی نقش و ترکیب‌بندی رنگی آن، شناسایی کرد. اما ارزش مالی این کالا، با توجه به مواد اولیه آن، مانند: نوع نخ و ابریشم و هم چنین، کیفیت بافت، اندازه و طرح تابلو مشخص می‌شود.

تابلو فرش برای چه فضایی بهتر است؟

از تابلو فرش ها، می‌توان در مکان های مختلفی استفاده کرد، اما پیش از خرید و نصب آن‌ها، توجه به چند نکته حائز اهمیت است:

1.دقت کنید ابعاد تابلو، با محیط مورد نظر شما، هماهنگی لازم را داشته باشد و هم چنین، رنگ طرح و نقش فرش با رنگ فضا سازگار باشد.

2.تابلو در مکانی نصب شود، که زیبایی آن، توجه بیننده را جلب کند. از قرار دادن تابلو فرش ها کنار دیگر تابلو ها و یا نصب آن‌ها روی دیوارهایی که با کاغذ دیواری شلوغ پوشانده شده اند، جدا خودداری کنید.

بهترین طرح هایی که می‌توانیم از آن‌ها در منازل خود بهره ببریم، تابلو فرش چشم نظر و تابلو فرش هایی با نوشته های قرآنی و اسلامی است؛ زیرا ما ایرانیان، به دلیل اعتقادات مذهبی خود، وجود این نوع نقوش و آیات الهی را در خانه‌هامان لازم دانسته و آن‌ها را موجب افزایش خیر، برکت و سلامتی می‌دانیم.

تابلو فرش سایز بزرگ یا تابلو فرش بدون قاب از دیگر انواع تابلو فرش ها به شمار می‌روند، که با طرح های مختلف در بازار عرضه می‌گردند. این نوع تابلو فرش ها، با داشتن طرح هایی مانند: طبیعت، سبد گل و طرح های دیگر، مورد توجه خریداران بسیار زیادی قرار گرفته اند.

اما سوال اصلی را نباید فراموش کنیم، که هر تابلو فرش با چه فضایی سازگار تر می‌باشد؟

بهتر است، در مکان‌های سنتی ایرانی از طرح های طبیعت ، سبد گل، گل و مرغ و… استفاده کنیم و در فضا‌های کلاسیک و محیط‌های تزیین شده با سبک های غربی، از تابلو هایی با تصاویر عصر رنسانس بهره ببریم؛ هم چنین، تابلو فرش های وان یکاد و چهار قل و … با مساجد و مراکز مذهبی اسلامی، هماهنگی زیادی دارند.

تابلو فرش در چه سایزهایی تولید می شود؟

تابلو فرش در چه سایزهایی تولید می شود؟

تابلو فرش ها، در دو نوع به بازار عرضه می شوند: دستباف و ماشینی

تابلو فرش های دستباف: تمامی گره ها در این نوع فرش ها، توسط دست انسان زده شده و هم چنین، از الیاف طبیعی با رنگ های نچرال در بافت آن ها استفاده می‌شود. به همین دلیل قیمت این محصول، از نمونه های ماشینی آن کمی بالاتر می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، از دیگر ویژگی های تابلو فرش های دستباف، می توان به طولانی بودن مدت زمان بافت آن‌ها اشاره کرد؛ این مسئله نیز، بر قیمت این کالا تاثیر مستقیم داشته و قیمت آن را افزایش می‌دهد.

تابلو فرش های ماشینی: این آثار، توسط ماشین های نساجی بافته می شوند؛ به همین علت با سرعت بالاتری تولید و روانه بازار می گردند، در یک دوره زمانی کوتاه، تعداد قابل توجهی از تابلو فرش های ماشینی را می‌توان به فروشگاه ها عرضه کرد و این مسئله، یکی از مزیت های فروش این نوع تابلو‌هاست. مشتری، هنگام انتخاب طرح مورد نظر، با تنوع فوق العاده ای از این محصول رو به رو شده و در زمان کوتاه تری تابلو مورد علاقه خود را پیدا خواهد کرد. این نوع تابلو فرش ها، در مقایسه با انواع دستباف آن، از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

تابلو فرش ها، چه دستباف و چه ماشینی، در سایز های مختلف قابل بافت می باشند. این تابلوهای خوش نقش و چشم نواز، در سایزهای 50 در 35، 70 در 50 ،100 در 70، 80 در 120 ،150 در 100 و 200 در 300 تولید و طراحی می‌شوند؛ طرح ها و اندازه‌های مختلف این آثار هنری سبب شده اند، تابلو فرش‌ها، علاوه بر ایرانیان، در اقصی نقاط جهان نیز، طرفداران خاص خود را داشته باشند.

راهنمای تخصصی خرید تابلو فرش

مسئله ای که در این میان حائز اهمیت است، نحوه تشخیص و خرید تابلو فرش با کیفیت می باشد، در ذیل، به چند نکته، به عنوان راهنمای خرید، اشاره خواهیم کرد :

اولین و مهم ترین نکته برای خرید هر محصولی، مراجعه به مراکز معتبر و قابل اطمینان، در زمینه فروش آن کالا می باشد. مراکزی که با ارائه مشاوره های رایگان، اطلاعات کافی من باب: جنس الیاف فرش، میزان تراکم آن، شرکت سازنده تابلو و نحوه ی شست و شو محصول را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، جزو فروشگاه‌های معتبری می‌باشند، که مشتری با اطمینان خاطر، کالا مورد نیاز خود را تهیه می‌کند. روش دیگر، مشورت با افراد با تجربه ای است، که در این زمینه، دارای مهارت و تجربه کافی می باشند. افرادی که در محل کار یا در منازل خود، نمونه‌ ای از این محصول را خریداری کرده و تمام نکات لازم، جهت انتخاب با کیفیت ترین نوع تابلو فرش را به تجربه کسب کرده اند.

اصلی ترین بخشی که باید به آن توجه کرد، پشت تابلو فرش می باشد، زیرا به شما نشان خواهد داد، گره هاي زده شده تا چه اندازه با یک دیگر هماهنگ هستند. اگر پشت فرش را نظاره کنید، مي توانيد دقت شانه هايي که توسط بافنده زده شده اند، مشاهده کرده و به برخی از ناهمخوانی های فرش، نظیر کج بودن تار های آن پی ببرید. برجستگی و ظرافت بافت فرش و هم چنین، گره های پشت آن و تمیزی کار نیز، تاثیر مستقیمی بر قیمت و ارزش کالا خواهند داشت. اما چنان چه، سایز گره ها متفاوت و نامنظم بوده و در برخی از نقاط، فاصله زیادی وجود داشته باشد، اصالت و کیفیت کالا کاهش می یابد.

شرکت فروش انواع تابلو فرش گل و گلدان

شرکت فروش انواع تابلو فرش گل و گلدان همان طور که گفتیم، تابلو فرش ها، آثار هنریی می‌باشند، که تنها در ایران طرفدار نداشته، بلکه در سراسر جهان و در مکان ها، صحنات و حتی صنایع گوناگون، مانند: صنعت فیلم سازی، مد و پوشاک و… بسیار محبوب و پر کاربرد هستند؛ از این رو، تولید کنندگان و شرکت های صادراتی، تصمیم به عرضه این کالا، به دیگر کشور های دنیا دارند، تا بتوانند از طریق صادرات این اثر هنری، سود خوبی برای اقتصاد کشور کسب کنند.

اما از میان تمام شرکت های صادراتی، شرکتی که هدف های بلند مدت خود را جهت صادرات گسترده تابلو فرش، سناریو نویسی کرده و تنها به فکر فروش داخلی آن نباشد، مسلما جایگاه بالاتری را در کشور از آن خود خواهد کرد.

یک شرکت قدرتمند فروش تابلو فرش، علاوه بر ایجاد فرصت، جهت تصرف بازارهای داخلی، قطعا به دنبال کسب رتبه های جهانی نیز می‌باشد؛ از جمله شرکت هایی که در فروش این محصول، سعی بر به دست گرفتن بازار جهانی دارند، می‌توان به شرکت هایی اشاره کرد، که از سیستم‌های فروش شبکه ای (نت وورک) و سیستم های مجازی استفاده می‌کنند .

صنایع دستی ایران، از جمله تابلو فرش‌های طرح دار کشورمان، در کشور های عربی حوزه خلیج فارس نظیر: امارات متحده عربی، بحرین، قطر و عمان دارای علاقه مندان و خریداران بسیار زیادی می‌باشند؛ از این رو، شرکت های تولید کننده با صادرات محصولات خود، می‌توانند ارز آوری زیادی به داخل کشور کنند. این مساله خود سبب شده، تا تابلو فرش های اصیل ایرانی در بازار جهانی معرفی شده و اصالت و فرهنگ ایرانی در دنیا به تصویر کشیده شود.

خرید انواع تابلو فرش گل و گلدان

اصولا در تابلو فرش‌ها، نقش‌های بسیار زیادی پیاده سازی می‌شود، اما یکی از محبوب ترین آن‌ها طرح گل و گلدان می‌باشد. به علت تنوع بسیار زیاد طرح های موجود در بازار، خریدار ممکن است، کمی سر درگرم شود؛ نکته های اشاره شده در قسمت‌های قبل، می‌تواند در خرید تابلو فرش، به شما کمک بسیار زیادی کند، اما نکته ای که در این میان اهمیت بالایی دارد، جنس نخ استفاده شده در بافت تابلو بوده، که پارامتر اصلی تعیین کننده عمر تابلو فرش می‌باشد؛ پس دقت داشته باشید، با هزینه ای که صرف می‌کنید، کالا مرغوبی را نیز تهیه کنید.

برای خرید یک تابلو فرش با کیفیت بهتر است، انواع بدون قاب آن را مد نظر بگیرید، چرا که هنگام قرار دادن قاب به دور فرش، برخی اشکالات آن مشاهده نخواهد شد. به عنوان مثال، ممکن است فرش صاف بافته نشده باشد و یا بخش هایی از کنار اثر هنوز تار تار باشند، هم چنین، با نصب قاب، شناسنامه و مشخصات فرش به خوبی قابل رویت نخواهد بود. علاوه بر موارد ذکر شده، هنگام خرید تابلو فرش، بهتر است، میزان ابریشم به کار رفته در آن را بسنجید، زیرا هر چه ابریشم بیشتری استفاده شود، محصول از ظرافت بیشتری برخوردار خواهد بود. برای تشخیص میزان نخ ابریشم به کار رفته در فرش‌ها، می توانید دست خود را روی فرش بکشید. اگر با لمس آن، گرما موجود میان تار و پود فرش احساس شد، کالا از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‌باشد.

عرضه بی واسطه تابلو فرش گل و گلدان

عرضه بی واسطه تابلو فرش گل و گلدان در دنیای امروز، شرکت ها، با حذف واسطه‌ها و دلالان و هم چنین، فروش مستقیم کالا خود به مشتریان، تلاش می‌کنند، رضایت حداکثری خریداران را کسب کرده و آن‌ها را برای خرید مجدد ترغیب نمایند. آن‌ها این فرایند را، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و مجازی انجام می‌دهند.

اما لازم به ذکر است، برای افزایش بازدهی، رعایت این مسئله مهم خواهد بود، که سناریویی توسط مدیران شرکت‌ها نوشته شود، که در آن، تیم مجربی از فروشندگان با سابقه مشغول به فعالیت شوند. ،هم چنین، برنامه ای مدون نیز، جهت فروش کالا به مقدار انبوه تنظیم شود، تا تیم حرفه ای انتخاب شده، بدون صرف زمان اضافی، کار خود را آغاز کرده و سرعت پیشرفت فروش و صادرات شرکت را افزایش دهند.

راه اندازی سازمان فروش شبکه ای، خود نیازمند تدوین استراتژی لازم است و اما کاری که در این میان می‌بایست انجام داد، این است، که از روش تهاجمی نظیر تبلیغات رسانه ای و تاسیس صفحه در پیامرسان‌ها استفاده کرد؛ هم چنین با راه اندازی وب سایت دوزبانه، می‌توان توجه خریداران کشورهای دیگر را جلب نمود. استفاده از سیستم فروش نت وورک مارکتینگ، یکی از همین روش های پر بازده محسوب می‌شود، که با عرضه مستقیم تابلو فرش به صورت فروش شبکه ای، می‌تواند دست‌ واسطه‌ها را حذف کرده و قیمت تمام شده را برای خریدار کاهش دهد. پس بهتر است در این زمانه، هر شرکت، برای پیشرفت خود، سازمان فروش مجازی به راه اندازد و به صورت آنلاین اقدام به قروش کالا یا ارائه خدمات کند.

شرکت ما، مفتخر است، طی چند سال گذشته، با هدف جلب رضایت مشریان و افزایش آگاهی آن‌ها و با راه اندازی بهترین وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، امکان خرید راحت و آسان را برای خریداران عزیز داخلی و خارجی فراهم کرده است.

1

  1. سلام به همگی. بهترین آیتم تو انتخاب یه محصول میزان تنوع اون محصوله که هرکدوم یه زیبایی خاصی داره. این تابلو ها برای زیبایی بیشتر برا هر خونه ای لازمه.ممنون از مجموعه خوب نگارین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما