صادرات تابلو فرش طرح گل و گلدان به کشور های مجاور

واژه ی تابلو فرش به نوعی از فرش های ریز بافت اطلاق می شود که برای مصارف دکوری و زیبایی استفاده می شوند. در منازل اصیل ایرانی از دیرباز این تابلوهای زیبا جایگاه ویژه ای داشته و به وفور در دیوار منازل به چشم می خورد. طرح های این گونه دکور های جذاب بسیار متنوع بوده و تابلو فرش طرح گل و گلدان جزو محبوب ترین آن ها می باشد. به دلیل رونق زیاد این طرح، همواره تعداد بالایی از آن به کشور های مجاور صادر می گردد که توانسته به تجارتی سودآور تبدیل گردد.

صادرات تابلو فرش طرح گل و گلدان به کشور های مجاور

آشنایی با مراحل صادرات تابلو فرش ایرانی

آشنایی با مراحل صادرات تابلو فرش ایرانی به دلیل حضور تولیدکنندگان بسیار قوی تابلو فرش در کشورمان، کشور های زیادی تمایل به وارد کردن این کالای جذاب و لوکس از ایران را دارند. تابلو فرش های صادراتی کشور ما از نظر کیفیت الیاف و زیبایی ظاهری در سطح بسیار بالایی قرار داشته که این سطح به طور مداوم جای پیشرفت دارد. صادرات هر کالایی دارای مراحل و شرایط خاصی می باشد که بدون طی کردن آن ها نمی توان این تجارت را به سرانجام رساند؛ این مورد راجع به تابلو فرش ها نیز صدق کرده و انجام یک سری مراحل لازمه ی این کار است. در ادامه برخی از مهم ترین مراحل صادرات این کالا را شرح خواهیم داد.

به دلیل حساسیت بالا و قوانین سخت گیرانه در صادرات انواع تابلو فرش، مهم ترین مرحله ی این تجارت، دریافت مجوز های لازم از سازمان های مربوطه می باشد. صادرکنندگان و تمام افرادی که قصد ورود به این حیطه را دارند، باید در ابتدا با ارائه ی مدارک مورد نیاز و فراهم آوری شرایط لازم، تمام مراحل صدور مجوز را به خوبی طی کرده و کارت یا مدارک نشان دهنده ی دارا بودن مجوز را دریافت نمایند تا در زمان لازم بتوانند آن را به مسئولان مربوطه نشان دهند. شخصی که در این زمینه نتوانسته مجوز های معتبری را کسب کند، امکان ارسال این کالا به کشور های دیگر را ندارد.

یکی دیگر از مراحل اصلی صادرات تابلو فرش، فراهم کردن سرمایه ی مورد نیاز می باشد. در هر برهه ی زمانی با توجه به هزینه ی تولید کالا، مواد اولیه، نرخ ترخیص کالا و مراحل گمرکی آن مقدار مشخصی سرمایه مورد نیاز بوده که بدون آن نمی توان کاری را پیش برد. به کارگیری دستگاه های پیشرفته ی تولید و کارکنان ماهر نیز بر روی این میزان تاثیر شایانی می گذارند. بنابراین پیش از شروع این کار باید از توانایی خود در فراهم کردن سرمایه اطمینان حاصل نمایید.

به کار گیری به روز ترین و کارآمد ترین شیوه های جذب مشتریان خارجی یکی دیگر از این موارد بوده که تعیین کننده ی میزان فروش هر صادرکننده ای می باشد. استفاده از تبلیغات گسترده در رسانه ها، شبکه های اجتماعی، سایت ها و … می توانند سطح فروش و صادرات تابلو فرش را دوچندان کرده و به بهبود سودآوری کمک شایانی نمایند. در این راستا باید از مشاوران فروش خبره و کار بلد کمک گرفت تا بهترین راه ها را پیش روی فرد قرار دهند. اشخاص زیادی را شاهد بوده ایم که با وجود کیفیت بسیار بالای محصولات خود، به دلیل عدم توانایی در جذب بازار نتوانسته اند فروش بالایی داشته باشند.

استخدام طراحان چیره دست نیز یکی از گزینه هایی است که می تواند با بالا بردن تنوع طرح های ارائه شده، جلب مشتری خوبی انجام دهد. به دلیل جنبه ی تزیینی تابلو فرش، مدل های تولید شده باید بسیار چشم گیر و فاخر بوده و تمام انتظارات مشتری را یک جا داشته باشند. خوشبختانه در ایران تعداد این طراحی های زیبا و بی نظیر کم نبوده و از این رو تعداد کشور های خواهان آن ها نیز بالاست.

آمار صادرات انواع تابلو فرش در سال گذشته

اگر بخواهیم آمار صادراتی انواع تابلو فرش در سال گذشته را بررسی نماییم، باید بگوییم که نمودار فروش کاملا صعودی و مطلوب بوده است. شرایط ناشی از کرونا روی تمام ابعاد صادرات تاثیرات سویی را در پی داشت اما با این وجود با تولیدات قوی توسط تولیدکنندگان ایرانی توانستیم میزان فروش خوب و قابل قبولی را داشته باشیم. البته این میزان هنوز هم نیازمند تلاش بیشتر و سیر صعودی بالاتر می باشد که امیدواریم هر چه زودتر شاهد آن باشیم.

در سال گذشته تابلو فرش گل و تابلو فرش حیوانات جزو طرح های بسیار محبوب و پرفروش صادراتی بودند. البته مدل های دیگر همچون تابلو فرش طرح منظره پاییز نیز از فروش خوبی برخوردار بوده و توانستند آمار صادراتی این کالا را قابل توجه کنند. امید بر آن است با حل مشکلات موجود و افزایش سطح کیفی و ظاهری محصولات روزی برسد که اولین رتبه ی صادرات تابلو فرش را از آن خود نماییم.

آشنایی با موانع صادرات تابلو فرش از ایران

آشنایی با موانع صادرات تابلو فرش از ایران هر ساله کشور های مختلفی تابلو فرش را از ایران خریداری کرده و به کشور خود وارد می نمایند. این کالای جذاب، با میزان فروش بالا می تواند اقتصاد کشور را بهبود بخشیده و در این زمینه کمک بزرگی نماید. تابلو فرش ها به دلیل اینکه جزو گنجینه های مهم در بین تمام محصولات صادراتی به شمار می روند، بر سر راه خود موانع و مشکلات زیادی پیش رو دارند. به دلیل اهمیت این تجارت باید برای حل این مشکلات چاره ای اندیشید تا میزان صادرات آن کاهش پیدا نکند. در ادامه سعی داریم برخی از این موانع و مشکلات را به طور خلاصه بیان کنیم.

  • یکی از موانع صادرات این کالا، قوانین سخت گیرانه در راستای دریافت مجوز ها می باشد. در واقع فرایند های طولانی و مشقت آمیزی بر سر راه افراد فعال در این زمینه وجود داشته که باید در این راه صبر و حوصله زیادی به خرج دهند.
  • رقبای سرسخت در بازار جهانی فرش یکی از مشکلات اصلی در این زمینه می باشد. با وجود کشور های تولیدکننده ی بسیار قوی، کار برای تولیدکنندگان ایرانی سخت تر شده و تلاش زیادتری را نیازمند می شود. چین، هند، پاکستان و خیلی کشور های دیگر توانسته اند در صنعت صادرات این کالا رتبه های خوبی کسب کرده و به جایگاه بالایی برسند.
  • اثرات مشکلات اقتصادی در این حوزه نیز تاثیر زیادی گذاشته و باعث شده نتوان به برخی از مشتریان دهه های قبل صادرات انجام داد. این تحریم ها همچنین با سخت نمودن واردات الیاف و دستگاه های مورد نیاز باعث کندتر شدن فرایند تولید شده و خیلی اوقات افراد فعال در این زمینه را ناامید می سازد.
  • از سوی دیگر تغییر مداوم در قیمت ارز سبب افزایش شدید قیمت مواد اولیه شده و باعث می گردد ثبات قیمت ها به طور کلی از دست برود. نبود ثبات قابل قبول در نرخ کالا یکی از مشکلات اصلی در فروش آن می باشد که می تواند موجب از دست دادن مشتریان زیادی گردد.
  • شرایط سخت ترخیص کالا و هزینه های مربوطه، کمبود نیرو های متخصص، وجود تعداد بالای دلالان و واسطه های زیاد در میان مراحل تولید تا توزیع و … همگی جزو مشکلات مهم دیگری هستند که می توانند صادرات تابلو فرش را مختل نمایند.

تعدادی از اصلی ترین موارد موجود را گفتیم اما موارد زیادی نیز وجود دارند که از چشم ما پنهان مانده و گنجاندن آن ها در این مقاله ممکن نیست. به طور کلی صادرکنندگان و دیگر مسئولان مربوطه باید در این راستا تمام ظرفیت خود را برای حل نمودن آن ها به کار گرفته و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند. صادرات هر محصولی جزو ابعاد مهم رونق اقتصاد هر کشوری بوده و بدون آن نمی توان امیدی به شرایط اقتصادی خوب داشت. بنابراین افراد باید در ابتدا تمام تمرکز خود را روی برداشتن این موانع بگذارند و برای دسترسی این مقوله ی مهم کمک کنند.

چند نکته برای صادرات تابلو فرش سنتی ایرانی

مقوله ی فروش هر چه بیشتر و در نتیجه نرخ بالاتر صادرات نیازمند رعایت یک سری نکات ضروری می باشد. بدون انجام نکات لازم نمی توان انتظار میزان بالای صادرات را داشت. اگر در زمینه ی صادرات تابلو فرش سنتی فعالیت داشته و یا قصد ورود به بازار کار آن را دارید در ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا به برخی از مهم ترین موارد اشاره کنیم.

تابلو فرش های سنتی ایرانی دارای نقش و نگار های بسیار اصیل بوده که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. سبک های قدیمی و مدرنیته هر کدام مخاطبان خود را داشته و نمی توان یکی را برتر از دیگری دانست. بنابراین هیچ گاه نباید در ازای ایجاد طرح های جدید، طرح های سنتی و اصیل را زیر پا گذاشت. طراحان باید با استفاده از طرح های روح انگیز و زیبای گذشتگان بهترین سبک ها را ایجاد کرده و به دست تولید برسانند.

صادرکنندگان این گونه تابلو فرش ها باید در تولید آن ها بهترین نوع الیاف را به کار گرفته و با استفاده از بهترین فرایند ها آن ها را آماده ی فروش کنند. بازاریابی درست و به جا یکی از نکات اصلی مهم در زمینه ی صادرات تابلو فرش های سنتی می باشد. افراد متفکر باید با استفاده از ایده های خلاقانه به معرفی این نوع تابلو فرش پرداخته و باید بتوانند با توضیح سبک اجرا شده، حس خوب نهفته در آن را به ملیت ها و کشور های دیگر نیز القا نمایند.

صادرکننده انواع تابلو فرش ماشینی بصورت عمده

صادرکننده انواع تابلو فرش ماشینی بصورت عمده تابلو فرش ماشینی دارای مشتریان زیاد و بازار گرمی می باشد. افراد زیادی در ایران به صادرات این کالا پرداخته و توانسته اند موفقیت های بزرگی در این زمینه کسب کنند. مجموعه ی ما با افتخار اعلام می کند که جزو رتبه های خوب در زمینه ی صادرات انواع تابلو فرش ماشینی به صورت عمده بوده و هیچ محدودیتی در حجم کالای ارسالی ندارد. ما همواره در جهت حفظ نام ایران به عنوان صادر کننده ای خوب تمام تلاش خود را کرده و قصد داریم نام کشورمان را در سطح جهان درخشان کنیم. به طور قطع تولیدکنندگان ما لایق کسب مقام برتر جهانی هستند و ما صادرکنندگان با روش های نوین باید این مهم را عملی کنیم.

کشور های زیادی هر ساله در تعداد بسیار زیاد این نوع تابلو فرش ها را از ما خریداری کرده و به کشور خود وارد می کنند. ما با شناخت کافی از بازار هدف این محصول به این میزان فروش بالا رسیده و همچنان در این راستا سعی می کنیم کشور های بیشتری را جزو دسته ی مشتریان ثابت خود کنیم. هر شخص با یک بار خرید و مقایسه ی اجناس ما، تفاوت آن ها را با دیگر رقبا متوجه شده و با اعلام رضایت از خرید ما را خرسند نموده است. خریدی رضایت بخش برای مشتریان کشور های دیگر می تواند خرید های مکرر زیادی در پی داشته باشد و به این تجارت گرمای زیادی ببخشد.

مرکز صادرات تابلو فرش جدید و شیک

همان طور که در قسمت قبل گفتیم ما جزو اصلی ترین مراکز صادرات تابلو فرش ایرانی هستیم. مدل هایی که ما از این کالا به فروش می رسانیم مورد پسند خیلی از افراد بوده و از نظر کیفیت جنس و جذابیت ظاهری هیچ گونه نقصی ندارند. ارائه ی تابلو فرش لاکچری و بسیار شکیل همواره تخصص ما بوده و ما به هیچ عنوان کار ضعیف را در بین محصولاتمان جای نخواهیم داد. انواع تابلو فرش خارجی و داخلی به طور مداوم در مجموعه ی ما موجود و قابل خرید می باشد.

دو هدف اصلی ما از تلاش برای صادرات بیشتر، ارز آوری به کشور و ایجاد اشتغال های زیاد برای جوانانمان می باشد. در این راستا با به کار گرفتن بهترین و ماهرترین نیروها، با قدرتی فوق العاده به کار در این زمینه پرداخته و حتی لحظه ای از هدف خود دست نمی کشیم. بر آنیم تا با تولیدات قوی تر و فروش بالاتر، نیرو های بیشتری را به کار گرفته و سهم کوچکی در زمینه ی کار آفرینی کشور داشته باشیم.

صادرات کلی تابلو فرش باکیفیت و ارزان قیمت

صادرات کلی تابلو فرش باکیفیت و ارزان قیمت ما صادرات خود از تابلو فرش را به صورت کلی و به روشی کاملا مستقیم انجام داده و در جهت عرضه ی بدون واسطه تمام سعی خود را می کنیم. ما با در نظر گرفتن سهم سود محدود، پایین ترین قیمت های ممکن را ارائه داده و به همین دلیل خرید محصولات ما بسیار مقرون به صرفه می باشد. ما به جای سود بیشتر به دنبال کسب فروش بالاتر و مشتریان زیادتر هستیم. بنابراین با درک رفاه شرایط اقتصادی تمام اقشار، قیمت هایی بسیار منصفانه در نظر گرفته ایم.

ما تمام اعتبار خود را مدیون لطف مشتریان عزیز هستیم و همواره در جهت قدردانی از آنان با تمام وجود به کیفیت محصولات خود می افزاییم. هیچ گاه برای کسب سود بیشتر، کیفیت تابلو فرش های خود را زیر سوال نمی بریم و انواع درجه یک و خاصی از این کالا را به بازار عرضه می کنیم. از این رو جهت اطمینان خاطر بیشتر خریداران، ما در نظر داریم تا اجناس خود را به صورت تضمین شده به فروش رسانده تا هیچ تردیدی از نظر مرغوبیت اجناس وجود نداشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما