خرید فرش سرمه ای 700 شانه از مرکز تولید

فرش سرمه ای 700 شانه از استانداردترین نوع فرش های ایرانی است که به صورت ماشینی تولید می گردد و نوع با کیفیت آنها با استفاده از الیاف های طبیعی و در زیباترین طرح ها و رنگ ها تولید می گردد که نه تنها در ایران بلکه در جهان طرفداران زیادی دارد. خرید فرش سرمه ای 700 شانه از مرکز تولید یکی از مطمئن ترین روش های خرید فرش است که این امکان را می‌ دهد تا بتوانید نوع با کیفیت آنها را با قیمت‌ های واقعی خریداری کنید.

خرید فرش سرمه ای 700 شانه از مرکز تولید

اطلاعاتی جامع در مورد انواع فرش

اطلاعاتی جامع در مورد انواع فرش همانطور که شما هم به خوبی در جریان هستید، امروزه فرش به عنوان یکی از مهمترین کالاهای خانگی شناخته می‌ شود که برای پوشاندن کف ساختمان های گوناگون و به خصوص منازل کارایی دارد و انواع متفاوتی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد و همین امر سبب شده که امروزه مدل های گوناگونی از آنها تولید شود؛ بنابراین مدل های گوناگونی از فرش ها در بازارهای مختلف موجود هستند که بر اساس معیارهای گوناگونی قابل دسته‌ بندی می باشند و در اینجا به قصد آشنایی می‌ خواهیم به طور مختصر و مفید به بیان آنها بپردازیم.

در حالت کلی فرش هایی که در دنیای امروزی موجود هستند، در دو نوع فرش دستبافت اصیل و فرش ماشینی قابل دسته‌ بندی می‌ باشند که فرش دست بافت از گذشته‌ های بسیار دور مرسوم بوده است و در حال حاضر هم تولید آنها در تولیدی های مربوطه در دستور کار است، به طوری که مدل‌ های مختلفی از آنها در اندازه‌ های گوناگون تولید می‌ شود و هم به عنوان فرش مناسب برای منزل و هم به عنوان یک کالای زینتی می‌ توان آنها را مورد استفاده قرار داد.

فرش های دست بافت امروزه از نهایت کیفیت برخوردار هستند و در صورتی که تمامی اصول برای آنها به درستی رعایت گردد، از نهایت کیفیت برخوردار هستند و از نظر زیبایی هم در سطح بالاتری نسبت به سایر فرش ها قرار می گیرند.

دسته دیگری از آنها، فرش های ماشینی هستند که امروزه به عنوان اصلی ترین فرش ها شناخته می شوند، به طوری که در بیشتر منازل ایرانی از آنها استفاده می شود؛ اما فرش های ماشینی نیز خود متنوع هستند و آنها را بر اساس طرح و نقش هایی که بر روی آنها اجرا می گردد، اشکال مختلف، نوع رنگ و حتی از نظر میزان تراکم با یکدیگر متفاوت هستند؛ به عنوان مثال انواع فرش مستطیلی، مربعی، دایره ای، بیضی شکل و غیره گونه‌ هایی از آنها هستند.

از طرفی بر اساس میزان تراکم نیز انواع فرش 500، 700، 1500 و… شانه هستند و در حال حاضر برند های مختلفی در زمینه تولید آنها فعالیت دارند که موفق شده اند با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز نوع برتر آنها را تهیه کنند.

مدل های مختلف فرش که در دنیای امروزی تولید می شوند، بر اساس نوع نخی که برای آنها استفاده می‌ شود هم قابل دسته‌ بندی هستند؛ به عنوان مثال انواع فرش نخی فرش ابریشمی، فرش نخی- ابریشمی، فرش نمدی فرش پشمی، فرش پلی استر، پلی پروپیلن، پلی آمید، پشم، الیاف BCF، ابریشم مصنوعی و… نمونه هایی از آنها می باشند.

فرش ها نه تنها از نظر جنس بلکه از نظر کیفیت میزان ماندگاری و حتی زیبایی و مقاومت متنوع هستند؛ از این رو فرد خریدار در هنگام انتخاب و خرید انواع فرش باید نهایت دقت خود را به کار بگیرد و هر نوع از آنها را که گزینه بهتری هستند، انتخاب کرده و خریداری کنند.

چه رنگبندی برای فرش مناسب است؟

در صنعت تولید فرش امروزه از رنگ های بسیار متنوع استفاده می گردد و نوع رنگ های منتخب بر اساس نوع فرش معین می شود؛ به عنوان مثال از ساده‌ ترین نوع فرش می توان شروع کرد که برای آنها از یک تا حداکثر چهار رنگ استفاده می شود؛ این نوع از فرش ها معمولاً به عنوان فرش سنتی و بیشتر آنها در رنگ قرمز شناخته می شوند که جزء ابتدایی ترین فرش ها به شمار می‌ آید و هنوز هم تولید آن در عشایر به صورت دستبافت انجام می‌ پذیرد؛ اما به علت زیبایی ظاهری بالا و داشتن نقش های اصیل و بسیار زیبا، طرفداران زیادی دارد.

فرش های ماشینی که جزء فرش های لوکس به شمار می آیند، نیز امروزه در طراح های مختلفی تولید می شوند که متناسب با نوع طرح آنها از رنگ های گوناگون استفاده می شود؛ به عنوان مثال فرش های هجری از خاص ترین فرش ها و جدیدترین مدل ها می باشند که از رنگ های کمیاب و پرطرفدار مانند رنگ خردلی نیز در بافت آنها بسیار استفاده می گردد.

همچنین تعداد رنگ هایی که در بافت فرش های ماشینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، از تنوع بیشتری برخوردار هستند، به طوری که گاهی اوقات ۸ تا ۱۰ رنگ مورد استفاده قرار می‌ گیرد و این ویژگی بیشتر برای فرش های شلوغ صدق می‌ کند.

در حالت کلی در خصوص نوع رنگ هایی که در ساختار فرش های ماشینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، باید بدانید که تمامی رنگ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند و انواع رنگ های روشن و تیره را شامل می‌ شوند که در اکثر فرش ها به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می‌ گیرند؛ اما رنگ اصلی در فرش به رنگی گفته می‌ شود که بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد؛ به عنوان مثال وقتی صحبت از فرش سرمه ای رنگ می شود، منظور فرشی است که تخت آن بیشتر از رنگ سرمه‌ ای تشکیل شده است.

انتخاب درست رنگبندی فرش بر روی زیبایی آن بسیار تاثیرگذار است که انتخاب آنها با توجه به نوع دکوراسیون های مختلف انجام می‌ گیرد و این امر نیز مانند سایر مراحل تولید طرح و نقش فرش توسط کارشناسان به صورت کاملاً تخصصی انجام می‌ پذیرد.

همه چیز درباره مراقبت اصولی از فرش

همه چیز درباره مراقبت اصولی از فرش فرش یکی از مهمترین کالاهایی می باشد که در زندگی انسان نقش مهمی را ایفا کرده و حضور آن در منازل ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما با وجود آنکه بیشتر فرش های تولیدی در دنیای امروزی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند، تمامی فرش های تولیدی تا حدودی نیاز دارند که به درستی مورد مراقبت واقع شده و برخی از نکات خاص برای آنها رعایت گردد تا زیبایی و کیفیت فرش ثابت و همیشگی باشد و مدت بیشتری بتوان آن را مورد استفاده قرار داد.

از آنجایی که فرش نسبت به تابش مستقیم خورشید واکنش نشان می دهد و در صورتی که نور خورشید به طور طولانی‌ مدت بر روی آن بتابد، سبب تغییر رنگ آن و کهنگی آن می شود، بسیار اهمیت دارد که از تابش مستقیم خورشید به آنها جلوگیری به عمل آید؛ بنابراین در صورتی که فرش شما مستقیماً در معرض آفتاب قرار دارد، بهتر است که از پرده‌ های ضخیم استفاده گردد و هنگام تابش خورشید جلوی ورود نور با کمک این پرده ها گرفته شود.

نکته دیگر این است که برخی از مواد گوناگون که در زندگی با آنها سر و کار داریم دارای رنگ بوده و هر گاه بر روی فرش بریزند، سبب ایجاد لکه های ثابت و دائمی می‌ شوند که جهت جلوگیری از این کار بهترین کار استفاده از روفرشی های شیک و با کیفیت برای این کار است، حتی برای این کار می‌ توان از روفرشی های کشدار استفاده کرد که نهایت مراقبت را از فرش شما به عمل می‌ آورند؛ علاوه بر این استفاده از روفرشی های باکیفیت سبب جلوگیری از کثیف شدن فرش و کهنه شدن آنها نیز می شود، حتی می تواند یک سپر خوب در برابر نور خورشید هم باشد.

از دیگر مراقبت هایی که برای انواع فرش باید صورت بگیرد، این است که از وارد آمدن ضربات گوناگون به آنها باید جلوگیری کرد، همچنین از قرار دادن وسایل سنگین مانند مبل، میز و وسایل مشابه بر روی آن باید جلوگیری کرد؛ زیرا سنگین بودن این وسایل سبب می‌ شود که به مرور زمان در داخل بافت فرش جا کرده و سبب آسیب وارد آمدن به آن شوند.

از دیگر مراقبت های اصولی برای انواع فرش به نوع شوینده هایی که برای فرش استفاده می‌ شود، مربوط می گردد که در این میان استفاده از شامپو فرش می‌ تواند یک امر کاملاً اشتباه باشد؛ زیرا نه تنها یک تمیزی کوتاه مدت و موقت بر روی آن ایجاد می‌ کند، بلکه شامپو به داخل بافت فرش نفوذ پیدا کرده و به آن صدمه وارد می‌ کند.

علاوه بر این جهت شستشوی انواع فرش باید از شوینده های معمولی و استاندارد استفاده کرد و در هر بار شستن فرش باید آن را به اندازه کافی آب کشی کرده تا شوینده مورد نظر به خوبی از لابلای آن خارج شود. مراقبت کردن از ریشه فرش نیز بسیار اهمیت دارد که برای این کار یا می‌ توانید ریشه فرش را ببافید و یا آنکه با استفاده از چسب های نواری پهن، تمامی قسمت های آن ها را پوشانده و از پریشان شدن و کثیف شدن آنها جلوگیری به عمل آورد؛ زیرا تقریبا تمامی ریشه های فرش رنگ روشن هستند و خیلی سریع تغییر رنگ می دهند.

جایگاه فرش ایرانی اصل در جهان

فرش درجه یک ایرانی یکی از ممتاز ترین فرش ها می باشد که در ایران و جهان از حسن شهرت بالایی برخوردار بوده و همین امر منجر شده است که امروزه در ردیف مهمترین کالاهای صادراتی قرار بگیرد، به طوری که تولید آن با تنوع بالایی انجام می‌ پذیرد و انواع فرش کوچک و بزرگ را شامل می‌ شوند.

امروزه ایران به عنوان یکی از مهمترین صادرکنندگان فرش در جهان شناخته می‌ شود؛ بنابراین جایگاه فرش ایرانی در جهان در بالاترین رده قرار می‌ گیرد و فرش ایرانی در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین انواع فرش ها شناخته می شود.

علت رونق صادرات فرش ایرانی و محبوبیت آن به دو کمیت اصلی مربوط می گردد که برای بیشتر فرش ها به خوبی صدق می‌ کند که کمیت اول به کیفیت آن مربوط می شود؛ زیرا از بهترین متریال ها در ساختار آن استفاده می گردد و دوم به زیبایی و طراحی منحصر به فرد آن مربوط است که بسیار ظریف و دقیق تولید می‌ شوند و دارای نقش و نگارهای طبیعی و زنده هستند که سبب می‌ شود استفاده از آنها در فضای داخلی ساختمان ایجاد یک تنوع و زیبایی چشمگیر کند.

سفارش اختصاصی فرش سرمه ای 700 شانه

سفارش اختصاصی فرش سرمه ای 700 شانه فرش 700 شانه سرمه ای نمونه ای از شناخته شده ترین و برترین انواع فرش های ماشینی ایرانی می باشد که جزء نسل جدید فرش های ایرانی به شمار می‌ آید که در ابعاد گوناگون تولید می‌ گردد و در قسمت های مختلف داخلی منزل می‌ توان آنها را مورد استفاده قرار داد. در این فرش ها از یک رنگ سرمه ای زیبا و یکدست استفاده می شود؛ اما نوع طراحی های آن ها به صورت رنگی و در رنگ های متضاد بر روی آن اجرا می شوند و همین امر سبب زیبایی چشمگیر آنها شده است.

برای سفارش اختصاصی فرش ۷۰۰ شانه سرمه ای به طور تضمین شده و از میان مرغوب ترین نوع طرح و رنگ های آن بهترین کار این است که خرید آن را از طریق مراکز اصلی انجام دهید تا برترین نوع آنها در نهایت کیفیت برای شما ارسال گردد که این مجموعه نیز به عنوان یکی از معتبرترین واحدهای عرضه فرش سرمه ای جدیدترین و برترین برند های آن را به صورت اینترنتی و مستقیم به فروش می‌ رساند و امکان خرید آنها را در سراسر کشور برای خریداران فراهم کرده‌ است.

فروش فرش سرمه ای 700 شانه با قیمت پایین

خرید فرش سرمه ای جدید و ارزان مد نظر تمامی خریداران و علاقه‌ مندان به این نوع از فرش می باشد که به این منظور خرید این فرش را باید از طریق مراکز اصلی انجام داد تا نوع درجه یک آنها با قیمت‌ های واقعی در اختیار شما قرار بگیرد، در حقیقت خرید این فرش ها از طریق مراکز معتبر سبب می گردد تا شما بتوانید آنها را به طور مستقیم و بی‌ واسطه خریداری کنید.

فروش این فرش ها به طور بی‌ واسطه و از درب کارخانجات مربوطه امروزه در دستور کار بسیاری از فروشندگان معتبر است و برای این کار راه‌ های ارتباطی گوناگونی به صورت اینترنتی ایجاد شده که به خریداران اجازه می‌ دهد تا از سراسر کشور بتوانند خرید آسان آنها را انجام دهند.

بهترین تولیدکنندگان ایرانی فرش سرمه ای 700 شانه

بهترین تولیدکنندگان ایرانی  فرش سرمه ای 700 شانه تولیدکنندگان معتبر ایرانی امروز اقدام به تولید برترین نوع فرش های سرمه ای رنگ کرده اند و برترین نوع آنها را که به خوبی مورد پسند خریداران داخلی و خارجی قرار می‌ گیرند و آنها را در اندازه ها و ابعاد گوناگون تولید می کنند، این فرش ها از محبوبیت جهانی برخوردار هستند و علاوه بر توزیع آنها به طور انبوه در سطح بازارهای داخلی، امروزه صادرات آنها نیز در دستور کار است.

تولید انواع فرش ۷۰۰ شانه سرمه ای در ایران با رعایت تمامی استانداردها و نکات لازم انجام می‌ پذیرد و از مرغوب ترین نوع نخ در ساختار آنها استفاده می گردد که از نهایت کیفیت برخوردار بوده و همیشه خرید آنها با رضایت فردی خریدار همراه است.

8

  1. سلام خدمت شما و مجموعه نگارین. مطالب مفید و کارامد بود. فقط لطفا راجب شستشوی این فرش ها هم کمی اطلاعات بدین.ممنون

  2. با سلام و وقت بخیر
    لطفا بفرمایید این فرش ها از چه جنسی هستند و نحوه خریدشون به چه شکله؟

  3. سلام از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید بسیار ممنونم چطور می توانم از قیمت فرش ها نیز اطلاع پیدا کنم؟

  4. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    من از این محصولات تا حالا خرید نکردم
    ولی خیلی دوست دارم خرید کنیم.

  5. بسته بندی شیک بدون شکستگی و لک و لوک. ممنونم که کاملا احترام به مشتری را رعایت کردید.

  6. سلام وقتتون بخیر من فرش سرمه ای 700 شانه شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید همچنین به تمام دوستان پیشنهاد میکنم حتما از این محصولات استفاده کنند.

  7. قیمتش نسبت به جاهای دیگه یکم بالاتره ولی راضیم کیفیتش خوب بود

  8. سلام خسته نباشید
    در حالت کلی فرش هایی که در دنیای امروزی موجود هستند، در دو نوع فرش دستبافت اصیل و فرش ماشینی قابل دسته‌ بندی می‌ باشند که فرش دست بافت از گذشته‌ های بسیار دور مرسوم بوده است و در حال حاضر هم تولید آنها در تولیدی های مربوطه در دستور کار است، به طوری که مدل‌ های مختلفی از آنها در اندازه‌ های گوناگون تولید می‌ شود و هم به عنوان فرش مناسب برای منزل و هم به عنوان یک کالای زینتی می‌ توان آنها را مورد استفاده قرار داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما