صادرات فرش طرح کهکشانی به کشورهای غربی

فرش طرح کهکشانی یکی از ناب ترین و محبوب ترین فرش های ایرانی می باشد که با استفاده از الیاف های مرغوب و در تراکم استاندارد تولید و زیباترین رنگ بندی ها برای آن در نظر گرفته می‌ شود. به سبب داشتن حسن شهرت جهانی امروزه صادرات فرش طرح کهکشانی به کشورهای غربی بیش از هر زمانی دیگر انجام می‌ پذیرد و این فرش ها در جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

صادرات فرش طرح کهکشانی به کشورهای غربی

آنچه در مورد جنس فرش لازم است بدانید

آنچه در مورد جنس فرش لازم است بدانید همانطور که شما هم به خوبی در جریان هستید، فرش یکی از مهمترین اقلام ایرانی می باشد که تولید آن از گذشته‌ های دور تاکنون رواج داشته است؛ در ابتدا این فرش ها به صورت دستباف تولید می شده؛ اما امروزه هم بافت صنعتی و هم نوع سنتی آن را به طور انبوه تولید می گردد؛ اما برای بافت فرش از نخ ها و جنس های مختلفی استفاده می گردد، به طوری که فرش های بافته شده از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند و نوع و طرح و رنگ و نوع بافتی که برای آنها صورت به کار می رود، از جمله عواملی هستند که تعیین کننده کیفیت فرش می باشند.

شاید برای شما هم سوال باشد که کدام نوع نخ و الیاف امروزه برای بافت فرش بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد؛ اگر می‌ خواهید در این خصوص اطلاعاتی داشته باشید می توانید در این بحث ما را همراهی کنید؛ یکی از اصلی‌ ترین الیاف هایی که برای بافت فرش به کار می‌ رود، مربوط به الیاف طبیعی می باشد که الیاف طبیعی نیز خود دو نوع را در بر می‌ گیرد که نوع اول آن که رایج تر می باشد و نقش مهمتری در صنعت بافت فرش دارد، به نخ های به دست آمده از پشم گوسفند و بز مربوط می گردد.

این الیاف ها کاملا طبیعی بوده و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند؛ این نوع از نخ ها قابلیت رنگ پذیری بسیار خوبی دارند و آنها را در ضخامت های متفاوت با رنگ بندی های گوناگون تولید می‌ کنند، به طوری که قابل استفاده در این صنعت هستند.

نوع دیگری از نخ که برای بافت فرش مورد استفاده قرار می‌ گیرد و طبیعی و کمیاب می باشد، نخ ابریشمی است که الیاف ابریشم برای تولید آن استفاده شده است؛ این نوع از نخ هم از نظر زیبایی و هم از نظر دوام و ماندگاری و لطافت دارای برتری هایی نسبت به هر نوع نخ دیگر می باشد، به طوری که به عنوان بهترین الیاف به کار رفته در فرش شناخته می‌ شود و فرش هایی که از ابریشم بافته شده‌ اند، دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر فرش ها هستند.

امروزه نوع دیگری از الیاف ها در نساجی های مربوطه تولید می گردد که با نام الیاف مصنوعی شناخته می‌ شوند و برای تولید آنها از مواد اولیه مصنوعی استفاده شده است که این نوع از الیاف ها نیز امروزه در صنعت فرش راه پیدا کرده‌ اند و به شکل های مختلفی با سایر الیاف ها ترکیب شده و مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

در بسیاری از فرش‌ هایی که امروزه تولید می‌ شوند، الیاف های نامبرده به صورت ترکیبی به کار می روند و فرش‌ های تولید شده با نام‌ های مختلف مانند فرش ابریشمی، فرش پشمی، فرش کرکی و غیره شناخته می‌ شوند که آنها را با استفاده از ویژگی های منحصر به فردی که دارند، به راحتی می‌ توان شناسایی کرد.

همه چیز درباره طرح های فرش

فرش هایی که امروزه تولید می‌ شوند از نقطه نظرهای گوناگون و از جمله از لحاظ ظاهری با یکدیگر کاملا متفاوت هستند و برای آنها طرح ها و رنگ های گوناگون اجرا می گردد که سبب تمایز و شناسایی آنها نیز می گردد؛ به عنوان مثال از جمله فرش های دستبافت می‌ توان به انواع فرش عشایری، فرش لری، بختیاری، فرش ترکی، فرش آذری و غیره اشاره کرد که هر کدام از اینها با توجه به سنت مردمی که اقدام به بافت آنها می‌ کنند، دارای طرح های سنتی متفاوتی می باشند که از روی ظاهر می توان آنها را شناسایی کرد.

اما طراحی فرش های صنعتی و ماشینی نیز بسیار متنوعی می باشد و انواع طرح زیبا و مدرن و رنگ خاص برای آنها ایجاد می گردد که فرش های طرح برجسته، طرح ماشینی، طرح کهکشانی و غیره گونه‌ هایی از آنها هستند. در حقیقت فرش ها از نظر نوع طرح هایی که بر روی آنها اجرا می گردد، بسیار متنوع می باشند که بر اساس معیار ها و فاکتور های خاصی قابل دسته بندی هستند.

از دیگر طرح‌ های فرش ایرانی که رواج بیشتری یافته اند، می توان به طرح اسلیمی، طرح هندسی، سنتی، شاه عباسی، بته ای، طرح درخت، افشان و… اشاره کرد که هر کدام از این طرح‌ ها خود مدل های متنوع و بیشتری را شامل می‌ شوند و به این ترتیب با دنیایی از فرش های رنگارنگ و متنوع روبرو هستیم که هر کدام از آنها ویژگی‌ های خاص خود را دارند، البته امروزه طرح های جدیدی بر روی فرش ها اجرا می گردد که مدرن و بسیار شیک هستند که فرش های وینتیج و حجری گونه هایی بسیار محبوب از آنها می باشد.

مراقبت اصولی از فرش چگونه می باشد؟

مراقبت اصولی از فرش چگونه می باشد؟ نگهداری درست فرش به صورت اصولی تاثیرات مستقیمی بر روی میزان طول عمر آنها دارد، به طوری که هرچه فرش بهتر نگهداری شود، زیبایی ظاهری آن با دوام تر و کیفیت آن محفوظ تر خواهد بود؛ از این رو نگهداری فرش ها را باید به درستی انجام داد تا استفاده های بهتری را بتوان از آنها برد.

از جمله مراقبت هایی که برای انواع فرش باید انجام داد این است که از تابیدن تابش مستقیم خورشید به آنها باید جلوگیری کرد که به این منظور استفاده از پرده های ضخیم برای پنجره های منزل از جمله آنها می باشد، به علاوه استفاده از رو فرشی های مناسب برای فرش از جمله نکاتی است که امروزه بسیاری از بانوان ایرانی به منظور محافظت دقیق از فرش آنها را در دستور کار قرار می دهند.

علاوه بر این در هنگام شستشوی فرش باید دقت کافی کرد و از شوینده های ملایم برای این کار استفاده نمود تا رنگ و طرح فرش به هم نریزد و شستشوی آن باید به طور کامل انجام بگیرد؛ علاوه بر این از شستشوی بیش از حد فرش باید جلوگیری کرد تا به بافت آن آسیب وارد نشود. از دیگر مراقبت هایی که از فرش های گوناگون باید انجام داد این است که از وارد آمدن ضربات گوناگون به آنها باید جلوگیری شود؛ همچنین بهتر است که اشیای سنگین مانند مبل بر روی فرش قرار نگیرد؛ زیرا رفته رفته در داخل فرش جا می کنند و جای آنها ثابت باقی می‌ ماند.

آشنایی با مراحل صادرات فرش

فرش در کشور ما به یکی از مهمترین صنعت ها تبدیل شده است، به طوری که هر سال تعداد بیشماری از این کالا در اندازه‌ های گوناگون تولید می‌ شود که به عنوان فرش، قالیچه یا تابلو فرش قابل استفاده هستند؛ از آنجایی که کیفیت فرش های ایرانی بالا می باشد و کیفیت بافت بسیار خوبی دارند و تنوع بالای آنها به خریداران قدرت انتخاب بسیار خوبی می دهد تا انتخاب فرش را بر اساس نیاز خود انجام دهند، امروزه نه تنها در بازارهای داخلی به شدت مورد توجه واقع می‌ شوند، بلکه صادرات آنها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

صادرات فرش ایرانی به صورت جهانی انجام می‌ گیرد و صادرات آن به بسیاری از نقاط گوناگون در جهان انجام می‌ شود؛ برای این کار ابتدا افرادی که کار بازاریابی را برعهده دارند، راهی بازارهای خارجی می شوند و به شکل های مختلفی با خریداران ارتباط برقرار می کنند، پس از انجام گفتگو ها و متقاعد کردن خریداران در بازار های خارجی، ثبت سفارش فرش ایرانی را به طور عمده انجام می دهند.

آنگاه تولید فرش ایرانی با توجه به نیاز خریداران خارجی صورت می‌ گیرد و مدل‌ های مختلفی از فرش ها برای آنها تولید می گردد و در نهایت فرش ها در قالب بسته‌ بندی های مناسب برای صادرات آماده می‌ شوند؛ اما برای داشتن یک صادرات قانونی افراد باید مراحل مربوط به صادرات را هم به درستی پشت سر گذارند و به این منظور باید هزینه های مربوط به ترخیص کاری پرداخت گردد تا مجوز لازم برای صادرات قانونی صادر شود.

پس از آن حمل فرش های ایرانی از روش‌ های مختلف و با کمک وسایل نقلیه گوناگون می پذیرد تا در نهایت به دست خریداران برسند؛ اما از جمله نکاتی که در این زمینه حتماً باید مورد توجه واقع شود، این است که صادر کننده مسئول است که فرش و کالاهای صادراتی را در نهایت سلامت به دست خریدار نهایی برساند؛ از این رو صادرات فرش در اغلب اوقات با تضمین کیفیت انجام می پذیرد.

فروش تضمینی فرش طرح کهکشانی درجه یک

فروش تضمینی  فرش طرح کهکشانی درجه یک همیشه فرش های جدید و درجه یک که از تنوع رنگی خوبی برخوردار هستند و استانداردهای لازم را در خود دارند، بهتر مورد پسند واقع می‌ شوند؛ به همین علت است که در بازار های مربوطه شاهد فروش مدل های جدید فرش هستیم؛ فرش ها امروزه با توجه به نیاز خریداران تولید می‌ شوند و برای فروش آنها نیز از روش‌ های مختلف استفاده می‌ شود.

از آنجایی که امروزه بخش مهمی از فروش فرش به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می‌ گیرد؛ عرضه‌ کنندگان معتبر راه‌ های ارتباطی مختلفی را ایجاد کرده‌ اند که خریداران با کمک آنها از سراسر کشور می‌ توانند با کادر فروش ارتباط برقرار کنند و تمامی طرح‌ ها و رنگ‌ های فرش‌ ها را به صورت غیر حضوری ملاحظه کرده و بر اساس نیاز و سلایق خود آنها را انتخاب کرده و سفارش می دهند.

این مجموعه نیز در راستای فروش انواع فرش ایرانی با کیفیت با برند های برتر مانند نگین کاشان فعالیت دارد و فروش انواع فرش را به طوری تضمینی انجام می‌ دهند تا خریداران سراسر کشور با خیالی آسوده بتوانند برای خرید آنها اقدام کنند، همچنین با فروش فرش به طور مستقیم و بی‌ واسطه، امکان خرید آنها با قیمت های باور نکردنی برای خریداران فراهم شده است.

خرید فرش طرح کهکشانی با قیمت مناسب

خرید فرش قیمت پایین با کیفیت تضمین شده، ماشین مد نظر خریداران قرار دارد و اکثر خریداران تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند خود را از طریق مراکز انجام دهند که برتر فرش ها را با قیمت های ارزان تر به آنها عرضه کنند که این امر تنها با خرید از طریق مراکز معتبر امکان پذیر می باشد.

فرش های طرح کهکشانی جزو جدیدترین فرش های ایرانی به شمار می آیند که با شناخته شدن آنها در سطح بازارهای مربوطه با استقبال خوب خریداران مواجه بوده اند، به طوری که بازار خرید آنها رونق را به خوبی به خود گرفته است؛ اما برای داشتن یک خرید موفق قبل از هر چیز باید اطلاعات خود را در خصوص این فرش ها بهبود بخشید.

شناخت مراکز اصلی و خرید فرش به طور مستقیم از آن ها بهترین شیوه برای خرید فرش با قیمت پایین می باشد که در این مراکز وارده تنوع کالا بالا بوده و شما هر نوع فرش را متناسب با منزل خود و دکوراسیون داخلی می توانید انتخاب و خریداری کنید، همچنین امکان تهیه انواع فرش با رنگ های خاص مانند قهوه ای، طوسی، خاکستری و غیره نیز در این مراکز بر اساس آخرین مد روز امکان پذیر است.

سفارش فرش طرح کهکشانی از طریق تولیدکننده

سفارش فرش طرح کهکشانی از طریق تولیدکننده فرش طرح کهکشان یکی از جذاب ترین فرش های ایرانی می باشد که امروزه بیشتر به صورت ماشینی تولید می گردد و مدل‌ های مختلفی مانند فرش ۱۲ متری، ۹ متری و 6 متری دارد که برای تمام قسمت های خانه مانند پذیرایی و اتاق خواب قابل استفاده هستند.

فروش این نوع از فرش با تنوع رنگی بالا در این مجموعه انجام می‌ گیرد و برند های معروف ایرانی به طور بی واسطه به فروش می‌ رسند که قیمت‌ های بسیار مناسبی نیز برای آنها در نظر گرفته می‌ شود، فروش کلی انواع فرش طرح کهکشانی در این مجموعه به طور کلی انجام می گیرد و خریداران از سراسر کشور امکان انتخاب و خرید آن ها را خواهند داشت.

شما نیز برای ثبت سفارش خود و یا دریافت اطلاعات لازم در خصوص مدل های گوناگون این فرش ها، می توانید با کادر فروش ما ارتباط برقرار کنید و خرید خود را به طور تضمین شده و مطمئن انجام دهید؛ در مقابل هزینه های کمتری را بابت خرید فرش ایرانی بپردازید؛ علاوه بر این امکان خرید این فرش ها به صورت عمده و یا جزئی فراهم شده است و تمامی سفارش‌ های خرید فرش کهکشانی در این مجموعه پذیرفته و در اسرع وقت تحویل داده می‌ شوند.

1

  1. این سایت فرش طرح کهکشانی با سطح کیفی ممتاز را با قیمت ارزان تر از بازار به مشتریان ارسال می کند. از این مجموعه بسیار عالی حتما خرید کنید و تجربه خرید اسان و با کیفیت داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما