صادرات فرش چهل تکه به کشورهای عربی

کشور ایران در زمینه صادرات فرش چهل تکه به کشورهای عربی، به عنوان یکی از کشور های موفق و معتبر به شمار می آید، زیرا همواره، سعی در ارائه استاندارد ترین اقسام این محصولات در بهترین نرخ های فروش را دارد. از طرفی ظرفیت های تولیدی فرش در مورد این محصولات در حد قابل ملاحظه ای قابل رویت است. صادرات فرش های مورد نظر در طرح و رنگ های متفاوت باعث شده تا ارزآوری خوب و هنگفتی نصیب کشور ما شود و همواره به رشد اقتصادی کشور کمک بسزایی کند.

صادرات فرش چهل تکه به کشورهای عربی

راهنمای انتخاب فرش برای سالن پذیرایی

راهنمای انتخاب فرش برای سالن پذیرایی مناطق مختلفی از کشور ما مدل های مختلفی از فرش های درجه یک را با نقوش مختلف می بافند و هر یک از این فرش ها از یک قیمت بخصوص برخوردار هستند و این نرخ رابطه مستقیمی با طرح و رنگهای فرش خواهد داشت، این محصولات شامل فرش کرمان، فرش سنندج و فرش زابل هستند که در داخل فروشگاه های مختلف و با روش های متنوعی عرضه می شوند.

اگر می خواهید که یک فرش اصیل ایرانی را برای سالن پذیرایی تهیه کنید، باید از دو راه مرسوم بهره گیری نمایید، یک روش قدیمی برای خرید فرش این است که شخصا به درب فروشگاه های عرضه فرش در سطح کشور مراجعه نمایید و فرش مورد نظر خود را خریداری کرده و تا درب منزل خودتان حمل کنید، که مسلما این روش کمی سخت و وقت گیر خواهد بود و چندان عاقلانه به نظر نمی رسد.

روش دوم که راه حلی جدیدتر است شامل استفاده کردن از درگاه های خرید و فروش آنلاین موجود در بستر فضای مجازی می شود، با این روش شما می توانید از داخل اتاق کار خودتان در هر ساعتی از شبانه روز فرش مورد نظر خود را به سادگی و از راه دور سفارش دهید، این محصول توسط شرکت فروشنده و با استفاده از ماشین حمل بار برای شما ارسال می گردد و در آدرس مورد نظر در اختیار شما قرار می گیرد.

امروزه خیلی از مردم کشور ما علاقه زیادی به استفاده کردن از طرح های جدید فرش برای سالن های پذیرایی دارند که در آن ها از رنگ های روشن و درخشانی استفاده می شود، این فرش ها معمولا زمینه های ساده به رنگ کرمی یا سفید دارند و استفاده کردن از آن ها در داخل خانه ها اصول خاص خودش را دارد که شما حتما باید به دقت آن ها را رعایت کنید تا فرش گران قیمت شما آسیبی نبیند.

یک ویژگی دیگر این است که به میزان ضخامت یک فرش و تراکم یا انسجام بافت های آن توجه شود، هرچه فرش متراکم تر باشد از دوام بیشتری برخوردار خواهد بود و در طی سال ها استفاده اصلا جمع نشده و در آن چروک ایجاد نمی شود، برای تست این موضوع به تعداد رج ها، گره ها و شانه های فرش مورد نظر دقت کنید.

فرش چند شانه بخریم؟

فرش درجه یک در تراکم های گوناگون طراحی و تولید شده است. این محصولات در تراکم ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بافته شده است به همین خاطر است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما مشتریان و خریداران می توانید بهترین نوع محصول را بر حسب نیاز خود خریداری و از آن نیز استفاده کنید.

این فرش ها دارای دوام بسیار بالایی بوده و شما می توانید برای سال های متوالی از این محصول استفاده کنید بدون اینکه تغییری در کیفیت و مرغوبیت اولیه محصول ایجاد شود. در هنگام خرید فرش به برند آن ها دقت زیادی داشته باشید. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این کالا افراد زیادی هستند که فعالیت خود را در زمینه تولید این محصول آغاز کرده و با فعالیت در این زمینه توانسته پاسخگوی مشتریان و خریداران باشند و میزان فروش محصولات خود را به صورت قابل توجهی افزایش داده اند.

فرش 1200 شانه: فرش درجه یک و اصل می باشد و از مهم ترین ویژگی آن می توان به استحکام و مقاومت بالایی آن اشاره کرد چرا که هم از بهترین مواد اولیه تهیه شده است و هم این که از ثبات رنگی و بافتی بسیار با کیفیت برخوردار می باشد و تراکم بافت آن بالا می باشد و عاری از هر گونه سوراخ و گره و آسیب دیدگی است.

فرش 700 شانه: این نوع فرش دارای بافتی نرم و لطیف می باشد و ضخامت بسیار خوب و عالی دارد و جز بهترین و شیک ترین نوع فرش محسوب می شود و به دلیل این که از نخ درجه یک تهیه شده هم از ثبات رنگی برخوردار است و هم در مقابل فشار های مختلف دارای کارایی بسیار خوب و عالی می باشد.

به طور خلاصه می توان گفت فرش های 1200 و 700 شانه از بهترین فرش هایی هستند که از درجه کیفی خوبی برخوردار بوده و از همه مهمتر در بین مردم محبوبیت بیشتری دارند.

نکاتی درباره رفو کردن فرش

نکاتی درباره رفو کردن فرش آماده سازی فرش ماشینی مرغوب قبل از گلدوزی ابتدا باید پشت و روی فرش را جاروبرقی بکشید و در صورتی که فرش قابل شستشو باشد این کار را با احتیاط انجام می دهیم تا در حین شستشو آسیب بیشتری نبیند. بهترین زمان برای فرش کردن بهترین زمان برای فرش کردن زمانی است که وقت آزاد دارید و بچه ها در خانه نیستند.

علاوه بر این، باید نور کافی در اتاق وجود داشته باشد تا هنگام کار از آسیب به چشم جلوگیری شود. نحوه قرار دادن فرش هنگام گلدوزی فرش یا فرشی را روی یک چهارپایه کم قرار دهید تا فرش را بلند کنید و خودتان روی کوسن بنشینید تا هنگام کار کمرتان درد نکند. ابزار نقش برجسته فرش برای تعمیر جزئی فرش در منزل به ابزارهای قدرتمندی نیاز داریم که اکثر آنها معمولا در خانه موجود است.

برای نتیجه بهتر می توانید از ابزارهایی مانند نخ، خامه و نخی که تعمیرکاران حرفه ای استفاده می کنند استفاده کنید. ابزار برش و قیچی چاقوی تیز یا تیغ برای بریدن یا کوتاه کردن لبه های فرسوده فرش از قیچی برای بریدن نخ ها یا بریدن پرز و ریشه نیز استفاده می شود. سوزن سوزن های برجسته به طول حدود 5 تا 7.5 سانتی متر مورد نیاز است.

کنف نخی بهترین نخ برای منبت فرش: این نخ به قدری قوی است که می توان آن را به صورت قرقره یا کلاف با رنگ های مختلف در فرش فروشی ها، مبلمان فروشی ها یا فروشگاه های هنری در فروشگاه های بزرگ پیدا کرد.

هنگام رنگ آمیزی مجدد فرش، نخ کتان باید همرنگ فرش باشد. نخ قهوه ای در صورتی مناسب است که بیشتر دوخت ها در پشت فرش باشد. اگر نخ کتانی ندارید، می توانید به جای آن از نخ سبک قوی یا نخ پنبه ای قوی استفاده کنید. انگشت از آنجایی که در محل کار مبتدی هستید، ممکن است هنگام کار دست ها در انگشتان شما گیر کند، بنابراین هنگام کار حتما از انگشتان خود استفاده کنید.

چه فرشی برای کودک مناسب است؟

فرش های فانتزی، یکی از برترین و شیک ترین فرش های موجود در دنیا محسوب می شوند که در طرح های مختلفی تولید می گردد و محصولی بسیار شیک و زیبا محسوب می شود که از بافتی با کیفیت و پر تراکم برخوردار می باشد. طرح های خاص و شیکی که برای تهیه این نوع فرش به کار رفته آن را جزء برترین و محبوب ترین نوع فرش قرار داده است.

فروش فرش فانتزی مرغوب و درجه یک به صورت مستقیم توسط فروشندگان برتر با قیمت استثنایی انجام می گیرد. در واقع فرش های فانتزی با طرح های مناسب بهترین فرش ها برای کودکان و بچه ها محسوب می شوند. فرش هایی که طرح های کارتونی دارند و یا عروسک های زیبا و جذاب بر روی فرش ها بافته شده، بهترین نوع فرش برای این سنین محسوب می شوند پس بهتر است از این نوع فرش ها برای اتاق کودک استفاده شود.

برخی از مهم ترین ویژگی هایی که فرش مناسب کودک باید داشته باشد عبارتند از:

  • کاملا ضد حساسیت باشد.
  • هیچ گونه آلرژی ایجاد نکند.
  • باید کاملا نرم و لطیف باشد.
  • بتوان به راحتی آن را شست.
  • بهتر است متناسب با دکوراسیون اتاق کودک باشد.
  • هیچ نوع پرزی نداشته باشد.

فرش مناسب برای دختران: فرش هایی که رنگ های صورتی و روشنی دارند از بهترین فرش هایی به شمار می روند که مورد علاقه دختران کودک هستند. از طرف دیگر فرش هایی برای کودکان دختر استفاده شود که دارای عروسک های زیبا، طرح های طبیعت باشند.

فرش مخصوص پسران: بدون شک میدانید که پسران چه در سنین کودکی و نوجوانی تا بزرگسالی علاقه زیادی به ماشین، فضا، هواپیما، فوتبال، بسکتبال و … دارند. امروزه کارخانه و مراکز تولیدی فرش هایی با بهترین جنس و طرح های مورد نظر که اشاره شد تولید و روانه بازار کرده اند، به همین دلیل مناسب ترین فرش برای کودکان و خردسالان پسر محسوب می شوند.

فروش شگفت انگیز فرش چهل تکه

فروش شگفت انگیز فرش چهل تکه فروش فرش فرش چهل تکه از طریق این مرکز تولیدی انجام می پذیرد. چنانچه اگر قصد خرید فرش به صورت مستقیم را داشته باشید، بهتر است به مرکز ما مراجعه نمایید. این فرش از درجه کیفی خوبی برخوردار می باشد و به همین علت بازار فروش آن نیز بسیار بالا است.

عرضه بی واسطه فرش کاشان به تمام نقاط کشور در حال آغاز می‌باشد و شما می‌توانید بهترین و با کیفیت ترین فرش های دستبافت کاشان را از این مرکز به صورت عمده خریداری کنید. قیمت فرش های چهل تکه در این مرکز مشخص است و اگر قصد خرید این نوع فرش را دارید، می توانید به صورت مستقیم به این مرکز مراجعه کنید و آن را با قیمت پایین تر از قیمت بازار خریداری کنید.

فرش های چهل تکه صادراتی، یکی از فرش‌های مورد علاقه مردم می باشد که به صورت عمده در کشور ما تولید شده است و صادرات این محصول به تمام نقاط کشور نیز آغاز شده است. فرش درجه یک در مراکز معتبر و فروشگاه های بزرگ عرضه و توزیع می شود و این سایت از مراکزی است که در آن توزیع بی‌واسطه فر صورت می‌گیرد توزیع بی واسطه و مستقیم موجب حذف دلالان و واسطه گران شده و قیمت محصول تا حد زیادی کاهش می‌یابد. شما می‌توانید فرش دستباف کاشان طرح تبریز را از طریق این سایت به صورت مستقیم با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایید.

پخش کنندگان فرش چهل تکه در بازارهای داخلی

پخش کنندگان فرش چهل تکه، برای آن که بتوانند حجم زیادی از این محصولات را ظرف مدت زمان کوتاه تولید و به بازار مصرف عرضه کنند، از بهترین نیروها برای تهیه و تولید این کالاها استفاده کرده اند. این فرش ها دارای طرح های بسیار زیبایی بوده به همین خاطر است که توانسته نظر خریداران زیادی را برای خرید جلب نماید.

بهترین پخش کنندگان فرش، با ارائه و تولید این محصول با کیفیت بسیار بالا توانسته اند گامی بلند در جهت افزایش سطح رضایت مشتریان بردارند و تولید این محصول را به انبوه برسانند. فرش از درجه کیفی خوبی برخوردار بوده و به صورت طرحدار در بسته بندی های مناسب در بازار موجود می باشد، به دلیل متقاضیان زیادی، از فروش و رونق بسیار بالایی برخوردار است.

پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول، کالاهای خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد. این وب سایت دارای سال ها سابقه فروش اینترنتی و آنلاین بوده و با جلب رضایت و اعتماد مشتریان توانسته عنوان فروشگاه آنلاین را کسب کند و در نتیجه سبب سهولت در خرید شده است.

پخش کننده فرش عمده می تواند فرش چهل تکه ارزان را خریداری و سپس نسبت فروش و توزیع آن اقدام نماید. فرش دستباف ریز بافت از جمله فرش های بسیار مرغوب ایرانی به شمار می رود که طرفداران زیاد و مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. فرش دستباف ۱۰۰۰ شانه چهل تکه نیز یکی از انواع فرش های بسیار مرغوب در خرید و فروش و صادرات است و بازار بسیار پر رونق دارد.

سفارش فرش چهل تکه به قیمت تولیدکننده

سفارش فرش چهل تکه به قیمت تولیدکننده با مراجعه به مرکز سفارش فرش چهل تکه لاکچری، شما می توانید تمامی محصولات را از نزدیک مشاهده کنید و سپس بهترین و مرغوبترین نوع کالا را بر اساس سلیقه و نیاز خود را خریداری و از آن نیز استفاده کنید. قیمت فرش سنتی طرح قدیمی ارزان قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده؛ این محصول علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوب می‌ باشد.

با مراجعه به مرکز سفارش فرش اصل کاشان از نوع چهل تکه، شما می توانید تمامی محصولات را از نزدیک مشاهده کنید و سپس بهترین و مرغوبترین نوع کالا را بر اساس سلیقه و نیاز خود را خریداری و از آن نیز استفاده کنید. قیمت فرش ارزان قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده؛ این محصول علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوب می‌ باشد.

1

  1. واقعا هم خیلی شیک و هم کیفیت خوبی داره . پیشنهاد میدم تهیه کنید پشیمون نمیشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما