خرید فرش کودک با ارزانترین قیمت

بسیاری از خانواده ها برای جذاب تر شدن اتاق کودک دلبندشان از فرش کودک در طرح و رنگ های بی نظیر استفاده می کنند و از این رو فرش کودک به دلیل خریداران فراوانی که دارد، بازار خرید و فروش آن از رونق بسیار خوبی برخوردار است. شرکت ما با تیم تخصصی باتجربه و کارآموخته در کار خرید و فروش انواع فرش و از جمله فرش کودک فعالیت می کند و تلاش دارد با در نظر گرفتن رضایت مشتریان فرشی با کیفیت درجه یک یک و نقش های زیبا و بی نظیر در اختیار آنان قرار دهد. از این جهت شما عزیزان می توانید خرید از مجموعه ما را در اولویت قرار دهید تا صاحب فرش کودک ارزان و مرغوب شده و سودتان افزایش پیدا کند.

خرید فرش کودک با ارزانترین قیمت

آنچه باید درباره فرش بدانید

آنچه باید درباره فرش بدانید یکی از لوازم ضروری و پراستفاده در منازل و حتی بسیاری از مکان ها یا محیط کار فرش است که در انواع مختلف فرش سنتی زیبا و فرش مدرن و لاکچری موجود است. فرش هم به صورت کارخانه ای و ماشینی تولید شده و هم به صورت دستی دست بافته می شود که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و قیمت متفاوت است. معمولا فرش دستی به دلیل کیفیت و استحکام بالایی که نسبت به فرش های ماشینی دارد، قیمت آن بسیار گران‌تر است. فرش به صورت ماشینی و دستی در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید می‌شود و می‌توان آن را در متراژهای گوناگون مانند فرش ۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری و اندازه های کوچک‌‌تر یا بزرگ‌تر مشاهده کرد.

برای تهیه فرش از نخ های مختلفی استفاده می شود که یکی از آن‌ها پلی استر است و باعث می شود، فرش بسیار نرم و راحت باشد. پشم مصنوعی یا اکریلیک از دیگر مواد برای بافت فرش است که موجب می شود، فرش در برابر رطوبت مقاومت خوبی داشته باشد. همچنین از نخ نایلون جهت تهیه و تولید فرش استفاده می شود که دوام فرش را افزایش می دهد. پلی پروپیلن نخ دیگری است که در تولید فرش کاربرد داشته و مقاومت فرش در برابر ساییدگی را افزایش می دهد. فرش ها گاهی بسیار رنگارنگ بوده و نقوش و بافت ریز داشته و گاهی رنگ های کمتری در بافت آن به کار رفته و دارای نقش و بافت درشتی است.

انواع فرش در بازار دارای قیمت های گوناگونی است که با توجه به الیاف به کار رفته در بافت آن، برند فرش، طرح و نقش و اندازه فرش تعیین می شود. در صورتی که از فرش به خوبی نگهداری شده و به روش های صحیح شسته شود، تا سال‌ها عمر کرده و کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. نقوشی که برای بافت فرش به کار می رود، در مواردی مدرن و جدید بوده و گاهی دارای مناظر و نقش سنتی است که هر کدام خریداران زیادی دارد. در کشور ایران فرش های دستبافت از هنرهای دستی اصیل و ارزشمند به شمار می رود که محصولی صادراتی و تجاری است و از درآمد آن کمک شایانی با اقتصاد کشور می شود.

چرا فرش ایرانی شهرت جهانی دارد؟

از هنرهای مخصوص ایرانیان انواع فرش و به ویژه فرش دستباف است که در همه جهان شناخته شده و معروف است و در کشورهای خارجی طرفداران زیادی دارد و این امر دلایل مختلفی دارد که برخی از آن‌ها بدین شرح است:

  • از مهم ترین دلایل شهرت فرش ایرانی سابقه طولانی است که مردم ایران زمین در تهیه و تولید فرش دارند و قدیمی ترین فرش های ایرانی به دوره هخامنشیان بازمی گردد و در دوره صفویه به اوج شکوفایی خود رسید و همین امر موجب جلب توجه سرزمین های دیگر به این هنر خاص ایران شده است.
  • نقش و نگارهایی که در بافت فرش ایرانی به کار می رود، نشان از تمدن و فرهنگ اصیل ایران زمین است که جلوه آن را دوچندان کرده و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند و باعث شهرت و معروفیت فرش در جهان می شود.
  • روش بافت فرش ایرانی منحصر به فرد بوده و از ظرافت و دقت بی نظیری برخوردار است که شهرت آن را دوچندان می کند.
  • برای بافت فرش ایرانی از رنگ های طبیعی و زنده استفاده می شود که جذابیت فرش را افزایش می دهد و با نگاه به آن می توان به راحتی به تفاوت فرش اصیل ایرانی با دیگر کشورها پی برد.
  • فرش ایزانی در شهرهای مختلف کشور و توسط مردمی با آداب و رسوم و فرهنگ های گوناگون بافته می شود و از این جهت هر فرشی دارای طرح های خاصی است که موجب شده تا فرش ایران تنوع گسترده و فراوان داشته باشد و نیاز همه خریداران با هر سلیقه ای را تامین کند و این مسئله شهرت فرش ایران را افزایش داده است.

تمیز کردن فرش بدون آسیب رساندن به آن

تمیز کردن فرش بدون آسیب رساندن به آن فرش یکی از وسایل پرکاربردی است که در ایجاد فضا و دکوراسیون زیبا در خانه و دیگر محیط ها نقش مهمی دارد و از این جهت باید همواره تمیز و درخشان باشد. برای تمیز کردن فرش از راه های مختلف استفاده می شود. شاید بهترین راه برای تمیز کردن فرش بدون آسیب رساندن به آن ارسال فرش به قالیشویی ها در سطح شهر باشد؛ زیرا آنان از روش های صحیح شستشو به خوبی آکاه هستند و از شوینده‌های مناسب و همچنین تجهیزات کافی و لازم استفاده می کنند تا فرش سالم بماند.

در سال های اخیر برای شستشوی فرش شامپوهای مخصوص تولید شده است که بیشتر بانوان برای تمیز کردن موقتی فرش از آن استفاده می کنند و اگر لکه و آلودگی روی فرش ایجاد شود، برای رفع سریع آن از شامپو استفاده می شود. در تمیز کردن فرش در ابتدا باید گرد و خاک فرش کاملا زدوده شده و فرش جارو شود. سپس شامپو، جوش شیرین، شوینده مخصوص فرش و غیره را در آب ولرم کاملا حل کرده و روی فرش بریزید و اجازه دهید مدتی بگذرد.

سپس با برس یا پارچه شروع روی فرش می کشیم تا لکه ها رفع شود. سپس فرش آب کشیده شده و در معرض باد و نور خورشید قرار داده شود تا کاملا خشک شود. در شستشوی فرش نباید از آب داغ استفاده کرد و بهتر است آب ولرم و تا اندازه ای سرد باشد تا به تار و پود و رنگ فرش آسیب نرسد. گاهی از لوازم و تجهیزات برقی و آسانی منند بخارشو برای تیمز کردن انواع فرش استفاده می شود. تمیز کردن فرش تا اندازه ای به نوع لکه و آلودگی ها وابسته است و با توجه به اینکه لکه ها مایع یا جامد بوده و کم یا زیاد باشد، باید از روش و مواد متفاوت بهره برد.

چرا فرش ایرانی محبوبیت بالایی دارد؟

یکی از صنایع دستی ایرانی انواع فرش دستباف و حتی فرش های ماشینی است که در دنیا زبانزد است و محبوبیت زیادی دارد. برخی از دلایل محبوبیت فرش ایرانی را در ادامه این متن ذکر می کنیم.

  • در بافت فرش ایرانی از بهترین الیاف و نخ ها استفاده می شود که باعث می شود، فرش کیفیت بسیار خوب داشته باشد و بادام و محکم بوده و تا سال‌ها عمر کند.
  • فرش ایرانی گاه تنها از ترکیب چند رنگ و گاه با استفاده از رنگ های فراوان که بین آن‌ها هماهنگی خلاقانه ای وجود دارد، تولید می شود که در نوع خود بسیار چشم نواز و زیبا است و محبوبیت فرش را زیاد می کند.
  • از دیگر علل محبوبیت فرش ایرانی تنوع در سایز و ابعاد فرش است که می توان آن را برای هر مکانی مانند اتاق، راه پله، راهرو و غیره استفاده کرد.
  • برای بافت و ایجاد تار و پود فرش دقت ویژه به کار می رود و طرح هایی باظرافت بالا ایجاد می شود که موجب محبوبیت فرش می شود.
  • بافت و گره های فرش ایرانی باعث افزایش کیفیت فرش شده و محبوبیت آن را زیاد می کند.
  • مناظر طبیعی و رنگ های نابی که برای بافت فرش ایرانی به کار می رود، فرهنگ ایران را به نمایش می گذارد و هر بیننده‌ای را جذب و علاقه مند به خود می کند.
  • مقاومت زیاد فرش های ایرانی در برابر ساییدگی، پاره شدگی، پوسیدگی، دوام در مقابل نم و رطوبت، عمر بالای فرش و شستشوی راحت آن از دیگر عوامل محبوبیت فرش در میان شهرهای داخلی و کشورهای خارجی است.
  • فرش ایرانی در همه مراکز حضوری و مجازی فروش انواع فرش در اختیار مشتریان قرار داده می شود و دسترسی به آن آسان است که محبوبیت فرش را بالاتر می برد.

پخش فرش کودک ارزان قیمت در تهران

پخش فرش کودک ارزان قیمت در تهران فرش کودک یکی از تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای اتاق کودکان است که در انواع و طرح های زیبا تولید می شود و به علت خریداران فراوانی که دارد، بازار پخش و توزیع آن از رونق خوبی برخوردار است. تولید کنندگان انواع فرش یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراکز پخش فرش کودک ارزان قیمت در تهران می باشند که تلاش می کنند بهترین مواد اولیه و نخ را فراهم کنند و از طرح های خاص و متناسب با سلیقه و روحیه کودکان استفاده کرده تا فرشی جذاب و نمایان ایجاد کنند. سپس به صورت مستقیم به عرضه فرش کودک در رنگ های مختلفی چون فرش کرم، فرش لاکی، فرش با رنگ های شاد مانند نارنجی و رنگارنگ می پردازند و آن را زیر قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

خرید از این توزیع کنندگان موجب می شود تا خریداران بیشترین سود را به دست آورند؛ زیرا هم فرشی با جنس اصل به دستشان می رسد و هم به دلیل نبود هیچ واسطه ای نرخ فرش تا حد زیادی کاهش پیدا می کنند. البته تولیدکننده ها گاهی کار عرضه و پخش فرش کودک را توسط نمایندگی های خود در سراسر کشور انجام می دهند که گزینه بسیار مناسبی برای خرید فرش است و بهترین کیفیت فرش را با ارزان ترین قیمت به دست خریدار می رساند؛ چرا که آن‌ها فرش باکیفیت را به قیمت درب کارخانه در بازار عرضه می دارند.

فروش فرش کودک ارزان با ضمانتنامه

فروش فرش کودک ارزان با ضمانتنامه باعث اعتماد و جلب رضایت مشتریان می شود و هیمن امر تعداد خریداران را افزایش داده و در نتیجه میزان خرید و فروش فرش کودک رشد پیدا می کند. اگر فرش با ضماتنامه در اختیار مشتریان قرار داده شود، خیال آنان آسوده می شود و راحت تر و بیشتر به خرید می پردازند، زیرا می دانند، اگر فرش آسیب ببیند و مشکلی برای آن پیش آید می توانند به وسیله ضماتنامه به رفع آن اقدام کنند و از این جهت بازار فروش فرش رونق می گیرد.

تولید کنندگان انواع فرش کودک ماشینی یا دستباف معمولا فرش را تضمین در اختیار خریداران قرار می دهند و خرید از آنان گزینه مناسب و قابل اطمینانی برای تهیه فرش است. هر چه فرش کودک کیفیت بالاتری داشته باشد و همچنین دارای مدل های کودکانه مانند مدل فانتزی و عروسکی باشد و در بافت آن از نخ هایی با رنگ های شاد و جذاب استفاده شده باشد، بر تعداد مشتریان افزوده می شود و فروش فرش رشد چشمگیری می یابد.

فروش فرش کودک ارزان با ضمانتنامه در برخی از شهرستان ها مانند استان اصفهان و کاشان در حجم انبوه تری صورت می گیرد و فرش درجه یک با کمترین قیمت به فروش می رسد. خرید فرش از روش های مستقیم مانند مراجعه به فروشگاه های مجازی یا نمایند گی های معتبر تولیدکنندگان در سطح کشور نیز قیمت فرش را کاهش می دهد.

سفارش فرش کودک ارزان قیمت

سفارش فرش کودک ارزان قیمت فرش کودک اندازه کوچکی دارد و وزن آن معمولا سبک است و برای اتاق کودک بسیار مناسب است. این فرش دارای نقش و مدل هایی متناسب با سلیقه کودکان بوده و از این رو آرامش و شادی بچه ها را تامین می کند و همین امر باعث می شود افراد زیادی به خرید آن مایل باشند و بازار فروش و سفارش فرش رشد پیدا کند. افزایش تعداد متقاضیان فرش موجب می شود تا فرش علاوه بر اینکه به صورت حضوری قابل سفارش و خرید باشد، توسط مراکز مجازی متعدد و فراوان نیز به دست متقاضیان برسد.

در این راستا بسیاری از سایت های معتبر اینترنتی مانند سایت حاضر به خرید و فروش فرش می پردازند و می توان با مراجعه به آن‌ها خریدی آسان و کم هزنیه را تجربه کرد؛ زیرا در این مراکز تصاویر فرش کودک به نمایش گذاشته می شود و علاوه بر این درباره خصوصیات ظاهری و کیفی فرش و حتی نرخ آن اطلاعاتی درج می شود تا کار خرید و فروش برای خریداران آسان شود و پس از تماشای انواع فرش و اطلاع از ویژگی های آن به راحتی به سفارش فرش مورد نظر پرداخت، همپنین در خرید مجازی دلالی وجود ندارد و نرخ فرش بسیار ارزان می شود، بنابراین خرید مجازی طرفدار فراوانی دارد. خرید و سفارش فرش از کارخانه های بافنده فرش نیز موجب ارزان تر شدن نرخ فرش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما