خرید فرش چهل تکه ارزان از تولیدکننده

مراکز خرید فرش چهل تکه ارزان، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فعالیت دارند و کار پخش انواع فرش ماشینی را به عهده دارند و با بالا بردن کیفیت محصولات خود ضمن جلب رضایت مشتری توانسته اند خریداران بیشتری را جذب کنند و در نهایت فروش بالاتری داشته باشند، زیرا آن ها می دانند که فروش بیشتر در گرو کیفیت بالاتر محصول است و مشتری واقعی، محصول با کیفیت بالا را بیشتر می پسندد و تقاضا می کند.

خرید فرش چهل تکه ارزان از تولیدکننده

راهنمای انتخاب فرش برای اتاق خواب

راهنمای انتخاب فرش برای اتاق خواب اگر به دنبال مناسب ترین فرش برای اتاق خواب هستید، باید یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید بر اساس آن خریدی هوشمندانه و رضایت بخش را تجربه کنید، در وهله اول بهتر است فرش را متناسب با متراژ اتاق تهیه کنید، همچنین بهتر است رنگ و طرح فرش را مطابق با دکوراسیون اتاق انتخاب کنید.

در هنگام خرید مطمئن باشید که فرش انتخابی شما از فرش های با کیفیت است، قبل از خرید از راهنمای مشاوران استفاده کنید تا آنها به شما فرش با کیفیت بالا را پیشنهاد بدهند. حتماً باید به ضخامت این محصولات توجه داشته باشید، بزرگترین شرکت ها و برندهای ارائه دهنده فرش شیک، این محصولات را به صورت ضخیم و همچنین کیفیت بسیار عالی ارائه می دهند، قطعاً هر چه فرش ضخیم تر باشد ارزش خرید آن نیز بالاتر خواهد بود.

جالب است بدانید برترین فرش دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و رج و میزان گره های آن بسیار بالا می باشد و ظرافت فوق‌العاده‌ای دارد و این فرش دارای خطوط منظم تار و پود نیز است و پشت فرش به صورت یکدست می باشد.

مدل جدید این فرش با الیافی با رنگ ثابت تهیه شده است، به گونه‌ای که این الیاف دارای رنگ‌های طبیعی و ثابت هستند و کیفیت آن ها عالی و ممتاز می باشد و طرح استفاده شده در این فرش ها بسیار مرغوب است و باعث جلوه فوق‌العاده در آنها شده است.

اولین ویژگی این فرش ها بافت متراکم آنها است که چه به صورت دستی و چه ماشینی درست شوند تاروپود آنها به صورت پیچی بوده به همین دلیل از هم جدا نمی شود و این بافت متراکم باعث طولانی شدن عمر فرش شده است.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به الیاف طبیعی آن اشاره کرد که به همین دلیل نرمی و لطافت زیادی دارند و چون ضد حساسیت هستند در تماس با پوست هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند. این فرش ها چون از کیفیت بالایی برخوردار اند، ارزش زیادی دارند. به همین دلیل جز صنایع ماندگار در ایران به شمار می روند و هر ساله توریست های زیادی برای دیدن ابن صنایع جذاب به ایران سفر می کنند.

رنگ این فرش کاملا ثابت است، به همین دلیل قابل شستشو هم هستند و به مرور زمان دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شوند. این محصولات از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و هر سلیقه ای را به خوبی پوشش می دهند.

منظور از شانه فرش چیست؟

خانه با داشتن یک فرش زیبا جذابیتی دو چندان به خود می گیرد. حال این سوال در ذهن شما شکل می گیرد که منظور از شانه فرش چیست و چه رابطه ای با کیفیت آن دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شانه فرش همان تراکم و ضخامت بافت آن است، هرچه شانه فرش بیشتر باشد، فرش از ضخامت بالاتری برخوردار خواهد بود و مقاومت بالایی در برابر عوامل آسیب زا خواهد داشت.

قیمت فرش بستگی به تعداد شانه های آن ها و تراکم الیاف آن ها و ابعاد آن ها دارد، به طوری که ابعاد بزرگ تر سبب افزایش قیمت فرش می شود. همچنین هرچقدر تعداد شانه های فرش بیشتر باشد یعنی تراکم آن ها بالاتر بوده و قیمتی بالاتر ایجاد می شود.

فرش رنگ روشن به صورت گسترده ای در دکوراتیو منازل، محل کار، استفاده به عنوان تابلو فرش، تهیه کلکسیون و… به کار می رود. ویژگی بارز فرش طرح باغ ارم سبب شده تا این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه برتری داشته باشد و بسیاری از مردم هنگام خرید فرش، فقط این محصول را انتخاب کنند. اینک قصد داریم چند مورد از مهم ترین ویژگی های این فرش طرح باغ ارم را بازگو کرده و شما را برای خرید بهتر و رضایت بخش راهنمایی کنیم.

  • فرش طرح باغ ارم از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه تولید می شود و مثل سایر فرش های ماشینی سبب ایجاد حساسیت و آلرژی نمی شود‌.
  • این فرش ها عایق رطوبت و حرارت هستند، به همین جهت می توان آن ها را در مناطق سرد و مرطوب نیز مورد استفاده قرار داد.
  • این محصول از سطح کیفی بالایی برخوردار است و ماندگاری و دوام زیادی دارد.

فرش با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

فرش با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟ فرش از جمله ملزومات پرطرفدار در بین ما ایرانیان است که جایگاه ویژه ای در دکوراسیون داخلی دارد. امروزه علاوه بر انواع فرش دستباف با مدل های سنتی، فرش های ماشینی به علت تنوع رنگ و طرح همراه با قیمت های مناسب، بیشترین میزان خرید و فروش را به خود اختصاص می دهند.

انواع فرش با کیفیت با الیاف های مختلفی مانند ابریشم، پشم، نخ، پلی استرو… بافته می شوند که هر کدام خصوصیات و مزیت های کیفی خاص خود را دارند. در این بین یکی از قدیمی ترین و در عین حال زیباترین فرش ها که با پشم طبیعی تولید می شود، فرش چهل تکه نام دارد.

امروزه از دستگاه های تمام اتوماتیک برای این منظور استفاده می کنند که سبب افزایش تیراژ تولید و همچنین عرضه فرش هایی با طرح های متنوع شده است. فرش ماشینی قابلیت تولید در ابعاد و سایزهای مختلف دارد. همین ویژگی افزایش تقاضا در بین خریداران برای این محصولات را به همراه دارد.

بهترین فرش با کیفیت اعلا برای انواع مصارف عرضه می‌شود، این فرش مرغوب و اصل است، کیفیت آن ممتاز بوده و میزان استقامت زیادی در شرایط مختلف دارد، همچنین دوام و پایداری فرش در زمان های طولانی مزیت بارز آن است که به راحتی دچار آسیب نمی شود. فرش از بهترین نخ های طبیعی و ابریشمی توسط بهترین هنرمندان با ذوق و با سلیقه تولید می شود، نقشه فرش توسط بهترین طراحان کشیده می شود و بافتی بی نظیر دارد، این فرش ها به دلیل نخ ممتاز بسیار نرم و لطیف و راحت می باشند، ضخامت مناسب و استانداردی دارند و طی قرار گرفتن در برابر شرایط مختلف فرسوده و پوسیده نمی شوند.

شکل ظاهری این فرش ها بسیار زیبا و شکیل است، دارای وزن استاندارد و مناسب می باشند، امکان حمل و نقل و جابجایی آسانی داشته و می توان آن ها را در نقاط مختلف استفاده کرد، دارای تنوع بالایی از نظر طراحی و رنگ می باشند و محصولی فاخر و ارزشمند می باشند، با رنگ های بی نظیر و طرح های جذاب و شیک می توان آن ها را برای انواع فضاهای خصوصی و عمومی به کار برد، مدل های مختلف فرش را می توان متناسب با دیگر تجهیزات و دکوراسیون انتخاب کرد، فرش ها سایز و اندازه های مختلفی دارند.

مناسب ترین فرش برای فضای تشریفاتی

از آنجا که در هنگام خرید فرش برای فضای تشریفاتی ممکن است سردرگم شوید و نتوانید فرش مناسب و مرغوب را تشخیص دهید، قصد داریم در این مورد مطالبی را بیاوریم که شاید برای شما هم مفید باشد. پس با ما باشید و از مهم ترین مشخصات فرش تشریفاتی با کیفیت عالی مطلع شوید. از ویژگی های فرش درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • نوع الیاف به کار رفته: با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی و کشف و اختراعات جدید، نخ های متنوعی در صنعت نساجی تولید شد و بهترین نخ برای بافتن فرش، نخ هیت سیت می باشد که خواص و ویژگی های منحصربه فردی دارد و استفاده از این نخ سبب می شود که فرش تولید شده مقاومت بالایی در برابر دمای پایین و یا بالا، نور خورشید، رطوبت و … داشته باشد. کیفیت و مقاومت بالای آن سبب می شود حتی استفاده از قابلمه یا حتی اتوی داغ به مدت ۵ دقیقه روی فرش تهیه شده از این نخ، آسیبی نمی بیند و نمی سوزد. بنابراین بهترین نخ برای فرش ماشینی نخ هیت سیت می باشد.
  • بهترین دستگاه بافت: در زمان های گذشته تولید فرش ها در ۳۵۰ شانه و با تراکم بافت ۹۰۰ را شامل می شدند، اما امروزه ماشین های بافندگی فرش های ۱۵۰۰ شانه و تراکم ۴۵۰۰ را نیز تولید می کنند. اکنون فرش ۷۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰ و فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ و بالاتر در کشور بافته می شود.

فروش مناسب فضای تشریفاتی از زمره فرش های مرغوب و لوکس می باشد، این فرش در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجود می باشد. فرش ماشینی تولید شده توسط مجموعه ما، مزایایی نسبت به انواع فرش های ماشینی دیگر دارد که دو ویژگی مهم آن ها ضد پرز بودن و براق بودن نخ می باشد.

فروش فرش چهل تکه ارزان به صورت مستقیم

فروش فرش چهل تکه ارزان به صورت مستقیم فرش چهل تکه ارزان یکی از زیباترین نوع فرش ها می‌باشد که در بازار از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و بازار فروش آن با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو می‌باشد. این فرش ها طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی دارند و در بازار مشتریان زیادی را مجذوب خود کرده است.

فرش چهل تکه به صورت عمده و کلی به فروش می‌رسد. مرکز فروش فرش این محصول را به سراسر کشور ارسال می‌کند. پخش و توزیع مرغوب ترین نوع این فرش ها به سراسر کشور به صورت مستقیم توسطه تولید کننده ی معتبر آن انجام می‌شود.

نمونه‌های متنوع این فرش های درجه یک و ممتاز را می‌توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارش دهید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. این محصول دارای درجه‌ی کیفیت بسیار بالایی بوده و توسطه تجهیزات مدرن و پیشرفته تولید و وارد بازار شده است.

این نوع فرش ها به اقصی نقاط کشور قابل ارسال می‌باشد و در ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل داشتن کیفیت تضمینی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه، متقاضیان و خریداران زیادی را جذب خود کرده است و با نازلترین قیمت به فروش می‌رسد.

پخش فرش چهل تکه ارزان در شهرهای ایرانی

شرکت پخش فرش چهل تکه ارزان، محصول را بدون واسطه و مستقیم از مرکز تولیدی عرضه می کند، بنابراین محصول با قیمت ارزان کارخانه ای به مشتریان ارائه می شود، فرش چهل تکه با طرح و مدل های متنوع ارائه می شود، این مرکز شعبه های مختلفی در شهرهای مختلف دارد و مرغوب ترین فرش های استاندارد و مورد تایید را در اندازه های مختلف به صورت تضمینی و عمده یا جزئی عرضه می کند.

امکان خریداری فرش از طریق فروشگاه های آنلاین و اینترنتی و از طریق تماس تلفنی فراهم شده است، می ‌توان از این طریق با کارشناسان مربوطه مشورت رایگان انجام داده و مناسب ترین فرش چهل تکه را برای کاربردهای مختلف تهیه نمود. می توان با خرید محصول از این طریق از تخفیفات ویژه و استثنایی نیز برخوردار شد، می توان از راه های دور و حتی بازارهای جهانی خرید خود را در کم ترین زمان با قیمت های کم و باور نکردنی انجام داد.

فرش چهل تکه فروش بیشتری نسبت به گذشته دارد و از این رو به صورت های مختلفی نیز به بازار عرضه می شود. پخش هم به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام شود. واسطه ها قیمت تمام شده را بالاتر می برند و با بیشتر شدن واسطه ها قیمت تمام شده نیز افزایش می یابد و خرید از واسطه ها مقرون به صرفه نیست. می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از مراکز فروش ما مرغوب ترین فرش مناسب اتاق، فرش مناسب فضای تشریفاتی و انواع دیگر فرش ها را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

صادرات فرش چهل تکه ارزان به کشورهای همسایه

صادرات فرش چهل تکه ارزان به کشورهای همسایه صادرکنندگان فرش چهل تکه، این فرش را به کشورهای متقاضی ارسال و روانه نموده و منجر به ارزآوری می گردند. صادرات فرش یکی از انواع صادرات بسیار پر رونق در کشور به شمار می آید. مخاطبین و علاقه‌مندان فراوانی به دنبال خرید انواع فرشهای ایرانی هستند. فرش های ایرانی از مرغوب ترین و زیباترین و همچنین با کیفیت ترین نوع فرش در جهان به شمار آمده و بازارهای پر رونق و فراوان جهانی را به خود اختصاص داده است.

فرش چهل تکه یکی از برترین و خوش بافت ترین نوع فرش در جهان محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد و خیلی از کشورهای مختلف طرفدار زیبایی و کیفیت بالای آن می باشند و یکی از محصولات درجه یک صادراتی محسوب می شود. روش صادرات این محصول به این شکل است که فروشندگان و ارائه دهندگان برتر که در اصل مرکز تولیدی آن می باشند بهترین نوع این فرش بی نقص را در ابعاد و نقش های مختلف به کشورهای دور و نزدیک صادر می نماید.

این فروشندگان از راه دریایی و هوایی و زمینی انواع فرش را که به بهترین صورت توسط تولید کنندگان و ارائه دهندگان برتر به صورت کاملا بی نقص تهیه شده است را به کشورهای مختلف صادر می نمایند، انتخاب روش ارسال این محصول به وضعیت جغرافیایی و دوری و نزدیکی کشور مورد نظر دارد. در تهیه و تولید این نوع فرش هم بهترین و مرغوب ترین نوع نخ استفاده می شود و هم این که از نقش های بی نقص و درجه یک در تولید آن استفاده می نمایند و یکی از فرش های بسیار شیک و زیبا و فوق العاده به شمار می آید.

1

  1. با در نظر گرفتن تجربه ی خریدی خوب و اسانی که از سایت شما داشتم می توانم بگویم که بسیار فرش چهل تکه ارزان با کیفیتی را با قیمتی عالی به مشتریان ارائه می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما