صادرات فرش ماشینی ابریشمی به کشورهای عربی

فرش ماشینی ابریشمی به دکوراسیون منزل رنگ و جذابیت زیادی می بخشد و اگر با کیفیت بالا تولید شده باشد چیزی از فرش های دستباف کم ندارد. فرش کلاسیک در تعداد شاخه های مختلف و تراکم متنوع تولید شده است. فرش پشمی از تولیدات جدید و منحصر به فرد است. فرش صنعتی با استفاده از دستگاه های به روز و اتوماتیک تولید می گردد. یکی از انتخاب فرش طرح دستباف تراکم بالای آن است. قالی تمام ابریشم با استفاده از بهترین نخ تولید می شود. فرش های مدرن فانتزی از انواع جدید قالی می باشد که به تازگی طرفداران زیادی پیداکرده است. قالی طرح قشقایی در اندازه های مختلف مناسب برای هر فضایی است. صادرات فرش ماشینی ابریشمی به کشورهای عربی به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد و از طریق صادرات رونق اقتصادی افزایش پیدا می کند و تاجران به سود بالایی دست پیدا می کنند.

 صادرات فرش ماشینی ابریشمی به کشورهای عربی

نکاتی برای تشخیص فرش ماشینی

نکاتی برای تشخیص فرش ماشینی مقاله ای که قرار است امروز راجع به آن صحبت کنیم مربوط به فرش ماشینی است قبل از هر چیز لازم است بیان کنیم؛ فرش ماشینی چیست؟ فرش ماشینی گونه ای مصنوعی از قالی است که بر خلاف ماشین دستباف توسط ماشین آلات صنعتی بافته می شود. این کالا سرعت تولید بالایی دارد و انواع تصاویر هنری و شخصی روی آن اجرا می شود.

امروزه تنوع محصولات تولیدی باعث شده تا تشخیص فرش ماشینی کاری دشوار باشد. ما در این مطلب مرحله مرحله و به صورت خلاصه به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید فرش ماشینی اصل را تشخیص دهید و با توجه به آن خرید کنید.

  1. قبل از هر چیز کیفیت نخ خواب را بررسی کنید، یکی از راه های فرش ماشینی این است که دست به راحتی روی آن سربخورد و حالت چسبندگی بافت روی دست را نداشته باشید.
  2. فرش ماشینی رنگ های سرزنده و با کیفیت دارد، برای تشخیص این ویژگی باید تجربه ی خرید های قبل را در نظر بگیرید و به شدت رنگ های قابل مشاهده در بافت فرش را بررسی کنید. توجه کنید که توجه به رنگ ها می تواند یک تجربه ی خرید تازه باشد.
  3. فرش ماشینی دارای شناسنامه و هویت هستند، این شناسنامه شما را از ویژگی های فرش آگاه می کند. تولید کنندگان شناسنامه را پشت فرش و در بالای آن نصب می کنند. در صورتی که شناسنامه وجود نداشت می توانید آن را از فروشنده درخواست کنید.
  4. فرش ماشینی دارای گارانتی است. وجود ضمانت نامه به این معنی است که در صورت بروز مشکل شرکت تولید کننده موظف به رفع آن و ارائه خدمات به شما است، از طرفی هم نشان می دهد که محصول با اطمینان است

تنوع مواد اولیه، امکان استفاده از طرح های مختلف از مزایای فرش ماشینی است. از اصلی ترین ویژگی که روی قیمت فرش تاثیر گذار است شانه و تراکم آن است. فرش ها با شانه بالا فرش هایی با ضخامت بیشتر هستند و قیمت بالاتری نسبت به فرش هایی با شانه و تراکم پایین تری دارند. قیمت این محصول به دلیل نوسانات موجود شرایط اقتصادی ممکن است ثابت نباشد اما نگران نباشید چرا که با مراجعه به نمایندگی های آنلاین فروش می توانید قیمت روز را به دست آورید و خرید را بر حسب نیاز و بودجه انجام دهید.

بررسی انواع طرح فرش ماشینی

در زمان های قدیم فرش ها به صورت ذهنی بافته می شد اما بعد از گذشت سالیان طولانی طراحی رونق گرفت و به یک شغل تبدیل شد. طرح آثار باستانی و ابنیه اسلامی، طرح شاه عباسی، طرح اقتباسی، طرح اسلیمی، طرح افشان، طرح واگیره ای، طرح بته جقه، طرح ترکمن، طرح شکارگاه، طرح گل فرنگ، خشتی، گلدانی، ماهی در هم، محرابی، محرمات، هندسی، ایلی، تلفیقی از انواع طرح های فرش ماشینی است.

طرح آثار باستانی: شامل طرح هایی است که از نقش و اشکال تزئینی بناها و عمارت ها گرفته شده است و طراح طبق سلیقه ی خود تغییراتی در آن انجام می دهد، معروف ترین طرح ها شامل تخت جمشید و مسجد اصفهان است. طرح افشان: اشکال و اجزای تشکیل دهنده بیشتر طرح ها به صورت پیوسته است در حالی که در طرح افشان اجزا تشکیل دهنده به صورت پراکنده و جدا از هم با فاصله منظم طراحی شده است، در این نقش هیچ کدام از برگ و گل ها قرینه نیستند. طرح واگیره ای یا بندی : هنگامی که جز کوچکی از طرح در متن فرش در جهات طولی و عرضی تکرار شده و به وسیله گیره به هم متصل شـوند به طرح بندی نامیده می گردد.

طرح شکارگاه: طرح اولیه این فرش صحنه های شکار و شکارگاه است، به نحوی که در قسمت های مختلف این طرح یک یوارکار با وسیله ای مانند تیر و کمان یا نیزه مشغول شکار آهو یا جانوران است. طرح تلفیقی: این طرح به مرور زمان و با ادغام شدن طرح های مختلف به وجود آمد. تلفیقی دسته گلی، هندسی، گل فرنگ گونه های مختلفی از طرح تلفیقی هستند. طرح ماهی درهم: طرحی اصیل، زیبا و کنایه دار؛ درون مایه تشکیل دهنده ی آن نقش ماهی را به یاد می آورد، طرحی سرچشمه گرفته از شرق ایران که به مرور گسترش پیدا کرده و در خراسان، اراک مورد توجه واقع شده است.

طرح خشتی: متن فرش با اشکال مربع، بیضی، دایره شبکه بندی می شود و داخل هر یک از خانه ها نقش هایی نظیر گلدان، گل ترسیم می گردد. هر خانه از لحاظ شکل و محتوا با خانه های دیگر متمایز است. در این طرح متن قالی دارای چند ضلعی منظم و نامنظم است. از معروف ترین طرح ها می توان به قاب قرآنی و قاب بختیاری اشاره کرد. طرح گل فرنگ: کلیه طرح های این گروه بر مبنای گل های رنگارنگ، چند پر و گلدان های فرنگی به ویژه گل رز می باشد.

راهنمای انتخاب رنگ فرش ماشینی

راهنمای انتخاب رنگ فرش ماشینی فرش یکی از اصلی ترین وسایل منزل است که در زیبایی دکوراسیون تاثیر زیادی دارد. برای انتخاب رنگ فرش ماشینی رنگ دکوراسیون منزل حرف اول را می زند. باید بین رنگ فرش و دیگر وسایل منزل، هماهنگی وجود داشته باشد. می توان رنگ فرش را با مبل ست کرد. رنگ ها به سه دسته ی کلی سرد، گرم و خنثی تقسیم می شوند.

رنگ تیره برای فضاهای دنج و صمیمی مناسب است. باید رنگی را انتخاب کنید که در طولانی مدت از مد نیفتد و خسته کننده نباشد و مجبور نباشید آن را عوض کنید. اگر خانواده ای پر رفت و آمد هستید رنگ فرش را تیره انتخاب کنید، چرا که فرش های رنگ روشن سریع کثیف می شوند و مجبورید سالی یکبار آن ها را تعویض کنید. رنگی که انتخاب می کنید باید در برابر تابش نور خورشید کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و هنگام شستشو در برابر مواد شیمیایی شوینده مقاوم باشد.

فرش های انتخاب کنید که در آن رنگ های زیادی وجود داشته باشد، این فرش ها قابل استفاده برای انواع دکوراسیون هستند، زیرا در آن ها هر رنگی وجود دارد و به راحتی قابل ست کردن هستند.

نحوه استفاده و نیاز افراد در انتخاب رنگ فرش اهمیت دارد. برای مثال قسمتی از پذیرایی که جهت پذیرایی از مهمان بوده و کاربرد کم تری دارد می توان فرش هایی با رنگ زمینه ی روشن انتخاب کرد.

لازم است به این موضوع دقت کنید که رنگ مد روز بهترین رنگ نیست.

اهمیت خرید فرش مناسب در چیست؟

چه باورتان بشود چه نشود انتخاب فرش مناسب می تواند علاوه بر راحت بودن تاثیر زیادی در فضا داشته باشد. هنگام خرید فرش باید دقت کرد که محصول ضخامت مناسبی داشته باشد و به عنوان یک عایق از ایجاد سر و صدا جلوگیری کند. طرح های آن باید به روز باشد و زیبایی زیادی را به محیط انتقال دهد. برای هر مکانی قابل استفاده باشد.

در زمان خرید باید به وزن آن هم توجه کرد تا حمل آن به راحتی انجام بگیرد. برای خرید فرش مناسب بهتر است به نمایندگی های معتبر مراجعه کرد، در این نمایندگی ها مشاوران فروش با تجربه ای حضور دارند که مشتری را در زمینه خرید راهنمایی می کنند و مشتری می تواند بدون دغدغه و نگرانی خرید خود را انجام دهد.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید فرش توجه به ابعاد آن است و خریدار باید انتخاب کند چه سایزی مناسب دکوراسیون و فضای منزل است، همچنین به بافت آن باید توجه کرد و در طولانی مدت فرسوده نشود.

بهترین تولیدکنندگان فرش ماشینی ابریشمی در کاشان

بهترین تولیدکنندگان فرش ماشینی ابریشمی در کاشان بهترین تولیدکنندگان فرش ماشینی ابریشمی در کاشان برای فروش بیشتر و رسیدن به سود بالا در بازار، فرمولی دارند که به آن پایبند هستند. این فرمول سه مولفه دارد: ۱- اقدام برای افزایش کیفت، ۲- کاهش هزینه،۳- استفاده از فناوری جدید. به جرات می توان گفت تولید کنندگانی که این سه مولفه را در نظر بگیرند و برای دستیابی به آن ها اقدام و سرمایه گذاری کنند، به خوبی سهم قابل توجهی از بازار را دریافت و مورد توجه مشتریان هستند.

بهترین تولید کنندگان افرادی با تجربه هستند که هنگام تولید تمام استانداردهای لازم را در نظر گرفته و محصول را مطابق با استاندارد های روز تولید می کنند و هنگام تولید از هیچ تلاشی مضائقه نمی کنند. تولید کنندگان افرادی جوان هستند که با استفاده از دستگاه های به روز شده و اتوماتیک تولید را انجام می دهند.

هدایت و جهت دهی به کلیه ی فعالیت های تولید، هدایت پرسنل و نیروها، نظارت و هماهنگی به واحدهای تولید برای دستیابی به برنامه ی تولید، نظارت و پیگیری گزارشات روزانه تولید، نظارت بر رعایت استانداردهای تولیدی، نگهداری و حفاظت از ماشین آلات، پیش بینی درخواست های مشتری، نظارت بر بسته بندی محصول از وظایف تولید کننده است.

منابع مالی، منابع انسانی، منابع اطلاعاتی از تجهیزات تولید کننده است. تولید کننده بعد از تولید کالا را در بسته بندی های با کیفیت قرار می دهد تا در زمان حمل و نقل آسیبی به آن وارد نشود و بعد از این که کالا را در انبار های مخصوص نگهداری کرد، از توزیع کننده درخواست می کند تا به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم عرضه را انجام دهند.

قیمت باورنکردنی فرش ماشینی ابریشمی دستباف

قیمت وجهی است که از مشتری بابت خدمات گرفته می شود و از عوامل تاثیر گذار بر انتخاب مشتری است. قیمتی که هر شرکت در نظر می گیرد باید نه آن قدر بالا باشد که سطح تقاضایی وجود نداشته باشد نه آن قدر پایین باشد که منفعتی نداشته باشد. از همین رو تولید کننده قیمتی باورنکردنی برای فرش ماشینی ابریشمی دستباف در نظر می گیرد تا بتواند مشتری را تشویق به خرید کند و توجه آن را جلب کند. قیمت باور نکردنی با تخفیفات ویژه همراه است و فروشنده برای فروش بیشتر از مشتری درخواست می کند تا پرداخت را به صورت اقساطی هم انجام دهد.

فرش ماشینی ابریشمی دستباف از الیاف ابریشم است و قیمتی که برای فروش در نظر گرفته می شود به گونه ای است که تمام زحمات تولید جبران شود.

فروش فرش ماشینی ابریشمی با سود کم

فروش فرش ماشینی ابریشمی با سود کم فرش ماشینی ابریشمی تنوع بالایی در رنگ دارد و فضای خانه را رنگین و با طراوت خواهد کرد و در برابر دمای محیط مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. در نمایندگی های فروشی که در سطح شهر فعالیت دارند، فروش فرش ماشینی با سود کم انجام می شود و فروشنده برای جلب توجه مشتری این شیوه را در نظر می گیرد.

فروش فرش ماشینی به صورت اینترنتی هم امکان پذیر است. این روش خرید امروزه جایگزین خرید های حضوری شده است و متقاضی می تواند در هر مکانی که حضور دارد و با دسترسی به اینترنت، به سایت های فروش مراجعه کند و پس از مشاهده ی نمونه ها سفارش خود را انجام دهد و بعد از این که پرداخت را از طریق درگاه اینترنتی انجام داد در زمان تعیین شده که توسط کارشناسان فروش انجام می گیرد کالا را دریافت می کند. با این کار در زمان و هزینه های اضافی هم صرفه جویی می شود. کارشناسان شرایطی در نظر گرفته اند تا مشتری بتواند پرداخت را درب منزل هم انجام دهد و اگر کالا مشکل داشت می توانند آن را مرجوع کنند و وجه پرداخت شده را تحویل بگیرند.

فروش فرش ماشینی با سود کم باعث شده افرادی که در کشورهای غربی حضور دارند خواهان استفاده از این محصول باشند به همین علت فروشنده زمینه ی صادرات را فراهم می کند و قبل از ارسال کارت بازرگانی را دریافت می کند و بعد از این که تمام گام های صادرات را طی کرد می تواند قالی را ارسال کند و از این طریق به سود خود برسد.

فروش فرش به صورت تک و عمده هم امکان پذیر است که در انواع طرح ها وجود دارد و خرید آن مناسب با هر سلیقه انجام می گیرد. فرش ماشینی ویژگی های منحصر به فردی دارد و قیمت آن بر اساس نحوه ی تولید، میزان تولید، شرایط اقتصادی تعیین می شود.

6

  1. سلام شما ارسال فرش به تمام نقاط کشور دارید؟ چند روز طول می کشد تا به دستم برسد؟

  2. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    ایا شما خودتون تولید کننده این محصولاتین هستین؟
    ایا فروش به کشورهای خارجی هم دارین؟

  3. لطفا کاتالوگ محصولاتتون رو برام ارسال کنید. البته لیست قیمت رو هم نیاز دارم. ممنون

  4. سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدی که درباره فرش ماشینی ابریشمی ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم من بسیار علاقه مند هستم که با شما همکاری کنم برای مشاهده ی سطح کیفی محصول مجموعه ی شما از چه طریقی باید متوجه شد؟

  5. سلام و خدا قوت .
    ممنون از سایت خوبتون
    من خرید کردم . بافت نرمی داره و خیلی خوشگله پیشنهاد میدم بخرید

  6. سلام خسته نباشید
    قبل از هر چیز کیفیت نخ خواب را بررسی کنید، یکی از راه های فرش ماشینی این است که دست به راحتی روی آن سربخورد و حالت چسبندگی بافت روی دست را نداشته باشید.فرش ماشینی رنگ های سرزنده و با کیفیت دارد، برای تشخیص این ویژگی باید تجربه ی خرید های قبل را در نظر بگیرید و به شدت رنگ های قابل مشاهده در بافت فرش را بررسی کنید. توجه کنید که توجه به رنگ ها می تواند یک تجربه ی خرید تازه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما