بزرگترین مرکز فروش فرش ماشینی مدل طرح برجسته

بزرگترین مرکز فروش فرش ماشینی برجسته، با استفاده از متریال فوق اعلاء، و طرح‌ های جذاب و چشم نواز، با کم ترین قیمت ممکن تولید می‌شود. استفاده از ماشین آلات مدرن و جدید، نظارت سخت گیرانه توسط مهندسینی زبردست و حرفه‌ای، سبب گردیده تا راندمان و بازدهی به نحو چشمگیری ارتقاء و از سوی دیگر هزینه‌ های سرباری و تولید تا حد امکان تقلیل یابد. اقدامات یاد شده سبب گردیده، تا محصول نهایی علیرغم کیفیت سوپر ممتاز و مثال زدنی، با قیمتی استثنایی و ارزان، در مقایسه با سایر انواع فرش‌های موجود در بازار، به دست مصرف کنندگان برسد.

بزرگترین مرکز فروش فرش ماشینی مدل طرح برجسته

فرش ماشینی چه فرقی با دستباف دارد؟

فرش ماشینی چه فرقی با دستباف دارد؟ فرش های ماشینی بر اساس کیفیت به چند دسته تقسیم می شوند. بهترین فرش های ماشینی فرش هایی هستند که از لحاظ کیفیت بالاترین کیفیت ممکن را دارند. این فرش ها دارای سطح صاف و یکنواختی هستند ضمن این که طرح نقشه فرش به طور کامل بر روی آن اجرا شده است و نقشه پیاده شده بر روی آن هیچگونه ایرادی ندارد. نخ هایی که برای بافت این فرش ها به کار می روند بسیار با کیفیت هستند و رنگ خود را از دست نمی دهند.

نوع دیگری از فرش های ماشینی سالن وجود دارند که از لحاظ کیفیت نسبت به فرش های درجه یک کیفیت پایین تری دارند این فرش ها قیمت کمتری هم دارند.این فرش ها ممکن است در بعضی نقاط سطح آن ها صاف نباشد که با دست کشیدن بر روی سطح فرش می توان به این موضوع پی‌ برد ولی باید گفت که این برآمدگی یا فرو رفتگی در سطح فرش به گونه ای نیست که با چشم دیده شود ضمن این که در بعضی از نقاط فرش ناهماهنگی در نقشه فرش وجود دارد. در صورت انتخاب یک جفت از این فرش ها طول آن ها می تواند به مقدار خیلی کمی با هم اختلاف داشته باشد.

همانطور که می دانید فرش را به دو دسته کلی فرش دستبافت و فرش ماشینی تقسیم بندی می کنند. فرش های ماشینی خود به انواع و اقسام مختلفی طبقه بندی می شوند که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم نمود، شانه و تراکم دو گزینه اصلی در شناسایی فرش های ماشینی هستند. معمولا هرچه تراکم بیشتر باشد فرش از کیفیت بالاتری برخوردار است. تراکم خود به دو شکل طولی و عرضی در نظر گرفته می شود.

امروزه انواع فرش ماشینی با تراکم 700، 1000 و 1200 در بازار خرید و فروش می شود. فرش های ماشینی از نظر نقش و طرح هم به صورت جداگانه دسته بندی و به فروش می رسد. طرح هایی که ممکن است برگرفته از طبیعت، اشکال هندسی یا محیط پیرامون باشند. فرش های ماشینی بیشتر به صورت مربع، مستطیل و گرد بافته می شوند. با این حال برخی از انواع فرش های ماشینی هم هستند که در شکل های هندسی دیگر از جمله به شکل مثلث و بنا به خواست و نظر مشتری تولید و عرضه می شود.

کیفیت فرش ماشینی پلی استر هیچ گاه ثابت نمی باشد. به عنوان خریدار جالب است بدانید که کیفیت فرش ماشینی همیشه در حالت خوب و مناسبی قرار دارد و کیفیت این محصول در حال تغییر است ولی، شما همیشه و در همه حالت ها باید به دنبال بهترین ها باشید. این محصولات می توانند مقاومت بالایی از خود در برابر آسیب های مختلف نشان دهند چرا که فرش های ماشینی به صورت تمام اتوماتیک با استفاده از بهترین و قوی ترین محصولات و مواد اولیه طراحی شده اند.

شرکت های تولید کننده همیشه سعی دارند ،تا دستگاه های خود را به روز کنند تا مشکلی برای خریدار های عزیز از نظر کیفیت به وجود نیاید. ولی، شما باید بدانید که یکی از اصلی ترین و مهم ترین روش های بررسی کیفیت فرش ماشینی در کشور عزیز ما یعنی ایران بررسی تراکم و میزان نخ های به کار رفته درون این محصول می باشد. شما می توانید بر روی ساختار اصلی این محصول قوی دست بکشید و کیفیت آن را بررسی کنید. در صورتی که کیفیت در حد مناسبی بود، بدون مشکل و دغدغه می توانید آن فرش را تهیه نمایید.

اطلاعاتی که باید درباره فرش بدانید

زیبایی خارق‌العاده و چشم نواز، کارآیی بسیار زیاد و مناسب در کنار قیمت های ارزان و استثنایی، از جمله علت های اصلی هستند، که موجب شده تا مشتریان با استقبال بیشتری نسبت به قبل، به دنبال تهیه‌ ی انواع فرش ماشینی باشند. تقاضای روز افزون مذکور، دست اندرکاران تولید این کالا را بر آن داشته، تا برای پوشش تمام سلیقه های خریداران و همچنین سازگاری با قدرت خرید متفاوت هم‌وطنان گرامی، فرش ماشینی را در گرید های کیفی و قیمت های مختلف تولید و روانه‌ی بازار نمایند.

به منظور راهنمایی بیشتر شما عزیزان, در خصوص تشخیص فرش‌ های دارای کیفیت ممتاز و عالی، برخی از عوامل موثر بر مرغوبیت این کالا را در ادامه‌ی مطلب این قسمت به صورت خلاصه و مفید درج نموده ایم:

ماده اولیه‌ ی مرغوب، جزء لاینفک و حیاتی برای تولید فرش اعلای ماشینی است و استفاده از نخ صددرصد آکریلیک برای قسمت رویه‌ی فرش ( خواب فرش ) و نخ پنبه‌ ای مرغوب در قسمت تار و پود، مختص انواع فرش‌ های درجه‌ی یک است.

ضخامت مفید فرش طرح دار ( قسمت خواب فرش که محل قدم گذاشتن و تماس با سطح پوست است ) عامل مهمی در تعیین مرغوبیت انواع ماشینی فرش می‌باشد.

ماشین آلات مدرن و پیشرفته طراحی و بافندگی، تاثیر شگرفی بر ارتقاء کیفیت محصول نهایی دارند. تعداد گره زیاد در هر واحد سطح ( تراکم بالا ) از جمله مشخصات فرش ممتاز و عالی است.

به کار بردن تعداد رنگ بیشتر در طرح زمینه و همچنین داشتن نقوش منحصر به فرد و زیبا از جمله عوامل مهم برای گرید بندی کیفی انواع فرش می‌باشند.

نحوه تشخیص فرش باکیفیت

نحوه تشخیص فرش باکیفیت نحوه تشخیص فرش باکیفیت که یکی از کالا‌ های پر طرفداری است و بسیاری از کدبانو های خوش ذوق و سلیقه ی کشورمان، برای دیزاین داخلی منازل، به صورت گسترده آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. فضای نسبتاً کوچکی که اغلب برای زندگی‌های آپارتمان نشینی امروزی در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته و همچنین هزینه های بالای سایر فرش ها، بر دامنه‌ی این تقاضاها افزوده است و به همین دلیل تولید کنندگان هم برای پوشش انواع سلیقه های مشتریان، فرش های مدرن متنوعی را تهیه نموده، که در ادامه مطالب به صورت خلاصه به چند نمونه آن اشاره می‌نماییم:

یکی از زیبا ترین نوع فرش‌ های مدل جدید، که اغلب توسط مشتریان با تجربه و مشکل پسند، برای ایجاد دکوراسیونی بدیع و جذاب مورد استفاده قرار می‌گیرد، فرش سه بعدی (مانند فرش سه بعدی ماشینی 700 شانه یا 1200 شانه 3600 تراکم )است.

انواع فرش مدرن مناظر یا پرتره، چون فاقد قسمت حاشیه و لچک هستند، این امکان را ایجاد کرده اند تا برای تزیین اتاق خواب و یا حال پذیرایی استفاده و فضای مجلل و با شکوهی را ایجاد نمایند.

فرش دارای گل‌ های برجسته ( معروف به ونیتیج ) بعنوان یکی از مدرن ترین نوع فرش‌ های ماشینی محسوب شده و زیبایی بی حد و اندازه‌ی آن‌ ها، باعث شده تا جمع زیادی از طراحان دکوراسیون، از مشتریان پا به کار آن به شمار آیند.

برای دوست داران تم های سنتی، انواع فرش ماشینی با طرح کهنه نما ( پتینه ) و یا طرح فرش دست باف، گزینه‌ های فوق‌العاده شکیل و دوست داشتنی هستند، که در بازار با قیمت هایی بسیار ارزان و مقرون به صرفه در دسترس می‌باشند.

چه طرح فرشی برای اتاق خواب ما مناسب است؟

فرش هزار شانه جدید ( فرش ماشینی ۶ متری یا ۱۲ متری ) از جمله پر تقاضا‌ترین نوع فرش‌ های ماشینی در بازار بوده و قیمت مقرون به صرفه، کیفیت مناسب و طرح‌ های متنوع و زیبا سبب گردیده تا مشتریان، خرید این نوع از فرش را در اولویت قرار دهند. مطالب یاد شده موجب گردیده، تا تولید کنندگان این کالا، بخش قابل توجهی از انواع فرش‌ های تولیدی خود را به تهیه‌ی نوع هزار شانه اختصاص دهند.

به کارگیری ماشین آلات مختلف در خطوط تولید فرش ( برخی کارخانجات ماشین آلات فوق مدرن و پیشرفته و تعداد دیگر، انواع قدیمی )، مواد اولیه‌ی گوناگون و دیگر عوامل موثر در زمینه‌ی تعیین مرغوبیت، سبب شده تا این کالا با تنوع کیفی زیادی به بازار مصرف گسیل شود. در همین راستا، برای آشنایی و اطلاع بیشتر شما همراهان ارجمند، برخی از ویژگی ‌‌‌‌‌های بارز فرش ماشینی هزار شانه‌ی مرغوب و ممتاز به شرح زیر تقدیم حضورتان می گردد:

بهترین فرش های هزار شانه، با استفاده از عالی ترین مواد اولیه ( نخ های صددرصد آکریلیک در قسمت خواب فرش و نخ درجه یک پنبه ای برای بافت تار و پود ) تولید می‌گردند.

فرش جدید زمینه گردویی، علاوه بر اینکه به طرح های زیبا و چشم نوازی منقوش گردیده است، برای شیکی و جلوه هرچه بیشتر، در زمان تولید آن، از تعداد رنگ زیاد‌ تری نیز در هنگام بافت استفاده گردیده و همین موضوع ظاهری دو چندان بدیع و جذاب برای آن ایجاد نموده است.

فرش های هزار شانه‌ی اعلاء، دارای خواب ( ضخامت ) بیشتری بوده و از نرمی و لطافت قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند. فرش درجه یک هزار شانه، شناسنامه دار بوده و گواهینامه‌ی رعایت استاندارد و مشخصات فنی بر روی آن الصاق می‌باشد.

سفارش فرش ماشینی برجسته به صورت عمده

سفارش فرش ماشینی برجسته به صورت عمده سفارش فرش ماشینی برجسته به صورت عمده در این مرکز انجام می شود. زیبایی ظاهری چشم نواز و همچنین قیمت ارزان ( در عین داشتن جنسی مرغوب و تضمین شده ) همواره مد نظر مشتریان فرش بوده و جمع نمودن این دو ویژگی بارز در یک جا، توسط کم تر واحد فروشی در کشور میسر می‌باشد.

مجموعه‌ی حاضر، با افتخار تمام اعلام می‌ نماید، کلکسیونی بی‌نظیر و کمیاب، از انواع فرش‌های ماشینی تک رنگ و سوپر اعلاء و ممتاز را با قیمتی استثنایی و ارزان برای فروش فراهم آورده است.

این امکان ایجاد گردیده تا کلیه‌ی عزیزان خریدار از طریق کانال‌ های ارتباطی ما در فضای مجازی و همچنین سایت اینترنتی شرکت، ضمن مشاهده ‌ی مشخصات فنی، تصاویر و قیمت های باور نکردنی فرش‌ های مذکور ( پس از مقایسه با قیمت کالا های مشابه در بازار ) با اطمینان خاطر از خریدی پر منفعت و سودمند برخوردار شده و سفارش های خود را به صورت آنلاین ثبت و پرداخت نمایند.

صادرات فرش ماشینی برجسته به کشورهای عربی

با صادرات فرش ماشینی برجسته به کشورهای عربی به صورت عمده هم خریداران خارجی توانسته اند نیازشان را یکجا تأمین کنند و هم صادر کننده ایرانی از قبل با فروش یکجا این کالا سود بیشتری را کسب کرده است. همانطور که می دانید صادرات فرش از ایران به مقصد بسیاری از کشورها از جمله ترکیه، روسیه، آذربایجان، کشورهای اروپایی و… در چند سال اخیر رونق بیشتری گرفته است.

صادر کنندگان ایرانی توانسته اند با بازاریابی حرفه ای و شناسایی سلیقه و نیاز خریداران خارجی اصیل ترین و زیباترین انواع فرش های ترک را به این کشورها صادر و ارزآوری خوبی را نصیب کشور کنند، از سوی دیگر حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی فرش که هر ساله در گوشه و کنار جهان برگزار می شود یکی از راهکارهای مؤثری بوده که صادر کنندگان ایرانی با به کارگیری آن توانسته اند تعداد بیشتری از علاقه مندان به فرش های بافته شده در ایران را شناسایی و به عنوان مشتری، زیباترین فرش ها را به آنها بفروشند.

توزیع کنندگان فرش ماشینی برجسته در سراسر ایران

توزیع کنندگان فرش ماشینی برجسته در سراسر ایران توزیع کنندگان فرش ماشینی برجسته در سراسر ایران، این فرش زیبا را با قیمت مناسب در اختیار فروشنده قرار می دهد؛ همچنین این محصول ارزشمند را اگر به صورت عمده خریداری کنید، بسیار مقرون به صرفه می باشد؛ چون خرید کلی انجام شده و قیمت تمام شده بسیار ارزانتر از قیمت موجود در بازار می باشد.

خرید فرش طرح افشان سلطنتی را به صورت اینترنتی نیز می توان از مراکز و فروشگاه های معتبر آن خریداری کرد که اینگونه می توان به راحتی فرش مورد نظر را انتخاب کرد، در اسرع وقت و با قیمت مناسب تر، با کیفیت ترین محصول را خریداری کرد و با هزینه کمتر فرش مرغوب تری را تحویل گرفت.

توزیع‌کنندگان فرش ماشینی افشان سلطنتی در تمامی نقاط کشور تمامی سعی و توان شبانه روزی خود را به کار گرفته اند تا بتوانند توزیع این محصول را به بهترین نحو ممکن بدون هیچ گونه محدودیتی به صورت مستقیم و بی واسطه انجام دهند تا تمامی مصرف کنندگانی که قصد خرید این محصول را دارند با خیالی آسوده دست دلالان را از خرید خود کوتاه کنند و خرید مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت برای مصرف خود به انجام برسانند.

همانطور که همه شما عزیزان می دانید با شروع شدن تولید انبوه فرش ماشینی افشان سلطنتی این امر باعث شده است که صادرات این محصول در کشور به صورت انبوه انجام شود و از این رو تمامی مسئولان این امکان را فراهم کرده‌اند تا نرخ ترخیص کاری این محصول بسیار پایین باشد تا از این رو سود مناسبی آیده کشور شود و ارزآوری مناسبی به ارمغان بیاید.

13

  1. باید بگم که من به هنگام خرید فرش خیلی سردرگم بودم و نمیدونستم که چه نوع و طرحی خریداری کنم. اما با توضیحات و راهنمایی هایی که مجموعه شما در اختیار من قرار داد توانستم بهترین‌انتخاب و بهترین خرید را از شما داشته باشم

  2. سلام من از فرس ها استفاده کردم و هم راضی خستم و هم بهتون پیشنهاد می کنم خیلی هم بافتش خوبه و کیفیت عالی هم دارد

  3. باسلام اگر بخواهید یک فرش مطمئن وخوبی وباقیمت مناسب داشته باشیدفرش ماشینی برجسته خرید کنید

  4. طرحش دقیقا مثل فرش دستباف با کیفیت و استاندارد من دارم خیلی وقته از آن استفاده میکنم وقتی می شورم انگار الان از بازار آمده نو نو میشه پیشنهاد می کنم از دستش ندهید

  5. چه طرح و نقش زیبایی داره این فرش ها
    قصد خرید دارم کجا میتونم همه طرح هارو ببینم؟

  6. سلام تشکر می کنم از شما بابت ارائه فرش با کیفیت بسیار عالی، از آنچه که تصور می کردم زودتر به دستم رسید. ممنونم از سایت معتبر این مجموعه.

  7. سلام و عرض ادب خدمت ادمین عزیز
    لطفا میشه لیست قیمت ها رو در اختیارمون بزارین
    من باید اول قیمت محصولاتمون رو بدونم بعد انتخاب کنم.

  8. سلام سفارش فرش ماشینی برجسته درست سر وقت به دستم رسید خیلی سپاسگزارم که هم به موقع سفارشم رو ارسال کردید و هم کیفیت عالی ای برای ارائه دارید واقعا از مرغوبیت و بسته بندی که محصول را تحویل دادید راضی بودم.

  9. من این محصول رو برای جلوی کاناپه گرفتم. خیلی زیبا و کاربردی هست. فقط در انتخاب حتما دقت کنید که سایز اشتباهی نگیرید

  10. این فرش های برچسته خیلی شیکه متاسفانه دیر با سایت شما اشنا شدم ولی طرحاتون هیلی قشنگه امیدوارم دفعه بعد بشه ازتون بخرم

  11. سلام وقت بخیر
    فرش های ماشینی بر اساس کیفیت به چند دسته تقسیم می شوند. بهترین فرش های ماشینی فرش هایی هستند که از لحاظ کیفیت بالاترین کیفیت ممکن را دارند. این فرش ها دارای سطح صاف و یکنواختی هستند ضمن این که طرح نقشه فرش به طور کامل بر روی آن اجرا شده است و نقشه پیاده شده بر روی آن هیچگونه ایرادی ندارد. نخ هایی که برای بافت این فرش ها به کار می روند بسیار با کیفیت هستند و رنگ خود را از دست نمی دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما