شرکت عرضه فرش 700 شانه تراکم 2100

فرش 700 شانه تراکم 2100 جز آن دسته از فرش هایی است که امروزه به دلیل افزایش میزان مصرف و استفاده، محصولی پر فروش در صنعت فرش و قالی محسوب می شود، از این رو تولید کنندگان قالی سعی می کنند بهترین نوع فرش ۷۰۰ شانه را تولید کنند. تا مشتری پس از خرید خود، کاملا راضی و خوشنود باشند. یکی از این مجموعه های تولیدکننده قالی، مجموعه فرش نگارین است که تولید با کیفیت را هدف و شعار خود قرار داده.

شرکت عرضه فرش 700 شانه تراکم 2100

ویژگی های فرش 700 شانه تراکم 2100

ویژگی های فرش 700 شانه تراکم 2100 فرش ماشینی شیک دارای تعداد شانه و تراکم متنوع هست که عبارت است از فرش ماشینی ۷۰۰ شانه، فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه و فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه است. که ما در این جا به کیفیت و دوام و زیبایی فرش ماشینی ۷۰۰ شانه می پردازیم که به صورت فرش ماشینی سنتی و یا فرش ماشینی جدید بافته می شود. فرش ماشینی از تعداد گره های که روی فرش زده می شود تشکیل شده است و هر چه این گره بیشتر باشد شانه آن فرش هم بالا تر می رود. فرش های ۷۰۰ شانه را به سه دسته کلی می توان تقسیم کرد

که شامل فرش های ۷۰۰ شانه واقعی، فرش های ۷۰۰ شانه تبدیلی و فرش ماشینی بدون پرز طرح ۷۰۰ شانه هستند. فرش های ۷۰۰ شانه طرفداران مخصوص به خود را دارد و بین اکثر مردم شناخته شده است و در بین مردم جایگاه خاص خود را پیدا کرده اند. اگر بخواهیم از تراکم فرش های ۷۰۰ شانه بگویم بهترین تراکم این فرش ها، تراکم طولی بین ۲۱۰۰ تا ۳۰۰۰ است که تراکم فرش های ۷۰۰ شانه واقعی، تراکمی به اندازه ۲۲۵۰ دارند. البته لازم به ذکر است که شما هم بدانید، که در تولید نوع ۷۰۰ شانه این فرش ها، تعدادی رنگ ( در بازه سفید تا آبی تیره) به کار می رود.

که در بافت این فرش ها برای سهولت کار از دستگاه های پیشرفته و بروز استفاده می کنند. اما بهتر است با فرش های ۵۰۰ شانه ماشینی هم آشنا شوید، تا تفاوت آن را با سایر فرش ها و قالی های دیگر بدانید. نوع ۵۰۰ شانه این فرش ها، فرش های هستند که در تولید آن ها از تراز ۵۰۰ گره استفاده می شود و به همین خاطر در دستگاه بافندگی باید از تراز ثابت ۵۰۰ با تراکم عرضی ۷۰۰ و به طول ۱۴۰۰ استفاده کنیم. اما در بافت فرش های ۵۰۰ گره، برخلاف نوع ۷۰۰ شانه، از ۷ رنگ استفاده می شود که بازه ثابت طرح های این نوع فرش ها، از رنگ قرمز سرخ تا آبی تیره است که جلوه خاصی به قالی می دهد.

فرش ماشینی مدل جدید همان طور که از اسم‌شان مشخص است فقط از طرح های فرش ۷۰۰ شانه استفاده می شود و این نوع از فرش های ۷۰۰ شانه از تراکم عرضی ۵۰۰ و تراکم طولی ۱۰۰۰ برخوردار هستند و تعداد رنگ که در آنها به کار می رود ۷ یا ۸ رنگ است و برای بافت از دستگاه ۵۰۰ شانه استفاده می شود و قیمت فرش های طرح ۷۰۰ شانه از فرش های ۷۰۰ شانه و فرش های ۷۰۰ شانه تبدیلی پایین تر است. بر روی هر سه مدل فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه برچسب می زنند و بعضی از افراد که شناختی از فرش ندارند نمی توانند تشخیص دهند

فرشی که می خواهند خریداری کنند کدام مدل از فرش ماشینی مربعی، تبدیلی و یا واقعی و یا طرح ۷۰۰ شانه است و در این مورد دچار مشکل می شوند. قیمت فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های با تعداد شانه و تراکم بالا مناسب تر است و کسانی که کمبود بودجه دارند می تواند از فرش۷۰۰ شانه واقعی خریداری کنند. دوام فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه، لطافت و دوام این نوع فرش ها به جنس نخ و یا الیافی که در آن به کار رفته است بستگی دارد و هر چه تعداد شانه و تراکم درفرشی کمتر باشد آن فرش از ضخامت بیشتری برخوردار است و دوام بیشتری هم دارد و فرش های ۷۰۰ شانه از این نوع فرش ها هستند که از دوام و نرمی بالایی برخوردار هستند.

تاثیر تراکم فرش روی کیفیت آن

فرش ماشینی پذیرایی و قالی ایرانی از زمان قدیم تا کنون در سراسر جهان طرفداران زیادی داشته است. از جنس فرش پشمی گرفته تا ابریشم، هنرمندان ایران در فرش بافی معروف هستند. فرش ها از نظر جنس، اندازه و طرح به چند دسته تقسیم می شوند. یکی از آنها فرش پشمی است که تار و پود این نوع فرش ها از پشم بافت می شود. پشم بکار رفته در این نوع فرش، پشم گوسفند است و این نوع فرش ها دوام بالا و عمر طولانی دارد و بسیار نرم و لطیف هستند و اگر فرش مقاوم می خواهید فرش های پشمی را خریداری کنید.

یکی دیگر از فرش ها که بسیار گران قیمت و با ارزش است فرش تمام ابریشم است که بافت بسیار ریزی هم دارد و تمام تار و پود این فرش از ابریشم است. فرش ماشینی رنگ تیره نسبت به فرش پشمی ظریف تر و زیبا تر است و در برابر لکه ها که روی فرش ریخته می شود مثل چای و نوشابه و..مقاوم تر است و با یک دستمال به راحتی پاک می شود. فرش گل ابریشم نیز یکی دیگر از فرش ها است که تنها گل ها و برگ های روی فرش از نخ ابریشم بافته می شود و سایر قسمت های فرش از پشم بافته می شود که قیمت آن از فرش تمام ابریشم ارزان تر است ولی از نظر هنری بسیار با ارزشمند محسوب می شود.

فرش ماشینی فانتزی دیگر فرش کف ابریشم است که این فرش از ابریشم و پشم ترکیب می شود به این صورت چله آن از پشم است و زمینه آن با ابریشم بافته می شود. و مانند نوع فرش ماشینی روشن است که حالتی ترکیبی از نخ و پشم طبیعی است. فرش لاکی از زمان گذشته تا امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار است. از زمان های قدیم فرش های لاکی در منازل قدیمی وجود داشته اند و هنوز در خانه های مادر بزرگ ها هم موجود است این نوع فرش به صورت فرش ماشینی یک در یک و نیم و یا کاملآ دست‌ بافت و سنتی تولید می شود که هنوز هم جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان حفظ کرده اند.

اطلاعاتی خواندنی در مورد فرش

اطلاعاتی خواندنی در مورد فرش رنگ بندی انواع فرش ماشینی هم خاص است و فرش های ماشینی بر اساس رنگ زمینه رنگ آنها تعیین می شود که امروزه با پیشرفت دستگاه های فرش بافی صد ها نوع رنگ فرش داریم. اما چند رنگ به عنوان رنگ اصلی در فرش شناخته شده اند مانند فرش کرم، فرش آبی، فرش سرمه‌ای، فرش طوسی، فرش لاکی و فرش گردویی هستند که زمینه رنگ فرش بنام آن فرش می شود. باید به رنگ فرش دقت کنیم برای این که بر اساس نوع فضای خانه رنگ فرش را انتخاب کنید. رنگ فرش کرم خاص است و رنگ شاد و زنده ای محسوب می شود

برای همین بیشتر برای جهیزیه عروس استفاده می شود و به دلیل کوچک شدن فضای خانه و آپارتمان، فرش کرم انتخاب خوبی است برای این که فضای خانه را بزرگتر نشان می دهد. فرش سرمه‌ای رنگ شاهانه و تجملی دارد برای منازل با دکوراسیون شیک مناسب است و این رنگ فرش برای اتاق پذیرایی مناسب است و این رنگ بندی فرش فضای خانه را کوچکتر نشان می دهد. فرش آبی که باعث ایجاد آرامش و راحتی است و زمانی که از بیرون و یا سر کار خسته به منزل بر می گردید این رنگ حس خستگی را از شما دور می کند.

وقتی رنگ آبی را برای فرش خود انتخاب می کنید سایر وسایل خانه خود را از رنگهای دیگر انتخاب کنید. فرش گردویی با زمینه بسیار زیبا و رنگ زمین و طبیعت است و با این زمینه زیبا، شادی را به محیط اطراف خود تزریق می کند و این فرش با این رنگ بندی نه تنها برای پذیرایی بلکه برای اتاق ها و آشپز خانه هم کاربرد دارد.

چگونه از فرش خود نگهداری کنیم؟

یکی از دغدغه های بانوان این است که چگونه ریشه فرش خود را تمیز کنند و یا بعد از شستن فرش، ریشه های فرش زرد نشود و یا موقع تمیز کردن فرش با شامپوی فرش رنگ ریشه های تغییر نکند. برای تمیز کردن ریشه های فرش، ابتدا فرش را پهن کنید و با دست خود ریشه های فرش را صاف و مرتب کنید. بعد با استفاده از مقدار کمی سفید کننده، ریشه های فرش را شستشو دهید و اگر به تمیزی دل خواه شما نرسید می توانید از سرکه سفید برای تمیز کردن ریشه های فرش خود استفاده کنید.

بعد از چند دقیقه ریشه های فرش خود را با آب بشویید و خشک کنید. روش دیگر برای تمیز کردن ریشه های فرش این است که فرش خود را پهن کنید و در یک ظرف آب مقداری مایع ظرفشویی و یا شامپو فرش بریزید و ریشه های فرش را با آن شستشو دهید و با فرچه آرام روی ریشه های فرش بکشید و بعد بگذارید تا فرش خشک شود و از سفید شدن ریشه های فرش خود لذت ببرید. این کار برای کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند و جای مناسبی برای شست و شو فرش ندارند، بهتر و مناسب تر است.

خرید آسان فرش 700 شانه تراکم 2100

خرید آسان فرش 700 شانه تراکم 2100 کشور ما ایران به دلیل این که قطب تولید فرش و قالی در جهان محسوب می‌شود، از این نظر توزیع کنندگان مختلفی برای در دست داشتن میزان تقاضای بازار با هم رقابت می کنند تا محصولات خود را با بهترین نوع کیفیت و بالاترین درجه مصرف، در بازار عرضه و تقاضا به فروش بگذارند. اما این عامل باعث می شود تا افراد در هنگام خرید دچار سر در گمی شوند و نتوانند به راحتی بفهمند که کدام توزیع کننده فرش، بهتر و برتر است و قالی مورد نظر خود را از آن خریداری کنند.

البته این نکته هم قابل توجه است که امروزه متاسفانه به دلیل مصرف انواع فرش های ماشینی و دست‌باف، نوع تقلبی و طرح های آن در بازار های خرید و فروش رو به افزایش است، که این عامل هم باعث شده است تا مشتریان واقعا به دنبال مرکزی مطمئن و قابل اعتماد برای خرید فرش خود باشند تا بعد از خرید خود، نادم و پشیمان نشوند. یکی از این مجموعه های مطمئن که شما می توانید قالی مورد نظر خود را از آن تهیه کنید و فریب ظاهر سازی های تقلبی افراد مختلف را نخورید، مجموعه فرش نگارین است

که در زمان عرضه و تولید هولوگرام تولید داخلی و استاندارد های مختلف را می توانید مشاهده کنید تا خریدی کاملا مطمئن و به دور از هرگونه کلاه برداری داشته باشید. مجموعه فرش نگارین از این جهت یک مجموعه برتر در توزیع انواع فرش ۷۰۰ شانه شناخته می شود. که در زمان تولید تمام اصول کاری و کیفیتی را رعایت می کند تا مشتری در زمان خرید خود دچار نا امیدی و سرگردانی نشود.

فروش مستقیم انواع فرش 700 شانه تراکم 2100

فرش های ۷۰۰ شانه به دلیل مصارف گوناگونی که در انواع مکان ها اعم از خانه ها و منازل، مساجد و هیئت ها و همچنین اماکن دیگر فرهنگی دارند، میزان سفارش آن ها رو به افزایش است. و همین خاطر باعث شده است تا افراد مختلفی سعی کنند این نوع قالی رو بدون هیچ واسطه ای در بازار به فروش بگذارند. تا مردم بتوانند نوع قالی خود را خریداری کنند.

به همین خاطر که برای شما در بالا ذکر شد، افراد همیشه به دنبال یک سفارش کاملا مستقیم و بی واسطه هستند تا از شر قیمت های اضافی بر روی قالی خریداری شده خود خلاص شوند، شما می توانید برای این که یک خرید کامل و به صرفه داشته باشید، از مجموعه فرش نگارین استفاده کنید تا محصول واقعی خود را درب منزل تحویل بگیرید و نیازی نداشته باشید که برای خرید قالی خود در بازار به دنبال کالای مد نظر خود بگردید.

قیمت باورنکردنی فرش 700 شانه تراکم 2100

قیمت باورنکردنی فرش 700 شانه تراکم 2100 فرش های ۷۰۰ شانه به دلیل مصارف گوناگونی که در انواع مکان ها اعم از خانه ها و منازل، مساجد و هیئت ها و همچنین اماکن دیگر فرهنگی دارند، میزان سفارش آن ها رو به افزایش است. و همین خاطر باعث شده است تا افراد مختلفی سعی کنند این نوع قالی رو بدون هیچ واسطه ای در بازار به فروش بگذارند. تا مردم بتوانند نوع قالی خود را خریداری کنند.

به همین خاطر که برای شما در بالا ذکر شد، افراد همیشه به دنبال یک سفارش کاملا مستقیم و بی واسطه هستند تا از شر قیمت های اضافی بر روی قالی خریداری شده خود خلاص شوند، شما می توانید برای این که یک خرید کامل و به صرفه داشته باشید، از مجموعه فرش نگارین استفاده کنید تا محصول واقعی خود را درب منزل تحویل بگیرید و نیازی نداشته باشید که برای خرید قالی خود در بازار به دنبال کالای مد نظر خود بگردید.

2

  1. سلام خسته نباشین
    بهترین شامپو فرش برای تمیز کردن این فرش ها کدوم برند هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. سلام وقتتون بخیر
    خیلی ممنون از فرش با کیفیتی که برام ارسال کردید تز نزدیک بیشتر زیبایی طرح و نقش داره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما