برترین تولیدکنندگان ایرانی فرش سه بعدی را بشناسید

فرش سه بعدی یکی از انواع فرش های فانتزی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. برترین تولیدکنندگان ایرانی این محصول آن دسته از کسانی هستند که فرش سه بعدی را از نخ های با کیفیت و مرغوب تولید می کنند.

همچنین به شانه و تراکم فرش اهمیت می دهند و به طور کلی یک فرش با کیفیت را با قیمت مناسب برای مشتری ارائه میدهند. این تولید کنندگان در قبال محصولات خود خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهند و در جهت کسب رضایت مشتری تلاش می کنند.

برترین تولیدکنندگان ایرانی فرش سه بعدی را بشناسید

فرش سه بعدی برای چه فضایی مناسب است؟

فرش سه بعدی برای چه فضایی مناسب است؟

فرش سه بعدی به دلیل آنکه از طرح ها و رنگهای بسیار متنوع و گوناگون برخوردار است و اینکه جزو فرشهای مدرن محسوب می‌شود، می‌تواند متناسب با همه نوع فضایی در نظر گرفته شود. به این ترتیب که در فضاهای مختلف میتوان از رنگ های مختلف و طرح هایی متناسب با آن فضا استفاده کرد و فضایی زیبا و مدرن ایجاد کرد.

برای نمونه در اتاق کودک میتوان از فرش سه بعدی با طرح های کودکانه و رنگ های شاد و رنگارنگ استفاده کرد و فضا را به گونه‌ای کودکانه تزیین کرد. یا در فضای آشپزخانه می توان فرش های سه بعدی با طرح های ویژه و رنگ هایی که متناسب با فضای آشپزخانه مرتبط با کثیفی های زیاد است، انتخاب کرد.

فرش سه بعدی به لحاظ کیفیت، تراکم، شانه و بسیاری ویژگی‌های دیگر تفاوتی با فرش های ماشینی دیگر ندارد و فقط طرح آن به گونه ای است که با ایجاد خطای دید توسط چشم های انسان به صورت سه بعدی دیده می شود و جذابیت خاصی به آن می دهد. بنابراین این فرش را میتوان در همه جای منزل و مکان های دیگر مورد استفاده قرار داد.

در فضای اتاق خواب و یا پذیرایی نیز می‌توان از این گونه فرش ها استفاده کرد و طرح و رنگ آن را به گونه ای انتخاب کرد تا با وسایل آن فضا متناسب باشد. طرح و رنگ فرش پذیرایی را میتوان رسمی تر انتخاب کرد و فرش اتاق خواب را میتوان دررنگهای دلخواه و شادتر استفاده کرد.

بعضی از انواع فرش های سه بعدی مدرن را که دارای کیفیت و نخ ها و پرزهای خاصی هستند، در مکان های خاصی استفاده می‌کنند و مناسب استفاده در همه فضاها که پر رفت و آمد و شلوغ هستند و نیاز به شستشوی زیاد دارند، نمی باشند و در این مکان ها کیفیت خود را از دست میدهند.

مدرن ترین انواع فرش ها را بشناسید

امروزه با پیشرفت صنعت فرش انواع زیادی از فرش ها تولید می شود و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. معمولاً فرش هایی که از ظرافت، زیبایی و کیفیت لازم برخوردار باشند، جزو فرشهای مدرن محسوب می شوند. همچنین این فرش ها تراکم و شانه زیادی دارند و در ابعاد و شکل های مختلف تولید می شوند.

انواع فرش های فانتزی و فرش های سه بعدی می توانند جزو مدرن‌ترین فرش ها باشند که با وجود دارا بودن طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها می توانند جوابگوی نیاز های مختلف باشند و با فضاهای مختلف هماهنگ شوند. همه روز طرح ها و مدل های جدیدی به این فرش ها افزوده می شود و آنها را مدرن تر و به روز تر می کند.

برخی از انواع فرشهای مدرن را به شکل های دایره و بیضی و چند ضلعی تولید می کنند که مخصوص استفاده در جاهای خاصی می باشد. برای مثال فرشهای دایره ای را در راهرو ها استفاده می کنند و برای سالن های پذیرایی و حال از فرش های مستطیل شکل که به صورت 12 متری و یا 6 متری هستند، استفاده می کنند.

استفاده از ابریشم در برخی انواع فرش های مدرن مشهود است و باعث زیباتر شدن و ظرافت بیشتر فرش ها می شود. معمولاً این فرش ها دارای لطافت و نرمی خاصی هستند که توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کنند و آنها را ترغیب به استفاده از این محصولات شیک می کنند.

بعضی دیگر از انواع فرش های مدرن به دلیل بافت ظریفی که دارند دستباف گونه به نظر می رسند و دارای تراکم و شانه زیاد هستند. طرح های این نوع فرش ها شبیه طرح های سنتی است و در عین حال به یک فرش بسیار مدرن و لوکس مبدل شده اند. همچنین است در مورد فرش های دستباف که خود جزو لوکس ترین و مدرن ترین فرش ها هستند.

بافت فرش ماشینی به چه صورت است؟

بافت فرش ماشینی به چه صورت است؟

بافت فرش ماشینی توسط دستگاه های خاص انجام می شود و تفاوت فرش ماشینی با فرش دستباف در همین است. یعنی نقشه های متفاوت توسط دستگاه های یکسان بافته میشود، که این بافت خود شامل نخ های متفاوت تار، پود و نخ خاب می باشد. بافت فرش ماشینی شامل سه مرحله بافندگی، ریسندگی و تکمیل فرش است.

برای بافت فرش ماشینی ابتدا الیاف را به کارخانه می برند و در رنگ های متفاوت رنگ میکنند و تنوع گسترده ای از رنگ ها را به واحد ریسندگی می دهند که در اینجا آن ها را تبدیل به نخ های مخصوص می کنند. این نخها در مقادیر مختلف برای بافت فرش به کار میروند و به واحد بافندگی فرستاده می شوند.

در واحد بافندگی فرش ها توسط دستگاه ها و ماشین های بافندگی بافته می شوند. این ماشین ها انواع مختلف دارند. بافت فرش ماشینی توسط دو دهنه کار صورت می‌گیرد که دو فرش با خواب مشترک توسط تیغه برش، برش داده می شوند و تفکیک می شوند و آماده وارد شدن به مرحله بعد میشوند.

در مرحله تکمیل فرش، آهار زنی پشت فرش انجام می شود. همچنین در این مرحله شیرینگ انجام می شود. برش های طولی و عرضی، زیگزاگ دور فرش، لبه دوزی، ریشه زنی، کنترل کیفیت فرش و رول و بسته بندی نیز از عملیاتی هستند که در این مرحله انجام می‌شوند. پس از اتمام این مرحله فرش را به بازار فروش عرضه می کنند.

بافت فرش ماشینی در کارخانه های مخصوص توسط دستگاه‌ها و ماشین‌های روز دنیا انجام می شود. انواع و طرح های مختلف همچنین رنگهای بسیار متنوع و زیبا توسط نقشه های مختلف که شامل طرح های سنتی و مدرن می باشند به فرش ها اعمال می شود و انواع مختلف فرش متناسب با سلیقه های مختلف به وجود می آید.

چگونگی افزایش عمر فرش ماشینی

برای افزایش طول عمر فرش ماشینی کارهای مختلفی می توانیم انجام دهیم که مهمترین آنها جلوگیری از آسیب دیدن و کثیف شدن و لکه شدن فرش ها می باشد که با کارهای بسیار ساده و مختصر می‌توانید آن را انجام دهید و فرش های خود را تمیز نگه دارید، تا شست و شوی کمتری نیاز داشته باشند و کیفیت آن ها بر اثر شستشو از بین نرود.

برای این منظور می توانید مواد غذایی را در آشپزخانه سرو کنید تا مواد غذایی روی فرش نریزد، از پادری در مقابل در ها استفاده کنید، هنگام ورود به خانه کفش هایتان را درآورید و با کفش روی فرش ها نروید، در مکان هایی که امکان کثیف شدن فرش زیاد است، از قالیچه و فرش های کوچک استفاده کنید، که براحتی قابل شستشو هستند.

برای حفظ کیفیت و دوام فرش ماشینی و افزایش طول عمر آن باید از تابش مستقیم نور آفتاب به مدت طولانی روی فرش جلوگیری کنید. برای این منظور می توانید از پرده در مقابل درها و پنجره ها استفاده کنید. تابش نور مستقیم آفتاب روی فرش باعث می شود که فرش رنگ خود را از دست بدهد و در طول زمان کم رنگ تر شود.

پایه های مبل و سنگینی آن نیز در طول زمان می تواند به فرش شما آسیب بزند. شما می توانید برای جلوگیری از این آسیب از زیر پایه های مخصوص مبل استفاده کنید. کشیدن وسایل سنگین نیز روی فرش ها به همین ترتیب است و باید از این کار اجتناب کنید. برای بازسازی و انجام پروژه های مختلف، روی فرش ها را بپوشانید تا دچار آسیب نشوند.

یکی از راهکار های دیگر این است که از ورود گرد و غبار به داخل خانه جلوگیری کنید که برای انجام این کار راه های مختلفی وجود دارد. برای مثال می‌توانید فیلترهای هوا را به موقع عوض کنید، یا از روکش های مخصوص روی فرش ها استفاده کنید تا گرد و غبار روی آنها تاثیری نگذارد.

فروش فرش سه بعدی با کمترین سود

فروش فرش سه بعدی با کمترین سود

فروش فرش سه بعدی توسط کارخانه ها و شرکت های پخش زیادی در سراسر کشور انجام میشود. البته اگر شما بخواهید این محصول را با کمترین سود خریداری کنید، باید به سراغ تولید کننده های معتبر و نمایندگی های فروش آن ها بروید تا این محصول را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهند.

مراکز فروش فرش سه بعدی که این محصول را با کمترین سود ارائه می کنند، محصول را به طور مستقیم از کارخانه تهیه می کنند که می تواند به صورت عمده نیز باشد و به هر حال به قیمت تولیدی و بسیار مناسب می باشد. این مرکز فروش با دریافت سود کم آن را برای مشتری عرضه می کند، تا با فروش زیاد بتواند سود خوبی را به دست آورد.

فرش سه بعدی در انواع مختلف توسط فروشنده های معتبر عرضه می شود و مشتریان با توجه به نوع نیاز شان میتوانند آن را خریداری کنند. این محصولات می تواند از جنس پشمی باشد که طبیعی و بسیار محبوب و سالم است و اما از قیمت بالاتری نسبت به دیگر فرش ها برخوردار است که با خرید از این فروشنده می تواند با کمترین سود انجام شود.

فروش فرش سه بعدی با کمترین سود به معنای عرضه این محصول در انواع بی کیفیت و نامرغوب نمیباشد، بلکه این فرش ها از کیفیت بالایی برخوردارند و میتوانند از فرش های اصل کاشان باشند و یا با آنها برابری کنند. قیمت مناسب آن ها برای مشتریان فرصتی استثنایی ایجاد می‌کند تا بتوانند از مزایای این محصول بهره ببرند.

توزیع فرش سه بعدی به صورت مستقیم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی همگان به فضای مجازی و توزیع فرش های سه بعدی به صورت مستقیم، فرصت بسیار مناسبی برای مشتریان و متقاضیان فرش های سه بعدی بوجود آمده است تا بتوانند این محصول را از تولید کننده آن به طور مستقیم خریداری کنند و از پرداخت هزینه های اضافه و واسطه خودداری کنند.

مشتریان می توانند پس از حصول اطمینان از تولیدکننده و توزیع کننده معتبر، در فضای مجازی ویژگی ها و کیفیت های محصول مورد نظر را مشاهده کنند و همچنین تصاویر مربوط به طرح ها و رنگ های آن را ببینند و مدل موردنظرشان را انتخاب کنند و نسبت به خرید آن اقدام کنند و سفارش خود را ثبت کنند.

توزیع فرش سه بعدی به صورت مستقیم علاوه بر فروشندگان و تاجران فرش برای افراد عادی و مصرف کنندگان معمولی در سراسر کشور نیز مفید است و آنها نیز می توانند محصول را با قیمت کارخانه تهیه کنند و با تهیه یک محصول با کیفیت، خریدی اقتصادی و بهینه را تجربه کنند و از زیبایی و ظرافت این محصول بهره ببرند.

توزیع این محصول به طور مستقیم برای تولید کننده آن نیز می تواند سودآور باشد؛ چرا که تولید کننده محصول خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می‌دهد و به همین دلیل فروش بیشتری را تجربه می کند و در کنار کسب رضایت مشتری، سود خوبی را نیز حاصل می کند. و این روند می‌تواند بی‌وقفه ادامه یابد.

صادرات فرش سه بعدی به کشورهای همسایه

صادرات فرش سه بعدی به کشورهای همسایه

فرش سه بعدی به دلیل ظرافت و زیبایی که دارد و جزو فرش های مدرن به حساب می آید، از طرفداران زیادی در ایران و همچنین در کشورهای همسایه برخوردار است و می توان آن را برای صادرات در نظر گرفت و با صادر کردن این محصول به کشور های همسایه ای که متقاضی آن هستند، به بخش صادرات کشور رونق بخشید.

صادرات فرش سه بعدی به کشورهای همسایه به دلایل زیادی سودمند است؛ سود آن برای تولید کننده بیشتر از فروش محصول در داخل است، بازار فروش آن در کشورهای خارجی بیشتر است و در کشورهای خارجی طرفداران بیشتری دارد، قیمت آن نسبت به دیگر فرش های ماشینی مناسب تر است و تنوع بالایی نیز دارد.

به منظور صادرات فرش سه بعدی، محصول باید با قیمت مناسب تهیه شود تا صادرات بتواند روند معمول و مناسب خود را طی کند. صادرات می‌تواند توسط تولید کننده انجام شود و یا محصول به طور مستقیم از تولید کننده تهیه شود و دارای قیمت مناسبی برای صادرات باشد. همچنین صادر کننده می تواند محصول را به صورت عمده از مراکز عرضه مستقیم آن تهیه کند.

راههای مختلفی برای افزایش صادرات فرش سه بعدی وجود دارد که میتوانیم با به کارگیری آنها صادرات کشورمان را رونق دهیم. برای مثال با تشویق تولید کننده های این محصول و همچنین از بین بردن موانع تولید، منجر به افزایش تولید این محصول شویم که خود می تواند صادرات بیشتر را در پی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما