صادرات فرش ماشینی چاپی به اروپا

کشور ایران یکی از کشورهای معتبر در زمینه تولید انواع فرش های ماشینی به حساب می‌آید، فرش هایی با طرح های بسیار زیبا و سایز متنوعی تولید و ارائه می شود. مرکز صادرات فرش ماشینی ۹ متری تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آن ها می‌ پردازد.
امروزه فرش ماشینی چاپی، از دسته محصولات پرکاربرد و پرفروش محسوب می شود که جهت استفاده در منازل، محیط و مکان های مختلف از دکوراسیون خاصی برخوردار است که اغلب به دو روش سنتی و ماشینی در بازار به فروش می رسند که صادرات فرش ماشینی با تنوع طرح های مدرن، کلاسیک و سنتی توانسته مشتریان زیادی از آن سوی مرزها را متوجه خود سازد. بنابراین صادرات فرش ماشینی در اشکال هندسی متنوع از جمله شکل گرد در ابعاد و اندازه های مختلف و نیز طرح های زیبا و شیک توانسته کشورهای خارجی را مجذوب خود گرداند که فرش ماشینی گرد از خواص و مزایای زیادی برخوردار بوده و امروزه با سود و ارزآوری زیادی که داشته توانسته به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشد.
برای مبله کردن خانه ها از تجهیزات مختلفی استفاده می شود که یکی از مهم ترین آن ها فرش بوده و این نوع محصولات معمولاً به دو روش دستباف و ماشینی تولید می شوند که نوع ماشینی از استقبال بی نظیری برخوردار شده است، صادرات فرش ماشینی مدرن در تعداد های خرده و عمده به کشور های مختلفی انجام می‌ شود و با توجه به درجه کیفی بسیار بالای این فرش های صادراتی، رضایت مشتریان جلب شده است.

صادرات فرش ماشینی چاپی به اروپا

چگونه فرش ماشینی را تشخیص دهیم؟

چگونه فرش ماشینی را تشخیص دهیم؟ کیفیت فرش ماشینی هیچ گاه ثابت نمی باشد. به عنوان خریدار جالب است بدانید که کیفیت فرش ماشینی همیشه در حالت خوب و مناسبی قرار دارد و کیفیت این محصول در حال تغییر است ولی، شما همیشه و در همه حالت ها باید به دنبال بهترین ها باشید. این محصولات می توانند مقاومت بالایی از خود در برابر آسیب های مختلف نشان دهند چرا که فرش های ماشینی به صورت تمام اتوماتیک با استفاده از بهترین و قوی ترین محصولات و مواد اولیه طراحی شده اند. شرکت های تولید کننده همیشه سعی دارند ،تا دستگاه های خود را به روز کنند تا مشکلی برای خریدار های عزیز از نظر کیفیت به وجود نیاید. ولی، شما باید بدانید که یکی از اصلی ترین و مهم ترین روش های بررسی کیفیت فرش ماشینی در کشور عزیز ما یعنی ایران بررسی تراکم و میزان نخ های به کار رفته درون این محصول می باشد. شما می توانید بر روی ساختار اصلی این محصول قوی دست بکشید و کیفیت آن را بررسی کنید. در صورتی که کیفیت در حد مناسبی بود، بدون مشکل و دغدغه می توانید آن فرش را تهیه نمایید.
فرش ماشینی یکی از فرش های زیبا است که تنوع بالایی در طرح و نقش دارد و توسط دستگاه های خاص و دقیق تولید می گردد و نسبت به فرش دستباف ارزان تر می باشد و رنگ و طرح ها در آن با استفاده از دستگاه به صورت دقیق و زیبا در کنار هم چیده شده و هیچ گونه نا هماهنگی در آن مشاهده نمی گردد. در تهیه انواع فرش ماشینی بر خلاف فرش های دستباف زمان و وقت زیادی لازم نیست بلکه با کمک دستگاه های پیشرفته و مجهز مکانیکی در کم ترین زمان به بهترین صورت تولید می گردد و از طرح و نقش های متنوعی برخوردار می باشد و در تهیه آن بسیار دقیق عمل می گردد و یکی از زیباترین و شیک ترین نوع فرش محسوب می شود. فرش ماشینی تنوع بسیار بالایی دارد و نسبت به فرش های دستباف طرح و نقش بیشتری در تولید آن به کار می رود و یکی از فرش های بسیار زیبا و خوش نقش است که به دلیل سرعت بالا در تولید،و تهیه آن با استفاده از دستگاه های مجهز با نرخ پایین ترین له دست مشتری می رسد یکی از فرش بسیار فروش محسوب می شود که تراکم بافت آن نیز متفاوت است و هر چه تراکم بافت آن بالاتر باشد به نرخ بالاتری به فروش می رسد و استحکام بالاتری دارد. انواع این نوع فرش در رنگ های مختلف و متفاوتی تولید می شود و در تهیه آن رنگ ها بسیار ماهرانه و دقیق در کنار هم چیده شده است، این محصول با رنگ های روشن و تاریکی تولید می گردد که طرح و نقش آن با توجه به دکوراسیون داخلی انتخاب می شود.

آشنایی با مدل های انواع فرش

فرش ایرانی گل برجسته ، از لحاظ کیفیت و زیبایی طرح دارای شهرت جهانی بوده و از جمله کالاهای صادراتی کشورمان محسوب می شود. این محصول تا سال ها به شکل دستباف تولید می شده که یک اثر هنری نفیس به حساب آمده و از قیمت بالایی برخوردار بوده است. با توجه به قدرت خرید مشتریان، هر کسی قادر به تهیه و خرید فرش دستباف ایرانی نیست، اما خوشبختانه تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته بافت، به کمک صنعت فرش بافی آمده و نمونه های باکیفیت و زیبایی را به بازار معرفی کرده است. کیفیت فرش چه از نوع دستباف و چه از نوع ماشینی، تا حد زیادی به شانه و تراکم آن بستگی دارد. فرش های ماشینی تراکم 3000 و انواع هزار شانه جدید، بهترین نوع از فرش ماشینی حال حاضر بازار هستند که به اندازه فرش های دستباف ظریف، زیبا و دارای طرح و نقش اصیل می باشند. فرش ماشینی، دارای ویژگی های ممتازی است که مشتریان را به خرید آن ترغیب می کند: نخ مرغوب: در تولید فرش ماشینی های جدید، از نخ های “هیت ست” استفاده می شود که به لطف پیشرفت و ارتقاء تجهیزات کارخانه های نساجی و ریسندگی تولید می شوند. این نخ ها کاملا بدون پرز بوده و در برابر گرما، سرما، تابش نور خورشید، غبار و … مقاومت بالایی دارند. بافتی دقیق و بدون نقص: دستگاه های بافت فرش ماشینی وینتیجی به روز شده و از آخرین تکنولوژی برای بافت برخوردار هستند. فرش های بافته شده توسط دستگاه، کاملا طبق برنامه و بدون احتمال بروز هرگونه نقصی تولید می شوند. سلامت فیزیکی محصول: فرش ماشینی اتاق کودک با درجه کیفیت عالی هیچگونه زدگی، پارگی، سوراخ و یا وصله ای ندارد. ابعاد استاندارد: رعایت استاندارد دقیق سایزبندی فرش، در نمونه های دستباف کاری دشوار است، اما فرش های ماشینی دارای ابعاد کاملا استانداردی هستند. ارتفاع نخ خواب: در نمونه های ماشینی، ارتفاع نخ خواب کاملا یکدست و یک اندازه خواهد بود. پارگی نخ پود: احتمال پاره شدن نخ پود، در فرش های ماشینی بسیار ضعیف است. هر گاه نخ پود پاره شده و یک نخ دیگر به آن گره زده شود، دو پودی در فرش رخ داده و از کیفیت آن می کاهد.

فرش خوب از چه جنسی است؟

فرش خوب از چه جنسی است؟ یکی از متداول ترین فرش های ماشینی که در بازارها وجود دارد، فرش ماشینی فانتزی می باشد که در همین مطلب به مشخصات کامل آن اشاره ای کوتاه خواهیم کرد؛ فرش های ماشینی پشمی از الیاف طبیعی ساخته می‌ شوند که حدود ۷۰ درصد الیاف آن از پشم حیواناتی مانند گوسفند بوده و مابقی آن از الیاف پنبه ای ساخته می شود و برای اطمینان از جنس طبیعی آن ها می توان قسمتی از آن را به وسيله‌ کبریت امتحان کرد که در این صورت برخاستن بوی موی سوخته، نشان دهنده جنس طبیعی محصول خواهد بود. این نوع فرش ها معمولاً در ابعاد مختلفی تولید می شوند که متداول ترین آن فرش 6 متری 500 شانه می باشد، تعداد شانه های این فرش نشان می‌ دهد که محصول مورد نظر دارای چند تار و پود است و هر چه حجم تعداد شانه های آن بالا باشد، فرش نیز سنگین تر و ضخیم تر بوده و به این ترتیب از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. اغلب فرش های ماشینی به ویژه فرش هایی فرهی که از جنس پشمی هستند، دارای رنگ های بسیار متنوع بوده و در آن ها حداقل از ۸ رنگ متفاوت استفاده می‌ شود که باعث خواهد شد طرح های آن بسیار زیبا و دلنشین به چشم بیاید، از سوی دیگر همواره یک رنگ مستقل برای کناره های فرش طرح ابریشم و یک رنگ دیگر نیز برای پس زمینه آن در نظر گرفته می شود که زیبایی آن ها را دو چندان می کند. در تولید فرش های ماشینی به جای دفّه از دستگاه مخصوصی استفاده می شود که به وسیله آن بتوان گره های بافته شده را به همدیگر کوبید تا از این طریق تار و پود آن بسیاری دیگه نزدیک باشند و گره ها از هم باز نشوند، همچنین استفاده از این دستگاه باعث شده که تولید آن در مدت زمان کوتاه تری انجام شود.
یکی از بهترین الیاف ای که می تواند برای تولید فرش ماشینی مورد استفاده قرار بگیرد پشم است این الیاف دارای کاربرد بسیار زیادی در تهیه بهترین انواع فرش ها می باشد و یکی از گرانقیمت ترین فرش های ماشینی را با استفاده از این الیاف تهیه می کنند. ویژگی بهترین این فرش ها لطافت و نرمی آنها است که قابل مقایسه با فرش های تهیه شده از الیاف اکریلیک و پلی استر نمی باشد همچنین از ارتفاع پرز بیشتری برخوردارند و برای کسانی که تجارت فرش انجام می‌دهند این محصول می‌تواند بازار فروش بسیار بهتری نسبت به نمونه های دیگر داشته باشد. از دیگر ویژگی های این فرش می توان به تعداد گره زیاد آنها در هر سانتی متر مربع اشاره کرد و این امتیاز ویژه برای این فرش‌ها به شمار می‌رود و با این کار تعداد شانه فرش افزایش می یابد و در نتیجه این مسئله استحکام فرش و مقاومت آن در برابر فشار بسیار بیشتر خواهد شد و به راحتی دچار پارگی در اثر عوامل گوناگون نمی شود. بهترین فرش همچنین با استفاده از رنگ های طبیعی رنگ آمیزی شده و الیاف موجود در آن دارای ثبات رنگ بسیار بیشتری هستند و این کمک می‌کند تا فرش مقاومت بیشتری در برابر نور لامپ های روشنایی و خورشید داشته باشد. بهترین فرش همچنین از وزن نسبتاً سبکی نسبت به فرش های پلی استری برخوردار است زیرا از الیاف طبیعی بوده و الیاف طبیعی وزن کمتری نسبت به الیاف پلیمری دارند بنابراین جابجایی و حمل و نقل آنها نیز بسیار راحت تر و آسان تر خواهد بود همچنین به علت جنس طبیعی ای که دارند باعث ایجاد حساسیت در پوست پا نمی شوند و به دلیل نرمی قابل توجه نسبت به فرش های ماشینی اکریلیک برای سلامت ستون فقرات نیز بسیار مناسب هستند.

نکاتی جهت خرید انواع فرش ماشینی

فرش ایرانی اصل در طرح های متنوع و بسیار شیکی تولید می گردد و مشتری در دید اول جذب طرح های شیک و جذاب آن می شود، طرح هایی که در تولید این نوع فرش به کار می رود سنتی و یا جدید و به روز می باشد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد و با توجه به سلیقه و فضای داخلی انتخاب می گردد. این طرح بسیار شیک و زیبا به صورت دقیق در کنار هم چیده می شود و یکی از جذابیت های این نوع فرش طرح های زیبای آن است که تنوع بالایی دارد و یکی از طرح های پر طرفدار طرح بهشت و طرح چراگاه می باشد که این نوع طرح ها هم بسیار خاص می باشند و هم این که طرح هایی جذاب می باشند که شاخ و برگ فراوانی دارند و هر کس می تواند با توجه به تصورات ذهنی خود آن را به شیوه متفاوتی طراحی کند. این نوع طرح ها زیر مجموعه بسیار زیادی دارند و جز طرح های پر طرفدار و محبوب محسوب می شوند و یکی از طرح های فوق العاده و جذاب به شمار می آیند که هر کس با هر سلیقه می تواند بهتربن انتخاب را از بین تنوع بالای این نوع طرح ها داشته باشد. انواع فرش اصیل و با کیفیت ایران با طرح های زیبا و خوش نقش جز محصولات صادراتی به شمار می آید که تولید کنندگان معتبر با به جای آوردن صفر تا صد صادرات این محصول به بهترین شکل انواع فرش ایرانی مرغوب را به کشورهای مختلف صادر می کنند، انواع فرش ایرانی به دلیل کارای عالی و زیبایی خاص در دنیا بی نظیر است و یکی از محصولات اصلی صادراتی به شمار می آید.

فروش فرش ماشینی چاپی با قیمت عالی

فروش فرش ماشینی چاپی با قیمت عالی فروش فرش ماشینی کودک مدرن به صورت عمده در قیمت های ویژه و مقرون به صرفه انجام می شود، به طوری که با یک مقایسه ساده می توان متوجه شد که قیمت های ارائه داده شده توسط این مرکز فروش به نسبت بازار های فروش دیگر پایین تر و ارزان تر است، پایین بودن قیمت این محصولات باعث می شود که مشتریان بتوانند فرش ها را در تعداد های عمده نیز سفارش دهند و همچنین نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای رفت و آمد و حمل محصول نباشد. از سوی دیگر متقاضیان می توانند خرید های خود را به شکل تلفنی انجام دهند که تاثیر به سزایی در کاهش زمان های اتلافی داشته و مشتریان می توانند به راحتی در هر ساعت دلخواه به این سایت مراجعه نموده و سپس خرید های خود را انجام دهند، یکی از مهم ترین مزایای خرید به این روش نیز این است که می توان قبل از خرید ابتدا با ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا شده و سپس اقدام به ثبت سفارش خود نمود.

عرضه فرش ماشینی چاپی به صورت مستقیم

شرکت های بزرگی که در زمینه تولید فرش ماشینی مدرن مشهد فعالیت می کنند، فرش های خود را به صورت مستقیم و با کمک شرکت های فروش وابسته به خود در سطح کشور توزیع می نمایند تا بتوانند این آثار هنری را با قیمت تولید و بدون هیچ سودی به دست مصرف کننده های محترم برسانند و به این ترتیب از مخارج مردم کم کنند. راهکار فروش مستقیم و بدون واسطه فرش درجه یک ماشینی موجب می شود که قدرت خرید مردم بالا برود و آن ها بتوانند فرش ها را با کمترین هزینه خریداری کنند، در نتیجه رونق فروش این محصولات نیز افزایش می یابد و رضایت مردم بیش از پیش جلب می شود که این مساله به نفع تولید کننده ها و فروشنده های فرش تمام خواهد شد و موجب افزایش سطح درآمد آن ها می شود.

خرید فرش ماشینی چاپی زیر قیمت بازار

خرید فرش ماشینی چاپی زیر قیمت بازار همان طور که در قسمت های قبل تر هم گفته شد، در حال حاضر فروشگاه ها و عرضه کنندگان بسیار زیادی در زمینه عرضه و فروش این محصول فعالیت می کنند. ولی در جهت خرید و استفاده از این محصول در مدل های مختلف شما همیشه باید به دنبال خرید از بهترین فروشگاه های ایرانی نیز باشید. بهترین فروشگاه ها یعنی مراجعی که این محصول را بدون دخالت دلال ها و به صورت مستقیم به دست مشتریان می رسانند. از همین رو برای خرید بهتر است که شما هم به دنبال استفاده از مراکز عرضه کننده اینترنتی هم چون وب سایت ما باشید. همه محصولات موجود ما با تضمین و گارانتی ارائه شده و به دست شما در هر نقطه از ایران بزرگ می رسند. شما می توانید با چند کلیک ساده این محصول با کیفیت را از ما تهیه کنید و محصول نهایی را به صورت عمده درب منزل دریافت کنید.

8

  1. ممنون از مجموعه خوب نگارین که محصولات خودش رو علاوه بر کیفیت بالا با قیمت پایین در اختیار مردم قرار میده.

  2. سرعت ارسال فرش های درخواستی و نوع بسته بندیتون خیلی عالی و درست بود.ممنون

  3. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    قیمت محصولاتتون چجور هست؟
    ایا کیفیت محصولات هم راضی کننده هست؟

  4. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم که شما در چه شهری فعالیت می کنید و اینکه آیا امکان فروش حضوری هم دارید؟
    میشه در رابطه با شرایط اقساطی هم یه توضیحی بدین؟

  5. با چیزی که تو عکس بود یه کم فرق می‌کرد.ولی در کل راضی بودم از خریدم

  6. سلام .
    من خرید کردم واسه کاری که من میخواستم خوب بود فقط اشتباهی سایز کوچک سفارش دادم

  7. سلام خسته نباشید
    کیفیت فرش ماشینی هیچ گاه ثابت نمی باشد. به عنوان خریدار جالب است بدانید که کیفیت فرش ماشینی همیشه در حالت خوب و مناسبی قرار دارد و کیفیت این محصول در حال تغییر است ولی، شما همیشه و در همه حالت ها باید به دنبال بهترین ها باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما