صادرات فرش کودک کاشان به کشورهای خاورمیانه

صادرات فرش کودک کاشان به کشورهای زیادی در خاورمیانه صورت می گیرد.این شرکت با تولید انواع فرش شرکتی و شیک و عرضه آن در بازار بخش بزرگی از نیاز فرش را تامین کرده است.

می توانید برای خرید فرش های خاص و مدرن از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی های فرش کاشان یا از طریق غیر حضوری با مراجعه به سایت اینترنتی اقدام کنید.تا انواع فرش با مدل های خشتی و طلاکوب و یا طرح جدید و دلخواه خود را سفارش بدهید.

صادرات فرش کودک کاشان به کشورهای خاورمیانه

فرش مدرن چه فرقی با سنتی دارد؟

فرش مدرن چه فرقی با سنتی دارد؟ قبل از انتخاب نوع فرش باید به دکوراسیون خانه توجه کنید.اگر دکوراسیون شما مدرن است نباید فرش سنتی بخرید یا اگر سبک خانه و دکوراسیون شما کلاستیک و سنتی می باشد فرش مدرن برای آن انتخاب مناسبی نمی باشد.

فرش مدرن با فرش سنتی دارای تفاوت های است که به راحتی می توانید این تفاوت ها را تشخیص بدهید.یکی از این تفاوت های ظاهری بین این دو نوع فرش انداره آن ها می باشد.

به طور کلی فرش های مدرن از نظر اندازه کوچیک تر از فرش های سنتی می باشند.شما می توانید با نگاه کرده متوجه این تفاوت آشکار این دو نوع فرش بشوید.

علت این تفاوت به این دلیل است که چیدمان دکوراسیون در خانه های مدرن به طریقی می باشد که اطراف فرش باید خالی باشد تا فضای داخلی خانه بزرگتر به نظر برسد چون اندازه خانه های مدرن کوچیک تر از خانه های سنتی است.

تفاوت دیگری که براحتی می توانید آن را تشخیص بدهید.تفاوت طرح در فرش سنتی و مدرن است.در فرش های سنتی از طرح های مانند درخت و طبیعت و حیوانات استفاده می شود و این فرش های دارای طرح های شلوغ و پیچیده می باشند.

ولی طرح فرش های مدرن بسیار ساده می باشد.از طرح های طبیعت در آن ها استفاده نمی شود.در این نوع فرش ها از طرح های هندسی استفاده می شود.

چون هرچقدر طرح فرش پیچیده تر باشد باعث می شود .هنگام استفاده در دکوراسیون خانه باعث کوچیک تر بنظر رسیدن فضای داخلی خانه می شود.برای همین این طرح ها شلوغ و پیچیده مناسب خانه مدرن نمی باشند.

اگر به خواهیم قیمت بین دو نوع فرش مدرن و سنتی را بررسی کنیم. تفاوت زیادی از نظر قیمت باهم ندارند.برای کیفیت هم باید نوع نخ و الیاف بکار رفته در فرش را مد نظر بگیرید .

هرچقدر برای تولید فرش از جنس نخ با کیفیت تری استفاده شده باشد فرش با کیفیت تر است.پس باید جنس نخ را هم در نظر بگیرید.

در فرش های سنتی هر چقدر تراکم فرش بیشتر باشد فرش با کیفیت تر است .از نظر تراکم فرش 1500 با کیفیت ترین نوع فرش سنتی است.فرش مدرن هم از نظر تراکم به دسته های تقسیم بندی می شود.

تأثیر شانه فرش روی کیفیت فرش

کیفیت فرش های مختلف با هم فرق می کند.اگر بخواهیم فاکتوری برای سنجش کیفیت فرش ها در نظر بگیریم می توانید از روی شانه فرش میزان کیفیت آن را بسنجید.

شانه فرش همان میزان تراکم آن می باشد.فرش ها دارای دو نوع تراکم هستند.که یکی از این تراکم مربوط به عرض فرش می باشد و تراکم دیگر مربوط به طول فرش می باشد.

شانه فرش همان تراکم عرضی آن می باشد.در واقع تراکم عرضی به معنای این است که در هر یک متر از عرض فرش چه تعداد گره وجود دارد.

ولی در تراکم طولی فرش تعداد گره ها را در یک متر از طول فرش می شخص می کنند. فرش ها دارای تراکم های مختلفی هستند .مثلا فرش سنتی دارای شانه 700 یا 100 شانه یا1200 یا 1500 شانه است.

در فرش مدرن هم به گروه های این نوع فرش ها تقسیم می شوند.پس شانه یکی از ملاک های سنجش کیفیت فرش می باشد.

هر چقدر شانه فرش بیشتر باشد کیفیت فرش بیشتر است. در فرش 1500 شانه بالاترین کیفیت است.این نوع فرش دارای بافت ریز تر و ظریف تری نسیت به فرش های با شانه کمتر می باشد.

میزان کیفیت آن بسیار بالا می باشد.دوام و ماندگاری بیشتری دارد.ضخامت آن بسیار مناسب می باشد.نما و جلوه بیشتری دارد.

عمر مفید فرش چقدر است؟

عمر مفید فرش چقدر است؟ طول عمر فرش یکی از فاکتورهای اصلی است که مشتریان هنگام خرید آن را در نظر می گیرند.چون این عامل تعیین کننده مدت زمان استفاده مفید از فرش را مشخص می کند.

همچنین طول عمر مفید فرش برای مشتریانی که جزء قشر کم درآمد جامعه می باشند. بسیار اهمیت دارد. چون آن ها توانایی خرید فرش مجدد را ندارند.

و نمی توانند فرش های جدید ی بگیرند و جایگزین فرش های قدیمی خود بکنند. برای همین به دنبال فرش های با طول عمر طولانی تر می باشند.

عمر فرش به عوامل مختلفی بستگی دارد.اولین عاملی که برای تعیین عمر فرش باید در نظر بگیرید.نوع و جنس تار و پود به کار رفته در فرش می باشد.هرچقدر جنس نخ بکار رفته در فرش مرغوب تر باشد.

باعث بالا رفتن و افزایش طول عمر مفید فرش می شود.چون نخ مورد استفاده در فرش دیرتر خراب می شود.برای همین با نگه داری اصولی می توانید این نوع فرش را برای مدت طولانی حتی برای زمانی مثل 30 سال استفاده کنید.

عامل دیگری که باعث بالا رفتن عمر فرش می شود.میزان تراکم فرش می باشد. هرچقدر شانه فرش بالاتر باشد از نظر تراکم بالاتر می باشد. یعنی تعداد گره های موجود در آن بیشتر می باشد.

برای همین این نوع فرش ها محکم تر و با دوام تر هستند. چون تعداد گره های آن بیشتر است.همچنین ظرافت و جذابیت آن ها بیشتر است.

عامل دیگر هم وجود دارد که باعث افزایش طول عمر مفید فرش می شود.این عامل نگه داری اصولی از فرش می باشد که برعهده مشتریان می باشد.اگر آن ها به صورت درست از فرش استفاده کنند

می توانند فرش را برای مدت طولانی استفاده کنند. این برای آن ها از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد چون نیاز نیست هزینه اضافه ای برای خرید فرش جدید بپردازند.

مثلا با راعایت نکات زیر می توانید برای مدت طولانی از فرش های خود استفاده کنید. تا سال های بیشتری نیازی نیست فرش جدید بگیرید.

محل نگه داری فرش خیلی مهم است و نباید فرش ها را در کنار منابع آتش زا قرار بدهید. چون باعث سوختن و سوراخ شدن آن می شود

هنگامی که می خواهید فرش ها جابه جا کنید برای خانه تکانی و شست شو، هر گز نباید آن ها تا کنید چون باعث شکسته شدن فرش ها می شود.و باید فرش را رول کنید

اگر فرش را در جای که نم دارد یا مرطوب است نگه داری کنید باعث پوسیدگی تار وپود آن می شوید و از طول عمر فرش می کاهد.

هیچ وقت نباید وسایل سنگینی مثل کمد و یخچال و مبلمان را روی فرش قرار بدهید چون باعث فشردگی فرش و صدمه و اسیب تار و پود آن می شود

سعی کنید زیاد از جاروبرقی برای تمیزکردن کرد فرش استفاده کنید حداقل هفته ای یکبار این کار رو بکنید.به محض اینکه فرش کثیف شد با دستمال مرطوب آن را پاک کنید تا لکه نیفتد.

برای شست و شویی فرش حتما از قالیشویی کمک بگیرید.چون آن ها تخصص و مهارت کافی برای این کار را دارند.و به فرش صدمه ای وارد نمی کنند.

بهترین مدل فرش برای کودکان

انتخاب فرش برای اتاق کودکان بستگی به سلیقه شخصی خودتان دارد.و هر شخصی بسته به سلیقه خود فرش مناسب برای کودک می خرد.البته باید به سن کودک هم در این رابطه توجه کرد.

چون مهمترین قست کف اتاق می باشد و برای کوکانی که تازه شروع کرده اند به راه رفتن انتخاب فرش مناسب اهمیت بیشتری دارد.چون به حفظ سلامت آن ها کمک شایانی می کند.

هنگام انتخاب فرش برای کودکان از فرش های که دارای الیاف نرمی هستند استفاده کنید چون این فرش ها دارای نخ و تار و پود با جنس لطیف تولید شده اند.

لطافت و نرمی این فرش ها به پاها و بدن کودک تان آسیبی نمیزند.و هیچ زخمی در پای کودکان ایجاد نمی کنند.همچنین باعث صدمه در کودکان هنگام راه رفتن و افتادن نمی شوند.

از فرش های استفاده کنید که پرز ندارند.چون بدن کودک بسیار حساست می باشد وپرز باعث حساسیت در کودکان می شود.برای همین برای کودکان فرش پرز دار مناسب نیست.

رنگ فرش ها باید روشن و شاد باشد تا روحیه کودک شاد بشود.همچنین برحسب جنسیت کودک تان رنگ را انتخاب کنید تا مناسب سلیقه کودک باشد.

بهترین مدل فرش برای کودکان طرح های فانتزی است.هنگام انتخاب و خرید فرش برای کودک باید فرش آن را از طرح های فانتزی انتخاب کنید.چون این نوع مدل ها برای کودکان مناسب تر می باشند.

پس برحسب جنسیت کودکان از میان طرح های فانتزی و کارتونی می توانید بهترین مدل فرش را انتخاب و خریداری نمایید.امروزه طرح های بسیار متنوعی از شخصیت های کارتونی و عروسکی تولید شده است.

برای همین به راحتی می توانید طرح دلخواه خود را مطابق میل و سلیقه کودک تان خریداری کنید.چون تنوع بسیار بالایی در طرح های فانتزی وجود دارد.و هیچ جای نگرانی در این مورد وجود ندارد.

فروشندگان بزرگ فرش کودک کاشان در تهران

فروشندگان بزرگ فرش کودک کاشان در تهران فروشندگان بزرگ فرش کودک کاشان در تهران دارای نمایندگی های فعال فروش در سطح شهر می باشند.که به راحتی می توانید به این نمایندگی های فروش به صورت حضوری مراجعه نمایید.

برحسب سلیقه خود طرح و رنگ فرش مناسب کودک تان را انتخاب و خریداری کنید.و از قیمت های استثنایی و تخفیفات این نمایندگی ها بهره مند شوید.

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش کودک در سطح کشور می باشد.و از محبوب ترین برندهای فرش در ایران می باشد.

همه روزه انواع فرش در رنگ های زیاد و طرح های متنوع توسط این برند تولید می شوند.این فرش ها در بالاترین کیفیت و توسط دستگاه های پیشترفته که با بالاترین تکنولوژی روز تولید شده اند.

تولید و عرضه می شوند.تنوع آن ها بسیار زیاد است.و هر شخصی با هر سلیقه به راحتی می تواند فرش دلخواه خود را از طرح های آن انتخاب و سفارش بدهد.

توزیع کنندگان فرش کودک کاشان در بازارهای داخلی

توزیع کنندگان فرش کودک کاشان در بازارهای داخلی توانسته اند جایگاه مناسبی پیدا کنند.چون با تولید انواع متنوع فرش فانتزی در طرح ها و رنگ های گوناگون نیاز بخش بزرگی از بازار داخلی کشور را تامین کرده اند.

هم اکنون این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید فرش در سطح کشور می باشد.و جایگاه مناسبی در بازار داخلی ایران را دارد

این توزیع کنندگان با عرضه انواع فرش در مدل های متنوع برای کودکان و ایجاد نمایندگی های فروش در سراسر کشور و امکان دسترسی اسان به این فروشگاه ها گام مهمی در این راستا برداشته اند

همچنین با راه اندازی فروشگاه های آنلاین برای آن دسته از هم وطنان عزیز که امکان دسترسی به نمایندگی های فروش را ندارند.یا به علت مشغله زیاد قادر به خرید حضوری نمی باشند را فراهم کرده اند.

هم و طنان عزیز از طریق فروشگاه های آنلاین از تمام نقاط کشور قادر به خرید می باشند.از این طریق در وقت و هزینه های آنان صرفه جویی زیادی می شود.

می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید و فرش دلخواه خود را در رنگ و مدلی که میخواهید انتخاب و خریداری کنید.قیمت های این فرش ها بسیار مناسب است.از نظر کیفیت هم اینفرش ها عالی هستند.

خرید فرش کودک کاشان از تولیدکننده

خرید فرش کودک کاشان از تولیدکننده خرید فرش کودک کاشان از تولیده کننده به صورت مستقیم برای مشتریان بسیار به صرفه تر می باشد.چون با خرید مستقیم از تولید کننده تمام واسطه های موجود در این معامله حذف می شوند.

در نتیجه قیمت نهایی برای مشتریان بسیار ارزان تر محاسبه می شود.و قیمت اضافه ای که در گذشته توسط واسطه ها بر مشتریان تحمیل می شده است با این نوع خرید حذف می شود.

تولید کننده انواع فرش کودک را در رنگ و مدل های گوناگون تولید کرده است.این فرش ها به گونه ای طراحی شده اند که مناسب کودکانی با رنج سنی مختلف باشند.

همچنین برای اینکه هیچ گونه حساسیتی در کودکان ایجاد نکنند.با الیافی که مناسب کودکان می باشند تولید شده اند.این الیاف باعث لطافت و نرمی فرش ها هم شده اند.

همچنین شفافیت زیادی دارند.به راحتی قابل شست وشوی می باشند.هنگام راه رفتن یا افتادن کودکان به پوست و پاهای آنان اسیبی نمی رسانند.

برای اینکه به صورت مستقیم از تولید کننده فرش را خریداری کنید می توانید به صورت مستقیم به کارخانه فروش شرکت مراجعه کنید.

یا در غیر این صورت می توانید به روش غیر مستقیم از طریق مراجعه به سایت اینترنتی شرکت خرید خود را انجام بدهید.

چون در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان و برای افزایش جلب رضایت آنان خدمات فروش اینترنتی ایجاده و راه اندازی شده است.

به وسیله این وب سایت اینترنتی در هر ساعتی از شبانه روز قادر خواهید بود خریدی راحت و امن را با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن تجربه کنید.

فقط کافی است به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید.و فرش دلخواه خود را در رنگ و طرح مورد نظر و دلخواه خود انتخاب و سفارش بدهید.تا این محصول در اسرع وقت در هر مکانی از کشور به شما تحویل داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما