شرکت فروش فرش ماشینی چله ابریشم

شرکت فروش فرش ماشینی چله ابریشم با داشتن سالها تجربه در تولید فرش های ماشینی و با طراحی های خیره کننده اینک اماده هست تا فرش های ماشینی خود را با مناسب ترین قیمت تقدیم هموطنان مان کند.

امروزه در مرکز معتبر و شناخته شده محصولات پرکاربرد و باکیفیت فرش 500 شانه کاشان و فرش 1500 شانه 9 متری افراد زیادی را مشاهده می کنیم که برای عرضه کالا فعالیت زیادی را از خود نشان می هند.

فرش ایرانی در تمام دنیا دارای اوازه ای بلند است شما می توانید با مشاهده طرح های کم نظیر فرش ماشینی چله ابریشم اقدام به خرید انها کنید تا خانه تان رنگی ایرانی به خود بگبرد و از زیبایی ان لذت ببرید.

شرکت فروش فرش ماشینی چله ابریشم

مشخصات فرش ماشینی چله ابریشم

مشخصات فرش ماشینی چله ابریشم فرش در ایران سابقه چند هزار ساله دارد. قدیمی ترین فرش جهان فرشی ایرانی است به همین دلیل فرش های ایرانی در دنیا چه از لحاظ طرح و رنگ و چه از لحاظ کیفیت زبانزد خاص و عام بوده و دارای وجه بسیار مثبتی است. برخی از این طرح ها مختص شهر خاص بودند و طرح های بافته شده در فرش 1700 شانه نشانگر هنر و اصالت آن شهر بودند.

به همین دلیل است که فرش ماشینی چله ابریشم نیز به دلیل همین سابقه طولانی دارای کیفیتی کم نظیر است. این در حالی است که این شرکت با داشتن کادری خبره در موضوع طراحی فرش توانسته اند دست به ایجاد خلاقیت های بدیع بزنند و فرش هایی با طرح های بسیار چشم نواز و دارای ریشه های ایرانی طراحی و تولید کنند.

فرش های شرکت فرش ماشینی چله ابریشم با استفاده از دستگاه های بسیار به روز و جدید توانسته فرش هایی با کیفیت اصیل ایرانی تولید کند که دارای تراکمی بالا است که نشان دهنده توان فنی بالای این شرکت می باشد. این شرکت با تولید فرش ماشینی ابریشم طبیعی توانسته قدم بزرگی در تولید این گونه از فرش های نفیس بردارد همچنین با وجود رنگ های بسیار طبیعی و مقاوم در برابر فرسودگی ها و پا خوردگی ها می تواند شما را در استفاده های طولانی مدت از این فرش نفیس راضی نگه دارد.

علاوه بر این در این فرش ها به خاطر کیفیت نخ پود های بسیار فوق العاده به کار رفته درش می تواند مورد استفاده دائمی شما خریداران قرارگیرد. وجود طرح های تماما ایرانی و همچنین طرح های مدرن در طراحی این فرش ها باعث شده چشم هر بیننده ها به خود جلب کند انگار که این فرش ها مانند تابلویی کم نظیر در معرض دید تماشاگران قرار گرفته باشد. فرش های ماشینی تمام ابریشم این شرکت را فقط کافی است یک مرتبه ببینید تا متقاعد شوید که حتما باید یکی از انها را تهیه کنید تا از زیبایی حیرت انگیز این فرش ها لذت کافی را ببرید.

درباره فرش کناره چه می دانید؟

گاهی اوقات ممکن است اسامی به گوش شما بخورد و شما هیچ تصویری از ان کلمه در ذهن خود نداشته باشید. یکی از انها فرش کناره است. درباره فرش کناره چه می دانید؟ احتمالا تا الان فرش هایی را دیده اید که در کنار راهرو وجود دارند و یا اینکه در مساجد فرش هایی را دیده اید که نماز گزاران بر روی انها نماز می خوانند. فرش هایی که عرضی بلند دارند و طولی کم. دقیقا هم نام اسمشان به انها فرش های کناره می گویند. معمولا در خانه های همه ما قسمت هایی وجود دارد که با فرش های بزرگ و معمول تر پوشانده نمی شود.

ایا باید ان قسمت از خانه را خالی گذاشت تا تصویر زشتی به ما بدهد؟ نه شما می توانید با تهیه کردن فرش کناره از انها نهایت استفاده را ببرید خواه در هر عرض و طول که نیاز داشته باشید می توانید از این فرش ها استفاده کنید. بسیاری از افرادی که فعال در صنعت دکوراسیون هستند هم علاقه بسیار زیادی به این فرش یعنی فرش کناره دارند چرا که با وجود اندازه های مختلف و داشتن طرح ها و رنگ های ایرانی اصیل و یا طرح های مدرن تر می توانند رنگ و بویی تازه به گوشه و کنار خانه ها یشان بدهند و خانه ها یشان را به سبک های مختلفی که در دکوراسیون وجود دارند طراحی کنند.

این فرش ها کمک بزرگی به انها می کند تا نهایت استفاده را از تمام خانه خود ببرند و هیچ جایی نماند که از طراحی ها و زیبایی های چشم نواز خالی بماند. در بسیاری از مساجد هم بهترین نوع فرش که می توان استفاده کرد فرش کناره است به این دلیل که این فرش ها راحت قابلیت جمع شدن و جا به جایی دارند و می توان به راحتی انها را جمع کرد و شست و شو داد و بعد باز بدون کمترین زحمتی انها را سر جای اصلیشان قرار داد و استفاده کرد. این فقط بخشی از مزیت های فرش کناره بود که در اینجا گفته شد.

بررسی مراقبت های سالیانه فرش

بررسی مراقبت های سالیانه فرش فرش یکی از اجزای جدایی ناپذیر خانه های هر ایرانی است چرا که از دیر باز نشانه ایرانی بودن همین وجود فرش ایرانی در خانه ها بوده است. در تمام خانه های ایرانی از فرش استفاده می شود فرش هایی که طرح های زیبا دارند و رنگ استفاده شده در انها بسیار روح نواز است با این وجود فرش جز کالا های لوکس حساب می شود که حسابی نیاز به مراقبت دارند و اگر درست از انها مراقبت نشود و یا الودگی بر روی ان ایجاد شود و سریعا اقدام به پاک کردن ان نکنیم ممکن است دچار زیان شویم چرا که به هر شکل فرش که کالای حساس است و به همین خاطر هم گاها دارای قیمتی بالا می باشد. بهتر است برای مراقبت از لبه فرش هایتان دور تا دور ان را چسب بزنید تا در معرض قرارگیری پا نباشد که خود دلیل فرسودگی فرش است.

نکته دیگری که نیاز به توجه دارد این است که باید ریشه های فرش را با چسب یا هر چیز دیگر که فکر می کنید در زیر قالی و فرش قرار داد تا به خاطر اینکه در معرض لگد شدن دائمی پا قرار می گیرد خراب نشود. برای جارو کردن فرش های فرش ماشینی طرح برجسته یا فرش ماشینی 100% ابریشم باید بشدت دقت کرد چرا که این فرش ها دارای حساسیت بالای هستند و ممکن است با کوچک ترین بی دقت بخشی از ان اسیب ببیند و ظاهر زیبای خود را از دست بدهد.

همچنین اگر قصد جمع گردن یک فرش را دارید خاصه اگر ان فرش فرش ماشینی سنتی باشد نباید به هیچ وجهان را تا نید چرا که ممکن است باعث شکستگی و اسیب زیاد به فرش شود. در هنگام بررسی مراقبت های سالیانه فرش اگر قسمتی از فرش نیاز به شستن داشت بهتر است ان را به قالی شویی ها داده تا انها با استفاده از شوینده های مخصوص و دستگاه های اتوماتیک به نحو بهتری فرش شما را بشویند و اگر اسیب دیدگی دارد بهتر از هر کسی می توانند ان را تعمیر کند که اغلب این اسیب دیدگی ها به خاطر دور بود فرش از هوای ازاد است.

فرش ماشینی بخریم یا دستباف؟

فرش به عنوان یکی از هویت های اصیل ایرانی در بین تمام ایرانیان طرفداران بی شماری دارد به شکلی که کمتر کسی هست که در خانه هایش از فرش استفاده نکند. اما گاهی برای افراد سوال پیش می اید که از چه فرشی در خانه های خود استفاده کنند؟ . اغلب سوالی که در ذهنشان ایجاد می شود این است که فرش ماشینی بخریم یا دستباف؟ خب این اول از همه بستگی به نظر شخصی شما دارد که بیشتر از کدام فرش خوشتان می اید و با کدام فرش حس خوبی دارید.

فرش دست باف به دلیل دقت در طراحی و رنگ های بسیار طبیعی و زیبایی که در خود دارد امروزه بسیار مورد توجه است به خصوص افرادی که علاقه به دکوراسیون منزل دارند بسیار زیاد از این فرش ا برای طراحی خانه هایشان استفاده می کنند تا خانه شان رنگی تماما ایرانی به خود بگیر و زیبایی چشم نوازی را به اهل خانه تقدیم کند.

از طرفی این فرش ماشینیبه خاطر زحمت فراوانی که دارد و همچنین همانطور که از نامش مشخص است یک کالای ساخته شده با دست است گاها دارای قیمتی زیاد است به شکلی که کلکسیون دار ها فقط به طرف این فرش ها می روند. اما به هر شکل این فرش ها هم در قیمت های متفاوتی وجود دارد. از طرف دیگر فرش ماشینی به خاطر تنوع طراحی که در خود دارد و استفاده شدن طیف رنگ های بیشتر در ان می تواند مورد توجه افراد قرار گیرد.

معمولا تهیه فرش های ماشینی راحت تر است و قیمت مناسب تری هم نسبت به فرش های دست باف دارد. حال شما با برسی تمام مواردی که گفته شد می توانید اقدام به خرید هر کدام از این فرش ها با توجه به سلیقه تان کنید. البته اگر علاقه زیادی به طرح های سنتی دارید و از طرفی فکر می کنید قیمت این فرش ها بسیار بالا است می توانید از فرش ماشینی طرح قشقایی یا فرش ماشینی سنتی استفاده کنید که دقیقا دارای همان طرح و رنگ است و می تواند رنگی سنتی به خانه هایتان بدهد.

تولیدکنندگان ایرانی فرش ماشینی چله ابریشم

تولیدکنندگان ایرانی فرش ماشینی چله ابریشم ایران همیشه در تولید فرش های متنوع و بسیار با کیفیت زبان زد دنیا بوده واگر کسی بخواهد فرشی برای خودش تهیه کند اولین فکرش به سمت فرش ایرانی می رود با این وجود تولید کنندگان ایرانی فرش ماشینی چله ابریشم یکی از تولید کنندگان با سابقه در ایران هستند که بیشتر فرش های فرش ماشینی 100% ابریشم و فرش ماشینی تمام ابریشم تولید می کنند که در بین فرش دوستان و علاقه مندان به این صنعت معروف به اصالت و کیفیتی بی نظیر هستند. فرش هایی با طرح های بسیار متفاوت و گاها خلاقانه که چشم هر بیننده به خود را جلب به خود می کند.

وجود تولید کنندگان ایرانی فرش ماشینی چله ابریشم در صدد هستند تا فرش های نفیس خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بی همتا در جهان در معرض چشم شما خریدار محترم قرار دهد شما با مراجعه به شعب انها می توانید با چشمان خود زیبایی و رنگ های حیات بخش این فرش ها را دیده و هر کدام را که خواستید بنا بر سلیقه شخصیتان خریداری کرده و استفاده کنید. باید به شما بگویم که به خاطر تنوع رنگ و تنوع نقش و طراحی های خیر کننده شما با هر سلیقه ای که باشید دست خالی از انجا بیرون نخواهید رفت.

تولید کنندگان ایرانی فرش ماشینی چله ابریشم با استفاده از با کیفیت ترین و بروز ترین تکنولوژی های قابل استفاده در این صنعت و با به کارگیری مجرب ترین افراد فقط به دنبال این است که رضایت ایرانیا عزیز را جلب کند و بتواند به سلیقه انها جواب کافی را بدهد. به خاطر همین است که کیفیت و جنس این فرش ها به گونه ای است که شما عزیزان می توانید تا سالها از انها در خانه هایتان استفاده کنید بدون انکه لطمه ای به فرش وارد شود و یا رنگ این فرش از بین برود. این نشانه تعهدی است که این شرکت نسبت به خریدارانش از خود دارد.

عرضه کنندگان انواع فرش ماشینی چله ابریشم

برای تهیه فرش خود احتمالا تا الان مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتید. چرا که پیدا کردن جایی که تمام رنگ ها و نقش ها را پوشش دهد به سختی امکان پذیر است. چرا که فرش مانند تابلو نقاشی در رنگ ها و نقش های زیادی تولید می شود و اگر می خواهید جایی را پیدا کنید که تمام سلایق شما را پوشش دهد و در انتخاب فرش خود دستتان ازاد باشد و هر رنگ و نقشی که مد نظرتان است را بتوانید به سادگی پیدا کنید ما به شما تو صیه می کنیم که به سراغ عرضه کنندگان انواع فرش ماشینی چله ابریشم بروید و فرش مورد نظرتان را از ما بخواهید.

از فرش ماشینی تمام ابریشم تا فرش ماشینی طرح قشقایی، فرش ماشینی فیروزه ای، فرش ماشینی ابریشم طبیع، فرش ماشینی طرح برجسته و حتی فرش ماشینی سنتیرا ما به شما عرضه می کنیم تا دیگر مشکلی در انتخاب نداشته باشید و بتوانید طبق سلیقه خودتان انچه را که می خواهید دنبال کنی.

تیم ما با داشتن کادری با تجربه و طراحان حرفه ای شرایطی را به وجود اورده که رضایت و اعتماد شما عزیزان خریدار را بدست اوریم و بتوانیم لبخندی از سر رضایت بر روی لب هایتان بنشانیم. هم اینک از طریق شمارههای تماسی که برایتان قرار دادیم اقدام به خرید فرش های مورد نظرتان کنید و با مراجعه حضوری انچه که می خواهید و در رویایتان دنبالش بودید را به سادگی پیدا کنید.

خرید آسان انواع فرش ماشینی چله ابریشم

خرید آسان انواع فرش ماشینی چله ابریشم فرش به دلیل اینکه دارای انوع گوناگونی است و در طرح های مختلفی تولید و اماده می شود جز کالا های بسیار متنوع است که البته ایرانیان از قدیم به ان علاقه مند بودند و بسیار در ان ریز بین هستند و سخت گیری زیادی تر تهیه ان به عمل می اوند. حتما برای شما هم پیش امده که برای خرید فرش به جایی رفتید ولی انها ان فرش مورد سلیقه شما را نداشتند حال شما چه می کنید؟

بهتر است از این به بعد به سراغ فروشگاه هایی بروید که بتواند هر نیازی که شما داشتید را براورده کرده و ان را کسب نمایید. ما به شما شرکت فروش فرش ماشینی چله ابریشم را پیشنهاد می کنیم. فروشگاهی که با داشتن کادری حرفه ای و توانمند و دارای تجربه و سابقه بسیار در این زمینه اماده اند بهترین فرش های ایران را در اختیار چشمان شما قرار دهند تا شما هر انچه که مد نظرتان است را تهیه کنید و مورد استفاده خود قرار دهید.

تنوع رنگ، طرح و همچنین کیفیت ماندگار فرش های این شرکت را تبدیل به یک برند معتبر در این زمینه کرده است. برای خرید ساده فرش ماشینی چله ابریشم فقط کافی است به ادرس نوشته شده رفته و در انجا با نظر و مشورت کارشناسان انجا اقدام به خرید فرشی کنید که کاملا مطابق سلیقه شماست و به خانه شما زیبایی چشم نوازی می بخشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما