سفارش فرش سنتی ایرانی به صورت عمده

فرش سنتی ایرانی با باورها و اصالت چندین صدساله ایرانی گره خورده است به طوری که نقوش آن از چند شکل هندسی ساده و مخطط درآمده و هر فرش گویی یک بافنده در آن روحی جاودان دمیده است که عطش خواهش را در آن سوی مرزها گسترده و افراد بسیاری را جلب خود کرده است.
فرش سنتی ایرانی یکی از زیبا ترین مدل فرش است و با توجه به زیبایی آن نسبت به سایر فرش ها از قیمت بیشتری بر خوردار است در کل فرش یکی از موارد چشم گیر در هر خانه است لذا باید در انتخاب آن نهایت دقت را کرد و دقت و انتخاب ما در زیبایی و چشم گیر شدن خانه یمان تاثیر به سزایی دارد .
فرش سنتی ایرانی یکی از انواع فرش های بسیار زیبا و چشم نواز است که در سراسر ایران خریداران مخصوص به خود را دارد. خرید عمده فرش سنتی باعث می‌شود که قیمت هر عدد از آنها برای شما کمتر در بیاید و به علاوه به دلیل این که تنها یکبار باید قیمت هزینه‌های حمل و نقل را پرداخت نمایید، این هزینه نیز روی قیمت فرش ها سرشکن شده و محصول با قیمت بسیار پایین تری به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

سفارش فرش سنتی ایرانی به صورت عمده

منظور از فرش سنتی چیست؟

منظور از فرش سنتی چیست؟ کمتر کسی است که اصالت ایرانی داشته باشد و از دوران کودکی راه رفتن و دویدن روی فرش های با تنوع گوناگون و طرح های اصیل ایرانی را به یاد نداشته باشد. هنر بافندگی و فرش بافی به قدری ارزشمند و اصیل است که نقاش معروف ایرانی محمد غفاری ملقب به کمال‌الملک آن را از هنر نقاشی خود برتر دانسته است. از مهم‌ترین نکاتی که با دانستن آن می توانید بهتر به اصالت فرش سنتی ایرانی پی ببرید طرح و قالب اصلی آنها است به طوری سه قالب خشتی، افشان و ترنج از مهم‌ترین آنها بوده اکثر فرش های ایرانی در وسط طرح بیضی یا دایره ای دارند و نوع دستبافت فرش ایرانی با ماشینی آن حتی از چند متری هم قابل تشخیص است. یکی از عجایب فرش سنتی ایرانی بحث دوام و ماندگاری آن است به طوری که با شست و شو و پا خوردن نه تنها فرسوده نمی شود بلکه زیباتر می شود و حتماً برای شما هم پیش آمده که وقتی فردی جوان می ماند و یا جنسی بعد از چند سال خوب می ماند به قالی کرمان منصوبش می کنند که وجه تسمیه آن دقیقا از همین موضوع زیباتر شدن قالی‌های سنتی ایرانی پس از استفاده و گذر زمان است. مطلب مهم دیگر انتخاب فرش اتاق خواب برای خود یا فرزندانتان است چرا که همه روزه ساعاتی از عمر گران ما در اتاق خواب می گذرد و انتخاب یک فرش با کیفیت بالا و ضد حساسیت بودن بسیار مهم است که امروزه انواع فرش های ماشینی در قالب طرح های سنتی و مدرن عرضه می شوند که شما می توانید متناسب با نوع سلیقه و چیدمان منزل خود یکی از انواع آنها را انتخاب نمایید.

فرش سنتی چه فرقی با فرش های امروزی دارد؟

یکی از مسائلی که در هنگام خرید فرش طرح خشتی ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند، قیمت این محصول است. فرش پشمی در طرحهای بسیار متفاوتی تولید می‌شود و هر کدام از طرح‌ها بنابر راحتی و یا سختی بافتن آنها قیمت های متفاوتی دارند. اگر قصد دارید نسبت به خرید این محصول با بهترین قیمت اقدام نمایید، می توانید بهترین قیمت های بلوچی را در سایت را مشاهده نمایید و با مقایسه آنها با سایر سایت های آنلاین و یا فروشگاه های حضوری متوجه قیمت رقابتی سایت ما خواهید شد و سپس می توانید این محصول را خریداری نمایید. می ‌توانیم فروش عمده فرش سنتی کاشان را یک تجارت دو سر سود بنامیم. زیرا در این حالت در وهله اول توزیع‌ کنندگان به سود مالی بهتری خواهند رسید. زیرا حجم بیشتری از این اجناس را خواهند فروخت. از سویی دیگر خریداران به دلیل تهیه عمده این محصولات خاص، با مبالغ به صرفه تری به نسبت نرخ عادی بازار مواجه خواهند شد. در جهت محاسبه کردن قیمت مناسب تر، خرید عمده فرش یک گزینه خیلی ایده‌ آل است. انواع فرش سایز کوچک شامل فرش های تبریز ورنی، فرش ترکمن، فرش کاشان و…. می باشد. این فرش ها یک سری خصوصیات مشترک با یکدیگر دارند، ولی عمده تفاوتشان در طرح و نقش آنهاست. به عنوان مثال فرش ترکمن از طرح های تو در تو و شلوغ بهره می‌ برد. در حالی که عرضه فرش سنتی از طرح های ساده و مختصر برخوردار است. رنگ های به کار رفته در تولید انواع این فرش ها عمدتاً یکسان می باشد و کمتر شاهد این هستیم که رنگ هایی خارج از چهارچوب رنگ های گرم و جذاب در تولید این اجناس استفاده شود. در واقع می ‌توان عنوان کرد که مشخصات انواع فرش سنتی ایران عمدتاً با یکدیگر یکسان بوده و در یک سری از موارد جزئی با یکدیگر تفاوت دارند.

فرش سنتی برای چه مکانی مناسب است؟

فرش سنتی برای چه مکانی مناسب است؟ قطعاً در راستای خرید یک کالای تخصصی مثل فرش ایرانی محتشم باید طبق یک چارت منظم عمل کرد. در ابتدا شما باید نوع نیاز و سلیقه خود را در رابطه با تهیه فرش کاشان مشخص نمایید. در این بازار پر تنوع، مشخص کردن یک پیش ذهنیت نسبی لازم و ضروری است و می تواند در مدت زمان اندک شما را به خواسته هایتان برساند. وقتی که یک پیش ذهنیت درست برای خود تعیین نمودید، درباره مشخصات نوع با کیفیت این فرش ها با افراد متخصص و آگاه مشورت داشته باشید. افرادی که به صورت مداوم با این اجناس و مراکز تولید و توزیع کننده آنها سر و کار دارند، می توانند یک راهنمایی بسیار خوب در اختیار شما قرار دهند و شما را به سمت یک خرید ایده ‌آل هدایت کنند. حالا که از بابت کیفیت فرش، خیالتان راحت شد باید روشی را اتخاذ کنید که با استفاده از این روش مبالغ مناسبی نیز در خرید فرش سنتی برای شما محاسبه شود. اگر شما در یک مقطع کوتاه از سال مثل روزهای پس از تعطیلات عید نوروز روانه بازار شوید و اقدام به خرید کنید، قطعاً با صرفه اقتصادی خیلی خوبی مواجه می ‌شوید. فرش یکی از کالاهای مورد نیاز برای منازل است که علاوه بر کارایی که برای منزل دارد موجب زیبایی و تزیین خانه نیز میشود. فرش سنتی گزینه ای مناسب برای استفاده هم در خانه های لوکس و مدرن، و هم در خانه های دارای بافت سنتی است. فرش تجلی هنر ایرانی است و زیبایی منزل را دوچندان میکند. مراجع خرید فرش سنتی بهترین مکان های ممکن برای تهیه فرش های سنتی و با کیفیت هستند که روح و زندگی و زیبایی را به خانه های شما هدیه کنند.

کیفیت فرش سنتی به چه مواردی بستگی دارد؟

صادرات فرش ایرانی هم در پذیرایی، هم در اتاق خواب و هم در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید روی پارکت خانه خود یک فرش با رنگ بندی همخوان با پارکت پهن کنید و شاهد زیبایی دوچندان منزل خود شوید. فرش مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها قابلیت شستشوی آسان این محصول زیبا میباشد. مزیت دیگر فرش قابلیت حمل آسان فرش است، زیرا فرش به اندازه فرش بزرگ نیست و قابلیت حمل و جا به جایی آن بسیار بالا میباشد. فرش ها در اندازه و مدل ها و رنگ ها و نقشه های گوناگونی بافته و به بازار عرضه میشوند. قبل از خرید فرش باید این نکته را مد نظر بگیرید که چه نوع فرشی و با چه طرح و رنگی مناسب خانه شما است و به دیزاین خانه شما می آید. علاوه بر آن کیفیت فرش نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما میبایست از کیفیت کافی فرش خریداری شده خود اطمینان کافی کسب کنید. همانطور که ذکر شد فرش ها در انواع مختلفی بافته و به بازار ارائه میشوند. هرچقدر که یک فرش از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت آن نیز بیشتر است. فرش هرچقدر سنگین تر باشد نشان دهنده این است که از کیفیت بالاتری برخوردار است. شما میتوانید فرش ها را از فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش تهیه کنید؛ اما ما پیشنهاد بسیار بهتری برای شما داریم، و آن خرید غیر حضوری از طریق فروشگاه اینترنتی ما است. ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که بهترین فرش را در بهترین و نازل ترین قیمت به شما ارائه کنیم. دلیل نازل بودن قیمت های ما، پایین بودن کیفیت نیست بلکه حذف دست واسطه هاست. ما دست واسطه ها را از خرید فرش حذف کرده ایم و محصول مورد نیاز شما را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار میدهیم. شما با خرید از ما در وقت و زمان خود صرفه جویی میکنید و خرید خود را دم در منزل خود تحویل خواهبد گرفت.

قیمت باورنکردنی فرش سنتی ایرانی

قیمت باورنکردنی فرش سنتی ایرانی سفارش فرش سنتی ارزان قیمت گونه ای از بهترین زیر اندازها هستند که پرز نداشته ولی از انواع نقش ها برای آنها استفاده می شود؛ بنابراین بر اساس نوع طرحی که برای آنها به کار می رود ممکن است طرحی شلوغ و یا خلوت داشته باشند. نقوش رنگی فرش های ایرانی و طرح های متنوعی که برای این نوع از زیر اندازها به کار می رود، موجب شده است که از آنها بیش از فرش ها و موکت ها استفاده شود؛ زیرا قابلیت ست کردن آنها با سایر وسایل خانه وجود دارد و به دلیل وزن سبک و جنس مرغوبی که دارند در بسیاری از مکان ها مانند آشپزخانه و راهرو گزینه های مناسب تری می باشند. فرش ها برای شست شو و جابجایی نیز گزینه های مناسبتری می باشند و به همین دلیل بسیاری از افراد آنها را ترجیح می دهند، همچنین این اقلام طول عمر مفید بالاتری داشته و نقش های آنها تا آخرین روز استفاده ثابت می باشد. امروزه در کشور ما انواع مرغوبی از فرش سنتی تولید می شود که از نخل های مرغوب برای بافت آنها استفاده شده است و همواره تلاش شده تا نقش های اصیل سنتی که هم زیبا و هم مفهومی هستند برای آنها استفاده شود؛ بنابراین نه تنها در کشور از آنها به خوبی استقبال می شود؛ بلکه صادرات آنها نیز در دستور کار می باشد. امروزه بازار صادرات فرش سنتی به دلیل مرغوب بودن همواره داغ می باشد و کشور های بسیاری در منطقه خاورمیانه وجود دارد که این جنس ایرانی را به خوبی خریداری می کنند که اغلب از کشور های همسایه می باشند که به دلیل نزدیک بودن به کشور ما و نیز داشتن مرز های مشترک زمینی و هوایی، بیشترین سهم را در خرید فرش های ایرانی دارند. های ایرانی به دلیل داشتن استاندارد های لازم و نیز به دلیل استفاده از نخ های طبیعی و مرغوب برای بافت آنها، دارای ماندگاری بسیار خوبی می باشند و همین مساله سبب شده است که اغلب کشور های خریدار از خرید آنها احساس رضایت کنند.

خرید فرش سنتی ایرانی زیر قیمت بازار

برای خرید فرش سنتی ایرانی لزومی به مسافرت به استان های تبریز و قم و مراکز تخصصی نیست بلکه اگرچه نفس کالا سنتی است اما از زمانه جا نمانده است به طوری که این محصول هم مانند سایر محصولات قابلیت خرید و فروش به صورت مستقیم را دارد. در خرید مستقیم به دلیل حذف دست دلالان و واسطه‌ها از چرخه معیوب اقتصادی به خصوص هنر اصیل فرش باعث می‌شود که علاوه بر سود مشتری و اشتیاق بیشتر به علت کاهش هزینه نهایی بازار عرضه و تقاضا نیز تعدیل شود و به طور کاملا نامحسوس وضعیت معیشتی و کسب و کار بافندگان فرش های دستی و تابلو فرش نیز بهبود یابد. در نهایت این موضوع به نفع همه ما بوده چرا که فرش ایرانی از زمان قاجار یک برگ برنده به عنوان کالای ارز آور و استراتژی غیرنفتی بوده که باعث حفظ بخشی از منافع اقتصادی ایران در زمینه صادرات و توریست می شود و همچنین به نوعی باعث حمایت و رشد این هنر اصیل ایرانی خواهد شد.

شرکت فروش فرش سنتی ایرانی اصل

شرکت فروش فرش سنتی ایرانی اصل ۱) خرید فرش بر حسب ظرافت و زیبایی و نقش کاری ان دسته بندی می کنند و هر اندازه که ظرافت و نقش کاری آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است . ۲) از دیگر مواردی که هنگام خرید بر قیمت فرش تاثیر مستقیم دارند می توان به ماندگاری فرش اشاره کرد و خود ماندگاری فرش به نوع نخ و کلافی که بکار برده شده بستگی دارد . ۳) یکی از موارد دیگری که در خرید و قیمت فرش حائز اهمیت است نوع فرش انتخابی بر حسب دست باف یا ماشینی است اگر فرش انتخابی از نوع دست بافت باشد از قیمت بیشتری برخوردار است به علت نخ و کلاف به کاربرده شده و وقت گزاشته شده . ۴) رنگ و مدل فرش هم در قیمت ان تاثیر مستقیمی دارد هر چقدر رنگ و مدل فرش به روز تر باشد قیمت آن نیز بیشتر است . ۵) ابعاد و اندازه ی فرش نیز در قیمت ان تاثیر دارد بطور مثال هر چقدر ابعاد فرش بزرگتر باشد از قیمت بیشتری بر خوردار است زیرا الیاف و کلاف بیشتری خرج آن شده است نا گفته نمانند در مواردی نیز ممکن است قیمت فرش با ابعاد کوچک تر از فرش با ابعاد بزرگتر بیشتر باشد در این هنگام ابعاد فرش مطرح نیست و چیزی که مد نظر گرفته شده است طرح و ظرافت و نوع فرش و الیاف به کار برده شده مطرح است .

1

  1. سلام وقتتون بخیر ببخشید اون فرشی که در عکس سوم هست چند متری هست؟ میشه راهنمایی کنید ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما