شرکت فروش فرش ماشینی ایرانی با ضمانت

یکی از پرفروش ترین فرش های تولید داخل کشور، فرش ماشینی ایرانی می باشد که به صورت تضمین شده توسط شرکت‌ های معتبر تخصصی عرضه فرش به فروش می رسد. خریداران می توانند با اطمینان از بابت کیفیت بالای فرش های ماشینی تولید شده خرید خود را به صورت عمده از طریق این شرکت ها انجام دهند. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را در رابطه با فرش‌ های ماشینی ایرانی به دست آورید.

شرکت فروش فرش ماشینی ایرانی با ضمانت

چرا فرش ایرانی محبوبیت جهانی دارد؟

چرا فرش ایرانی محبوبیت جهانی دارد؟ همانطور که بسیاری از شما می دانید فرش ایرانی یکی از محبوب ترین فرش های مورد عرضه در بازارهای بین المللی می باشد، خریداران خارجی زیادی با اعتماد به کیفیت بالای فرش های ایرانی و همچنین علاقه به زیبایی این فرش ها اقدام به خرید طرح های متنوع فرش ایرانی می نمایند، در ادامه این بخش علت‌ های محبوبیت جهانی فرش ایرانی را مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

  • یکی از دلایلی که باعث محبوبیت هرچه بیشتر فرش ایرانی دست بافت شده است، زیبایی طرح و نقش آن می باشد، طرح هایی که در فرش های دستباف ایرانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند الهام گرفته از طبیعت هستند و دارای معنایی بسیار عمیق می باشند، طرح های مورد استفاده در فرش های سنتی ایرانی اکثرا مربوط به طبیعت و حیوانات می باشند.
  • دلیل دیگری که سبب محبوبیت جهانی فرش ایرانی شده است کیفیت بالای این فرش می باشد، اکثرا در فرش های اصیل ایرانی از مواد اولیه طبیعی استفاده می گردد، حتی رنگی که در اکثر فرش های سنتی ایرانی مورد استفاده است از رنگ های طبیعی می باشد، این امر باعث می گردد تا فرش خاصیت ضد حساسیت داشته باشد.
  • فرش ایرانی برخلاف بسیاری از فرش های دیگری که در بازارهای بین‌المللی مورد عرضه قرار می‌ گیرند دارای تنوع بسیار بالایی است، این امر سبب می گردد تا مشتری به راحتی بتواند فرش مورد نظر خود را در رنگ و طرح دلخواه تهیه نماید، مشتری می‌ تواند به صورت سفارشی نیز این فرش‌ ها را تهیه کند.
  • اکثر فرش های ایرانی ای که به بازارهای خارجی ارسال می گردند به صورت بدون واسطه به فروش می‌ رسند، به همین دلیل خریداران عمده این محصولات به راحتی می‌ توانند با قیمت مناسب انواع فرش های ایرانی باکیفیت را تهیه نمایند، این امر سبب افزایش محبوبیت این محصول شده است.

مراحل تولید فرش ماشینی

هر کدام از انواع فرش هایی که در بازار عرضه می گردند مراحل تولید مخصوص به خود را دارا می باشند، فرش ماشینی یکی از فرش‌ هایی می باشد که توسط کارخانه های تخصصی تولید این محصول در اندازه و طرح های متنوع تولید می گردد، در این بخش قصد داریم به صورت کلی مراحل تولید فرش ماشینی را بررسی نماییم.

بدون شک همانطور که از نام فرش ماشینی پیدا است این محصول توسط دستگاه و ماشین آلات مخصوصی به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می گردد، استفاده از این دستگاه ها سبب تسریع روند تولید فرش های ماشینی می شود.

اولین و مهمترین مرحله در تولید فرش ماشینی، تهیه نمودن مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصول است، یکی از مهمترین مواد اولیه ای که باید تهیه گردد نخ مخصوص می باشد، در تولید فرش ماشینی از انواع نخ های مختلف با نام های گوناگون استفاده می گردد که از جمله آنها می‌ توان به نخ پود و نخ تار اشاره نمود.

نخ های مورد استفاده در فرش ماشینی پس از آنکه مرحله ریسندگی را پشت سر می‌گذارند رنگرزی شده و در ادامه به قسمت بافندگی انتقال داده می‌ شوند تا بر اساس طرح مورد نظر نخ ها روی هم قرار گیرند، پس از آنکه مرحله بافندگی تمام شد، فرش ماشینی آماده شده باید روفوگری شده و آهارزنی گردد.

راهنمای انتخاب طرح فرش ماشینی

راهنمای انتخاب طرح فرش ماشینی اگر قصد تهیه فرش ماشینی را دارید حتما باید به طرح فرش مورد انتخاب خود توجه داشته باشید، انتخاب نمودن طرح اهمیت بسزایی دارد، پس در این بخش راهنمای کلی انتخاب طرح فرش ماشینی را در اختیار شما می‌ گذاریم تا با توجه به آن بتوانید مناسب ترین فرش ماشینی را با طرح مورد علاقه خود انتخاب کنید.

امروزه فرش های ماشینی در طرح های بسیار متنوع تولید می گردند، از جمله این طرح ها می توانیم به طرح های سنتی، مدرن، فانتزی و کودکانه اشاره نماییم، هر کدام از این فرش ها می توانند در محیط‌ های خاصی مورد استفاده قرار گیرند، اولین نکته ای که باید به هنگام انتخاب طرح فرش ماشینی به آن توجه داشته باشید نوع محیطی است که می خواهید در آن از فرش استفاده کنید.

نکته مهم دیگری که به هنگام انتخاب طرح فرش ماشینی باید حتما با آن توجه کنید، هماهنگی طرح فرش با دکوراسیون محیط است، طرح فرش باید هماهنگ با دکور باشد، رنگ بندی طرح فرش نیز باید با رنگ غالب بر فضا هماهنگ باشد، اگر دارای دکوراسیون مدرن هستید به سراغ فرش های مدرن با طرح های جدید بروید، اما اگر فضای شما حالت کلاسیک دارد بهتر است به سراغ فرش هایی با طرح سنتی بروید.

طرحی که در فرش مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند نشان دهنده کیفیت و اصالت آن باشد، اگر می خواهید با نگاه کردن به فرش و طرح آن مفهوم های نهفته در فرش را کشف کنید، توصیه می شود به سراغ فرش هایی با طرح های اصیل ایرانی بروید، زیرا این فرش ها دارای طرح‌ هایی هستند که هر کدام دارای معنای مخصوص به خود می باشند.

اگر علاقه ای به شلوغی فضا ندارید و فضای شما کوچک است، پس دکوراسیون هایی با سبک ساده را می پسندید، بدین ترتیب بهتر است به سراغ فرش هایی بروید که دارای طرح های ساده هستند و در آنها از نقش و نگارهای مختلف به صورت حداقل استفاده شده است، اما اگر سلیقه شما بر خلاف این است، می‌توانید به سراغ فرش هایی با طرح‌ های غیر ساده بروید.

بهترین مدل فرش ماشینی برای صادرات

تولید کنندگان فرش ماشینی قطعا محصولات خود را علاوه بر عرضه در بازار داخلی به بازارهای خارجی نیز ارائه می‌ دهند، مشتریان زیادی از سراسر دنیا وجود دارند که علاقه فراوانی به فرش تولید شده در کشور ما دارند، مدل های مختلفی از فرش ماشینی وجود دارند که برای صادرات مناسب می باشند، در ادامه بهترین مدل های فرش ماشینی مناسب برای صادرات را ذکر می نماییم.

یکی از بهترین مدل های فرش ماشینی که می توان آن را به کشورهای مختلف خارجی صادر نمود، مدل فرش های طرح سنتی است که طرفداران بسیار زیادی دارد، به علاوه این فرش ها دارای زیبایی منحصر به فردی می باشدن که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید، فرش ماشینی تنوع رنگ و همچنین طرح بسیار بالایی دارد به همین دلیل سلیقه مشتریان را به خوبی پوشش می‌ دهد.

از دیگر فرش هایی که می توان اقدام به صادرات آن نمود و بهترین نتیجه را در این زمینه به دست آورد، فرش ماشینی مدل فانتزی می باشد، این فرش نیز دارای تنوع بسیار زیادی است، امروزه استفاده از فرش های مدل فانتزی بسیار رایج گردیده است، این امر باعث می‌ شود تا خریداران زیادی از خارج از کشور بخصوص کشورهای همسایه متقاضی خریداری این نوع فرش ها باشند.

فرش های ماشینی مدل کودکان نیز گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای گوناگون هستند، این فرش ها تنوع بسیار بالایی دارند و در آنها از رنگ‌ های شاد و متنوع استفاده گردیده است، طرح هایی که در این نوع فرش ها مورد استفاده هستند قطعا طرح‌ های به روز شده و جدیدی می باشند، به همین دلیل این فرش ها مورد پسند مشتریان واقع می گردند.

فرش پتینه نیز به دلیل سنتی بودن و همچنین زیبایی خاصی که دارد مناسب ترین گزینه برای صادرات به کشورهای مختلف می باشد، فرش های پتینه در اندازه‌ های مختلف تولید می گردند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود هر کدام از انواع این فرش‌ ها را سفارش داده و تهیه کنند.

پخش فرش ماشینی ایرانی در سراسر ایران

پخش فرش ماشینی ایرانی در سراسر ایران کارخانه هایی که تولید کننده فرش ماشینی ایرانی هستند قطعا محصولات خود را به سراسر ایران پخش می‌ کنند، پخش انواع فرش های ماشینی به صورت عمده توسط مراکز اصلی عرضه این محصولات انجام می شود، مشتریان می توانند از طریق نمایندگی های اصلی عرضه فرش ماشینی ایرانی خرید خود را به صورت بدون واسطه و با قیمت مناسب انجام دهند.

پخش کننده های فعال در زمینه فروش فرش ماشینی ایرانی در ایران در صورتی که محصولات باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند در امر صادرات انواع فرش ها نیز به موفقیت دست پیدا خواهد نمود و بدین ترتیب میزان فروش خود را افزایش خواهند داد.

امروزه مراکز پخش کننده فرش ماشینی دارای وب سایت فروشگاهی نیز هستند، مشتریان می توانند با ارتباط با این مراکز پخش به صورت اینترنتی ضمن مشاهده تصاویر هر کدام از فرش‌ های ماشینی مورد عرضه، با مشخصات آنها نیز آشنا گردند و بدین ترتیب با توجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به انتخاب انواع فرش های ماشینی نموده و سفارش خود را انجام دهند.

قطعا مراکزی که پخش کننده فرش ماشینی به سراسر کشور هستند فرش های ماشینی خود را به صورت بسته بندی شده و در ابعاد و اندازه مشخص به مشتریان ارائه می دهند تا خریداران با توجه به نیاز خود بتوانند هر کدام از فرش ها را تهیه نمایند، فرش هایی که سفارش داده می‌ شوند با شیوه حمل و نقل مناسب و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به دست مشتریان می رسند.

قیمت استثنایی فرش ماشینی ایرانی در تهران

یکی از بزرگترین مزایایی که فرش ماشینی ایرانی دارد، مناسب بودن قیمت آن می باشد، تهران یکی از بزرگترین مراکز عرضه کننده فرش ماشینی ایران بوده و محصولات خود را به سراسر کشور و خارج از کشور ارائه می‌ دهد، مشتریان می‌ توانند از طریق فروشگاه‌ های بزرگ فعال در تهران اقدام به سفارش فرش ماشینی ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب نمایند.

یکی از عواملی که باعث می گردد فرش ماشینی صادراتی ایرانی در بازار تهران با قیمت استثنایی به مشتری ارائه گردد، عرضه بدون واسطه آن می‌ باشد، در عرضه بدون واسطه افراد سودجو در معامله دخالت ندارند، حضور واسطه‌ ها در فروش عمده فرش ماشینی کاشان سبب افزایش بی‌ رویه قیمت انواع فرش ماشینی می گردد که قطعا این امر مورد پسند مشتریان نخواهد بود.

قیمت استثنایی فرش ماشینی ایرانی سبب شده تا خریداران خارجی نیز با اعتماد به کیفیت بالای فرش های ماشینی تولید ایران، خرید این محصول را به آسانی تجربه نمایند، خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت انواع مدل های مختلف فرش ماشینی به شیوه‌ های مختلف اینترنتی و تلفنی اقدام نمایند و قیمت دقیق و به روز شده انواع مدل های مختلف فرش را به دست آورند.

فروشگاه زیادی در سراسر کشور وجود دارند که انواع فرش های ماشینی زمینه لاکی را در فروش ویژه قرار داده و بدین ترتیب این محصولات را با قیمت استثنایی به خریداران عمده خود ارائه می دهند، مشتریان می‌ توانند از این فرصت استفاده کرده و به صورت عمده فرش های مورد نیاز خود را در طرح و رنگ دلخواه سفارش دهند.

از کجا فرش ماشینی ایرانی باکیفیت بخریم؟

از کجا فرش ماشینی ایرانی باکیفیت بخریم؟ حتما مشتریانی که به دنبال تهیه فرش ماشینی ایرانی هستند علاقمند به تهیه باکیفیت ترین نوع این محصول می باشند، در بازار مراکز مختلفی وجود دارند که عرضه کننده فرش ماشینی ایرانی هستند، تمام فرش هایی که مورد عرضه قرار می‌ گیرند کیفیت یکسانی را دارا نیستند، در این بخش قصد داریم شما را با مراکز مهمی که می توانید از طریق آنها اقدام به خرید باکیفیت ترین فرش های ماشینی نمایید آشنا سازیم.

یکی از مهم‌ترین مراکزی که می‌ توانید از طریق آن اقدام به خرید فرش ماشینی ایرانی باکیفیت نمایید، مرکزی می باشد که نمایندگی انحصاری عرضه این محصول در سطح کشور است، این نمایندگی‌ ها تنوع بالایی از فرش های ماشینی ایرانی را به مشتریان خود به صورت عمده ارائه می دهند، تمام فرش هایی که در نمایندگی ها عرضه می گردند از لحاظ کیفیت تضمین شده هستند.

فروشگاه های اینترنتی معتبری نیز وجود دارند که با دارا بودن مجوزهای لازم و سابقه فروش مناسب اقدام به عرضه اینترنتی فرش های ماشینی بخصوص فرش اتاق خواب باکیفیت می نمایند، خرید از طریق این مراکز به آسانی و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به سرعت قابل انجام می باشد، در خرید اینترنتی مشتریان می‌ توانند با صرف زمان و هزینه کمتر خرید انواع فرش های ماشینی را تجربه کنند.

یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده فرش و پتینه ارزان قیمت در سطح کشور فروشگاه ما می باشد که با دارا بودن سابقه فروش طولانی مدت و میزان رضایت مشتری بالا به راحتی می‌ تواند اعتماد شما خریداران را به دست آورد، در فروشگاه ما فرش های ماشینی به صورت تضمین شده از لحاظ کیفیت و قیمت در تنوع بالا عرضه می گردند تا شما خریداران به راحتی بتوانید خرید این محصولات را به صورت مطمئن داشته باشید.

8

  1. با سلام و عرض خسته نباشید حضور عوامل سایت
    من از وقتی با سایت شما آشنا شدم فرش ماشینی رو فقط از شما خرید می کنم بسیار هم تا به الان راضی بودم و به بقیه ی دوستان نیز توصیه می کنم.

  2. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    به تمامی دوستان پیشنهاد می کنم یکبار از این سایت خرید کنند و بعد با بقیه مقایسه کنند اونوقت متوجه تفاوت کیفیت خواهند شد.

  3. چه قدر خوبه که در زمینه ی تولید فرش اینقدر موفق هستیم. ممنون از تولید کنندگان. موفق باشید.

  4. ب نظرم باید به جای فرش ماشینی بزنید فرش پولیشی. شبیه پولیش های که پشت ماشین میندازنه . من هنوز استفادش نکردم ولی فکر نکنم زیاد دوام داشته باشه. از نظر زیبایی بدک نبود.

  5. سلام
    خسته نباشید من فرش ماشینی ایرانی رو سفارش دادم و در سریع ترین زمان ممکن به دستم رسید فقط تنها مشکلش این بود که با طرحی که من سفارش داده بودم فرق میکرد چجوری میتونم برگشت بدمش ؟

  6. سلام و خدا قوت …
    خیلی شیک هستش کاملا ست اتاقم شد . خیلی راضی هستم

  7. سلام از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید بسیار ممنونم چطور می توانم از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنم؟

  8. سلام و خدا قوت
    یکی از دلایلی که باعث محبوبیت هرچه بیشتر فرش ایرانی دست بافت شده است، زیبایی طرح و نقش آن می باشد، طرح هایی که در فرش های دستباف ایرانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند الهام گرفته از طبیعت هستند و دارای معنایی بسیار عمیق می باشند، طرح های مورد استفاده در فرش های سنتی ایرانی اکثرا مربوط به طبیعت و حیوانات می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما