فروش انواع تابلو فرش چهره

تابلو فرش چهره از مهمترین کالا های دکوراتیو و تزئینی به شمار می آید که نزد خریداران این کالاها و علاقه‌ مندان بسیار حائز اهمیت می باشند، به طوری که بازار خرید این کالا همواره شلوغ می باشد. ارزان ترین قیمت تابلو فرش ارزان دستبافت را می توانید در این مجموعه ملاحظه کنید؛ زیرا تابلو فرش ها به طور مستقیم و بی واسطه عرضه می‌ شوند و قیمت های ارزان تری نسبت به سایر مراکز فروش برای آنها در نظر گرفته می‌ شود.

فروش انواع تابلو فرش چهره

آشنایی با تابلو فرش با طرح چهره های مشهور

آشنایی با تابلو فرش با طرح چهره های مشهور تابلو فرش هم مانند سایر فرش ها دارای ویژگی ها و مشخصه هایی می باشد که به دلیل استفاده های زیادی که از این کالا در دکوراسیون های داخلی ساختمان ها می شود همه ما تقریباً با آنها آشنایی های لازم را داریم.

از بارزترین ویژگی های آنها می‌ توان به سایز نسبتاً کوچک برای آنها اشاره داشت به طوری که نهایتاً بزرگترین تابلو فرش دارای طولی در حدود یک متر می باشد؛ اما از آنجایی که این کالا را همیشه به عنوان یک وسیله تزئینی بر روی دیوار نصب می شود، وزن آن باید سبک باشد، همواره اندازه های نسبتاً کوچکی از آنها تولید می شود.

علاوه بر این باید بدانید که زیبایی برای تابلو فرش ها بسیار اهمیت دارد و بنابراین این تابلو های تزیینی از نظر زیبایی بسیار مورد توجه قرار می گیرند که برای طراحی آنها از طرح و نقش های گوناگون استفاده می گیرد و انواع تابلو فرش با طرح‌ های گوناگون را می‌ توان از بازار ها تهیه کرد.

برای تولید آنها هم از الیاف های درجه یک و برتر که بیشتر از نوع الیاف های طبیعی هستند استفاده می گردد بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار هستند در حال حاضر تولید تابلو فرش ها با طرح روی بیشتر نسبت به هر زمان دیگر انجام می‌ پذیرد به‌ طوری که هر طرح و رنگ از این کالا را به راحتی می توان خریداری کرد از نظر قیمت نیز باید بدانید که بسیار متنوع هستند و با قیمت های مناسب می توان آن ها را تهیه کرد.

محبوب ترین تابلو فرش ها را بشناسید

تابلو فرش مدرن یکی از زیباترین و هنرمندانه ترین هنرهای دستی ایران زمین به شمار می آید که علاقمندان فراوانی در ایران و سایر کشورهای جهان به خود اختصاص داده است، طرح های مختلف فرش دستباف ایرانی همواره خاص بوده و بر اساس فرهنگ و هنر ایرانی طراحی می شوند، طرح شاه عباسی، اسلیمی، افشان، بته جقه، خشتی، شکارگاه، هندسی، ترکمنی، درختی، گلدانی و گل فرنگ در زمره برترین و جذاب ترین نمونه های طرح های فرش دستباف ایرانی محسوب می شوند.

نحوه تشخیص کیفیت و مرغوبیت فرش دستباف صادراتی را می توان به موارد زیر اختصاص داد:

  • این فرش ها دارای شستشوی راحت و آسان می باشند.
  • فرش های دستباف دارای ظاهری زیبا و شک و لوکس هستند.
  • فرش های دستباف از کیفیت، قیمت و ضخامت بالا برخوردار هستند.
  • فرش های دستباف با استفاده از نخ های پشمی و ابریشمی مرغوب بافته می‌شوند.
  • فرش دستباف با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه موجود در بازار تهیه و تولید می شوند.
  • این گونه فرش دارای سطح نرم و لطیف بوده که به پوست بدن هیچ گونه آسیبی نمی رساند.
  • همچنین این فرش ها دارای ظاهری براق هستند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد.
  • این گونه فرش با تنوع کیفیت، قیمت، تنوع طرح و رنگ، اندازه، مدل، جنس عالی در بازار به فروش می رسد.

فرش دستباف طرح اصفهان از نمونه های بارز فرش های تولید داخل کشور است که صادرات آن به اکثر کشورهای دنیا از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، ترکیه و دیگر کشورها توانسته بر میزان تولیدات انبوه آن بیفزاید و نیز بر رونق اقتصاد کشور بیفزاید.

هر کدام از انواع این طرح ها دارای نقش های ویژه و نگاره های خاصی می باشند که مربوط به همان طرح بوده و توسط همین نقوش شناخته می شود، فرش شاه عباسی از جمله جذاب ترین نمونه های فرش ایرانی دستباف است که شامل نقش گلی خاص در مرکز و کناره های فرش می باشد و این طرح گاهی با نقوش اسلیمی یا ختایی نیز ترکیب می شود.

طرح اسلیمی از شاخ و برگ های پر پیچ و خم تشکیل می شود که قسمت انتهایی هر شاخه به دو بخش متقارن تقسیم می شود، طرح افشان هم از دیگر طرح های پرطرفدار است که نگاره ها و ترنج های بکار رفته در آن دارای پراکندگی هستند، سایر رج های فرش دستباف هم همان طور که از نامشان پیداست طراحی های درخت، گلدان و شکارگاه دارند.

نحوه شستن انواع تابلو فرش

نحوه شستن انواع تابلو فرش

امروزه از جمله تولید کننده و صادر کنندگان تابلو فرش سالن پذیرایی می‌توان به تابلو فرش تولید شده در شهرهایی مانند: سردرود کاشان، اصفهان، یزد و قم اشاره کرد که از جمله قطب صادرات تابلو فرش ابریشمی را می توان به سردرود از توابع شهرهای استان آذربایجان شرقی اختصاص داد که از لحاظ تولید تابلو فرش ابریشمی قدمتی ۸۰ ساله داشته و صادرات آن به کشورهایی همچون: ترکیه و امارت بیشترین صادرات را داشته و توانسته گامی مهم در اقتصاد کشور بردارد.

در حال حاضر از انواع تابلو فرش های موجود و تولید داخل کشور می توان به تابلو فرش طرح پاییز، تابلو فرش چشم نظر، تابلو فرش بدون قاب و تابلو فرش سایز بزرگ اشاره نمود که هر کدام بسته به نوع خود از کیفیت و قیمت متفاوت برخوردار بوده و با نظر و سلیقه و سرمایه افراد بسته به محل مورد نظر و ایجاد دکوراسیونی زیبا و جذاب انتخاب و خریداری می شوند که علاوه بر زیبایی خاص می توانند در روح و روان انسان نقش بسزایی ایفا نمایند.

باید گفت: تابلو فرش طرح پاییز از جمله انواع طرح های زیبای طبیعت می باشد که الهام گرفته از طبیعت در فصل پاییز می باشد که منظره ای زیبا و جذاب برای منازل به ارمغان می آورد و نیز طرفداران زیادی را متوجه خود ساخته است.

تابلو فرش های ابریشم یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین تابلو فرش ها محسوب می شوند که از آن ها اغلب برای دکوراسیون منازل استفاده می شوند.

بنابراین عوامل متعددی بر قیمت تابلو فرش تاثیر دارد که عبارتند از: نوع تابلو، مواد اولیه به کار رفته در ساختار آن، نوع جنس نخ، مواد اولیه طبیعی در ساختار تولید آن، نوع تابلو بر حسب دستی و ماشینی بودن، استاندارد بودن تابلو فرش، عرضه مستقیم و بدون واسطه آن، میزان تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، کیفیت تابلو، تنوع طرح و رنگ، مدل، اندازه، ابعاد، تعداد گره ها، نوع بافت و دیگر موارد هستند که بدون شک هر چه کیفیت، تعداد گره ها و ظرافت تابلو فرش بالاتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد شد.

همچنین طرح تابلو فرش در سایز و اندازه های بزرگ برای ساختمان های مجلل و مدرن و نیز برای تمام خانه های ویلایی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد که با تنوع طرح و رنگ های زیبا طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

عوامل مؤثر بر قیمت تابلو فرش

معمولا مشتریان برای خرید انواع تابلو فرش ابریشم از تابلو فرش های خوش نقش و نگار خریداری می کنند چرا که فرش های خوش نقش و نگار با گذشت زمان قیمت شان نسبت به سایر فرش ها بیشتر افزایش پیدا می کند.

لازم به ذکر است برای خرید تابلو فرش ابریشم اصل باید نکات کلیدی را در نظر گرفت که شامل: جنس نخ ابریشم، توجه به تار و پود آن، توجه به پشت تابلو فرش، کیفیت و مرغوبیت آن، تنوع طرح و رنگ، اندازه، مدل، ابعاد، تعداد گره ها، زیبایی و دیگر موارد که می تواند خریدی مطمئن و راحت به حساب آید.

بازار تابلو فرش به دلیل تنوع گسترده طرح ها و مواد به کار رفته در فرایند تولید این محصولات در سال های اخیر با طیف گسترده ای از رنگ های ناب و زیبا بسیار گرم و پررونق است.

از این رو کشور ایران به عنوان یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده انواع تابلو فرش جدید از جنبه صادراتی بالایی برخوردار می باشد که همه ساله توانسته با میزان تقاضای زیاد از سوی کشورهای بیگانه در امر تولید این گونه تابلو فرش ها از عملکرد بسیار بالایی برخوردار باشد و انواع این تابلو فرش ها را در ابعاد، اندازه و سایز های متفاوت با تنوع طرح و رنگ های زیبا وارد کشورهای خارجی نماید که به پیشرفت تولید و توسعه اقتصاد کشور کمک بزرگی می کند چرا که تولید انواع متفاوت این محصولات در طرح بندی ها و رنگ بندی های مختلف امکان تامین رضایت خاطر استفاده کنندگان گوناگون این محصول را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است.

خرید تابلو فرش به صورت اينترنتي گزینه بسیار مناسبی برای جذب مشتری است چرا که خریدار می تواند با دقت و حوصله تمام انواع تابلو فرش را از نظر نقوش مختلفی که دارد بررسی کرده اطلاعات و ویژگی های هر کدام از آن ها را با هم مقایسه کرده و سوالات خود را در خصوص جنس و کیفیت محصول به طور کامل با مشاوران فروش مطرح نماید از این رو بسیاری از فعالان این حوزه اقدام به فروش تابلو فرش در فروشگاه های اینترنتی نموده اند.

قیمت انواع تابلو فرش چهره

قیمت انواع تابلو فرش چهره

همواره مراکز عرضه و فروش تابلو فرش دستباف صادراتی سعی می کنند تا با تولیدات انبوه خود در این زمینه بتوانند مشتریان زیادی را متوجه خود سازند که این تابلو فرش ها را در اندازه و ابعاد مختلف با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی مطابق با استانداردهای مدرن دنیا با قیمت مناسب به مشتریان داخلی و خارجی خود ارائه می دهند که عرضه مستقیم و بدون واسطه فرش دستباف در کل ایران بسیار ارزان بوده و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

لازم به ذکر است از دیگر شهرهای ایران که در زمینه تولید انواع فرش های دستباف فعالیت گسترده ای دارد شهر قم است که فرش دستباف گل ابریشم قم نمونه ای مرغوب و با کیفیت از انواع فرش های دستباف محسوب می شود که با تنوع کیفیت و نقش و نگارهای زیبایی که دارد مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. باید گفت: فرش دستباف گل ابریشم قم نمونه ای مرغوب از فرش های صادراتی به حساب می آید که مشتریان زیادی دارد.

امروزه تابلو فرش دستباف صادراتی، در تنوع طرح و رنگ های بسیار زیبا و جذاب توانسته توجه اکثر کشورهای بیگانه را به خود جلب کند که اغلب با کیفیت عالی و قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه به کشورهای خارجی صادر می گردد که صادرات این گونه فرش ها با این روش بسیار ارزان بوده و مورد توجه و استقبال این کشورها قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد. ضمنا قیمت تابلو فرش معروف دستباف صادراتی بر حسب مدل، تنوع طرح و رنگ، اندازه، کیفیت، ابعاد، استاندارد بودن و دیگر موارد متفاوت می باشد.

توزیع کنندگان تابلو فرش چهره

خرید تابلو فرش اصیل دستباف اصفهان در انواع و اقسام طرح ها و مدل های مختلف از طریق این فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است، کیفیت بالا و نقش های منحصر به فرد این تابلو فرش ها از جمله مشخصه های مهم آن ها می باشد که سبب استقبال خریداران و در نتیجه افزایش فروش این محصول شده است، متقاضیان انواع فرش و تابلو فرش می توانند برای اطلاع از قیمت فرش دستباف پادری و قیمت فرش دستباف 40 رج تبریز و اصفهان به روش تلفنی و غیر حضوری نیز اقدام نمایند.

مراکز عرضه تابلو فرش دستباف اصفهان، مجموعه ای از جذاب ترین و زیباترین انواع این محصول را به صورت مستقیم و عمده ارائه می کند، تمام نمونه ها با استفاده از نخ ها و رنگ های مرغوب و طبیعی و با دستان توانمند هنرمندان کشورمان بافته شده و روانه بازار شده اند، نقوش متنوع و طرح های گوناگون از ویژگی های بارز این محصول است.

در مراکز بزرگ و معتبر عرضه کننده فرش ها و تابلو فرش های اصفهان همه این محصولات با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می گیرند؛ به این علت که توزیع و فروش این تابلوها بدون واسطه و مستقیما از تولید کننده صورت می گیرد و همچنین امکان خرید عمده از طریق سایت تخصصی فرش دستباف نیز وجود دارد.

عرضه مستقیم تابلو فرش چهره

عرضه مستقیم تابلو فرش چهره در مرجع خرید تابلو فرش سنتی ارزان دستبافت امکان خرید انواع تابلو فرش سه بعدی و هرگونه تابلو فرش دستبافت مشهد برای خریداران فراهم شده است و عرضه‌کنندگان ما همواره تلاش خود را به کار می‌گیرند آن نوع درجه یک و برتر آنها که به طور یقین رضایت فرد خریدار را به همراه دارند را با قیمت های مناسب به آنها عرضه کنند که فروش آنها به صورت اینترنتی امکان خرید راحت و مطمئن آنها با قیمت های ارزان انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما