تولید انواع تابلو فرش ماشینی برجسته

برای تولید انواع تابلو فرش ماشینی برجسته، از الیاف های درجه یک و برتر که بیشتر از نوع الیاف های طبیعی هستند استفاده می گردد؛ بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر تولید تابلو فرش ها با طرح روی بیشتر نسبت به هر زمان دیگر انجام می‌ پذیرد به‌ طوری که هر طرح و رنگ از این کالا را به راحتی می توان خریداری کرد. از نظر قیمت نیز باید بدانید که بسیار متنوع هستند و با قیمت های مناسب می توان آن ها را تهیه کرد.

تولید انواع تابلو فرش ماشینی برجسته

مشخصات تابلو فرش طرح برجسته

مشخصات تابلو فرش طرح برجسته تابلو فرش هم مانند سایر فرش ها دارای ویژگی ها و مشخصه هایی می باشد که به دلیل استفاده های زیادی که از این کالا در دکوراسیون های داخلی ساختمان ها می شود همه ما تقریباً با آنها آشنایی های لازم را داریم.

از بارزترین ویژگی های آنها می‌ توان به سایز نسبتاً کوچک برای آنها اشاره داشت به طوری که نهایتاً بزرگترین تابلو فرش دارای طولی در حدود یک متر می باشد؛ اما از آنجایی که این کالا را همیشه به عنوان یک وسیله تزئینی بر روی دیوار نصب می شود، وزن آن باید سبک باشد، همواره اندازه های نسبتاً کوچکی از آنها تولید می شود.

علاوه بر این باید بدانید که زیبایی برای تابلو فرش ها بسیار اهمیت دارد و بنابراین این تابلو های تزیینی از نظر زیبایی بسیار مورد توجه قرار می گیرند که برای طراحی آنها از طرح و نقش های گوناگون استفاده می گیرد و انواع تابلو فرش با طرح‌ های گوناگون را می‌ توان از بازار ها تهیه کرد.

دسته بندی انواع تابلو فرش از نظر مدل

انواع تابلو فرش از نظر طرح عبارتند از :

  • طرح منظره : تابلو فرش طرح منظره، بافت مناظر طبیعی بکر می‌باشد که بیشتر در طبیعت مناطق روستایی دیده می شود؛ اجزای طبیعی به کار رفته در این نوع تابلو ها شامل دریاچه و رودخانه‌ های پر آب، درخت‌های مرتفع، آسمان، کوه، پل‌ های چوبی و سنگی، قایق، کلبه‌های چوبی زیبا و … می‌باشد. از این تابلو فرش می توان به تابلو فرش طرح بهار و تابلو فرش باغ بهشت اشاره کرد.
  • طرح گل و گلدان: تابلو فرش با موضوع گل شامل دسته گل‌ های زینتی و طبیعی همراه با ساقه و برگ می‌باشد که معمولا در داخل گلدان‌ هایی قرار گرفته‌اند و در بعضی موارد ممکن است که از پرندگان زیبا و خوش رنگی چون قناری و طوطی در آن استفاده شده باشد.
  • تابلو فرش چهره (عکس شخصی): این نوع تابلوها با سفارش شخصی به منظور هدیه‌ی تولد نزدیکان و سایر مناسبت‌ها مانند هدیه‌ی ولنتاین و … تولید می شوند و یا با سفارش ارگان‌های دولتی و غیر دولتی به منظور یاد بود و قدر دانی تولید می‌شوند. تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش چهره به صورت چاپی و به صورت بافت ماشینی و دستباف انجام می شود که می‌توان گفت امروزه برای این نوع از تابلوها چاپ روی تابلو فرش بسیار رایج تر شده است .
  • طرح‌ های فرانسوی: تابلو های طرح فرانسوی شامل میهمانی‌ها و مجالس بزم و دورهمی اروپاییان قدیم است که برگرفته از نقاشی‌ های فرانسوی است. معروف‌ترین این نوع تابلوها عبارتند از: گیتارزن، پاسور باز، تابلو فرش شاعر جوان و .. . تابلوی طرح فرانسوی جزو تابلو فرش لوکس به شمار می رود.
  • تابلو فرش با موضوع نقاشی مینیاتوری: این نوع تابلو فرش‌ ها برگرفته از آثار نقاشی هنرمندان مینیاتوری ایرانی به خصوص نقاشی‌ های استاد محمود فرشچیان است. نقش مایه‌ی این نوع تابلوها بیشتر شامل موضوع خیر و شر، فرشته و دیو و … می‌باشد.
  • تابلو فرش آیه قرآنی و مذهبی: تابلو فرش قرآنی برگرفته از آیاتی نظیر “بسم الله الرحمن الرحیم”، “و ان یکاد الذین”، آیت الکرسی، سوره‌های قرآنی مثل چهارقل و همچنین نام‌های مقدسی چون “الله” می‌باشد.
  • طرح حیوانات: نقش مایه‌ی این تابلو ها بیشتر حیواناتی مانند ببر، شیر، گرگ، اسب، سگ و گربه است.
  • تابلوفرش‌های با موضوعات ترکیبی: تابلو فرش‌ های با موضوعات ترکیبی ترکیب دو یا چند موضوع از موضوعات اشاره شده در طرح های گفته شده، می‌باشد؛ به عنوان مثال ترکیب دو موضوع منظره و حیوانات در یک قاب. این تابلو ها همچنین شامل تصاویر ایرانیان باستان به خصوص دوران سلسله‌ ی هخامنشی می‌شود

آشنایی با محبوب ترین طرح های تابلو فرش

آشنایی با محبوب ترین طرح های تابلو فرش فرش دستباف یکی از زیباترین و هنرمندانه ترین هنرهای دستی ایران زمین به شمار می آید که علاقمندان فراوانی در ایران و سایر کشورهای جهان به خود اختصاص داده است، طرح های مختلف فرش دستباف ایرانی همواره خاص بوده و بر اساس فرهنگ و هنر ایرانی طراحی می شوند، طرح شاه عباسی، اسلیمی، افشان، بته جقه، خشتی، شکارگاه، هندسی، ترکمنی، درختی، گلدانی و گل فرنگ در زمره برترین و جذاب ترین نمونه های طرح های فرش دستباف ایرانی محسوب می شوند.

هر کدام از انواع این طرح ها دارای نقش های ویژه و نگاره های خاصی می باشند که مربوط به همان طرح بوده و توسط همین نقوش شناخته می شود، فرش شاه عباسی از جمله جذاب ترین نمونه های فرش ایرانی دستباف است که شامل نقش گلی خاص در مرکز و کناره های فرش می باشد و این طرح گاهی با نقوش اسلیمی یا ختایی نیز ترکیب می شود.

طرح اسلیمی از شاخ و برگ های پر پیچ و خم تشکیل می شود که قسمت انتهایی هر شاخه به دو بخش متقارن تقسیم می شود، طرح افشان هم از دیگر طرح های پرطرفدار است که نگاره ها و ترنج های بکار رفته در آن دارای پراکندگی هستند، سایر رج های فرش دستباف هم همان طور که از نامشان پیداست طراحی های درخت، گلدان و شکارگاه دارند.

تأثیر تابلو فرش روی دکوراسیون خانه

همانطور که می دانید تابلو فرش ماشینی جز هنرهای منحصر به فرد و بی نظیر کشورمان است که زیبایی و جلوه فوق العاده ای را دارد و تولیدکنندگان هم اکنون توانسته اند تابلو فرش های ماشینی را همانند تابلوهای دستباف با ظرافت و کیفیت فوق العاده تهیه کنند.

از عوامل موثر بر کیفیت تابلو فرش سنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد ریشه های گره خورداه موجود: تابلو فرش 500 شانه درجه یک چون با این تعداد ریشه طراحی شده پس در واقع خیلی جلوه زیباتری دارد یعنی در هر حال چون این گره ها در طراحی اصلی افزایش پیدا کرده اند به نوعی، ظرافت دقیق و ریزه کاری های جالبی را در متن اصلی خود محصول و قسمت های بیرونی آن با شکل هوشمندانه ای نشان می دهد.
  • استفاده از برترین رنگ های طبیعی و ماندگار در ماهیت اصلی تار و پودها: رنگ های واقعی قابل توجهی در زمینه طراحی این گونه محصولات به کار رفتند که و همین مسئله یک امتیاز ویژه برای استاندارد بودن آن ها تلقی می شود یعنی به هر حال چون اقسام مصرفی برای مکان های گوناگون بوده، هم رنگ ثابت و هم زمینه لطیفی را از خود به نمایش می گذارند.
  • انتخاب اولیه بهترین تشکیلات از تاروپود های پنبه ای: استفاده از همین مواد اولیه است که تاثیری بی اندازه را در ظاهر و ماهیت این تولیدات درجه یک دارد یعنی به هر شکل کاندید مناسبی برای تهیه به روز تمام تابلو فرش ها و نیز، لذت بردن بیشتر علاقه مندان در کنار آن محسوب می شوند پس شک به کیفیت آن ها در هیچ مدلی اصلا جایز نیست.

سفارش انواع تابلو فرش ماشینی برجسته

سفارش انواع تابلو فرش ماشینی برجسته برای سفارش خرید مستقیم تابلو فرش ۷۰۰شانه درجه یک به طور مستقیم می توانیم به مغازه های فروش و بازار های فروش مراجعه کنیم و نسبت به خرید خود اقدام کنیم.وهمچنین می توانیم برای خرید عمده ی این محصول به طور مستقیم و با حذف کردن واسطه ها آن هارا از درب کارخانه خریداری کنیم و در این کار موفق باشیم و سود زیادی را از این کار کسب نماییم.

همچنین می توانیم برای سفارش تابلو فرش طرح گل از طریق سایت ها و شبکه های مجازی و فروشگاه های آنلاین نیز اقدام کنیم که این کار هم راحت تر است و هم در این سایت ها می توانیم تنوع بیشتری از تابلو فرش ها را مشاهده کنیم و بهترین نوع آن را انتخاب کنیم.

در مرجع خرید تابلو فرش ارزان دستبافت امکان خرید انواع تابلو فرش دستبافت طرح گل و هرگونه تابلو فرش دستبافت مشهد برای خریداران فراهم شده است و عرضه‌کنندگان ما همواره تلاش خود را به کار می‌گیرند آن نوع درجه یک و برتر آنها که به طور یقین رضایت فرد خریدار را به همراه دارند را با قیمت های مناسب به آنها عرضه کنند که فروش آنها به صورت اینترنتی امکان خرید راحت و مطمئن آنها با قیمت های ارزان انجام می شود.

پخش کنندگان انواع تابلو فرش ماشینی برجسته

بهترین تابلو فرش ماشینی کاشان درجه یک را می‌تواند در خرید تابلو فرش از عرضه کننده این محصول به دست آورید و به این ترتیب یکی از زیباترین و با کیفیت ترین انواع تابلو فرش های ایرانی را در اختیار بگیرید؛ این عرضه کننده نمونه های بسیار زیادی از این تابلو فرش را در شکل ها و ابعاد و منظرهای گوناگون در اختیار دارد و می‌تواند پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه ای برای این تابلو فرش باشد.

عرضه کننده نمونه های موجود خود را از طریق اینترنت و وب سایت اینترنتی به نمایش گذاشته است تا خریداران با مراجعه به آن بتوانند نمونه‌های زیبای تابلو فرش را مشاهده کرده و از بین آنها به راحتی گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

مراکز عرضه تابلو فرش دستباف اصفهان، مجموعه ای از جذاب ترین و زیباترین انواع این محصول را به صورت مستقیم و عمده ارائه می کند، تمام نمونه ها با استفاده از نخ ها و رنگ های مرغوب و طبیعی و با دستان توانمند هنرمندان کشورمان بافته شده و روانه بازار شده اند، نقوش متنوع و طرح های گوناگون از ویژگی های بارز این محصول است.

در مراکز بزرگ و معتبر عرضه کننده فرش ها و تابلو فرش های اصفهان همه این محصولات با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می گیرند؛ به این علت که توزیع و فروش این تابلوها بدون واسطه و مستقیما از تولید کننده صورت می گیرد و همچنین امکان خرید عمده از طریق سایت تخصصی فرش دستباف نیز وجود دارد.

توزیع این سری از اجناس از این جهت با کیفیت بالا انجام می ‌شود زیرا که عرضه کنندگان فقط فروش مستقیم را از طرف مرکز تولید خود قابل قبول می دانند و البته برای این راه هم سفارش ‌اینترنتی پیشروی مصرف‌کنندگان قرار گرفته است که در واقع، افراد دیگر نیازی به مراجعه حضوری در خود مرکز مورد نظر نداشته باشند.

این مساله مهم و نوع گفتمان حاضر در این مقاله تجاری نشان می دهد که پخش کردن انواع گوناگون این تابلو فرش ها که هر کدام با یک نوع طرح خاص به طبقه بندی رسیده و حتی حاشیه اصلی آن ها با اشکال متفاوت منبت کاری شده اند، یک نیاز مبرم است و هر خواسته ای را بنا به امکانات اینترنتی جدید خیلی راحت تر می تواند برطرف نماید.

فروش تابلو فرش ماشینی برجسته

فروش تابلو فرش ماشینی برجسته فروشنده تابلو فرش نهایت تلاش خود را کرده است تا این محصول را با ظرافت و با استفاده از مواد اولیه عالی در اختیار خریداران قرار دهد و بتواند رضایت همه آنها را به دست آورد، عمده فروشان تابلو فرش ماشینی ارزان شرایط عالی را برای خریداران فراهم کرده است تا آنها بتوانند به راحتی به این عمده فروش ها مراجعه و تابلو فرش ماشینی را با ظرافت و زیبایی فوق العاده ای تهیه کنند و در عین حال هزینه پایین و مناسبی را برای این خرید پرداخت کنند.

واحد های تولیدی تابلو فرش ضیافت که نمونه های مختلفی از این محصول را تولید می نمایند، این محصولات را در حجم وسیعی در بازار های مصرف سطح کشور توزیع کرده و به صورت کلی یا جزئی به دست مصرف کننده ها می رسانند. عمده فروشان تابلو فرش ماشینی ارزان سبب تبلیغ بیشتر آن در بین خریداران شده‌اند و باعث شده است تا هر روز به تعداد مشتریان آنها اضافه شود.

روش بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن را به صورت تضمینی تابلو فرش خود را تهیه نمایید، یکی از آن ها خرید از درگاه اینترنتی و به صورت تضمین شده است که می توانید با نازلترین قیمت آنها را تهیه نمایید.

فروش تابلو فرش سفارشی توسط نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش این محصول به صورت مستقیم موجب شده تا افراد دسترسی راحت و آسانی برای خرید این کالا داشته باشند. شما می توانید برای مشاهده و مقایسه انواع محصولات به صورت اینترنتی و آنلاین به مراکز معتبر فروش این محصول مراجعه نمایید و کالاهایی را که مد نظر دارید با قیمتی مناسب خریداری کنید.

تابلو فرش رنگ لاکی به صورت تک و عمده به فروش می رسد که خرید و فروش عمده این محصول دارای مزایای بسیار زیادی برای هر دو طرف معامله یعنی فروشنده و خریدار بوده است. به همین خاطر بیشتر افراد تمایل به معامله عمده محصول دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما