توزیع کنندگان فرش ماشینی گل برجسته

فرش ماشینی گل برجستهدر ایران سابقه چند هزار ساله دارد. قدیمی ترین فرش جهان فرشی ایرانی است به همین دلیل فرش های ایرانی در دنیا چه از لحاظ طرح و رنگ و چه از لحاظ کیفیت زبانزد خاص و عام بوده و دارای وجه بسیار مثبتی است. به همین دلیل است که فرش ماشینی چله ابریشم نیز به دلیل همین سابقه طولانی دارای کیفیتی کم نظیر است. این در حالی است که این شرکت با داشتن کادری خبره در موضوع طراحی فرش توانسته اند دست به ایجاد خلاقیت های بدیع بزنند و فرش هایی با طرح های بسیار چشم نواز و دارای ریشه های ایرانی طراحی و تولید کنند.

توزیع کنندگان فرش ماشینی گل برجسته

از فرش ماشینی گل برجسته چه می دانید؟

از فرش ماشینی گل برجسته چه می دانید؟ فرش های شرکت فرش ماشینی چله ابریشم با استفاده از دستگاه های بسیار به روز و جدید توانسته فرش هایی با کیفیت اصیل ایرانی تولید کند که دارای تراکمی بالا است که نشان دهنده توان فنی بالای این شرکت می باشد. این شرکت با تولید فرش ماشینی ابریشم طبیعی توانسته قدم بزرگی در تولید این گونه از فرش های نفیس بردارد همچنین با وجود رنگ های بسیار طبیعی و مقاوم در برابر فرسودگی ها و پا خوردگی ها می تواند شما را در استفاده های طولانی مدت از این فرش نفیس راضی نگه دارد.

علاوه بر این در این فرش ها به خاطر کیفیت نخ پود های بسیار فوق العاده به کار رفته درش می تواند مورد استفاده دائمی شما خریداران قرارگیرد. وجود طرح های تماما ایرانی و همچنین طرح های مدرن در طراحی این فرش ها باعث شده چشم هر بیننده ها به خود جلب کند انگار که این فرش ها مانند تابلویی کم نظیر در معرض دید تماشاگران قرار گرفته باشد. فرش های ماشینی تمام ابریشم این شرکت را فقط کافی است یک مرتبه ببینید تا متقاعد شوید که حتما باید یکی از انها را تهیه کنید تا از زیبایی حیرت انگیز این فرش ها لذت کافی را ببرید.

راهنمای خرید بهترین فرش برای راه پله

فرش یکی از اجزای جدایی ناپذیر خانه های هر ایرانی است چرا که از دیر باز نشانه ایرانی بودن همین وجود فرش ایرانی در خانه ها بوده است. در تمام خانه های ایرانی از فرش استفاده می شود فرش هایی که طرح های زیبا دارند و رنگ استفاده شده در انها بسیار روح نواز است با این وجود فرش جز کالا های لوکس حساب می شود که حسابی نیاز به مراقبت دارند و اگر درست از انها مراقبت نشود و یا الودگی بر روی ان ایجاد شود و سریعا اقدام به پاک کردن ان نکنیم ممکن است دچار زیان شویم چرا که به هر شکل فرش که کالای حساس است و به همین خاطر هم گاها دارای قیمتی بالا می باشد.

بهتر است برای مراقبت از لبه فرش هایتان دور تا دور ان را چسب بزنید تا در معرض قرارگیری پا نباشد که خود دلیل فرسودگی فرش است. نکته دیگری که نیاز به توجه دارد این است که باید ریشه های فرش را با چسب یا هر چیز دیگر که فکر می کنید در زیر قالی و فرش قرار داد تا به خاطر اینکه در معرض لگد شدن دائمی پا قرار می گیرد خراب نشود. برای جارو کردن فرش های فرش ماشینی طرح برجسته یا فرش ماشینی 100% ابریشم باید بشدت دقت کرد چرا که این فرش ها دارای حساسیت بالای هستند و ممکن است با کوچک ترین بی دقت بخشی از ان اسیب ببیند و ظاهر زیبای خود را از دست بدهد.

همچنین اگر قصد جمع گردن یک فرش را دارید خاصه اگر ان فرش فرش ماشینی سنتی باشد نباید به هیچ وجهان را تا نید چرا که ممکن است باعث شکستگی و اسیب زیاد به فرش شود. در هنگام بررسی مراقبت های سالیانه فرش اگر قسمتی از فرش نیاز به شستن داشت بهتر است ان را به قالی شویی ها داده تا انها با استفاده از شوینده های مخصوص و دستگاه های اتوماتیک به نحو بهتری فرش شما را بشویند و اگر اسیب دیدگی دارد بهتر از هر کسی می توانند ان را تعمیر کند که اغلب این اسیب دیدگی ها به خاطر دور بود فرش از هوای ازاد است.

پاک کردن چسب از روی فرش

پاک کردن چسب از روی فرش زمانی که یک فرش ماشینی طرح مدرن جدید خریداری می شود، باید به نکات زیادی توجه کرد؛ سطحی که فرش بر روی آن گسترده می شود بايد صاف، خشک و عاری از گرد و خاک باشد. فرش بر روی سطح گچی يا خاکی يا آهکی نبايد گسترده شود. بهتر است فرش روی موکت يا لاستيک و يا فرش ديگری پهن نگردد. از گذاردن گلدان و يا درختچه بر روی فرش يا کنار آن خودداری کنيد. اغلب پوسيدگی فرش ها ناشی از آبهای اضافی پای گلدان ها می باشد. در نقاطی که آب و هوای آن گرم و مرطوب می باشد بهتر است از فرشهای تمام پشم استفاده شود.

چرا که اين فرش ها رطوبت کمی جذب می کنند. فرش هايی که مورد استفاده قرار می گيرند بايد قبل از فرسوده و نخ نما شدن مرمت شوند. از گذاردن مستقيم نوک تيز پايه صندلي، مبل و يا ميز بر روی فرش خودداری کنيد. در اين موارد از زير پايه های چوبی و يا پلاستيکی ساخته شده استفاده کنيد. از تابش نور مستقيم آفتاب بر روی فرش جلوگيری کنيد. برای يکنواخت ماندن سطوح فرش بهتر است هر شش ماه يک بار فرش سروته شود. در محل های پر رفت و آمد بهتر است برای از بین نرفتن ریشه ها، دور ریشه ها لفاف دوخته شود. اگر فرش شما در محیط پر رفت و آمد و یا در محلی که میزان رفت و آمد در کل مساحت فرش یکسان نمی باشد پهن شده است، سالی یکبار فرش را 180 درجه بچرخانید. با اینکار در طول زمان کل فرش بصورت یکسان ساییده می شود

و همواره ظاهر فرش زیبا دیده خواهد شد. چنانچه فرش در محل های دربسته و متروک قرار دارد لازم است هر یک ماه یکبار درب ها باز و فرش ها هوا داده شده و از نظر رطوبت یا بید خوردگی مورد توجه قرار گیرد. یکی از روش های افزایش طول عمر فرش استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید می باشد. از نمونه محصولات تولیدی می توان به فرش دوازده متری که بسیار پر فروش هم می باشد نام برد. تولید کننده این محصول با استفاده از دستگاه های تولید مطابق با تکنولوژی روز دنیا و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در تولید می تواند بهترین محصول را روانه بازار های داخلی و خارجی کند. با توجه به اینکه امروزه تبلیغات یکی از ابزار های مهم در کسب موفقیت می باشد، رضایت مصرف کننده در بازار همانند ابزار تبلیغاتی عمل کرده و باعث سبقت گرفتن از سایر رقبا در بازار مصرف می شود.

اهمیت کیفیت در تولید محصول زمینه برای صادرات را فراهم می کند.علاوه بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، استفاده از طراحی های جدید و مناسب با صنعت طراحی روز دنیا باعث تنوع در تولید محصول می شود. تولید کننده موفق علاوه بر تولید محصولات با کیفیت و با به کارگیری طراحی های نوین و مطابق با صنعت مد در تولید محصولات متنوع ، می تواند علاوه بر اشباع بازار های داخلی زمینه برای صادرات محصول به سایر کشور ها را فراهم کند.

نکاتی درباره انواع فرش ماشینی

دسته بندی انواع فرش از نظر طرح را در این بخش انجام می دهیم. اگر می خواهید زیباترین مدل آن ها را برای منزل خود خریداری کنید که با دکوراسیون فضای مورد نظر شما همخوانی داشته باشد به این موارد دقت داشته باشید: فرش های شیک این کمپانی در مدل های سنتی و ایرانی تولید می شوند. این فرش ها را به اصطلاح سلطنتی می نامند و از آن ها در کنار مبلمان سلطنتی استفاده می کنند. در خانه هایی با دکور طلایی یا نقره ای رنگ این فرش ها نمایی خاص دارند. اغلب در طراحی آن ها یک گل در مرکز فرش ایجاد شده است و حاشیه هایی نیز برای فرش مورد نظر طراحی کرده اند.

از طرح های سنتی ایرانی در ساخت و تولید آن ها استفاده شده است. برخی از انواع آن ها نیز نیمه سنتی می باشند. این مدل فرش های شیک نیز با طرح ها و نقوش سنتی و اصیل ایرانی ساخته شده اند. تفاوت آن ها با دسته اول این است که دیگر مانند مدل های قدیمی فرش یک گل را در مرکز فرش قرار نداده اند و اغلب فرش حاشیه نیز ندارد. در طراحی آن یک نقش را بار ها در سطح آن تکرار کرده اند و ردیفی از آن نقش را بر روی فرش ایجاد کرده اند که نمایی خاص به این محصولات می بخشد. این طرح ها شامل انواع بته جقه و گل های شیپوری و… می باشند که در نقش و نگار های اقلام سنتی ایرانی آن ها را مشاهده کرده اید. یکی از مدل های پر فروش این محصولات در بازار های امروزی که در بین افراد جوان بسیار پر طرفدار بوده اند مدل های ساده این فرش ها می باشند که بر روی آن ها نقوش مدرنی را ایجاد کرده اند. این فرش ها تک رنگ می باشند و نقش های زیبایی را بر روی آن ها ایجاد کرده اند.

نقش و نگار های ایجاد شده بر روی این مدل های مدرن فرش بسیار ساده هستند و خبری از نقش و طرح گل و برگ و … بر روی آن ها نیست! برخی از مدل های آن ها بخش بندی شده اند و به شکل موزاییکی طراحی شده اند. هر یک از مدل های یاد شده در بالا قابل توجه مشتریان خاصی در بازار های فروش بوده اند و با برخی از دکوراسیون های منازل همخوانی دارند. هر مدل از آن ها را می توانید به سادگی در این مرکز فزوش پیدا کنید و خریداری نمایید. این مرکز تولیدی بهترین و با کیفیت ترین الیاف را برای تولید محصولات خود در نظر گرفته است که سبب تولید محصولاتی نفیس می شوند.

مرکز عرضه فرش ماشینی گل برجسته

مرکز عرضه فرش ماشینی گل برجسته فرش به عنوان یکی از هویت های اصیل ایرانی در بین تمام ایرانیان طرفداران بی شماری دارد به شکلی که کمتر کسی هست که در خانه هایش از فرش استفاده نکند. اما گاهی برای افراد سوال پیش می اید که از چه فرشی در خانه های خود استفاده کنند؟ . اغلب سوالی که در ذهنشان ایجاد می شود این است که فرش ماشینی بخریم یا دستباف؟ خب این اول از همه بستگی به نظر شخصی شما دارد که بیشتر از کدام فرش خوشتان می اید و با کدام فرش حس خوبی دارید. فرش دست باف به دلیل دقت در طراحی و رنگ های بسیار طبیعی و زیبایی که در خود دارد امروزه بسیار مورد توجه است به خصوص افرادی که علاقه به دکوراسیون منزل دارند بسیار زیاد از این فرش ا برای طراحی خانه هایشان استفاده می کنند

تا خانه شان رنگی تماما ایرانی به خود بگیر و زیبایی چشم نوازی را به اهل خانه تقدیم کند. از طرفی این فرش ماشینیبه خاطر زحمت فراوانی که دارد و همچنین همانطور که از نامش مشخص است یک کالای ساخته شده با دست است گاها دارای قیمتی زیاد است به شکلی که کلکسیون دار ها فقط به طرف این فرش ها می روند. اما به هر شکل این فرش ها هم در قیمت های متفاوتی وجود دارد. از طرف دیگر فرش ماشینی به خاطر تنوع طراحی که در خود دارد و استفاده شدن طیف رنگ های بیشتر در ان می تواند مورد توجه افراد قرار گیرد. معمولا تهیه فرش های ماشینی راحت تر است و قیمت مناسب تری هم نسبت به فرش های دست باف دارد.

حال شما با برسی تمام مواردی که گفته شد می توانید اقدام به خرید هر کدام از این فرش ها با توجه به سلیقه تان کنید. البته اگر علاقه زیادی به طرح های سنتی دارید و از طرفی فکر می کنید قیمت این فرش ها بسیار بالا است می توانید از فرش ماشینی طرح قشقایی یا فرش ماشینی سنتی استفاده کنید که دقیقا دارای همان طرح و رنگ است و می تواند رنگی سنتی به خانه هایتان بدهد.

سفارش انواع فرش ماشینی گل برجسته

فرش ماشینی فرهی در سایز دلخواه شما در مرکز آنلاین فروش این محصولات ارائه می شود. شما می توانید هر یک از آن ها را با سایز بندی مورد نظر خود خریداری کنید. پس از ثبت سفارشات می توانید هزینه فرش ماشینی کلاسیک را نیز در بخش آنلاین فروش کالا بپردازید. فرش ماشینی طرح سنتی با رنگ بندی های زیبایی طراحی می شود. فرش ماشینی طرح غزل با بهترین و نازل ترین قیمت ها در دسترس مشتریان عزیز قرار دارد.

فرش ماشینی لیلی و مجنون مدل زیادی دارد فرش ماشینی لاکی کارایی زیادی دارد فرش ماشینی برجسته مدل زیادی دارد فرش ماشینی سفید مدل های مختلفی دارد فرش ماشینی طرح جدید بسیار زیبا است فرش ماشینی برای راهرو بسیار مناسب است فرش ماشینی بیضی بسیار زیبا است

قیمت خرید فرش ماشینی گل برجسته

قیمت خرید فرش ماشینی گل برجسته مزایا خرید بی واسطه فرش ماشینی سلطنتی را در این بخش بررسی می کنیم. این مدل فرش ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه در دسترس مشتریان قرار می دهند.

هر یک از مشتریان این کالا را در خانه های خود پهن کرده اند و از آن بسیار رضایت داشته اند. فرش ماشینی اصیل را در ایران در مدل های مختلفی می توانید سفارش دهید. خرید سفارشی این محصولات با مدل های انتخابی شما نیز مقدور و میسر می باشد.

با خرید مستقیم این محصولات هزینه های پرداختی شما به حداقل می رسند و بسیار کاهش می یابند. فرش ماشینی گل ابریشم یکی از مدل های شیک و مرغوب این محصولات است که در ایران مشتریان بسیاری داشته است. فروش این فرش ها در بازار های خارجی نیز گسترده شده است. صادرات آن ها نیز بسیار بیش تر از گذشته انجام می شود. این روز ها این مدل فرش ماشینی شیک در بازار های خارجی نیز به میزان بالایی توزیع و خرید و فروش می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما