صادرات فرش سرمه ای به کشورهای اروپایی

از زمان های دور تا به امروز صادرات انواع فرش دستباف اصل درجه یک در ایران به دلیل کیفیت بالا و نقش مهمی که در حفظ سلامت پا و پوست دارند، رونق بسیاری داشته است .امروزه صادرکنندگان ایرانی عرضه عمده و صادرات انواع فرش سرمه ای را به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی انجام می ‌دهند. فروش و صادرات این محصول به صورت عمده توسط مراجع متعددی مانند این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می پذیرد که در صورت خرید عمده می توانید با پرداخت هزینه کمتر، از سود بیشتری برخوردار شوید.

صادرات فرش سرمه ای به کشورهای اروپایی

بررسی مشخصات ظاهری فرش دستباف

بررسی مشخصات ظاهری فرش دستباف جلوه زیبا و درخشنده بودن: فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی از ارزش هنری والاترو ویژگی های برتری برخوردار است و از دور و نزدیک جلوه زیبایی دارد و درخشنده می باشد.

اختلاف در ابعاد: یکی از مشخصات فرش دستباف این است که در ابعاد آن در قسمت های بالا و پایین چند سانتی متر اختلاف وجود دارد. این ویژگی عیب به شمار نمی رود، اما در قالیچه های کوچک ممکن است به چشم آید. اگر می خواهید از تقارن فرش اطمینان یابید فرش دستباف را از قسمت میانی تا کنید و اختلاف قسمت بالا و پایین فرش را دریابید.

تقارن رنگ: ویژگی های یک فرش دستباف تقارن رنگ آن است. زمان خرید فرش دستباف در نور طبیعی رنگ آن را بررسی کنید و به تقارن رنگ در قسمت های متقارن توجه نمایید . باید بدانید که رنگ فرش دستباف در جهت خواب آن تیره تردیده می شود. دقت کنید اشکال و هندسه طرح جایی نیمه کاره باقی نمانده باشد.

نحوه تشخیص فرش دستباف اصل

همانطور که می دانید می توانید موارد متعددی را در تشخیص فرش دستباف اصل در نظر داشته باشید که ما در ادامه به مهم ترین راه های شناخت فرش دستباف اصل اشاره کرده ایم:

شانه و تراکم فرش: استاندارد مشخصی برای شانه و تراکم فرش های ایرانی وجود دارد که به این صورت است: فرش ۷۰۰ شانه اصل با تراکم ۲۵۵۰، فرش ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰، فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰. هر چه تراکم فرش بیشتر باشد علاوه بر زیبایی و طرافت بر استحکام فرش هم افزوده می شود و فرش عمر طولانی تری خواهد داشت. اما برای اطلاع از تراکم فرش اصل می توانید تراکم عرضی فرش را تا ۱۰ سانتی متر بشمارید و در عدد ۱۰ ضرب کنید، اگر در فرش مد نظر شما عدد بدست آمده با تعداد شانه فرش یکسان باشد، آن فرش اصل است.

وزن فرش: یکی از راه های تشخیص فرش دستباف اصل، وزن فرش است. به عنوان مثال؛ فرش ۷۰۰ شانه درجه یک کاشان وزنی برابر با ۴۲ تا ۴۳ کیلوگرم دارد. فرش دستباف تبریز، اصفهان، قم و نائین دارای وزن کمتری هستند. ضمن اینکه فرش هایی با بافت نخ اکریلیک سنگین تر از فرش هایی با سایر الیاف هستند و پرز کمتری هم دارند.

نقشه فرش: فرش دستباف کاشان یکی از زیباترین و با کیفیت ترین انواع فرش دستبافت است که یکی از نشانه های اصل بودن آن استفاده از رنگ های طبیعی شاد و زنده است. ممکن است در برخی از طرح های فرش دستباف عشایری، ناقرینگی و خطاهای ریزی دیده شود که به عقیده بسیاری از کارشناسان، نشانه اصالت آن فرش است. در فرش دستبافت کاشان معمولا از طرح هایی مثل: قالی شاه عباسی، طرح محرابی، طرح هندسی، طرح اسلیمی، بته جقه، شکارگاه، آثار باستانی و یا طرح های تلفیقی استفاده می شود.

نوع گره فرش: برای تشخیص فرش دستباف اصل می توانید به تراکم گره فرش توجه نمایید. در انواع فرش دستباف، افزایش تراکم گره فرش با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد. جالب است بدانید که مناطق مختلف ایران روش های مختلفی برای گره زدن فرش دستباف دارند که با توجه به نوع گره فرش می توان به اصالت آن فرش پی برد.

فرش دستباف باید چه جنسی باشد؟

فرش دستباف باید چه جنسی باشد؟ الیاف به کار برده شده در فرش دستباف اصل، پشم، ابریشم و یا پنبه می باشد و تار و پود آن ها را با استفاده از پنبه، ابریشم و یا خامه ابریشم چله کشی می شود. برای خرید فرش دستباف اصل به چند نکته توجه داشته باشید:

  • برای خرید فرش دستباف اصل قبل از هر چیز باید به فروشگاه های معتبر مراجعه و برندهای معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید و ضمانت نامه، گارانتی و بیمه فرش را نیز چک نمایید. (بویژه اگر تصمیم به خرید اینترنتی دارید)
  • قیمت فرش دستباف با توجه به نوع الیاف و طرح و رنگ متفاوت است اما توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست.
  • فرش های دستباف اصلی از ثبات رنگ نسبتا بالایی برخوردار هستند که برای اطمینان از این قضیه می توانید با یک پارچه نمدار سفید بر روی فرش بکشید و ببینید اثری از رنگ فرش بر روی دستمال به جا می ماند یا خیر.

فرش دستبافت اصل کاشان که بالای ۴۰ سال عمر مفید دارد، از پشم طبیعی، کرک و ابریشم تهیه می شود. در ادامه با دسته بندی انواع فرش دستباف از نظر جنس بیشتر اشنا خواهید شد که عبارتند از:

  • فرش پشمی
  • فرش تمام ابریشم
  • فرش گل ابریشم
  • فرش کف ابریشم
  • فرش کرک

بررسی رنگبندی انواع فرش دستباف

در فرش دستباف اصل از رنگ های طبیعی و شیمیایی استفاده می شود که رنگ های شیمیایی حالت براق تری دارند. نوع نخ استفاده شده در فرش دستباف اصلی نقش مهمی در دوام و لطافت فرش دارند. به عنوان مثال رنگ های اکلریک در فرش های دستباف، ثبات بیشتری دارند و در برابر نور مستقیم خورشید، رنگ آنها تغییر نمی کند. ضمن اینکه در برابر حرارت مستقیم بسیار مقاوم هستند. رنگ های شاد و سرزنده ای دارند و جنس آنها لطیف و نرم است.

فرش دستباف آبی فیروزه ای و طوسی: رنگ آبی با زمینه طوسی رنگی آرامش بخش است، بهتر است فرش‌های با رنگ غالب آبی رنگ را برای اتاق‌های دنج و فضاهایی که برای آرامش می‌خواهید به کار ببرید. فرش دستباف با پس زمینه رنگ آبی فیروزه ای یا طوسی برای دکوراسیون خانه‌های کلاسیک مناسب است.

فرش دستباف به رنگ زرد: فرش‌هایی با پس زمینه رنگ تیره فضا را کوچک نشان می دهد اما با زمینه رنگ روشن، فضا را بزرگتر نشان می‌دهند در نتیجه اگر می‌خواهید فضای فرش شده بزرگ و دلباز به نظر برسد از فرش دستباف با رنگ زرد استفاده کنید. همچنین این رنگ شاد و انرژی بخش است. البته اگر در خانه کودک دارید و یا نگران دیده‌شدن لکه‌ها هستید برای انتخاب این فرش بیشتر فکر کنید.

فرش با پس زمینه رنگ قرمز و رنگ‌های گرم: یکی از متداول‌ترین مدل‌های فرش دستباف انواع فرش‌های با رنگ پس‌زمینه قرمز و تنالیته‌های آن است. در گذشته اغلب فرش‌ها به رنگ قرمز و گرم بودند ولی امروزه استفاده از رنگ‌های دیگر رایج شده است. رنگ قرمز رنگ گرم و انرژی بخش است و برای اغلب ما فرش دستباف با تنالیته رنگ‌های گرم حس نوستالژی و گرما دارد.

فرش با پس زمینه رنگ سبز: رنگ سبز نمادی از زندگی و ثروت است. این رنگ در فرش‌های دستباف کمتر به عنوان رنگ غالب و پس زمینه به کار می‌رود، ولی در طرح‌ها و نقوش گیاهی از آن بیشتر استفاده می‌شود. اگر دکوراسیون خانه شما تنالیته‌های سبز دارد؛ فرش دستباف با رنگ غالب سبز و یا فرشی که بخش‌هایی به رنگ سبز داشته باشد می‌تواند بهترین مدل فرش برای منزل شما باشد.

خرید فرش سرمه ای با قیمت پایین

خرید فرش سرمه ای با قیمت پایین لازم به ذکر است بدانید مرجع خرید انواع فرش ساده و خزدار، این محصول را در سایزهای متنوع و طرح های زیبا از جمله طرح های سه بعدی و عشایری را برای ارائه به خریداران عزیز در نظر گرفته است. خریداران برای خرید ارزان می توانند به صورت عمده از طریق این سایت طرح و مدل مورد نظر خود را خریداری نمایند. از عوامل مهم و موثر در قیمت گذاری این محصول می توان به ابعاد آن، کیفیت و دوام فرش ها اشاره نمود.

قیمت نهایی این فرش های زیبا، توسط عوامل مختلفی تعیین می شود، از جمله: نوع فروش میزان فروش ابعاد و الیاف به کار رفته در تولید آن ها با بررسی همه این عوامل قیمت انواع فرش های تزیینی با طرح های مختلف محاسبه می شود. پس از آن، کلیه مراکز فروش محصولات خود را با قیمت مشخص به فروش می رسانند. اخیراً با توجه به ارزش بالا این فرش ها و عمر طولانی آن ها، تولید و توزیع این محصول در بازار ایران بسیار افزایش یافته است.

تولیدکنندگان جدیدترین طرح ها و زیباترین آن ها را تولید می کنند و سپس به بازار عرضه می نمایند. این تولیدکنندگان توانسته اند با تولید این محصول با کیفیت توجه مردم سراسر کشور و حتی سایر کشورهای خارجی را نیز به خود جلب کنند. چنانچه به دنبال خرید این دسته از فرش های باکیفیت با قیمت پایین در بازار خرید و فروش ایران هستید، می توانید خرید دست اول و با شرایط عالی را در این زمینه تجربه نمایید. فقط کافی است از راه های ارتباطی با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

پخش فرش سرمه ای در بازار

مرجع پخش و نحوه فروش محصولات مختلف از جمله فروش های ضد آب در بازار برای بسیاری از خریداران اهمیت بالایی دارد؛ چرا که می خواهند جدیدترین طرح ها در رنگبندی های پرفروش مانند رنگ سرمه ای با قیمت مناسب تهیه کنند .به همین دلیل باید این محصول را از مراجع پخش معتبر مانند همین سایت تهیه نمایید. مرجع پخش انواع فرش سرمه ای شیک و جدید، انواع محصولات خود را با قیمت های ارزان و باورنکردنی به فروش می رساند.

این مرکز فروش توزیع کننده ی پیشرو محصولات عمده فروشی است. ما فرش هایی با کیفیت برتر و با قیمت های ارزان داریم. همچنین منحصر به فرد ترین مجموعه را داریم که برای همه مشتریان جذاب خواهد بود. فرش های موجود در این مرجع پخش برای فروش آنقدر جذاب هستند که مشتریان قادر به چشم پوشی از آن ها نخواهند بود. بنابراین بلافاصله سفارشات عمده خود را در این سایت ثبت کنید. برای خرید انواع فرش سرمه ای که بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند باید دقت نمایید با کیفیت ترین نوع را خریداری کنید؛ چرا که برخی از فرش ها با جنس های بی کیفیت تولید می شوند .از همین رو ما به شما این مرجع پخش را برای خرید پیشنهاد می کنیم.

شرکت های خوش نام تولیدکننده انواع فرش دستباف به دلیل تولید محصولات باکیفیت و شناخته شده توانسته اند بخش خوبی از بازار پخش انواع فرش های شیک و جدید را به خود اختصاص دهند. می توان بهترین محصولات را در طرح و رنگ های مختلف مشاهده نمود. از طرفی یک فروشنده خوب همواره علاوه بر مشاوره دادن و راهنمایی مشتری در زمینه انتخاب بهترین محصولات باید قیمت های مناسبی را نیز جهت خرید به خریداران ارائه نماید. انتخاب فروشنده خوب و منصف در حیطه ی فروش فرش دستباف قطعا می تواند تاثیر بسیاری را در انتخاب بهترین محصولات برایتان داشته باشد، چرا که مراکز معتبر و عرضه کننده اصلی همواره با محصولات درجه یک و اصل موجود در بازار سر و کار داشته و می توانند در صورت نیاز بهترین آن ها را برای شما پیشنهاد نمایند.

فروش فرش سرمه ای به صورت مستقیم

فروش فرش سرمه ای به صورت مستقیم امروزه در بازار داخلی و خارجی شاهد گرانی ها و نیز تفاوت قیمت ها هستیم و فرضا برای یک محصول باکیفیت مانند فرش دستباف شاهد آشفتگی های قیمتی می باشیم. ما این موارد دلایلی دارد و همانطور که می دانید یکی از دلایل آن وجود واسطه ها و نیز افراد سودجو است که تنها نفع خود را در نظر گرفته و به نیاز مشتری توجه چندانی نمی کنند. به همین علت در بسیاری از تجارت ها تلاش می شود که خرید و فروش ها بدون واسطه انجام شود، تا دست دلالان کوتاه شده و محصول با حداقل افزایش قیمت به دست خریدار و مصرف کننده نهایی برسد. این روش امروزه باب شده است و تقریبا در بسیاری از بازرگانی ها، مورد توجه قرار می گیرد تا هم خریداران رضایت داشته باشند و هم بازرگانی تاجران و عرضه کنندگان موفق و روز افزون باشد و افراد با هزینه های مناسب بتوانند هر محصولی را خریداری کنند و قشر ضعیف جامعه نیز امکان خرید داشته باشند.

در خصوص فروش فرش سرمه ای نیز این راهکار مورد توجه قرار گرفته است و با فروش مستقیم و بدون واسطه انواع فرش دستباف اصل در سراسر کشور تلاش شده است تا با کمترین قیمت، نوع اصل فرش های دستباف به دست خریداران برسد. ما افتخار داریم با عرضه فرش های درجه یک به خریداران، رضایت آنان را جلب نماییم و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم. همچنین توجه داشته باشید عرضه این محصول به صورت عمده دارای قیمت کمتری می باشد که در نهایت منجر به سود بالا می شود. برای خرید و ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.

1

  1. یه سری چیزا رو آدم میگیری روزش ساخته میشه ..
    واقعا انرژی گرفتم .. ممنون از سایت خوبتون و محصول عالی .. من از خریدم راضی بودم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما