صادرات فرش پرز بلند به کشورهای اروپایی

فرش پرز بلند، یکی از فرش های زیبا و با کیفیت است که دارای تقاضای زیادی در بازار های داخلی و خارجی است. این فرش به خوبی جایگاه خود را در این بازارها یافته است. صادرات انواع فرش های درجه یک به کشور های گوناگونی انجام می شود. امروزه میزان صادرات از ایران رونق خوبی گرفته است و مجموعه ما یکی از بزرگترین صادرکنندگان فرش می باشد که آن را با قیمت های مناسب به خریداران ارائه می دهد.

صادرات فرش پرز بلند به کشورهای اروپایی

با انواع فرش آشنا شوید

با انواع فرش آشنا شوید ما ایرانیان برای پوشش دادن به بخش های مختلف منزل خویش از فرش استفاده می کنیم و به این صورت جلوه ای گرم و دیدنی برای فضای مورد نظر خویش به وجود می آوریم. یکی از بهترین نوع این محصولات که در طول سالهای اخیر تولید شده و خرید فرش ماشینی با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است، فرش اکریلیک می باشد.

این فرش ها حتی اگر بارها و بارها مورد شستشو قرار گیرند، باز هم در ساختار آنها تغییری به وجود نمی آید و همچنین اگر برای سالهای طولانی نیز در معرض تابش نور خورشید قرار گیرند، باز هم رنگ و جذابیت خود را حفظ کرده و همچنان جلوه و شکوه بی نظیری به دکوراسیون شما می بخشند.

در دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی آنچه که بیشترین تاثیرگذاری را بر روی دکوراسیون اتاق می ‌گذارد فرش است. تاثیر فرش در دکوراسیون داخلی تنها زیبایی طرح و رنگ آن نیست بلکه تطابق و هماهنگی آن با سایر بخش های دکوراسیون از قبیل کف، دیوار و سقف می ‌تواند تاثیر این محصول را بیشتر نماید.

فرش ماشینی در انواع و اقسام طرح ها و نقش ها جدید و شیک طراحی و تولید می گردد. بزرگترین و برترین مرکز فروش فرش این محصول را با قیمت ویژه و بسیار مناسب در بازار توزیع و پخش می کند. بهترین نمونه فرش را می توانید به صورت مستقیم و بدون وجود هیچ گونه واسطه ای سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

فرش ها به طور کلی در دو نوع ماشینی و دستباف هستند. انواع مختلف دیگر از فرش ها وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در واقع پرفروش ترین و پرطرفدار ترین فرش های موجود در کشور عبارتند از:

  • فرش ابریشم
  • فرش پشم
  • فرش پلی استر
  • فرش پلی پروپیلن
  • فرش اکریلی

تفاوت فرش دستباف با فرش ماشینی در چیست؟

فرش ماشینی:

فرش ماشینی در انواع کیفیت ها تولید و وارد بازار می شود. بهترین نمونه فرش ماشینی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از متریال و مواد اولیه درجه یک و مرغوب ساخته شده است. این فرش ها دارای رنگ و شکل ظاهری بسیار زیبا و جذاب می باشند. انواع و اقسام مدل های فرش ماشینی کاشان دارای کیفیت جنس عالی و ممتاز هستند که سبب جذب مخاطبان و مشتریان زیادی شده است.

همان طور که می دانید، فرش از محصولاتی است که مشتریان بسیار زیادی دارد و افراد بسیاری در سراسر جهان به تجارت این محصول می پردازند. فرش تولید کنندگان بسیاری دارد و در سراسر جهان، کمپانی های فراوانی به تولید و بسته بندی انواع فرش مشغول هستند و هر کدام از این شرکت ها، تلاش می کنند بهترین فرش ها را تولید کنند و خریداران بیشتری را به خود جذب کنند.

فرش دستباف:

امروزه تولید کننده های زیادی در کشور به عرضه و پخش فرش های دستباف به صورت گسترده می پردازند که در کیفیت های مختلفی بوده و می تواند در نرخ ها و قیمت های تعیین شده به فروش برسد.

مرکز های تولید فرش مورد نظر، یکی از عواملی که مورد توجه قرار می دهند، کیفیت های این فرش ها بوده که در واقع شرط اصلی و بسیار مهم در خصوص تولید و تهیه این نوع فرش ها محسوب می شود که می تواند در حجم فروش آن ها نیز به شکل قابل توجهی موثر باشد.

فرش دستباف به دلیل زیبایی و درجه کیفی فوق العاده ای که دارد امروزه به عنوان یک کالای صادراتی بسیار پر فروش محسوب می شود. امروزه ایران به یکی از کشور های صادرکننده و تولیدکننده بزرگ در زمینه تولید انواع فرش های دستباف شده در سراسر دنیا بشمار می رود و مورد تایید جهانی است که جایگاه ویژه ای نیز در سطح بین المللی دارد.

فرش پرز بلند برای چه مکانی مناسب است؟

فرش پرز بلند برای چه مکانی مناسب است؟ فرش پرز بلند، در انواع کیفیت ها تولید و وارد بازار می شود. بهترین نمونه فرش ماشینی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از متریال و مواد اولیه درجه یک و مرغوب ساخته شده است. این فرش ها دارای رنگ و شکل ظاهری بسیار زیبا و جذاب می باشند. انواع و اقسام مدل های فرش ماشینی دارای کیفیت جنس عالی و ممتاز هستند که سبب جذب مخاطبان و مشتریان زیادی شده است.

بهترین فرش های ایرانی که فرش اتاق خواب و پذیرایی نمونه هایی از آنها هستند از نوع دستباف بوده اما برخی معایب از جمله وزن زیاد و قیمت گران به تدریج استفاده از آنها را کمتر کرده است. انواع فرش مورد نظر با طرح های مختلف و رنگ های گوناگون از جمله فرش مدرن و فرش لاکی جدید جایگزین بسیار مناسبی برای فرش های دستباف شده اند.

بیشترین میزان استفاده از فرش های پرز بلند:

  • استفاده در هال و پذیرایی ساختمان
  • استفاده در آشپزخانه ها
  • راهروها
  • اتاق خواب ها

این فرش ها از میزان پرز متوسط و کم برخوردارند و میزان نفوذ گرد و غبار به داخل آنها کمتر است و نیاز به شستشوی کمتری خواهند داشت. در تهیه این فرش ها اغلب از الیاف پلی استر و bcf استفاده می شود که نسبت به پشم ارزان تر بوده و نسبتاً نرم نیز می باشند علاوه بر این باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست نمی شوند. انواع فرش محبوب ایرانی دارای ثبات رنگ بالایی هستند و در اثر تابش نور خورشید به راحتی و در کوتاه مدت یا میان مدت دچار رنگ پریدگی نمی شوند.

نحوه صادرات فرش پرز بلند چگونه است؟

هر کالا یا محصولی که در کشور ایران تولید می شود و از سراسر جهان مشتری های خارجی اقدام به خرید آن می کنند، جهت صادرات و تجارت، نیاز است که صادرکننده مجوزهای لازمه را بگیرد. فرش، از محصولات صادراتی و بسیار پرفروش در کشور به شمار می رود که توسط کارخانه های تولیدی در بسته بندی های با کیفیت و ارگانیک قرار گرفته و در نهایت وارد بازارهای فروش خارجی می شود.

امروزه افراد زیادی در کشور و خارج از کشور یافت می شوند که اقدام به صادر کردن محصولات مختلف کرده اند، در واقع صادرات و تجارت کردن جزو شغل های بسیار پردرآمد و مفید می باشد که سود بسیار خوبی دارد. خیلی از افراد موفق یافت می شوند که به دلیل صادر کردن و تجارت، هم اکنون به یک آدم موفق و پولدار تبدیل شده اند.

صادرات فرش های پرز بلند، با قیمت بسیار مناسب به کشورهای دیگر صادر می‌شود. این محصول در کشور ما بسیار تولید خواهد شد، زیرا طرفداران بسیار زیادی دارد و کیفیت آن فوق العاده بالا است. درجه کیفی بالای این محصول موجب شده است که افراد زیادی آن را خریداری کنند. ما در ادامه شما را با صفر تا صد صادرات صادرات این فرش آشنا خواهیم کرد تا اگر جزو تجار یا بازرگانان می باشید، این راه را پیش گرفته و در تجارت خود موفق شوید.

اولین راه صادرات این است که شما در خارج از کشور بازاریابی خود را آغاز کنید. این کار کمک می‌کند شرکت های متقاضی که کشورهای مقصد وجود دارد، مشخص شده و نسبت به خرید محصولات ترغیب شوند، همواره شرکت‌هایی که به این اصول پایبند می باشند، شانس بیشتری در بازارهای صادراتی جهت کسب موفقیت خواهند داشت.

پس از آغاز بازاریابی و کسب اطلاعات لازم در کشور مقصد، لازم است با دانستن میزان تقاضا، با تجاری که در داخل کشور فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کرد تا محصولات مورد نظر را بر اساس نیاز کشورهای متقاضی تولید و در بسته بندی های مناسب روانه بازار گرداند.

مرکز صادرات، این محصول را به صورت عمده در بسته بندی ها به بازارهای سراسر جهان صادر می کند و آن را با کیفیت ممتاز ارائه می دهند، فرش های مورد نظر، با فناوری های پیشرفته و از بهترین مواد اولیه با کیفیت و اصل تولید شده و بسیار استاندارد و مورد تایید است. بنابراین بسیار با اهمیت در بازارهای داخلی و خارجی بوده و خریداران بیشماری دارد.

فروش فرش پرز بلند با قیمت استثنایی

فروش فرش پرز بلند با قیمت استثنایی فروش فرش 9 متری، در سطح کشور به صورت گسترده انجام می گیرد و تمامی افراد می توانند بنا بر نیاز و موقعیت خود از مراکز ما خرید کنند و سودی عالی را برای خود رقم بزنند. فرش ما بسیار استاندارد و با کیفیت است و ما از جهت خرید این اطمینان را به شما می دهیم که محصولاتی بی نقص و با کیفیت را به شما ارائه می دهیم.

انواع فرش پر بلند 9 متری، یک نوع فرش بسیار با کیفیت است که شرکت های توزیع کننده معتبر بهترین و اصل ترین مدل های این کالا را به صورت بسته بندی به بازار های داخلی ارائه می کنند. بر روی بسته های این کالا نحوه استفاده و شیوه توزیع آن برای مشتریان گرامی درج شده است که به آنها در زمان استفاده کمک زیادی خواهد کرد. جهت استعلام قیمت می توانید به مرکز ما مراجعه نمایید.

بازار توزیع فرش امروزه از رونق بالایی برخوردار است چون این محصول از کیفیت عالی و بی نظیری برخوردار بوده و همچنان دارای قیمت مناسبی است که این امر سبب می شود افراد نسبت به خرید این محصول ارزان قیمت اقدام کنند در نهایت خرید فراوان این کالا برای بازار توزیع نتیجه مطلوبی را دارا است‌. این محصول از بهترین مواد اول تولید شده است که امروزه افراد برای استفاده و زیبایی دکوراسیون استفاده می کنند و از فروش بالایی برخوردار است.

این فرش از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است تا جایی که افراد از آن به عنوان یک محصول تجاری استفاده می کنند از این رو هم در داخل کشور به میزان فراوان به فروش می رسد و همچنین در کشور های ديگر نيز افراد از این محصول استقبال می کنند که این موارد سبب شده صادرات فرش به بهترین شکل در کشور توسط تاجران ماهر انجام گیرد.

خرید فرش پرز بلند زیر قیمت بازار

خرید فرش پرز بلند زیر قیمت بازار با کیفیت، امروزه به گونه‌ای بوده که سبب گشته تا روز به روز رضایت مشتریان نسبت به این محصول ارزشمند افزایش یافته و سبب جلب رضایت مشتریان عزیز واقع گردد. از مهم‌ترین مواردی که در رابطه با این محصول وجود دارد این بوده که خرید آن به صورت کاملاً مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد که از این امر به خوبی هر چه تمام می توانیم دریابیم که علاوه بر کیفیت فرش چاپی مزایای بسیار زیادی برای مشتریان رقم خواهد خورد.

با مراجعه به مرکز خرید فرش فانتزی قرمز پرز بلند، شما می توانید تمامی محصولات را از نزدیک مشاهده کنید و سپس بهترین و مرغوبترین نوع کالا را بر اساس سلیقه و نیاز خود را خریداری و از آن نیز استفاده کنید. قیمت فرش قرمز ارزان قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده؛ این محصول علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوب می‌ باشد.

طرفداران این مدل فرش زمینه روشن فراوان هستند و مشتریان عزیز می توانند به صورت عمده این محصول را سفارش دهند سفارش عمده با قیمت های متنوعی در بازار انجام می پذیرد اما سفارش از طریق این سایت به صورت مستقیم از خود تولید کننده ارزان تر خواهد بود و برای ثبت سفارش به ازدواج از طریق همین سایت اقدام کرد‌.

فروش مستقیم فرش گرد مورد نظر با قیمت مناسبی انجام میشود این محصول از کیفیت خوبی برخوردار است و موارد مصرف خیلی زیادی دارد، به همین سبب است که خریداران خیلی زیادی را دارا می باشد. به همین منظور برای این کالا در نظر گرفته شده است تا اینکه مشتری بتواند فرش را با قیمت مناسبی خریداری کند. فرش مورد نظر در طرح های فراوان و رنگ بندی های فراوان به فروش می رسد.

توزیع فرش پرز بلند در بازار تهران

توزیع فرش پرز بلند در بازار تهران توزیع فرش پرز بلند در بازار ها طی سال های اخیر رونق و رواج زیادی پیدا کرده است، بدانید که پخش عمده این محصول به شما کمک می کند تا دسترسی مصرف کنندگان برای تهیه آنها آسان تر گردد البته بدانید که پخش عمده در کاهش دادن قیمت ها هم موثر است. پخش عمده فرش از طریق کارخانه های تولید کننده آن صورت می گیرد که در خرید عمده این نوع فرش ها سود خوبی نصیب خریدار خواهد شد، در خرید عمده می توان تخفیف بسیار خوبی را هم از تولید کننده دریافت نمود.

راه های خرید مختلفی در اختیار شما خوبان قرار می‌ گیرد تا بتوانید محصولات خود را ثبت سفارش نمایید. راه های خرید غیر حضوری امروزه بهترین راه ها برای خرید هر محصول است و می‌ تواند مقدار زیادی در هزینه و وقت شما عزیزان صرفه‌ جویی کند و اگر می خواهید خرید عالی را برای خود به ارمغان بیاورید، ما به شما پیشنهاد می دهیم که از راه‌ های خرید غیرحضوری برای خرید این فرش استفاده نمایید.

1

  1. سلام بسته بندی شیک بدون شکستگی و مشکل خاصی …
    از برخورد پرسنل هم راضی هستیم کاملا احترام به مشتری را رعایت کردید . ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما